הורוסקופ שבועי 13.05.16 – 19.05.16

Aries

מזל טלה
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תקופה מלאה במספיק באתגרים עבורכם, אבל השבוע הזה יכול להביא תקווה, אופטימיות וביטחון עצמי. במהלך השבוע אתם תהיו מופתעים מהאופן שבו הדברים מסתדרים.
אהבה: הורוסקופ שבועי מגלה היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת אשר מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי תחזית אסטרולוגית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Taurusמזל שור
אתם רוצים להתקדם במקום העבודה או למצוא עבודה חדשה יותר אטרקטיבית. אתם גם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות  מאשר אלה שרואים כל הסובבים אתכם.  על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תצליחו לעשות זאת מפני שתעשו צעד אחר צעד. בזמן האחרון הוצאתים יותר כסף ממה שתכננתם ועכשיו אתם נמצאים במצב שצריכים לחסוך והרהב.
אהבה: יש לכם כבר תוכניות עבור חופשה עם בני זוגכם, תוכניות הכוללות הפתעות משני הצדדים. על פי הורוסקופ שבועי אתם רוצים יותר ממערכת היחסים הזו, אבל לא יודעים איך לפעול. תנסו לתקשר כמה שיותר עם האדם האהוב והדברים יבואו מעצמם.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Geminiמזל תאומים
עליכם להיות זהירים מבחינת ניהול הקשר עם הבוסים. על פי הורוסקופ שבועי מאדים מביא קצת מתח בעבודה, בנוסף יקצין את הרצון למרוד. יש לכם בעיות כלכליות, לכן תצטרכו עזרתו של חבר או קרוב משפחה. עד סוף השבוע תצליחו למצוא כמה פתרונות בתחום זה.
אהבה: מערכת יחסים עם בן זוגכם תשתפר אודות נוכחות של ונוס. השפעתו יעזור לכם לחיות רגעים רומנטיים עם הפתעות נעימות.  עבור הרווקים אסטרולוגיה שבועית מבשרת  על סימנים ברורים שתקופת הבדידות צפויה להסתיים בקרוב. אתם נחושים בדעתכם לפתוח פרק חדש בחיים, כך שתנסו ליהנות מהבשורות הטובות.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית אתם מחליטים לשים קץ לכל דבר שהוא מוגזם, תקופה שבה איזון זה המילה. שימו לב יותר לתזונה ולאורך החיים הכאוטי שהיה לכם עד כה.

Cancerמזל סרטן
בעזרת כוכבי הלכת, והכל ילך חלק במישור המקצועי. ייתכן, לפי  תחזית אסטרולוגית, שתקבלו אחריות גדולה יותר או תקבלו הבטחה מאד משמעותית. אל תשכחו, שלמרות ההתרגשות של ההצלחה במקביל אתם צריכים לפעול באופן מעשית.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי הורוסקופ שבועי כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בשבוע הזה לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Leoמזל אריה
זה אפשרי שבעצם תגלו שבני זוגכם וההורים הם התומכים האמיתיים. אם הם מתנדבים לעזור לכם, זה לא אומר שיש להם רושם שאתם לא יכולים להתמודד בכוחות עצמכם, אלא הוכחה שהם מאמינים בחלומותיכם. עם זאת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לאפשר להם להיות מעורבים יותר מאשר אתם מרגישים בנוח.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם מבקשים הרבה גם מעצמכם וגם מאחרים, אבל ייתכן שאתם סומכים יותר מדי על בני זוגכם מבלי שהם יוכיחו שמגיע להם. בדיוק מסיבה זו, השבוע תהיה הפתעה לא נעימה. עם זאת, אתם תנסו לפתור את הבעיה איכשהו ולהסיק מסקנות קשורות לעתיד היחסים שלכם.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Virgoמזל בתולה
בהתחשב בכך, שעל פי אסטרולוגיה שבועית השמש נמצאת בזווית עם נפטון, יהיה איזה בלבול מסוים על מה אתם רוצים ולאיזה כיוון אתם תתקדמו. בלבול זה יכול להיות מועיל אם אתם תעשו רגע חושבים על ערכיכם. הפנטזיה שלכם היא מאוד חזקה עכשיו, במיוחד בקשר להיבטים הרומנטיים של חייכם.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא נותנת הרבה אמון בבחירות וסיכויים המקצועיים המציעה העבודה הנוכחית. גם אם יש לכם מושג מה אתם רוצים לעשות בעתיד ולכלול אותם בתוכניותיכם, עדיין זה לא מספיק. הגיע הזמן, לפי הורוסקופ שבועי לדבר על מה שאתם מרגישים ועל הספקות שלכם. חשוב שהמתח שנוצר על ידי הבעיה זו ייעלם.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי תחזית אסטרולוגית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Libraמזל מאזניים
על פי תחזית אסטרולוגית מדובר על שבוע די עמוס. כעת אתם תפגשו אנשים חדשים, תשתתפו בפעילויות חברתיות ותוכלו לזכות ברווחים במידה ויש לכם עסק. זאת גם תקופה שבה יהיו הזדמנויות לעבודה החדשה או לקידום בעבודה. גם מבחינה כלכלית יהיה שבוע טוב, אבל שימו לב כיצד אתם מנהלים את הכסף. אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי הורוסקופ שבועי שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה.
אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בריאות: אם יהיה איזה יום שייהרס על ידי בעיה בריאותית כלשהי, בין אם זה אי נוחות זמנית או מחלה ישנה יותר, זו רק כתוצאה של העובדה שאתם מתעקשים לחשוב שאתם מאד בריאים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על סגנון חיים שונה , כך שחוסר האיזון יכול להיעלם.

Scorpioמזל עקרב
יהיה שבוע מתיש, על פי תחזית אסטרולוגית והדבר היחיד שתרצו השבוע זה לקחת הפסקה. ירח חדש בבית השתים עשרה מסמל היא תקופה של סקירה. עכשיו, תשימו יותר תשומת לב ותתרכזו בעבודה. הביטחון העצמי במישור המקצועי הוא חזק והאנרגיה שיש לכם היא נהדרת. עמיתים לעבודה מקנאים בגלל הגישה שלכם. זה מאוד חשוב להיות ידידותיים עם אחרים. כעת באפשרותכם לסכם דברים שעשיתם.
אהבה: אלה שנישואים חייבים לתת תשומת לב יותר לבני הזוג בתקופה הזאת. על פי הורוסקופ שבועי יש להימנע מהתפרצויות. אם אתה רווקים, כדאי להכיר טוב את הזוג העתידי לפני תחילת מערכת יחסים. עכשיו יש ההזדמנות להיות באור הזרקורים אך טעות גסה יכולה להשפיע על המוניטין שלכם. לכן, כל החלטה שתקבלו אתם חייבים לשקול אותה היטב.
בריאות: ירח חדש בבית המחלות הכרוניות יכול להעלות אל פני השטח דלקת דלקות אשר טופלו באופן לא הולם. אם בהיסטוריה הרפואית שלכם קיימות בעיות בבלוטת התריס, אסטרולוגיה שבועית אתם חייבים לעבור בדיקה רפואית על מנת לקבל טיפול מתאים.

Sagittariusמזל קשת
על פי תחזית אסטרולוגית כבר בחלק הראשון של השבוע מבחינה מקצועית תרגישו מתוסכלים ואפילו לבצע כמה תכניות הקשורים לעתיד נראים לכם בלתי אפשריים. אל תאכזבו את עצמכם, כי אתם צריכים להיות יותר ריאליים לגבי שאיפותיכם.
אהבה: אנשי המשפחות לא צריכים ללכת שולל עם ההרגשה שאתם תמיד צודקים או שהסובבים אתכם יש להם אישיות כל כך מסובכת שקשה להבין אותם. לרווקים אסטרולוגיה שבועית ממליצה להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם מעבר למה שנראית לעין. הם עשויים להיות מופתעים במובנים מסוימים.
בריאות: בתחילת השבוע הורוסקופ שבועי ממליץ שתעשו ערכה מחודשת של מצבכם הבריאותית הכללית. הסיבה אשר גורמת לכל מני בעיות בעיקר מבחינה נפשית בימים אלה, היא חוסר ערכה עצמית מספיק גבוהה. אתם לא מצליחים להשתלב מבחינה חברתית מבלי לדכא את האני הפנימי שלכם.

Capricornusמזל גדי
אם אתם נמנעתם לשלם חובות או תשלומים, טוב יהיה, על פי הורוסקופ שבועי שעד יום חמישי תסדרו את הדברים . בנוסף, במקום העבודה השקעתם די הרבה כך שאתם מוערכים בדרך אחת או אחרת. נסו לא להיות תלויים באחרים זמן ארוך מדי.
אהבה: הירח גורם לאווירה די מתוחה במערכות היחסים של אנשי משפחה. רצוי להימנע מוויכוחים בנושאים רגישים. גם הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית נתקלים בתגובות אגרסיביות למדי, אשר יכולות לסבך את המצב.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לא לסמוך יותר מדי על יכולותיכם להסתגל לשינויים סביבתיים ולוירוסים שמסתובבים השבוע, כי מערכתכם החיסונית לא כל כך חזקה. רצוי, באופן זמני לשנות את התזונה כך שהגוף שלכם לא ירגיש חוסר בויטמינים ומינרלים וירגיש בעייפות. פעילות גופנית קבועה מסייעת להחזיר את האנרגיה שלכם.

Aquariusמזל דלי
בטווח הזמן הזה תגלו שיש לכם את האיכויות של לוחמים שרק יעזו להצליח. לפי תחזית אסטרולוגית אתם צועדים קדימה ואתם לוקחים סיכונים מחושבים היטב. רחוק מלדאוג, בגלל השינויים, אתם פועלים בדם קר ובביטחון בכל מה שתעשה.
אהבה: השתיקה היא האויב המסוכן ביותר ביחסים בין בני הזוג. עבור אלה שלא נשואים, הקשרים שמתחילים השבוע, לפי אסטרולוגיה שבועית מבוססים על הבנה, מה שיכול להוביל לקשר אמין ומתמשך.
בריאות: הבראות תהיה טובה מאוד, לפי הורוסקופ שבועי, אם לא תקלקלו זאת עם יותר מדי אוכל.

Piscesמזל דגים
האבולוציה החיובית בתחום המקצועי היא אודות הכוכבים. לפי תחזית אסטרולוגית השפעות שלהם יעוררו בכם שאפתנות ואינטואיציה, ובמקביל הרצון להצליח. בנוסף, תקבלו מנה טובה של מזל, אשר תאבטח את ההתקדמות במישור המקצועי.
אהבה: אנשי המשפחות יחשבו באופן זהה ושום דבר לא יטריד אותם. עבור הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי, לא יהיה שום דבר יוצא דופן בטווח הזמן הזה זה. קצת פלרטוטים חולפים ופה ושם אירוסין. זה טוב לנהוג בזהירות עד אתם תהיו בטוחים מאוד ברגשותיכם.
בריאות: הכוכבים משפיעים לטובה על כבריאותכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתרחק מארוחות גדולות ושתייה מופרזת.


עמוד זה נצפה ע"י 2,206 גולשים