הורוסקופ שבועי 15.01.16 – 21.01.16

Aries

מזל טלה
אתם צריכים  לקחת את כל ההזדמנויות שעולות כי הן יכולות להביא שפע. לפי הורוסקופ שבועי, הכוכבים יקלו עלכם על השגת המטרה שחשבתם שלעולם לא תשיגו זאת. זהו הרגע המושלם להצלחה בעסקים, אך לא במקרה של קנייה או מכירת הבית. אם אתם רוצים להתחיל לעשות כמה השקעות, עכשיו זה הזמן הנכון.
אבל אל תהססו להתייעץ עם כמה אנשים שיש להם יותר ידע בתחום שאליו אתם רוצים להשקיע. יום רביעי אפשר שאדם מהמשפחה יבקש את עזרתך כדי לפתור בעיה, שיכולה להיות קשורה לבריאות

Taurusמזל שור
מבחינת מקצועי, יש הצעות מעניינות לגבי העבודה שלכם. השאיפה שלך. אם אתם מסכימים על הביקורת שמעבירים עליכם, אתם תיאלצו לשאת בהשלכותיה. אל תיקחו הכל בקלות. השתמשו בחוש הומור כדי להיות מסוגל לעבור בקלות רבה יותר על פני ההתנגשויות קטנות. לפעמים ניתן לפתור כל מני בעיות אם אתם מוכנים לעשות פשרות קטנות.
באהבה: אלה שנישואים חושבים כל הזמן על בגידה. שימו לב, תהיה נקמה! הרווקים הלא רגועים חייבים להתכונן ל"פצצה": מחכה להם אהבה ממבט ראשון ואין סימנים של פרידה מהאדם הזה.
בריאות: תחת ההשפעה של מאדים אתם בסדר. יש לנצל זאת, לאוכל יותר ויותר בריא.

Geminiמזל תאומים
אתם תעשו טעות אם תשומת הלב של הבוסים תהיה עליכם. לתקופה מסוימת, אתם תישארו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך בסופו של דבר הדברים מסתדרים מעצמם. אל תעשו מזה עניין גדול מדי, אבל גם אל תהיו שאננים, כי על פי תחזית אסטרולוגית המצב יכול להשתנות בן רגע.
אהבה: לפני זמן מה נכנסתם למערכת יחסים שבה חשבתם שמצאתם את הנפש התאומה. למרבה הצער, שם לא בדיוק מצאתם את האושר בזרועותיו של משהו שבאמת אוהב אתכם. על פי הורוסקופ שבועי מאז שאתם ביחד אתם מרגישים לא טוב מבחינה רגשית וחושבים שהגיע הזמן להגיד "מספיק".
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Cancerמזל סרטן
כוכב הלכת פלוטו משפיע לטובה על המישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי.  אתם עושים שימוש במיומנות ובסבלנות כדי לפתור בעיות נוכחיות. אתם אמיצים, עקשניים ומקצועיים וזה יוביל להצלחה רבה.
אהבה: לא פחות משלוש כוכבי לכת, מביאים לאנשי המשפחה תשוקה לזוגות הצעירים או הפחות צעירים. רבים מהרווקים לפי תחזית אסטרולוגית לא רוצים בשום מחיר לקשור את עצמם עם שרשראות הנישואין. הפתגם אומר "האהבה היא גינה של פרחים, והנישואים עם עשבים שוטים". זה יכול להיות? או שלא?
בריאות: יש לכם סיבולת פיזית טובה, למרות מערכת עיכול רגישה, אבל לא משהו רציני. אסטרולוגיה שבועית ממליצה
על דיאטה קצרה שלא תזיק.

Leoמזל אריה
השבוע ניתן לרואת את השפעת הכוכבים על תחום הקריירה בדרכים שונות: היחסים עם הבוסים או עמיתים לעבודה משתפרים כל הזמן וייתכן אפילו קידום. עבור עובדים עצמאיים, לפי אסטרולוגיה שבועית  יהיה גידול משמעותי במחזור הכספים.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: ניתן להגדיר את מצבכם הכללי במילה אחת עייפות, אבל, לפי תחזית אסטרולוגית זה לא מדובר על עייפות פיזית, אלא מדובר יותר על עייפות נפשית. תנסו לשחרר מתחים על ידי פעילות גופנית או לעסוק בדברים הגורמים לכם הנאה.

Virgoמזל בתולה
בעבודה, סוף – סוף, ייתנו לכם הזדמנות, במובן האמיתי של המילה, למוכיח שיש לכם את הידע בתחום מסוים. אתם תשתמשו בכל מה שלמדתם עד כה, התרומות שתוכלו להביא יהיו מוערכות על ידי הבוסים. לפי תחזית אסטרולוגית תהיה לכם ההזדמנות להתקדם בעבודה.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.

Libraמזל מאזניים
זה אפשרי, על פי הורוסקופ שבועי שתגלו שלקוח או שותף לא כל כך העריכו את שיתוף הפעולה שלכם. אתם יכולים לצפות אותו דבר מהבוסים, כך שהתדמית בעבודה עלולה לסבול בגלל משחקי כוח. בכל מקרה, תעשו את הצעד הנבון!
אהבה: אם אתם רוצים לדבר עם בני הזוג בעניינים רגישים או בנושאים שאתם מרגישים קשורים אליכם אתם תתקלו בחוסר אמפתיה מצידם. על פי תחזית אסטרולוגית תחזרו לרגשות יותר טובים בחלקו השני של השבוע כאשר אתם תבינו שהסלחנות והכוח להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם.
בריאות: מיום חמישי עד שבת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי. בין אם אתם מקדישים זמן לתחומי עניין שונים, או לנסות שיטות של מודעות עצמית או אפילו לבחור לעזוב את העיר כדי לשחרר את הלחץ לכמה שעות. כל זה בטוח יעשה טוב מבפנים ותתמלאו בחשיבה החיובית. אתם רק צריכים לקחת את היוזמה!

Scorpioמזל עקרב
זה הזמן לקחת יוזמות יצירתיות בתחום המקצועי, במיוחד אם אתם עובדים ישירות עם הציבור. לפי אסטרולוגיה שבועית היגיע הזמן לגוון את הפעולות ולשפר את השירותים. בתקופה זו היא תקופה חיובית עבור קריירה שלכם.
אהבה: הזוגות והאהבה בנישואין הם בשיא. שמחת החיים, על פי  הורוסקופ שבועי חוזרת ובגדול. הירח גורם לרווקים להיות תובעניים במיוחד. זה נראה שאין סיכוי שמשהו יפתה אותם. אם אתם לא תורידו את רמת הדרישות אתם נשארים לבד.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית, הכוכבים הם ניטרליים, אבל אתם חייבים לעשות כל מה שעושה לגוף טוב ולא להגזים בכלום.

Sagittariusמזל קשת
במקום העבודה יש קצת אי נוחות. ייתכן, לפי תחזית אסטרולוגית שתהיה איבה של מעמיתיכם לעבודה. אבל הכוכבים תומכים ולעוזרים לכם לצאת בשלום מן ההתמודדות הזאת.
אהבה: אנשי המשפחה בוגרים יותר מרגישים קצת נוסטלגיה לזמנים עברו ואנשי משפחות צעירות נהנים מהרמוניים וחיים נעימים. הירח מעניק, לפי אסטרולוגיה שבועית, לרווקים היבטים מועילים ומעודד אהבה לוהטת. באוויר מרגישים אהבה ממבט ראשון , ואלה שהם אימפולסיביים יחשבו מיד על נישואין.
בריאות: אתם, לפי הורוסקופ שבועי מרגישים מעולה כתוצאה מהשפעות טובות של הכוכבים; ייתכן רק שלחלק מכם מערכת העיכול תהיה חלשה.

Capricornusמזל גדי
בינתיים, מבחינה מקצועית, אסטרולוגיה שבועית מדברת על הרגשה של בטחון עצמי יותר גבוה. זה יאפשר לכם להגיע לתוצאות טובות בעבודה ולהתקדם בתחום זה.
אהבה: הזוגות הנישואים יהיו מוארים על ידי דמיון ופנטזיה. הרווקים יחיו רגעים יפים, כתוצאה השפעתו של ונוס. זה אושר נעים שיגרום לכם להיות יותר בטוחים במערכת היחסים. אבל, הורוסקופ שבועי ממליץ על כך שלא תאבדו את קור הרוח.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אבל אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Aquariusמזל דלי
לאחר תקופה של מבולבלת במישור המקצוע, לפי אסטרולוגיה שבועית, בא פרק זמן שבו יש לפתור את כל הבעיות המונעות התקדמות. ואז הכל ישתנה לטובה, זה בטח. אל תהססו לבקש תמיכה, אל תהססו לחפש אנשי קשר.
אהבה: אלה שנישאו נמצאים בדילמה רצינית: נאמנות כלפי בני הזוג או התשוקה לבגוד, דילמה קשה! אלה שלא נשואים עדיין, לפי  הורוסקופ שבועי, רוצים עד מאד להיות מתחת לחופה, אבל גם להם יש דילמה: האהבה תסתדר עם הנישואין? . הבחירה היא קשה, והכוכבים אינם מסוגלים לפתור זאת במקומם.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית הכוכבים מעניקים לכם חיוניות, אנרגיה ומרץ.

Piscesמזל דגים
כוכב הלכת פלוטו משפיע לטובה על המישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי.  אתם עושים שימוש במיומנות ובסבלנות כדי לפתור בעיות נוכחיות. אתם אמיצים, עקשניים ומקצועיים וזה יוביל להצלחה רבה. אהבה: בקרב המשפחות הכל כמו בחלום והרומנטיות שולטת. אל תקלקלו זאת! לרווקים ונוס מעניק להם את כוחו של הפיתוי.
מלאי חושניות, הרווקים מושכים את כל תשומת הלב של אחרים. האהבה היא בדרך. בריאות: מאדים, כוכב האנרגיה, תספק לכם חוזק פיזי גדול. החולים הכרוניים מרגישים שיפור בסבל שלהם.


עמוד זה נצפה ע"י 2,527 גולשים