הורוסקופ שבועי 15.06.13 – 21.06.13

מזל טלה
יש לכם תקופה התורמת לשיפור ולפיתוח המקצועי שלכם. אתם לא מנצלים די את הסיכויים המופיעים בתחילת השבוע ותרגישו צער כאשר הם נעלמים. התקופה טעונה מאוד, לא רק מבחינת כלכלית, אלא גם מבחינת רגשית. היפראקטיביות, בכל הזמן הזה, שכל כך מאפיית. אם לא תפסיקו עם הקיצוניות, אתם יכולים להגיע לבעיות בריאות כרוניות. אל תקשיבו ל"חברים" האלה ה"מייעצים" לכם רק כדי שיהיה להם טוב! בהמשך השבוע, עדיין לא תאמינו שהחברים הטובים שלכם מקנאים בכם ואפילו לא רוצים לטובתכם. כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להנמיך את העצבים, לציית לזמנים של הרפיה ומנוחה, אחרת האנרגיה שלכם מבוזבזת באופן מיותר.

מזל שור
השבוע, במישור המקצועי, אתם יותר שאפתנים ולהוטים לטפס בסולם ההירארכי, במיוחד שהכוכבים משפיעים לטובה. אתם עוברים תקופה של מלנכוליה, אשר, מיוצרת על ידי פגישה עם אהבה ישנה. הזיכרונות חוזרות באופן אובססיבי כל יום השבוע. גם אם אתם מרגישים שאתם עסוקים מאוד, תגלו שאתם עדיין מסוגלים לטפל בעניינים של אחרים. באמצע השבוע תקבלו ותתנו מתנות יקרות. בסוף השבוע, כל התוכניות שלכם ישתנו, בגלל הופעתו של אדם שיחייב אתכם למלא את כל חובותיכם. הטונוס והמרץ שלכם הם בשיא: אתם לא יודעים מה זה עייפות, אך לשים לב לקיבה.

מזל תאומים
עתידכם המקצועי נראה מאוד טוב. תנסו לשמור על השפע של הרגע, אבל אתם אוהבים להתפאר בזה. אתם לא יודעים אפילו,עבור מי אתם עושים כל כך הרבה הכנות בהתחשב שאתם תהיו לרוב לבד בערב. בתקופה הזאת הניסיונות להשיג כסף לא יצליחו ואתם באמת כל כך זקוקים לזה. אפילו אם תקבלו הרבה מוצרים, שאתם זקוקים להם, תחליטו בסופו של דבר לחלוק זאת עם יקיריכם. המחווה הזאת תרגש את כולם וינסו לתגמל אתכם. לא לסרב הכרת התודה של הקרובים! יש לכם איזון פנימי טוב, אך הסיבולת ומערכת החיסונית הן פחות יעילות מהרגיל.

מזל סרטן
לכל מה שאתם עושים עכשיו, יש סיכויי הצלחה גבוהים. ההחלטה להגיד את האמת, ורק את האמת, תגרום לכך שתעליבו את האדם הכי קרוב אליכם. זאת לא הפעם הראשונה, אבל זאת הפעם הראשונה שהוא מגיב באותו אופן. אתם מרגישים שהאנשים הסובבים אתכם משעממים: הם לא יודעים אלא לדבר סתם, לרכל ולבזבז את הזמן. בדרך כלל, אתם שותפים לדברים האלה, אבל עכשיו באמת יש לכם הרבה עבודה. ייתכן שבסוף השבוע תקבלו מתנה שאתם לא מצפים לה, ויש לכם ריאקציה די מוזרה: במקום להודות, אתם נעלמים בלי להגיד מילה. השבוע יש לכם אנרגיה טובה, בתנאי להיות זהירים, אחרת, יכולות להתרחש בעיות עיכול או במחזור הדם.

מזל אריה
יש לכם סיכויים טובים להצליח בקריירה המקצועי ויהיו הרבה מומנטום, שבהם תקבלו הצעות מעניינות. אתם רוצים לעשות רושם טוב על אלה שעובדים אתכם, כך שכל השבוע תהיו עסוקים בלעזור להם להבין מה הם צריכים. אך, גם יישארו גם דברים שלא תיישמו עד הסוף. לא תצטערו ששכחתם מה שהבטחתם, אבל תרגישו נבוכים. רבים מעריצים אצלכם את המעשיות ואת היכולת לארגן אחרים בצורה כזאת, שאתם תצטרכו לעבוד ממש מעט. למרבה הצער, הדברים האלה, לכאורה קשה לסתור. סוף השבוע יהיה ללא התחייבויות. כוכב הלכת ונוס, מתייחס טוב לבריאותכם,ויכול לעודד עזיבה של הרגלים לא בריאים כמו עישון או אחרים.

מזל בתולה
כל האנרגיה שלכם מרוכזת בערוץ המקצועי כדי לסיים באופן חיובי כמה פרויקטים. אתם רוצים יסודות יציבים עם החברים ועם האנשים שאתם אוהבים ומנסים להתייחס אליהם בצורה המקורית. אך ההצלחה שאתם משיגים גורמת להרתעה מצידכם. רביעי או חמישי, אובדן של משהו יגרום לכם לרצות לא לצאת מהבית. בעבודה ובנישואין, הכל הולך טוב, בדיוק כמו שאתם רוצים. מצד שני אתם לא יכולים להתרגל למצב החדש. בסוף השבוע אתם תרצו לבלות את הזמן עם המשפחה או את יקירכם. זה הזמן להתחיל דיאטה כנגד חוסר האיזון בתקופה האחרונה.

מזל מאזניים
השינויים בחיים המקצועיים הם הכרחיים ומועילים. שלא יהיו ספקות לגבי כישוריכם או לגבי הסיכוי להצליח. יש צורך לשלוט על התקפי הכעס, גם אם הם נורמאליים בהקשר לאירועי השבוע. לאף אחד אין ספק לגבי איכויותיכם של מארגן מצוין אך בעבודה שבה אתם עוסקים צריך הרבה שלווה ואפילו… כשרון אומנותי. סוף השבוע מציע הזדמנויות חדשות כדי להרוויח כסף, אך אתם נוטים לבזבז יותר ממה שאתם מרוויחים. האמת שאתם נותנים מתנות מאוד יפות, אבל תמיד נשכח לחלוטין את הנושא של החיסכון. אנרגיה לא חסרה, אך השינה היא התרופה הריבונית.

מזל עקרב
הביצועים הפרופסיונאליים שלכם יגיעו לרמה הגבוהה ביותר. עברתם את התקופה השחורה של החודש הזה ועכשיו באה תקופה של התאוששות, אשר אינה שוללת עבודה מאומצת. הטיולים לא מתאימים לתקופה הזאת. אתם תצטרכו למצאו צוות ושותפים חדשים עבור הפרויקטים שלכם . אתם תקבלו עצה טובה ממשהו קרוב , כי אתם מרגישים שלמצוא כל מיני תירוצים כלפי קרובי משפחה זה דבר לא טוב. יש לכם מצב רוח טוב, דבר שהוא חיוני עבור המצב הפיזי והבראות מעולה ופורחת.

מזל קשת
אתם יכולים להבליט את היכולות ואת מיומנויות שלכם כדי להתקרב לאנשים מוסמכים או משפיעים. אתם תצטרכו לעשות קצת מחקר כל יום וזה וישעמם אתכם . במהלך השבוע תקבלו בבית ביקור של אדם שמוערך מאד, אך הוא מביא לכם תכנית עבודה חדשה, בניגוד לתחומי העניין שלכם. כרגע אין איך לשנות זאת, אז אתם חייבים להכיל איכשהו את השינוי. גם אם הסובבים אומרים שאתם קצת קמצנים, תפקדכם זה לא לפספס את הכספים הדרושים עבור השקעות עתידיות. מבחינת בריאותית, נצלו את ההשפעה חיובית של הכוכבים שמבטיחה במצב טוב.

מזל גדי
ליופיטר יש השפעה חיובית על החיים פיננסיים שלכם. אתם מוכנים לקחת עליכם כל ההתחייבויות של בני הזוג, אלא שאתם לא כל כך יודעים מה לעשות ורק גורמים לבלבול. היוזמות שלכם מתקבלות עם רצון טוב על ידי עמיתיכם והבוסים, אבל לא על ידי בני המשפחה. עליכם להשקיע הרבה אנרגיה כדי לשכנע את כולם. אתם תחליטו להגיע לכל אלה אשר מאבדים זמן ואנרגיה כדי לעשות דברים קטנים. אתם תתמודדו עם קשיים שונים כל הזמן! אל תהיו מודאגים כל כך: האופטימיות והמרץ נמצאים בבית.

מזל דלי
במונחים של כסף אתם המועדפים. אתם מצפים לראות רכלנים רבים ותנסו לנטרל אותם בזמן, במיוחד כי אתם נוטים לתגובות אלימות ובלתי צפויות. אף אחד לא ייקח ברצינות את הדאגות שלכם הנחשבות להיות מופרזות. הערכה על המאמצים יופיעו מאוחר יותר. אתם קורסים בגלל ריבוי המטלות בעבודה, שהן יותר ויותר מסובכות. אתם מרגישים אחראיים על גורל של מישהו, שהוא עדיין חלש מאוד. האנרגיה שלכם חוזרת, אך נוטים לבזבז אותה לחיות עם עצבים.

מזל דגים
הזדמנויות מעניינות מופיעות במישור המקצועי. לא רק החיים הסנטימנטאליים לא מתנהלים לפי רצונכם וכל זה מפני שאתם רוצים לעשות דברים רבים מדי בבת אחת. הרצינות שלכם והאובססיה לעבודה גם יובילו למיגרנות מתמשכות. יום חמישי יהיה יום המזל שלכם , אבל לא תשימו לב. ביום שישי, תפגשו אדם אשר יעזור לכם להתגבר על תקופה הזו של הסתגלות. זה ייתן לכם את ההזדמנות לתת שוב אמון באנשים. מלנכוליה תהיה בסוף השבוע. אתם מלאים במרץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות