הורוסקופ שבועי 17.06.16 – 23.06.16

Aries

מזל טלה
במקום העבודה ישנם אנשים אשר לא רוצים לטובתכם ומפיצים שמועות שקריות שמפריעות לכם. בגלל אינטריגות האלה על פי אסטרולוגיה שבועית ייתכנו בעיות עם הבוסים. מה שנותר לכם לעשות זה להשתמש בתחושות הבטן שלכם כדי לזהות את האנשים האלה לפני שיהיה מאוחר מדי.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית מערכת היחסים בשלב זה היא במקום שני. אתם לא שקטים בגלל הבעיות בעבודה. תיזהרו, לא לגרום למשבר ביחסים. הרווקים מכירים כל מיני אנשים ומבין המכרים החדשים יהיה משהוא שיצליח ימשוך את תשומת לבם באופן יצא דופן. למרות שהקשר הזה נראה לא מבטיח, אל תתייאשו.
בריאות: השפעות המנוגדות של כוכבי הלכת גורמות להפחתת האנרגיה שלכם. מומלץ לפי הורוסקופ שבועי שאם יופיעו תסמינים של מחלה כל שהי לפנות לרופא ולבצע בדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם בגלל המתחים ויש לך לנקוט אמצעי הזהירות הנדרשים. אל תזניחו גם למצבי הרוח.

Taurusמזל שור
השבוע תזכו בשבוע שקט ביחס לשבועות האחרונים שבהם גם עבדתם וגם ביליתם הרבה . תנצלו זאת כדי לנתח ולהירגע ויאפשר לכם למלא שוב את הבטריות עם אנרגיה שאתם זקוקים לה להתקדם בכל מני תחומים. עם זאת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להיות ערניים במה שקורה סביבכם, כי תכנון נכון של הדברים יעזור לכם להשיג את המטרות.
אהבה: יכול להיות, לפי הורוסקופ שבועי תרגישו משיכה כלפי מישהו שאינו פנוי ושלא שותף לרגשות שלכם. מוטב להתעורר למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. במידה ואתם כבר במערכת יחסים, טוב תעשו לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בוודאות לידכם יש אדם מיוחד מאד ומגיע לו אהבה ונאמנות.
בריאות: הדאגות מונעים מכם לטפל בכם כמו שצריך מבחינה בריאותית. אל תשכחו שחשוב לנוח מספיק, אחרת, בריאותכם תיפגע. הורוסקופ שבועי ממליץ להאט את הקצב בעבודה וגם בבית עד כמה שניתן. שימו לב גם לתאונות קטנות שיכולות להתרחש בגלל חוסר זהירות.

Geminiמזל תאומים
מדובר על שבוע מלא באי שביעות רצון. השבוע אתם תתרכזו בלהביא איזון לחייכם. אתם עלולים לחוות לפי הורוסקופ שבועי עיכובים אשר יצליחו לעצבן אתכם, אבל אתם צריכים לשלוט על המזג שלכם.
אהבה: אתם תיהנו מסוף שבוע הזה במיוחד במוצאי שבת. ככל הנראה, אתם, בני זוגכם, בני משפחותיכם והחברים תצליחו להיפגש ולחגוג. סביר להניח שהימים הקודמים היו עמוסים מאוד ויש לכם הרבה סיפורים וחדשות אשר אתם רוצים לשתף אותם עם אחרים. על פי תחזית אסטרולוגית במפגש הזה האווירה תהיה מושלמת.
בריאות: הבריאות תהיה טובה אך לפי אסטרולוגיה שבועית פלוטו ישפיע על מערכת האיכול. לפי כך אתם חייבים לשים לב למאכלים חריפים ואלכוהול ולא להגזים. גם רמת האנרגיה היא לא משהו ובגלל זה שווה לדאוג למספיק שעות מנוחה ככל האפשר.

Cancerמזל סרטן
ההרגשה שלכם היא שאתם צודקים בכל מה שאתם עושים ולפי הורוסקופ שבועי זה באמת נכון. אתם תוכלו ליישם כל רעיון מקורי שהוא קשור לתחום המקצועי. כל זה קורה אודות תמיכתו של פלוטו אשר יעזור לכם למצאו את הטענות המתאימות, על מנת להבטיח הצלחתכם.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים רק טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. בני הזוג שנישואים כבר מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים אשר משפיעים לטובה על בריאותכם. אתם מלאי אנרגיה ומרגישים חופשיים לעשות כל פעילויות שאתם רוצים, כי לפי תחזית אסטרולוגית העייפות לא תיגע בכם. מצד שני זה יהיה חכם לא להפריז עם זה.

Leoמזל אריה
בעבודה הבוסים והקולגות יעריכו אתכם מפני שתצליחו לתת פתרונות מהירים לבעיות שונות. לפי הורוסקופ שבועי מצבכם הפיננסי ישתפר במידה מה ולכן תקציב יאזנן קצת.
אהבה: אם מערכת היחסים שלכם היא סולידית, לפי תחזית אסטרולוגית  אתם הולכים לקרת תקופה יפה מלאה הרמוניה. אם יש לכם בעיות ביניכם לבין זוגכם כבר זמן רב, זה הכרחי שתנהלו איתם שיחה כנה ופתוחה כדי ליישב את המדורים. בכל מקרה, ידוע שתקשורת תמיד יכולה להוביל להבנה יותר טובה של מקור הבעיות.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע. שימו לב יותר לתזונה ולאורך החיים הכאוטי שהיה לכם עד כה.

Virgoמזל בתולה
לא רק משאבי הזמן והאנרגיה אתם צריכים לנהל השבוע באופן חכם אלא גם מערכות היחסים בין עם בני הזוג בין שותפים לעבודה. זכרו לעוזר למשהו זה לא לתת לו את הדג אלא ללמד אותו לדוג. לפי הורוסקופ שבועי יש לטפח יחסים בריאים גם מבחינה רגשית וגם מקצועית!
אהבה: כאמור, בגלל הירח המלא אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להעריך מחדש את מערכות היחסים עם אנשים שבחייכם ובעיקר את היחסים עם בני  זוגכם. אם מה שמלכד אתכם אינו החזון משותף והרגשות, שאלו את עצמכם אם מדובר על משהו טוב או זה משהו שהתחיל מהתחלה ברגל שמאל. זה הזמן להתעורר!
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית  הירח המלא קורא לכם לשים במאזניים כמה שאתם משקיעים ביחסים עם אחרים ואת היתרונות של הזמן והאנרגיה שאתם משקיעים עבור האנשים שלצידכם. עכשיו זה הזמן להפסיק החיבורים אשר מבזבזים לכם את האנרגיה  או פשוט גורמות נזק לבריאותכם.

Libraמזל מאזניים
המצב שאתם נמצאים בו, באל כורכם, יאלץ אתכם פשוט לוותר על עקרונותיכם ולפעול בצורה שבעבר לא הסכמתם. הפעם, הורוסקופ שבועי מאד ממליץ לכם כדי לא לפגוע במקור פרנסתכם לקבל את הפשרה ולשים את האגו שלכם בצד לעת עתה.
אהבה: מבחינה סנטימנטאלי, על פי תחזית אסטרולוגית מדובר על שבוע טוב. יש להימנע מרכושנות וקנאה במערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים. פשרה היא מילת המפתח השבוע. לפעמים גם כאשר אתם רוצים להרגיע את הרוחות, אתם רק תוסיפו דלק על האש. אל תנסו להיות צודקים אלא חכמים!
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Scorpioמזל עקרב
אתם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות ממה שרואים כל הסובבים אתכם ובגלל זה אתם רוצים למצוא עבודה חדשה יותר אטרקטיבי אם לא תתקדמו במקום העבודה העכשווי. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם יכולים להצליח אם תעשו זאת צעד אחר צעד. לאחרונה הוצאתים יותר כסף ממה שהיה מתוכנן ועכשיו המצב מאלץ אתכם לחסוך לא מעט.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. הורוסקופ שבועי בהחלט ממליץ לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Sagittariusמזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי אתם לא מרוצים, מרגישים תקועים במקום, כאילו לא מתקדמים לשום מקום כבר זמן מה. השגרה היום יומית לא מתאימה לכם בכלל ומתחילים לחשוב באופן רציני על חלופה ואם זה מה שאתם העצה שלנו היא שתתחילו לחפש מקום עבודה אחר, מקום שבו ידוע להעריך אתכם.
אהבה: לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי תחזית אסטרולוגית הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: רמת הלחץ תגיע השבוע לרמה גבוה ואם אתם לא תיזהרו מספיק, ייתכן, על פי אסטרולוגיה שבועית שבסוף השבוע אתם תרגישו לא טוב. תנסו להגיע לאיזון פנימי ולא לקחת ללב כל מני אירועים לא נעימים שעשויים להתרחש בימים האלה, אחרת, לא יהיה בדיוק קל ליהנות מסוף השבוע.

Capricornusמזל גדי
הכוכבים יתמכו בכם במישור המקצועי והתוצאה על פי תחזית אסטרולוגית, היא תצליחו למלא את חובותיכם במקום העבודה בצורה מעולה, כך שהקריירה שלכם מתחילה לטפס כלפי מעלה. זה גם הזמן לקחת יוזמה ולהשתמש ביצירתיות שיש לכם בתחום המקצועי.
אהבה: האהבה בתוך המשפחות, לפי הורוסקופ שבועי, מתורגמת לתשומת לב ודאגה עבור לאלה שיקרים להם. לזוגות הנישואים יש עושר, אושר ושלווה האהבה. עבור הרווקים עשויה להיות בתקופה הזאת עם אדם זר, אולי ממדינה אחרת, אמנם הם לא יעזבו את העיר, וזה יכול להיות מקרי, אבל בטוחה.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הבריאות שלכם טובה מפני שאם המורל שלכם הוא טוב, הכל טוב. הכוכבים מעניקים לכם חיוניות, אנרגיה ומרץ ובכך אתם יכולים להיפטר ממצוקות קטנות. עם זאת תיזהרו מתאונות קלות.

Aquariusמזל דלי
לאחר תקופה של דעיכה במישור הקריירה, לפי אסטרולוגיה שבועית, סוף, סוף, מתקרבת תקופה שבה תוכלו לפתור כמה בעיות אשר מנעו מכם להתקדם בתחום הזה. הרבה דברים ישתנה לטובה, במיוחד אם תוכלו לבקש תמיכתם ועזרתם של אנשים בעלי השפעה.
אהבה: במהלך השבוע אתם יצירתיים ומלאי דמיון, אשר מעמידים את הכישרונות האלה לטובת מערכת היחסים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מרגישים צורך להפתיע את בני זוגכם, להגיד להם תודה על התמיכה שהם נותנים לכם בכל פעם מחדש. כל המחוות האלה מתוגמלות על ידי חיבה ותשוקה.
בריאות: לא תמיד יש להסתמך אך ורק על הטיפולים האלטרנטיביים ולוותר לגמרה לרפואה הקונבנציונאלית. במהלך אמצע השבוע לפי הורוסקופ שבועי מצבכם הבריאותי לא יהיה כל כך טוב. אל תתנו לדברים להפתיע אתכם ותפנו לגורמים מוסמכים. תעברו בדיקות רציניות כדי לוודא שהכל בסדר.

Piscesמזל דגים
על פי תחזית אסטרולוגית שבוע זה הוא שבוע רגוע ביחס לעומת השבועות האחרונים שבהם עבדתם המון. קחו צד אחורה כדי לנתח את הדברים וזה יעזור לכם להתקדם בכל מני תחומים. עם זאת, טוב יהיה אם תהיו זהירים במה שקורה סביבכם כדי להימנע ממצבים לא ריצוים. תכנון נכון מבטיח השגת המטרות.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.


עמוד זה נצפה ע"י 1,998 גולשים