הורוסקופ שבועי 16.08.13 – 22.08.13


Ariesמזל טלה

פרויקטים מקצועיים מתקדמים, אבל זאת לא סיבה לקחת סיכונים מוגזמים, להעמיד לסכנה חלק מהיתרונות שכבושם בעבר. עדיף להישאר מתונים.
אהבה: בני הזוג שכבר נישואים חייבים להוסיף מגע של פנטזיה לחיים המשותפים, אשר רק ייתן הנאה לשותף שלכם. כאשר יש שימחה, יש גם אהבה. הרווקים יכולים להיות רגועים: הכוכבים לא שכחו אותם ויהיו בשורות בחיים שלהם. יהיה מפגש עם אהבה גדולה!
בריאות: האנרגיה שלכם חוזרת, אך אתם נוטים לבזבז אותה וחבל.

Taurusמזל שור
יש לכם הורוסקופ שבועי שמבטיח הצלחה כי אתם נתמכים היטב על-ידי אוראנוס. יש לכם כל הסיכויים להשיג את התוכניות השאפתניות ביותר. בנוסף, תוכלו ליהנות מהיחסים הטובים עם הסביבה המקצועית. אתם מעבירים התלהבות ורצון להצליח לכל מי שעובד אתכם. אתם תצליחו בגדול.
אהבה: חיי הנישואין ממשיכים להיות מושפעים לטובה מכוכבי הלכת: נהנים מחושניות רוך ואהדה. אלה שלא נשואים כבר לא מסתפקים בקסם הדיסקרטי שיש להם. האסטרטגיה זו צפויה לעבוד. הם ייתנו יותר חשיבות למראה החיצוני מה שמעניק להם הסקס אפיל.
בריאות: זהו תחום רגיש עכשיו, כי השברירים שבניהם יסבלו קלות מאלרגיות או הפרעות הורמונאליות, אבל שום דבר רציני.

Geminiמזל תאומים
אם אתם מנהלים את העסק טוב, אתם מחזקים את המעמד שלכם מבחינת מקצועית ואולי אפילו תטפסו בהירארכיה במהירות. יופיטר יתמוך בכל זה ביעילות רבה. הכוכב הזה יגרום לכם לשמור על הרמוניה ולמנוע מתחים עם עמיתים לעבודה. כל זה ישפר את תדמיתכם בסביבה המקצועית. לשחק עם קלפים של דיפלומאטיה וליצור קשרים יעילים.
אהבה: האווירה בתוך המשפחות היא חביבה והדו קיום שלוו. תחת כוכב הלכת נוגה, לרווקים יהיו בהרבה רומנים, בפרט חברות מסוימת תהפוך למשהו הרבה יותר עדין ועוצמתי: אהבה.
בריאות: להיזהר השבוע, לא להתעייף מעל המידה ולמצוא זמן למנוחה ורגיעה.

 

Cancerמזל סרטן
אפשק לצפות לשבוע טוב כי יופיטר וונוס, על פי הורוסקופ שבועי, יביאו הזדמנויות טובות במקצוע, יבטיחו סביבה רגועה. בכל מקרה, הולכים לעבודה עם רצון.
אהבה: מאדים מעניק לאלה שנישאו הרבה רומאנטיקה. הרווקים, מושפעים משבתאי הנותן להם יציבות ועמידות. אין צורך לזרז דברים כי בעתיד הקרוב תהיה זוגיות.
בריאות: בכל התקופה אתם במצב רוח טוב וחיוניות. עכשיו זה הזמן לעשות בדיקות שגרתיות או ניתוחים שונים.

Leoמזל אריה
אתם חולמים כבר הרבה זמן על קידום בעבודה והבוסים שלכם יודעים היטב שמגיע לכם. אבל תצטרכו לחכות עוד עם הקידום, בשל ההשפעות השליליות של פלוטו. אחד שיודע לחכות, יתפתחו לו כל הדלתות בזמן. האם יש לכם סבלנות?
אהבה: הנאה והרמוניה בחיי הנישואין השל הזוגות. אלה שרווקים חיים עכשיו אהבה מלאה בתשוקה נעימה וחזקה. הם יודעים ליהנות מהחיים, אבל גם צריכים לחשוב על יציבות, כי הם צריכים את הביטחון הרגשי של האהבה האמיתית.
בריאות: ההשפעות של הכוכבים יכולות להפוך אתכם לעצבניים. יש להפסיק עם הדברים המעוררים: טבק, אלכוהול, קפה, והרטבים הפיקאנטיים. ישנם הנאות נוספות בעולם…

Virgoמזל בתולה
לפי הורוסקופ שבועי, מרקורי מעניק לכם רעיונות מבריקים וזה מאפשר לכם להתקדם בקריירה. הוא יעזור לכם שוב לזהות ההזדמנויות שעולות על הפרק. תתרחקו מהנטייה לחלום יותר מדי.
אהבה: חיי הנישואין, תחת עינו הפקוחה של יופיטר, יהיו קלים ומהנים. למי שלא נשואים, חיי האהבה, תחת עינו של ונוס, יתמלאו בהמון תשוקה . הגיע הזמן לפגישות לא צפויות והרפתקאות מלאות תאווה. אבל, כמו שלאף אחד אין אנרגיה בלתי מוגבלת, הם יהיו חייבים להנמיך את הלהט.
בריאות: מי שמאמץ משטר של חיים בריאים, לא יתלונן על כלום.

Libraמזל מאזניים
מבחינת אסטרולוגית שבועית במיוחד השבוע, זה חיוני להיפתח לקראת חזון חדש ולשינוי היחס לגבי הביצועים של שיתוף פעולה עתידי. כמה זמן נאחזים בישן, אי אפשר לקבל את החדש, אז אם אתם רוצים לקבל תוצאות שונות, אתם רק צריכים לעשות את הדברים בצורה שונה. במיוחד מבחינת העסק או העבודה, חלוקת המשימות הרווח בשותפות, שימוש במשאבים יעיל יותר. תהיו מוכנים ליישם רעיון חדש, שלך או של מישהו אחר, ואז ליהנות מהיתרונות.
אהבה: אפשר לאומר את כל הדברים שחושבים בלי להסתיר את האהבה האמיתית שלכם.
בריאות: אחד מבני המשפחה עובר תקופה לא טובה. חשוב לטפל בו.

Scorpioמזל עקרב
התקופה הזו תהיה ללא שום קושי במישור המקצועי או בפיתוח המקצועי. כנראה, לא תצטרכו לעשות יותר מדי דברים, אנו ותמשיכו לעשות מטלות שגרתיות בשקט.
אהבה: בחיק המשפחות צריך לעשות מאמץ כדי "לשבור" את השגרה כי זה קצת משעמם. הבדידות מקשה על הרווקים, והם רוצים למצאו את הנפש התאומה. . ובכן, השבוע, לפי הורוסקופ שבועי, זה אפשרי לפגוש אותו!
בריאות:. הכל יכול להיות טוב, אם אתם מצליחים לנוח מספיק. להימנע מאכלים ומשקאות חריפים.

Sagittariusמזל קשת
ברמה המקצועית, על פי הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו ויעזרו לכם להגשים את השאיפות. אל תהססו להסתכל על הדברים בגדול, ואפילו לקחת סיכונים: הסיכויים הם טובים.
אהבה: אווירה טובה בחיי המשפחה: יהיו הרבה פעילויות כפיות ומרגיעות. אלה שלא נשואו יזכו בהרפתקאות רבות, וחיים את החיים עם שמחה ואמונה. תהיה הזדמנות נהדרת לפגוש את האדם שיגרום להם לחשוב על נישואים.
בריאות: אתם לא יכולים להתלונן מכלום במהלך תקופה זו. במיוחד אם לא תעשו דברים קיצוניים.

Capricornusמזל גדי
השבוע פותח בפניכם אפשרויות חדשות בכל הנוגע לתחום הקריירה. זהו הזמן לבחון האם אתם היכן שאתם רוצים להיות והאם אתם מרוצים מהישגכם המקצועי ולנסות להתפתח בכיוון בו אתם בוחרים מבלי להסס אפילו אם הדבר קשור בחו"ל. בתחום הכספי היו שקולים ואל תתפזרו, כל שקל שווה, זהו הזמן לחסוך לעתיד אולי אפילו לחופשה רומנטית ומפנקת לאלו הנמצאים במערכות יחסים. נסו השבוע להיות ממוקדים ולא לרקוד על כמה חתונות יחד- זכרו אם התחייבתם סימן שחייבים לקיים.

Aquariusמזל דלי
הכוכבים משפיעים לטובה על התחום המקצועי: זה הזמן לתת את המכה. היוזמות שלכם, אם הם מתונות ובחרתם אותן טוב, זה יכול להוביל לרווח טוב, בעתיד הלא רחוק מדי.
אהבה: בתוך הנישואין שמים את בני הזוג על "גחלים" וזוהי טקטיקה טובה, כדי לשבור את המונוטוניות ואת השגרה, בתנאי לא ללכת רחוק מדי. הלא נשואים נחושים לנצל את מלוא היתרונות של הרווקות ואינם מוכנים לתת יותר מדי קרדיט לשותפים של המין השני, גם אם הם מפגינים אהבה מטורפת…
בריאות: יש לכם מורל טוב, אשר יעזור להרחיק את הלחץ והעצבנות. אבל לא לנצל את השפע יותר מדי: הכבד שלכם לא יסכים!

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי אתם מוגנים על-ידי כוכב הלכת מאדים, כוכב המאבקים, אשר יאפשר ביצועים מבריקים ומוצלחים, במיוחד אם יש במקצועות הליברליים או עצמאיים.
אהבה: השמש מביאה ארוטיקה לתוך קשר הנישואין שלכם. לגבי הרווקים, ההשפעה של ונוס יכולה להיות מתורגם למספר דברים: הכרויות, אהבה ממבט ראשון, בבלבולים, אי הבנות, אהבה מאושרת, התפתחות לא צפויה של רגשות והרצון להיות נאהבים. הכל אפשרי, במובן הטוב של המילה.
בריאות: טובה, רק צריך תשומת לב לתזונה. הקיבה רגישה וכואבת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות