הורוסקופ שבועי 13.04.13 – 19.04.13

מזל טלה
עבור מזל טלה, השבוע מביא זמן מלחיץ למדי עבור האנשים שמחזיקים עמדות חשובות ומקבלים החלטות. האירועים יתרחשו במהירות, מבלי לתת שום סיכוי להסתגל לשינויים הקיצוניים אשר צצים לפתע. לבני מזל טלה יהיה ההזדמנות באמצע השבוע לביצוע השקעות, אבל הטעות זה שלא ליידע גם את שותפיכם לחיים. ערוצי האנרגיה של מזל טלה מתמודדים עם מצבים קשים ביותר ולכן חשוב שבמהלך התקופה הזו לפעול עם רוגע וסבלנות. בני מזל טלה, לפי הורוסקופ שבועי, חייבים לנתח כל סיטואציה לפני המעשה ולא להרפות, גם כשזה מגיע לפעילויות פחות מלחיצות.

מזל שור
בעבודה, לפי הורוסקופ שבועי, מזל שור ידחה כל הפגישות הקשורות להחלטות חשובות או חתימות על נייר. חבר קרוב יזדקק לעזרתו והכל יהיה סביב לעניין הזה . הסביבה של בני מזל שור, יכולה לעזור לקבלת דברים מסוימים או בלעבור בקלות רבה יותר על מצבים מסוימים, לא משנה אם הם קשורים לעבודה או לבית. מזל שור רק צריך לבטוח יותר בו וביכולותיו. לא לפחד להגיד מה מפריע לכם, גם אם יש אנשים שלא יאהבו מה שהם שומעים. מזל שור צריך להתחיל ללמוד להיות יותר סמכותי.

מזל תאומים
על פי הורוסקופ שבועי מזל תאומים יוכלו להתחיל את השבוע במצב טוב מאוד, עם הרבה אנרגיה, אבל צריך לתת תשומת לב למתיחות שבמשפחה. הימים הראשונים של השבוע יהיו קדחתניים יותר, כי בני מזל תאומים נוטים לתת יותר מדי תשומת לב לפרטים במקום העבודה. מבחינת המצב הפיננסי כדי להימנע מהוצאות כספיות על דברים חסרי תועלת, גם אם אתה רוצה להרשים את הקרובים. תנסו להגביל את עצמכם רק לדברים שהם חיוניים. בני מזל תאומים מבזבזים זמן יקר, רק כדי פן אמין לדברים שאתם עוסקים בהם.

מזל סרטן
השבוע בני מזל סרטן יהיו חשופים יותר מהרגיל, בעיקר, כי הם מעורבים בפעילות שניתן לעכב או שיכולה להתבצע על-ידי אחרים. לבני מזל סרטן השבוע יש רעיונות חדשים, הנוגעים לעניינים כספיים. לכן חשוב ביותר לשמור על תכנית עבודה מאורגן. אתם תראה את התוצאות מאוחר יותר! לפי הורוסקופ שבועי, מזל סרטן כבר מיום שני יהיה במצב טוב. הוא ירגיש צורך לדבר עם כמה שיותר אנשים וגם להיות מעורבים בפעילויות שונות. הוא לא צריך לדאוג לזמן, כי השבוע מזל סרטן יהיה מסוגל להתמודד עם כל מה שמעניין אותו. בני המשפחה והחברים יהיו לידו, לא משנה מה יבחר לעשות מבחינה מקצועית.

מזל אריה
בני מזל אריה מגלים בתדהמה שיש להם פחות ופחות שחברים, אף על פי שאף פעם לא הכזבתם את הציפיות שלהם. אבל על פי הורוסקופ שבועי, עבור מזל אריה, הדברים יקבלו תפנית לטובה. מזל אריה יהיה הרבה יותר אופטימי, בתקופה זו וימשוך אנרגיות חיוביות. בהחלט שכל מה הוא מתכוון לעשות, יוכל להשיג. כמה חברים יציעו ייעוץ או אפילו קצת עזרה בעת הצורך. עבור מזל אריה שעדיין לא מצא את החצי השני שלו במישור הסנטימנטאלי יכול להיות שיהיו כמה שינויים. יהיה לו ההזדמנות מפתיעה בתקופה הזו למצאו את האדם הנכון.

מזל בתולה
הורוסקופ שבועי ממליץ עבור מזל בתולה, לא לוותר על פגישות עסקיות או משפחתיים! מזל זה, יסתכל על האירועים ועל מצבים עם יותר ביטחון ויתחיל לא לתת תשומת לב להערות של כמה קולגות. נראה כי במהלך התקופה הזאת שום דבר לא ישפיע עליו וזה רק יעזור לו לנצח. כבר מיום שני יינתן לבני מזל בתולה הזדמנות לדבר עם אנשים חשובים, אפשר לומר אפילו שתדברו על רעיונותיכם וכך אפשר לקבל אפילו של מימון. מזל בתולה צריך השבוע, עוד שותפים בפעולה מימון רצינית.

מזל מאזניים
על פי הורוסקופ שבועי, מזל מאזניים יציע התחלות חדשות כמעט בכל התחומים: משפחה, מקצוע בית וכו', אבל מזל זה, לא צריך להסתמך על העזרה של מישהו מהסביבה שלו. יש סדרה של דברים שהוא צריך לתקן, אבל הוא כבר עייף, בכדי לתקן את כל מה שאחרים מקלקלים. מזל מאזניים חייב להשתמש בקסם שלו, כדי להרשים את הסובבים אותו. בוודאי, זה לא יהיה לו קשה למשוך הרבה אנשים בצד שלו. אפשרי אפילו לקבל תשומת לב מאדם מהמין השני. לקראת סוף השבוע תקבלו את חדשות שכל כך שציפיתם להם.

מזל עקרב

הלחץ יהיה, עבור מזל עקרב, יהפוך להיות מצב יותר ויותר נורמאלי. הורוסקופ שבועי מדבר על במצבים שיעצבנו מאד את בני מזל עקרב. יש צורך שהעקרב יהיה זהיר יותר ולא לפרוק את רצונותיו, כי זה יכול להשפיע על אנשים אחרים. העקרב יהיה כל-כך עייף, עד שלא יהיה לו זמן עבור השותף לחיים. כבר מיום שני, יהיה צורך להוכחה המון סבלנות. נסה למצוא פעילות כדי שהזמן יעבור בקלות רבה יותר. ביום רביעי בעבודה אולי יצטרכו את עצתך. לקראת סוף השבוע, מזל עקרב יצטרך לקחת כמה החלטות, אז תנסה לנתח כל פרט, לפני שאתה מחליט.

מזל קשת
השבוע לפי הורוסקופ שבועי מחכה למזל קשת, כמה ימים שבהם הקשת יהיה מאד חרד וזה ישפיע על המצב הנפשי שלו. בני מזל קשת, לא צריכים להיות מושפעים כי זה יעצבן אותם וזה יוביל לדחות פרויקטים בביצוע. באופן כללי, הדברים מסתדרים עם מעט כוח רצון, רק לראות שיש הרבה דברים יפים מסביב. מזל קשת רק צריך להבחין בהם. זה נראה כאילו שבני מזל קשת עוד צריך לעבוד על הביטחון העצמי. תנסו לטפל בצורה סובייקטיבית לחלוטין בכל מה שקרה באמת, במקום לנסות למצוא פתרון אקראי.

מזל גדי
מזל גדי צריך לקחת את כל ההזדמנויות שעולות כי הן יכולות להביא שפע. לפי הורוסקופ שבועי, הכוכבים יקלו על בני מזל גדי, על השגת המטרה שחשבתם שלעולם לא תשיגו זאת. זהו הרגע המושלם להצלחה בעסקים, אך לא במקרה של קנייה או מכירת הבית. אם מזל גדי רוצה להתחיל לעשות כמה השקעות, עכשיו זה הזמן הנכון. אבל אל תהססו להתייעץ עם כמה אנשים שיש להם יותר ידע בתחום שאליו אתה רוצה להשקיע. יום רביעי אפשר שאדם מהמשפחה יבקש את עזרתך כדי לפתור בעיה, שיכולה להיות קשורה לבריאות.

מזל דלי
מזל דלי עלול להתפתות לחזור לשטח מוכר, שם יוכלו לגלות אוצר מדהים. זה הרגע המתאים לתפוס את השור בקרניו, ואל תתנו להיות מושפעים מיותר מדי "חברים". עדיף שהדלי הימנע פרק זמן זה לעשות הבטחות שהוא יודע שהוא לא יכול לממש אותן. אם לבני מזל דלי יש סדר יום עמוס , עדיף להימנע מחובות חדשים וגם להתמקד בדברים שהם דחופים. במונחים של כסף, מזל דלי לא צריך לדאוג. לקראת סוף השבוע אפשר שמישהו יצור קשר עם הדלי. מדובר על אדם שמזמן לא ראה אותו. מזל דלי יכול לנצל את ההזדמנות ולהזמין אותו אליו.

מזל דגים
השבוע מזל דגים הוא פצצת זמן מתקתקת שרק מחכה לתמריץ הכי קטן כדי לפרוץ או כדי לנקום. בקריירה שלו, מזל דגים שהוא עשוי לקבל הזדמנות שלא תהיה בקרוב עד אחת כזו, אז כדאי לנצל. אדם שאתם מעריצים אאכזב,על ידי מעשה לא נכון. בתחילת השבוע לפי הורוסקופ שבועי, כל מני דברים ירגזו את מזל דגים. בדרך כלל דברים אלה קשורים לעבודה. זה נראה כאילו לא משנה כמה תשתדלו, תמיד יהיו כמה דברים שיפריעו לך . הערות, אשר להן אין כל משמעות, לא צריך לתת להם תשומת לב. מזל דגים, צריך לנסות עד סוף השבוע, לסדר את הכל מה גורם לו חוסר רוגע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות