הורוסקופ שבועי 13.02.15 – 19.02.15

Aries

מזל טלה
לאחר תקופה של שפל במישור הקריירה, לפי אסטרולוגיה שבועית, באה תקופה שבה יש לפתור מכלול של הבעיות אשר מונעות התקדמות בתחום זה. אולי לא הכל ישתנה לטובה, אבל בטח זאת תהיה התחלה חדשה במיוחד אם לא תהססו לבקש תמיכה או למצאו אנשים שיכולים להשפיע.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה. אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות ואולי הגיע הזמן לצאת לאוויר הפתוח ולקחת זמן כדי להירגע.

Taurusמזל שור
במקום העבודה אתם אפאטיים וחסר לכם קצת אומץ, קצת אמביציה כדי להוכיח מה אתם באמת מסוגלים לעשות. אם תאמינו  יותר בעצמכם תצליחו להתגבר על התחרות של העמיתים לעבודה. השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים יעוררו בכם את לכם כל התכונות האלה.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, אפשר להגיד שחיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים ושלא יקרה שום דבר מיוחד. הלא נשואים מתמלאים באהבה, מפלרטטים ולא רוצים לעסוק ברצינות בכל מה שקשור לאהבה, אבל זה יבוא וגם אם לא הפעם הזאת. הם גם חוששים לחזק את הקשר.
בריאות: אתם חייבים להיפטר מהעצבנות מן העבר. אתם עכשיו, על פי תחזית אסטרולוגית מוגנים מפני הסבל הכי קטן. אתם מרגישים מלאי חיים, בכושר פיזית ונפשית מעולים, אבל אתם חייבים לעשות כל מה שעושה לגוף טוב ולא להגזים בכלום.

Geminiמזל תאומים
הרבה מזל נראה באופק מבחינת הקריירה, בתקופה הקרובה. כוכב הלכת שבתאי, לפי הורוסקופ שבועי , יעניק לכם יציבות ועזרה להתקדם בקריירה. עם זאת, שווה לעשות את כל המאמצים כדי להשיג את המטרות, גם אם הבוסים מעריכים אתכם. דבר נוסף  
הוא לאמץ את טון מתאים מול הבוסים וכך תשיגו את מבוקשתכם.
אהבה: בחיק המשפחה יש אינטימיות, שותפות וסיפוק. אלה שלא נשאו מתחילים לעשות כיבושים חדשים והפעם הם מלאי ביטחון עצמי. לפי תחזית אסטרולוגית זאת הגישה אשר תוביל להצלחה גדולה באהבה. אבל, תיזהרו בפני אכזבה, כי לא כל שנוצץ הוא עשוי זהב!
בריאות: אתם נוטים לעשות כל מה שאפשר לגבי בריאותכם. על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית הגיע הזמן לעשות דיאטה או לעסוק בספורט, כדי לשמור על מצב הפיזי תקין. תאוות החיים חזרה, אבל יותר מדי התלהבות יכולה לגרום לפציעות. בסופו של דבר שום דבר רציני, אבל תיזהרו!

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי מחכה לכם שבוע די עמוס עם הרבה יעדים שחייבים להשלים ובנוסף לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו להסתגל למצבים בלתי צפוניים. מעבר ללחץ הזה, אתם מתמודדים עם קצת קשיים במישור הפיננסי וזה ידרוש מכם לנהל את כספיכם בצורה יותר נבונה ולשקול היטב כל הוצאה.
אהבה: האווירה די מתוחה במערכות היחסים של אנשי משפחה. רצוי להימנע מוויכוחים הקשורים לנושאים רגישים כמו הכסף למשל.  אתם גם חייבים להיות יותר מעורבים בחיי המשפחה וכמובן לא להביא הביתה את העבודה. גם הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית נתקלים בתגובות אגרסיביות למדי, אשר יכולות לסבך את המצב.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי הורוסקופ שבועי יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Leoמזל אריה
כוכב הלכת מרקורי על פי תחזית אסטרולוגית משפיע באופן חיובי ומבטיח שבמישור המקצועי הדברים יסתדרו בדיוק בצורה שאתם רוצים.  אתם תקבלו את ההסכמה ואת הכבוד מעמיתים לעבודה בעיקר בגלל היכולת שלכם לארגן דברים. יש לכם הזדמנות לקבל החלטות נכונות אשר יעזרו לכם להתקדם בקריירה.
אהבה: זוגות נישואים ימשיכו בשגרת החיים המשותפים כלומר ייהנו מהרמוניה וגם מחלוקת קטנות כמו בכל משפחה רגילה. הרווקים יכולים לא לראות את ההזדמנויות המופיעות במישור האהבה. אתם, לפי הורוסקופ שבועי  צריכים להיות מודעים שאהבה חדשה יכולה להביא אווירה של רעננות בחייכם הסנטימנטאליים.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב. עם זאת, אם תרגישו סימנים או תסמינים של מחלה לפנות לרופא ולהתחיל בבדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות.

Virgoמזל בתולה
ברמה המקצועית הכוכבים לפי הורוסקופ שבועי יחזקו אתכם כך שתוכלו להגיע ליעדכם. התמדה ואומץ זה משהו שמלווה כל פעולה אשר אתם עושים . אל תפחדו לעבוד הרבה או להשקיע הרבה זמן בעבודה, כי בזה תלויים דברים רבים בקריירה. גם כן, יש לקחת בחשבון כל האמצעים הנדרשים כדי להצליח ולחפש כל הזדמנות אפשרית. אין דאגה, יש לכם את  תמיכתם של הכוכבים.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וממשיכים לתכנן ביחד את עתידם. עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית  
תקופה זו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין להתקדם שלב ביחסים שיש להם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: השבוע אתם לא מתלוננים על בעיות בריאות. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם מלאי אנרגיה ומבינים שאם תאמצו דיאטה מאוזנת, מצב הרוח והמצב הפיזי ישתפרו יותר ויותר.

Libraמזל מאזניים
התקופה הזאת היא מצוינות מבחינת מקצועית. לפי הורוסקופ שבועי אתם מתכננים פעולות נוספות שנועדים להביא לקידום במקצוע, אך גם ליותר רווחים. כל הצעדים שלכם הם מושפעים לטובה על ידי הכוכבים, אבל כרגיל לילידי מזל זה, המאמץ חשוב ולא הסיכוי.  
אהבה: במשפחות הכל אפוף באווירה של הבנה וגל של תשוקה והחיים המשפחתיים מתקיים בהרמוניה מושלמת, אשר תיתן לכם סיפוק פנימי עמוק. רוב הרווקים לפי הורוסקופ שבועי מרגישים עכשיו דחף חזק וצורך ביציבות מיידית ואז במצב שכזה, רבים יגיעו לרבנות וזה לא קשה מדי לעשות את הצעד הזה.
בריאות: הבריאות שלכם על פי תחזית אסטרולוגית  משביעה רצון, אבל יש סיכונים: עצבנות יתר, עודף אוכל. לשים לב שיש נטייה להגזים עם כמות המזון דבר שיכול לגרום לעייפות. תהיו הגיוניים! מי שמאמץ משטר של חיים בריאים, לא יתלונן על כלום.

Scorpioמזל עקרב
יש סימנים טובים על פי תחזית אסטרולוגית מבחינה סנטימנטאלית וגם חברתית. מצד שני, אתם בכלל לא מאושרים משום שדבר לא ברור עבורכם, אבל האינטואיציה היא חזקה וכך תוכלו לקבל החלטות חשובות. אתם לומדים להפריד בין חייכם הסנטימנטאליים  לבין התחום הפיננסי.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: האזהרות של אסטרולוגיה שבועית של שבוע שעבר עדיין בתוקף. במקרה של מחלות ישנות שחוזרות לתמונה זה הזמן בתחילת השבוע לטפל בזה ולהחזיר את האיזון של הגוף. עכשיו זה הזמן הנכון כדי להיפטר מכל הבעיות הרפואיות האלה.

Sagittariusמזל קשת
בעבודה אתם תעשו טעות אשר מושך את תשומת הלב של הבוסים. לזמן מה על פי הורוסקופ שבועי אתם תהיו תחת פיקוח, אך הדברים מסתדרים בסופו של דבר. אל תדאגו יותר מדי, אך תנסו להיות זהירים יותר בעתיד. המצב הפיננסי משתפר בזכות השקעות אשר עשיתם בעבר ועכשיו הן נותנות את התוצאות הצפויות. אם אתם צריכים לקחת כמה החלטות חשובות בתחום זה, רצוי לשתף גם את בני זוגכם לחיים.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית השגרה והרגלים לוחצים חזק על כתפיהם של אלה שנישאו כבר. הרווקים משני המינים, מחפשים כל מה שאקזוטי ונמשכם לכל דבר שקשור לחו"ל. רבים יוכלו למצוא את הזוג במהלך טיול.
בריאות: יש לכם סיבולת פיזית טובה, למרות מערכת עיכול רגישה, אבל לא משהו רציני. אסטרולוגיה שבועית ממליצה
על דיאטה קצרה שלא תזיק.

Capricornusמזל גדי
אתם נמצאים בעמדה טובה מאוד בעבודה, ובגלל זה העמיתים די מקנאים בכם וינסו להכשיל אתכם, אבל הבוסים הם מודעים לכך, אז לא יהיו בעיות בהקשר זה. לגבי כסף, על פי הורוסקופ שבועי אין לכם בעיות כספיות בתקופה זו. בכל זאת יהיו כמה הוצאות בלתי צפויות, אבל זה לא יצור בעיות רציניות, כך שלמעשה את ם יכולים להיות מבסוטים.
אהבה: בני הזוג יפתיעו אתכם מאוד כבר בתחילת השבוע עם הפתעה אשר ממחישה כמה אתם חשובים להם וכמה מזל יש לכם שהם לידכם. גם מי שעדיין לבד על פי תחזית אסטרולוגית יזכה לפגישה אשר ייתכן שתוביל למערכת יחסים יציבה וארוכת טווח.
רק לשים לב שלא תתחילו שוב בדרישות מוגזמות.
בריאות: יש לכם לבעיות בריאותיות רבות אשר אתם צריכים להתחיל לפתור אותן, אחרת הן עלולות להחמיר. אסטרולוגיה שבועית ממליצה ללכת לרופאים מומחים, לעשות בדיקות מקיפות כדי ללמוד מה הם הגורים לבעיות ולקבל טיפול מתאים.

Aquariusמזל דלי
בעזרת כוכבי הלכת, והכל ילך חלק במישור המקצועי. אסטרולוגיה שבועית מבשרת שתקבלו אחריות גדולה יותר או תקבלו הבטחה מאד משמעותית. אל תשכחו, שלמרות ההתרגשות של ההצלחה במקביל אתם צריכים לפעול באופן מעשית.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי תחזית אסטרולוגית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Piscesמזל דגים
השבוע ניתן לרואת את השפעת הכוכבים על תחום הקריירה בדרכים שונות: היחסים עם הבוסים או עמיתים לעבודה משתפרים כל הזמן וייתכן אפילו קידום. עבור עובדים עצמאיים, לפי אסטרולוגיה שבועית  יהיה גידול משמעותי במחזור הכספים.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: ניתן להגדיר את מצבכם הכללי במילה אחת עייפות, אבל, לפי תחזית אסטרולוגית זה לא מדובר על עייפות פיזית, אלא מדובר יותר על עייפות נפשית. תנסו לשחרר מתחים על ידי פעילות גופנית או לעסוק בדברים הגורמים לכם הנאה.