הורוסקופ שבועי 16.01.15 – 22.01.15

Aries

מזל טלה
ההאשמות שנשמעו כלפיכם "בפינות" יחשפו מתישהו בתחילת השבוע והן צצות בגלל המתח עם עמיתים או עקב כשל של יוזמות מקצועי. לאחרונה איבדם עניין ורצוי מאד לנסות להתעשת. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא להתחיל פרויקטים חדשים ולא להסתמך על הבטחות נהדרות אשר אתם מקבלים מכל מני גורמים.
אהבה: במקרה שלכם, המשאלות של ליל שבין השנים 2014- 2015 לא יישארו בשלב של רצונות. עם הפרטנר והחברים כבר מתכננים תוכנית לא רק לטווח של שבוע. ברור שיש לכם חלומות נהדרים ורוצים להשיג כמה שיותר, אבל חייבים להיות רציונאליים ולהגדיר אזה מטרות ניתנות להשגה בתחום האהבה. ייתכן, על פי תחזית אסטרולוגית שתהיו שרויים בחלומות בהקיץ וזה יכול לעלות לכם ביוקר גם מבחינה נפשית וגם כספית. תחשבו בגדול!
בריאות: אם אתם עוברים טיפול מסוים, הורוסקופ שבועי ממליץ לכם לעמוד בפני הפיתוי לקטוע אותו לפחות עד יום שני ושלישי. לפעמים לא רואים את התוצאות באופן מיידי, אבל אל תוותרו. ילידי מזל זה אשר סובלים ממחלות כרוניות חייבים לשים לב לכל שינוי במצב הבריאותי ולדווח לרופא בזמן הקצר ביותר.

Taurusמזל שור
לפי הורוסקופ שבועי המשימות בתחום המקצועי יהיו כרוכות בהרבה זמן, אנרגיה ועצבים, הרבה יותר ממה שציפיתם. אם, לקחתם על עצמכם יותר ממה שאתם מסוגלים לבצע יש לנקוט בצעדים ולהסביר לבוסים שאתם צריכם עוד זמן. הדיונים עם הממונים מעליכם או עם לקוחות יכולים לתת לכם הזדמנות נוספת כדי להשלים את המשימות.
אהבה: בתחום האהבה השבוע אסטרולוגיה שבועית מבשרת על סערה גדולה בגן העדן בתחילת השבוע. הזוגות הטריים או אלה אשר לא בטוחים בעתיד הקשר ביטחון יצטרכו להתמודד עם אתגרים בימים שני ושלישי, אבל כל עוד אתם ושותפכם חושבים אותו דבר, תוכלו להגיע אל מכנה משותף בקלות. חשוב לדעת מתי הזמן המתאים לצורך הבהרת סוגיות שונות.
בריאות: באופן כללי, יש להימנע ממצבי קיצון, אבל לפי תחזית אסטרולוגית בימים רביעי וחמישי במיוחד, אתם חייבים להתרחק מהם. אז, אם החלטתם ללכת למכון כושר תתחילו עם תרגילים קלים ואם לא עמדתם בפיתויים קולינאריים לאחרונה, לא לשלול זאת מעצמכם לפתע כי זה יהיה יותר קל לשמור על תזונה או על הכושר אם תעשו זאת בהדרגה.

Geminiמזל תאומים
רצוי שכבר מאמצע השבוע תעברו לתקציב מצומצם. יכול להיות שאתם רוצים מוצרים מסוימים מפני שאתם רואים בהם משהו הכרחי, אבל בטוח תוכלו לוותר עליכם. לפי תחזית אסטרולוגית הממונים מטילים עליכם מטלות די מסקרנות אשר בתחילה עשויות להיראות קלות. מומלץ לא להשלים אותן במאה המטרים האחרונים.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי שום דבר ממה שבני הזוג או הילדים יבקשו מכם אינו קשה או מסובך מדי עבורכם, אבל אם אתם תענו על הבקשות הבאות מצדם תתעוררו במקרה הזה שזה יכול להמשיך עוד ועוד. אולי השמחה שעל פניהם מעניקה לכם סיפוק פנימי בלתי יאמן, אך בדרך זו, אתם מגלים להם את הנקודה החלשה שלכם והם ינצלו אתכם בכל הזדמנות.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה שהשבוע אתם תהיו זהירים יותר כי ייתכנו תאונות כמו החלקות. אלה אשר סובלים לעתים קרובות מכאבי פרקים יתעוררו בחלק האחרון של השבוע עם אי נוחות חזקה או קלה יותר במפרקים. גם הקור משפיע לא לטובה כך שתנשו לא להיות בסביבה קרה הרבה זמן.

Cancerמזל סרטן
מתוך הרצון להיראות טוב בעיני העמיתים או הבוסים, אתם תימנעו בלהזכיר דברים מסוימים בפגישות אשר יתקיימו בתחילת השבוע. עם זאת, לפי הורוסקופ שבועי קיים סיכון שהמחדל הזה יהפוך למכשול אמיתי ברמה המעשית. אז אם רעיון שהופץ על ידם  לא נראה לכם נכון או אתם חושבים שמסכן פרויקט מסוים, אתם מתבקשים לנסח את חששותיכם ולבקש עצה.
אהבה: נושאים שלא נדונו מספיק וגורמים מתחים בזוגיות נחשפים מתישהו באמצע השבוע וזה דורש שאתם ובני זוגכם לדבר ולהגיע לחזית משותפת על מנת למצוא את הפתרון. לא משנה כמה קשה זה יהיה, כדי להתגבר על המכשולים אתם חייבים קודם להתגבר על ההבדלים שביניכם. יתרה על כך אסטרולוגיה שבועית מייעצת לכם לפתוח את נשמתכם וללמוד מהשיעור הזה.
בריאות: תנאי המזג האוויר, אבל גם תחזית אסטרולוגית מקשרים אתכם לתנועת. אז מאד רצוי להיות זהירים כאשר אתם נוהגים או הולכים השבוע, במיוחד אם בימי שני או שלישי. ההיו מצוידים כראוי למזג האוויר שבחוץ כדי להימנע מהתקררויות שיכולות לגרום לסיבוכים מיותרים.

Leoמזל אריה
על פי הורוסקופ שבועי לכוכבים יהיה השפעה חזקה על חייכם הפרטיים ובעודה בתקופה זו. יהיה עליכם לחשוב היטב לפני כל החלטה, גם אם יהיו לחצים עליכם. בחלק האחרון של השבוע תצטרכו לפעול בזהירות רבה יותר, במיוחד ליד אנשים מסוימים. ייתכן שקשרים ישנים יתחדשו, אבל הכל תלוי בכם.
אהבה: יש להיזהר לתת אמון בחלק מהאנשים שאתם לא מכירים זמן רב, כי, על פי תחזית אסטרולוגית אתם מרגישים כאילו הם לעולם לא יאכזבו אתכם. אפשר שהאירועים שיהיו ביום חמישי או שישי יוכיחו את ההיפך. היחסים יהיו אינטנסיביים השבוע כי ונוס ושבתאי יהיו בתוך בית הנישואים. מערכות יחסים אשר יתחילו עכשיו עשויות להיות לטווח ארוך. אם אתם נשואים, יהיו כמה עליות ומורדות במערכת היחסים.
בריאות: בגלל שהאווירה לא הייתה נהדרת השבוע, רמת האנרגיה שלכם היא לא גבוהה במיוחד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת ללב כל דבר ולמצוא דרך כדי להחזיר את מצב הרוח הטוב. בסופו של דבר, סוף שבוע מוצלח תלוי רק בכם.

Virgoמזל בתולה
אתם התבקשתם לעשות מאמצים רבים בעבודה בזמן אחרון ועל פי תחזית אסטרולוגית הדבר משפיע על בריאותכם. גם כן מרגישים צורך לפנק את עצמכם, על ידי קניות בקניון וזה יגרום לחור גדול בתקציב. היזהרו, הריקנות בחייכם לא תוכלו למלא עם בגדים בארון.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Libraמזל מאזניים
אתם חייבים להעריך מחדש את המצב ומה אתם רוצים מהעבודה שלכם. יש לתכנן מחדש את האסטרטגיות ולגלות אם מה שאתם עושים עכשיו זה מה שאתם באמת אוהבים. ברור, שאם באפשרותכם לחדש קשר עם אנשים בעלי השפעה מהעבר, אל תהססו לעשות זאת. על פי הורוסקופ שבועי עדיין מדובר על שבוע של מהומה פנימית.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בריאותכם, לפי תחזית אסטרולוגית היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Scorpioמזל עקרב
בתקופה הקרובה לפי תחזית אסטרולוגית תקבלו המון עצות, אבל אתם משוכנעים שאתם יודעים יותר טוב על הכל ומכול הסובבים אתכם ומה לעשות, בכך גדולים הסיכויים שתתעצבנו לעיתים קרובות. עם זאת, מומלץ להרגיע לפחות בפני המשפחה.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Sagittariusמזל קשת
אתם עובדים הרבה, אבל, על פי הורוסקופ שבועי זה רק מגביר את רצונכם להצליח. אתם אוהבים מה שאתם עושים ורוצים להוכיח שמגיע לכם להיות במקום איפה שאתם נמצאים היום. הכסף שהרווחתם עד כה לא מספיק להוצאות הגדולות שאתם חייבים לעשות, בין אם מדובר על דברים רגילים או בין תשלומים הקשורים ללימודים.
אהבה: הזוגות הנישואים נמצאים בתקופה מלאת הרמוניה. הרווקים, לפי אסטרולוגיה שבועית נמצאים תחת השפעתו של מרקורי אשר מעניק להם אינטואיציה ויכולת לקבל החלטות אסטרטגיות טובות. הם יהיו יותר פתוחים עם האדם אשר הם אוהבים ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם בחזרה.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות.

Capricornusמזל גדי
על פי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים כל מני שיפורים, אפילו אם השבוע יחל עם רמת אנרגיה נמוכה ועם מכשולים, אבל לאט, לאט הכל מסתדר. אתם תתמודדו עם התנגדות מצד כל מני אנשים אך תנקטו במאמצים ותצאו מזה בכבוד. בכל מקרה, יהיה קשה לרצות את כולם , במיוחד את אלה אשר מייצגים את סמכות.
אהבה: הרצונות לגבי האהבה הם ברמה גבוהה. זו תקופה, על פי אסטרולוגיה שבועית טובה כאשר הכוכבים מברכים את מערכות היחסים ואתם תקבלו בדיוק מה שאתם רוצים. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, יכול להיות קצת אי הבנה בניכם לבין הזוג. זה עדיף לקחת את הדברים לאט ובסבלנות.
בריאות: ככל הנראה, המטרה שלכם זה להרגיש טוב השבוע. על פי תחזית אסטרולוגית יש לשים לב לבריאותכם אפילו אם ההרגשה היא מצוינת. חשוב שבכל מה שאתם עושים יהיה גבול ומידה, אחרת, ייתכן שתצטערו שמתחתם את החבל יותר ממה שהם יכולים, לפחות לעת עתה.

Aquariusמזל דלי
בעבודה אתם תרגישו שהמוטיבציה לעשות דברים חדשים הולכת וגוברת. גם אם אתם לא תמיד זוכים בתמיכה מעמיתים לעבודה, להתקדם קדימה בביטחון. על פי תחזית אסטרולוגית הכוכבים הם בעדכם. לגבי המצב הכלכלי תוכלו לזהות הזדמנויות כדי להרוויח כסף. מצד שני תהיו זהירים ולדחות כל הצעה אשר שנראה לכם חשודה.
אהבה: אם אתם בתחילתה של מערכת יחסים או בתקופת ניסיון עם השותף שלכם, אתם מודעים לכך שהדברים נראים טוב עכשיו, אבל העתיד לא מעורר בכם שום מחשבה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשקול את המצב היטב ולא להחליט עדיין שום דבר. הזמן יעשה את שלו והדברים אשר גורמים לכם ספקות יתבררו בהמשך.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי הורוסקופ שבועי אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Piscesמזל דגים
אם אתם רוצים להרחיב את תחומי הפעילות רצוי לשים את האגו שלכם  בצד וגם את הצורך לשלוט על הכל. בנוסף, לפי הורוסקופ שבועי הוא שאתם עלולים להתפתות לרכוש מוצר בתשלומים או לקחת הלוואה. אל תהיו פזיזים ותשקלו היטב כל צד בתחום הפיננסי כדי לא להגיע למצבים לא נעימים.
אהבה: למען שמירת הפסאדה, בני זוגכם נוטים להתנהג גם בצורה פסיבית אך גם בצורה אגרסיבית, דבר אשר עלול לעצבן אתכם מאד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שלא לנסות לזרוק האשמות על ימין ועל שמאל. האווירה בזוגיות תלויה מאד איך אתם תצליחו לנהל את המצב הזה.
בריאות: בסך הכל, זה נראה שהבריאות לא נמצאת ברשימת העדיפויות שלכם השבוע. עם זאת, לפי תחזית אסטרולוגית ביום שני או שלישי אתם תהיו המתוחים ועצבניים בגלל מישהו שיעמיד במבחן את סבלנותכם. לאור העובדה הזאת כל אירוע קטן יכול לתרום למצב רוח ירוד.