הורוסקופ שבועי 13.03.15 – 19.03.15

Aries

מזל טלה
בעבודה הבוסים והקולגות יעריכו אתכם מפני שתצליחו לתת פתרונות מהירים לבעיות שונות. לפי הורוסקופ שבועי מצבכם הפיננסי ישתפר במידה מה ולכן תקציב יאזנן קצת.
אהבה: אם מערכת היחסים שלכם היא סולידית, לפי תחזית אסטרולוגית  אתם הולכים לקרת תקופה יפה מלאה הרמוניה. אם יש לכם בעיות ביניכם לבין זוגכם כבר זמן רב, זה הכרחי שתנהלו איתם שיחה כנה ופתוחה כדי ליישב את המדורים. בכל מקרה, ידוע שתקשורת תמיד יכולה להוביל להבנה יותר טובה של מקור הבעיות.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע. שימו לב יותר לתזונה ולאורך החיים הכאוטי שהיה לכם עד כה.

Taurusמזל שור
השבוע היחסים שלכם עם הסובבים הם ידידותיים, מאחר ואתם מאושרים. זאת הסיבה שאתם עובדים בהתלהבות, אבל יהיה קושי לקיים אינטראקציה עם אחרים במקום העבודה. או שאתם לא תבינו את הסובבים או שהם לא יבינו אתכם.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה שלא תהיו אנוכיים ולהקשיב גם לאחרים.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי אנשי המשפחה חייבים להעריך מחדש את רמת המעורבות בחיי המשפחה לעומת העבודה. בתקופה הזאת אתם מרגישים לא מוערכים מספיק או נאהבים על ידי בני הזוג. לרווקים יש נטייה להיות מופנמים מדי ולא מתקשרים כמו שצריך עם הסביבה.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי תחזית אסטרולוגית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Geminiמזל תאומים
בעבודה השבוע רצוי להימנע מכל מהלך חשוב. בסך הכל, לפי תחזית אסטרולוגית  המצב בסדר, אבל זה לא הזמן האופטימאלי לרעיונות נועזים ותוכניות חדשות. מצבכם הכלכלי מאוזן, אז אין לכם על מה לדאוג. תצוגת הכוכבים לפעמים דוחפת אתכם להיות פזיזים.
אהבה: השבוע לפי הורוסקופ שבועי ארבעה כוכבי לכת בזווית מיוחדת יכולים לבשר על קשר אשר יהיה חשוב לכל החיים. אם לא יהיה סיפור אהבה, זה יכול להיות ידידות מופלאה. לאלה שכבר נמצאים במערכת זוגית זה יהיה שבוע מיוחד בשבילם, כי מרגישים פתיחות ושותפות מלאה אפילו בדברים האינטימיים ביותר.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי אסטרולוגיה שבועית עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Cancerמזל סרטן
בעבודה האקלים יהיה די מבלבל. לפי תחזית אסטרולוגית  אתם תקבלו הצעות שיתופי פעולה מאוד מעניינות, אך הכוכבים אינם מאוד ברורים לגבי סיכויי ההצלחה כך שכדאי להיות זהירים. אף כוכב לא יהיה מעורב במישור הפיננסי ולא נראים שינויים גדולים במצב הנוכחי.
אהבה: שלוות חיי הנישואין שלכם תופרע על ידי כמה אירועים בלתי צפויים, אך שילוב של כוכבים שונים יספק לפי תחזית אסטרולוגית הבנה וחיבה, אלמנטים אשר יסייעו לפתרון בעיות עם בני זוגכם. הרווקים יתחילו סיפור אהבה יפה שבו הרומנטיקה והחושניות ישתלבו זו בזו בהרמוניה בתנאי יחשפו את רגשותיהם.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Leoמזל אריה
במקום העבודה מדובר על שבוע מוצלח. למרות שיש לכם הרבה אחריות, אתם מצליחים לנהל את הכל בצורה טובה וזה  ימשוך את תשומת לבם של הממונים. לפי הורוסקופ שבועי כוכבי הלכת ישפיעו לטובה על התחום הפיננסי. אתם צריכים לדעת לנצל את ההשפעה הזאת כדי לפתור בעיות קשורות לכסף.
אהבה: סידור כוכבי הלכת גורם לבני מזל זה לגלות מחדש את התשוקה העזה. עם זאת, אם אתם נמשכים לאדם שאינו בן זוגכם הדברים רק ילכו ויסבכו. על פי תחזית אסטרולוגית רווקים רבים יוכלו וכלו למצוא אהבה במהלך תקופה זו, משום שמצבם הנפשי הוא מיוחד.
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Virgoמזל בתולה
אתם עובדים הרבה יותר מהרגיל, אך זה יעודד את האומץ ואת שאיפות. מאדים יתמוך לפי תחזית אסטרולוגית בצד היצירתי ויעזרו לכם למצוא פתרונות חדשניים. האינטואיציה תעזור לכם להרוויח יותר כסף. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לתת אמון באינטואיציה וכך תצליחו יותר בתחום הפיננסי.
אהבה: שלוש כוכבים "יעורערו" את לבכם וכך תהיה חגיגה אמיתית של אהבה. במשפחות הכל מסתדר ויש חשק אמיתי לרומנטיקה. תנצלו את הרגעים האלה ותיהנו מהם. רווקים רבים מן ילידי מזל זה יזכו להתאהב, אבל הלהט שלהם תהיה כמו זיקוקי דינור בהיר וקצר.
בריאות: השפעת הכוכבים על בריאותכם היא טובה, על פי הורוסקופ שבועי. למען בריאותכם תעשו פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות כי שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה. אתם תתמלאו בחיוניות חדשה, רק שצריך להתרחק ממחשבות חולניות ולא יציבות.

Libraמזל מאזניים
הכל מתחיל להשתפר באופן משמעותי מפני שלפי תחזית אסטרולוגית כוכב הלכת נוגה יסייע לכם להשיג יותר כסף, קסם ודיפלומטיה. בנוסף החברים יעודדו  אתכם כל הזמן. הבילויים הם במרכז תשומת לבכם מפני שאתם מלאי אנרגיה ורוצים גם ליהנות מהחיים לא רק לעבוד.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא נותנת הרבה אמון בבחירות וסיכויים המקצועיים המציעה העבודה הנוכחית. גם אם יש לכם מושג מה אתם רוצים לעשות בעתיד ולכלול אותם בתוכניותיכם, עדיין זה לא מספיק. הגיע הזמן, לפי הורוסקופ שבועי לדבר על מה שאתם מרגישים ועל הספקות שלכם. חשוב שהמתח שנוצר על ידי הבעיה זו ייעלם.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם פותחים את השבוע מלאי אנרגיה  והומור. עם זאת, נסו להישאר עם הראש על הכתפיים ולא לתת לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. אולי מצבכם הרוח הטוב לא יהיה מסנכרן עם המצב הרוח של האחרים, אבל זאת לא סיבה להיות מדוכאים. אז, להשאיר את החיוך על שפתיים ומנסה להתחיל את היום עם חיוך!

Scorpioמזל עקרב
על פי אסטרולוגיה שבועית אתם מתחילים להביט גם אל העתיד הרחוק. אתם עושים מאמצים לא קטנים כדי למצאו שותפויות משמעותיות או להתקדם. התקופה הזו גם יכולה להוביל אתכם לא פעם לרגעים מביכים אבל אל תשכחו שיש לה פוטנציאל גדול להצלחה.
אהבה: בתוך חיי של זוגות נשואים, חילוקי דעות נמחקים במהירות והשמש מופיעה. עבור אלה שלא נשואים, על פי תחזית אסטרולוגית אם אתם פזיזים ומחפשים הרפתקאות רבות, אתם מסתכנים בכך שיהיו בעיות מסוימות או תהיו פשוט תשושים.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי הורוסקופ שבועי יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה. אולי הגיע הזמן לצאת לאוויר הפתוח ולקחת זמן כדי להירגע. אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Sagittariusמזל קשת
במקום העבודה ישננו אדם מסוים אשר מפיץ כל מיני שמועות שקריות הנוגעות לכם. על פי תחזית אסטרולוגית בגלל מצב זה
יהיו לכם בעיות עם הממונים. תשתמשו באינטונציה שלכם כדי לגלות מי זה האדם הזה לפני שיהיה מאוחר מדי.
אהבה: הגיע הזמן לקיים דיון עם בן זוגכם לגבי הזוגיות. לפי הורוסקופ שבועי הדיון הזה יכול להיות סוער, אבל אם אתם תפגינו הבנה, הכל ייגמר בטוב ויופיטר תומך בכם. הרווקים צריכים להתכונן לחיות סיפור אהבה יפה. אתם רוצים להיות עצמאיים, אך לא תוכלו לברוח מהחיצים של קופידון. אולי, מהר יותר ממה שחשבתם, תחילו לעשות תוכניות לעתיד, הכרוכות לוויתור על הרווקות.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Capricornusמזל גדי
שבוע נפלא שבו תיהנו מהסביבה. זה הזמן המתאים לקיים אינטראקציה עם אחרים ולהתפתח. הגיע הזמן שהדרך שלכם תפתח להצלחה. עם זאת, הורוסקופ שבועי ממליץ לשקול היטב את בחירת הדרך.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטאליסטיים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה.

Aquariusמזל דלי
תחילתו של השבוע על פי תחזית אסטרולוגית, עשוי להיות די נעים, אם בגלל קבלת חדשות טובות או בגלל חידוש הקשר עם חבר ותיק. אחרי זה, תהיו עסוקים בכל מני מחשבות לא בדיוק אופטימיות.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי, לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן להתמקד על הסוגיות והפרויקטים ארוכי טווח. כל דבר הנוגע לארגון ומימון, שיהיה מתוך ראייה רחבה. לא להסתכל רק לטווח הזמן הקרוב כי יהיו לכם הזדמנויות להתקדמות. תסתכלו בפרספקטיבה ובמיוחד, לבחור אנשים שיכולים לעזור בקריירה שלכם.
אהבה: השפעת כוכבי הלכת מביאה להבנה בתוך המשפחה, כך הזוגות יגלו שוב את הרומנטיקה. לרווקים, על פי אסטרולוגיה שבועית יש את התחושה שכל חלומותיהם על אהבה התגשמו. השינוי הגדול שצפו, לו יתרחש השבוע.
בריאות: השפעות מנוגדות של כוכבי הלכת, לפי  הורוסקופ שבועי גורמות להפחתת האנרגיה שלכם: סבלנות, זה יעבור. עם זאת, אל תתאמצו יותר מדי.



עמוד זה נצפה ע"י 2,826 גולשים