הורוסקופ שבועי 16.05.14 – 22.05.14

Ariesמזל טלה
אתם לא צריכים להגיב בדחף מבחינת הכסף וגם לא אמורים להיכנס לחובות שאתם יודעים שלא ניתן לעמוד בהם. על פי הורוסקופ שבועי תתכוננו לקרת בכמה מכשולים, במיוחד בחלק האחרון של השבוע. יהיה צורך לבקש את העצות של אנשים מוסמכים ועם ניסיון, ורק כך תוכלו להשלים מספר מטרות.
אהבה: אתם לא באמת מצליחים לטפל באלגנטיות בסכסוכים משפחתיים או עם בני הזוג. אפילו אם נראה שכולם רוצים לרצות אתכם, חשוב לא לגרום לבני הזוג לקנאות. יתרה על כן, לא יזיק על פי המלצת תחזית אסטרולוגית  לנסות להקשיב מדי פעם גם להם ועל מה שהם עוברים ביום יום.
בריאות: המחשבה שפשוט לא הולך טוב מבחינה פיננסית או היחסים עם בני הזוג לא פונים לכיוון הרצוי, יכולה על פי אסטרולוגיה שבועית להשפיע על המצב הפיזי. אולי לא כדאי להפוך הכל לדרמה שתשפיעה בסופו של דבר על בריאותכם. לקראת סוף השבוע אתם נוטים להיות מושפעים ממחשבות שליליות יותר מהרגיל.

Taurusמזל שור
על פי תחזית אסטרולוגית יש סבירות גבוהה  שבעבודה ידברו על נושאים חשובים שעשויים להשפיע עליכם ישירות. זה יזכיר לכם כמה דברים שאתם לא מרוצים במקום העבודה הנוכחי. אולי זאת לא העבודה האידיאלית או העמיתים לא הכי נוחים אבל עליכם למצוא מכנה משותף בניכם לבנם וללמוד לעבוד בצוות!
אהבה: זה יכול להיות הזמן שהמתנתם כל כך הרבה. עבור אלה שיש להם בני זוג, לפי הורוסקופ שבועי, זאת תקופה חשובה שבה באפשרותכם לחדש בריתות ורגשות, את מערכת היחסים ובכך תקבלו תגובות שלא יאכזבו אתכם. אלה שהם לבד, לא סביר שיישארו כך בגלל שיש אנשים שמוכנים להתפשר על מנת לכבוש אותם.
בריאות: התובענות, הדיונים והישיבות בעבודה, יעמידו במבחן את סבלנותכם ויעלו את מפלס החרדה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לשמור על קור רוח ולא להתיש את עצמכם לחלוטין. שימרו על האנרגיה שלכם גם לימים הבאים, כי אתם בהחלט צריכים זאת!

Geminiמזל תאומים
בהתחשב בכך, שעל פי אסטרולוגיה שבועית השמש נמצאת בזווית עם נפטון, יהיה איזה בלבול מסוים על מה אתם רוצים ולאיזה כיוון אתם תתקדמו. בלבול זה יכול להיות מועיל אם אתם תעשו רגע חושבים על ערכיכם. הפנטזיה שלכם היא מאוד חזקה עכשיו, במיוחד בקשר להיבטים הרומנטיים של חייכם.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא נותנת הרבה אמון בבחירות וסיכויים המקצועיים המציעה העבודה הנוכחית. גם אם יש לכם מושג מה אתם רוצים לעשות בעתיד ולכלול אותם בתוכניותיכם, עדיין זה לא מספיק. הגיע הזמן, לפי הורוסקופ שבועי לדבר על מה שאתם מרגישים ועל הספקות שלכם. חשוב שהמתח שנוצר על ידי הבעיה זו ייעלם.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי תחזית אסטרולוגית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Cancerמזל סרטן
טווח הזמן של אמצע השבוע, על פי הורוסקופ שבועי עשוי להביא לכם ההזדמנות להפגין את כישרונותיכם, אולי אפילו להתקדפ בתפקיד לאחר תקופה של באנונימיות. אולי זה לא בדיוק מה שאתם אוהבים לעשות, אבל זה חשוב לתת הכל.  ייתכן שתתחילו לשאול את עצמכם אם כדאי להחליף את מקום העבודה.
אהבה: לפחות בתחילת השבוע, אתם לא משדרים באותו גל עם בני זוגכם וזה יתסכל אתכם, במיוחד כי האתגרים המקצועיים משתלבים בדרך זו או אחרת עם חיי האהבה והמשפחה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם לא בדיוק יודעים למה ולמי לתת יותר תשומת לב.  אתם צריכים להבין כי אתם לא יכולים לעשות הכל ולפעמים צריכים לחשוב על האושר האישי, לפני שמריצים אחרים.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם פותחים את השבוע מלאי אנרגיה  והומור. עם זאת, נסו להישאר עם הראש על הכתפיים ולא לתת לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. אולי מצבכם הרוח הטוב לא יהיה מסנכרן עם המצב הרוח של האחרים, אבל זאת לא סיבה להיות מדוכאים. אז, להשאיר את החיוך על שפתיים ומנסה להתחיל את היום עם חיוך!

Leoמזל אריה
לפי תחזית אסטרולוגית יכולים לחזור למציאות קצת משחקי כוח במקום העבודה. סביר להניח שלא תיתנו את אותה תשואה, במיוחד אם אתם נאלצים לשתף פעולה עם עמיתיכם לעבודה. לקראת סוף השבוע, יש סיכון בקשר להלוואה או שמשהו ישתמש בכספיכם.
אהבה: יש לכם כל הסיבות לשמוח ואתם לא מאפשרים לשום בעיה לקלקל את מצב הרוח הטוב. גם אם עדיין יש דברים שצריכים לסדר אותם במשפחה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים בצד את הדאגות, לפחות לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות. לאלה שאין כרגע מערכת יחסים השבוע יהיה מלא מפגשים עם חברים, כך שאין מה לדאוג, אתם לא תהיו לבד.
בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.

Virgoמזל בתולה
יופיטר ואוראנוס נוטים להקל על כל מני מצבים ולייצר דברים חיוביים רבים, בחיים המקצועיים וגם בפיתוח המקצועי. ייתכן שיהיו אירועים חיוביים. עליכם לעשות מאמץ קטן כדי להסתגל לשינויים שיתרחשו. חייבים להזדרז כדי לנצל את ההזדמנות הזאת.
אהבה: הכוכבים מביאים תשוקה בין בני הזוג הנשואים. הלא נשואים שמים את הדגש בקשר הנוכחי, אשר זוכה בחשיבות רבה. אתם צריכים לתת לקשר הזה את תשומת ה המלאה, כי זה יכול להביא לאושר אמיתי וליציבות הרצויה.
בריאות: אתם נהנים מאיזון גופני מעולה ולזה שני יתרונות עיקריים מצב פיזי טוב ובריאות מאוזנת.

Libraמזל מאזניים
הזדמנויות מעניינות במישור המקצועי. יש לכם את כל העניין לקבל ערבויות מרביות, ואולי אפילו הסכמים בכתב, אחרת אתם יכולים להסתכן בהפתעה לא נעימה בחודשים הקרובים.
אהבה: מאדים מביא לזוגות שכבר נישאו רוח רעננה בחיים המשותפים. הכל כל כך יפה… הרווקים הם מבוקשים, מה שגורם להם שיש אהבה באוויר. הם התאהבו ממבט ראשון מאדם שיקבל חשיבות רבה בחייהם.
בריאות: אתם מלאי מרץ, אך צריכים בזהירות לנהל את החיוניות ולא לבזבז אותה.

Scorpioמזל עקרב
כוכב הלכת מרקורי יכול להוביל להצלחה מקצועית, יגרום לכם לקחת החלטות מהירות. השבוע אתם תהיו ברמה מקסימאלית מבחינת היכולות, במיוחד אם אתם עובדים בתחומים יצירתיים. תחפשו קשרים עם אלה, אשר ששותפים להתרגשות שלכם, כי זה מבטיח הצלחה.
אהבה: השגרה של הזוגות הנישואים נעלמת והאווירה הופכת לפתוחה ורגועה יותר. הפעם, הרווקים לא מחפשים עוד הרפתקאות, אלא אדם שאיתו יכול להקים בית. כל מי שאתם פוגשים בתקופה הזו נראה שהם האנשים הנכונים.
בריאות: ההשפעה של שבתאי נעלמת, ואתם מקבלים בחזרה את תאוות החיים, את המורל הטוב ואת הטונוס החזק.

Sagittariusמזל קשת
עקב ההשפעה המיטיבה של כוכב הלכת אוראנוס, אתם דיפלומטים יותר, חברותיים יותר ב מישור המקצועי. לכן, יש לכם קשרים טובים עם עמיתים לעבודה ועם הבוסים הממונים עליכם. הקשרים עם אנשים חשובים שימושיים מאד בקריירה שלכם והיא תתחיל לטפס.
אהבה: במשפחות הכל אפוף באווירה של הבנה טובה וגל של תשוקה. רוב הרווקים מרגישים עכשיו דחף חזק וצורך ביציבות מיידית. אז במקרה כזה, רבים יגיעו לרבנות. וזה לא קשה מדי לעשות את הצעד הזה…
בריאות: לשמור על הכוחות, אל תבזבזו את האנרגיה וכך לא תיבהלו באופן מיותר.

Capricornusמזל גדי
מבחינת מקצועית, אתם נוטים להיות לא זהירים, ולהמשיך לסמוך על מה שהשגתם קודם לכן. תעשו חושבים, אחרת תשלמו ביוקר. מגיע הזמן להתעורר, אחרת תשלמו ביוקר! גם לא לשרוף את הגשרים.
אהבה: הזוגיות שיש בתוך המשפחות, תהיה שלווה הרבה יותר מאשר בעבר. הרווקים עלולים למצוא את עצמם במצב עדין בפרשת אוהבים, משום שהם מערבבים כסף עם אהבה. נדרשת תשומת לב רבה, שכן אנו יודעים כי כסף ואהבה ביחד זה חומר נפץ…
בריאות: אתם נמרצים בגלל מאדים, אבל זה יכול לגרום לתוקפנות. תוכלו למצוא הקלה בפעילות מתמשכת בספורט.

Aquariusמזל דלי
הפיתוח המקצועי מושפע על ידי כוכב הלכת יופיטר ושינויים בלתי צפויים יהיו אפשריים. אבל, אם בהתחלה אתם תופתעו, לאחר מכן תראו כי השינויים האלה יתרונות רבים לטווח ארוך. אז אפשר לחייך!
אהבה: יש סיכוי לאווירה משפחתית טובה. אווירה לוהטת מחכה גם לרווקים. אך הם נאיביים ונוטים להאמין לכל מה שמבטיחים להם. ההתלהבות שלהם יורדת בסוף התקופה, אשר יכול להיות הטוב ביותר עבורם.
בריאות: להיפטר מהאנרגיה העודפת על-ידי פעילות גופנית, שתעשו באופן קבוע. אתם רגישים לשינויי הטמפרטורה.

Piscesמזל דגים
בחיים המקצועיים, על פי תחזית אסטרולוגית, היוזמות שלכם הם אלה שיביאו להצלחתכם. העמיתים לעבודה יעודדו ויתמכו במאמצים שלכם אם תתמקדו בצורה הטובה ביותר במטרה.
אהבה: הזוגות הנישואים נמצאים בתקופה פעילה והרמונית. הרווקים, לפי אסטרולוגיה שבועית נמצאים תחת השפעתו של מרקורי ונהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: הכוכבים, על פי הורוסקופ שבועי מעניקים לכם אנרגיה וחיוניות, ובכך אתם יכולים להיפטר ממצוקות קטנות. תנסו להצטרף לקבוצה של יוגה.