הורוסקופ שבועי 17.10.14 – 23.10.14

Aries

מזל טלה
בתקופה הקרובה לפי תחזית אסטרולוגית תקבלו המון עצות, אבל אתם משוכנעים שאתם יודעים יותר טוב על הכל ומכול הסובבים אתכם ומה לעשות, בכך גדולים הסיכויים שתתעצבנו לעיתים קרובות. עם זאת, מומלץ להרגיע לפחות בפני המשפחה.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Taurusמזל שור
השבוע, האנשים אשר נמצאים לידכם פשוט חושבים שעמדותיכם הן לגמרי לא בסדר וינסו לשנות את המנטאליות שלכם. על פי הורוסקופ שבועי אתם מתנגדים לשינוי ומפה יתעוררו מחלוקת קטנות. בפעם הבאה זה יהיה טוב להימנע ממגע ויריבות עם אנשים כאלה.
אהבה: השבוע מתחיל באופן מושלם בשבילכם, עם חיוך על הפנים, גם אם יש לכם תחושה שבני הבית מכוונים להשפיע עליכם בצורה זו או אחרת וזה מוריד קצת את המורל. יהיו, על פי תחזית אסטרולוגית מצבים בסוף השבוע שבהם אתם צריכים לשחק את התפקיד של קול ההיגיון, בניסיון לעשות שלום בין שני מחנות שונים בתוך המשפחה. אל תוותרו על העקרונות שלכם וכך לא תתאכזבו!
בריאות: המתח הקבוע בסביבה שלכם עלול לגרום לכם ממש נזק פיזי. לכן, העובדה שאתם לא יכולים להתבטא בחופשיות או להפגין רגשות פנימיים, יכולה לערער את האיזון הנפשי ולשנות לגמרי את מצב הרוח. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשבור את הקרח, איכשהו, כדי לקבל את תשומת הלב של אנשים ותשימו בצד כל הכללים. הפעם, לציית לכל מני דברים זה לא מעיל לכם!

Geminiמזל תאומים
הסיכונים מושכים אתכם די הרבה בשבועה הקרוב, אפילו אם אתם אנשים הגיוניים, הרעיון של רווח מהיר ללא מאמץ יכול להיות מפתה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים לב, כי מאחורי הצעות לשיתופי פעולה שקבלתם בתקופה האחרונה מסתתרים פרטים אשר יכולים לגרום לכם הפסדים.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Cancerמזל סרטן
האתגרים במקום העבודה עשו אתכם מאושרים לפני זמן מה, אבל עכשיו אפשר לומר שלא אכפת לכם בכלל. נהפכהו, הכל לפי הורוסקופ שבועי אתם חושבים שהכל סביבכם זה מעייף, ללא משמעות וזה רק בגלל שהדברים לא מסתדרים כפי שהיתם רוצים.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא כל כך סומכת על עתידכם המקצועי וגם אם אתם יודעים בוודאות מה אתם רוצים לעשות עדיין זה לא מספיק טוב בשבילם. על פי תחזית אסטרולוגית אתם חושבים שהגיע הזמן לדבר אתם על מה שאתם באמת מרגישים ועל חששות שלכם. הדבר הזה יתרום להפחתת המתח שנוצר על ידי בעיה זו.
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Leoמזל אריה
בשבוע הבא, אם מישהו ינסה להתווכח אתכם הוא יצטרך להתמודד עם הכעס  ועם חוסר הדיפלומטיה שלכם. אתם לפי תחזית אסטרולוגית לא תהססו לרגע לפני שתזרקו לאוויר מילים, אשר יגרמו לכולם לחשוב שאתם מחרידים למדי גם בעבודה וגם בבית.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: אתם נוטים לעשות בכל מה שקשור לבריאותכם. על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית הגיע הזמן לעשות דיאטה או לעסוק בספורט, כדי לשמור על מצב הפיזי תקין.

Virgoמזל בתולה
מתברר שמבחינה מקצועית יהיה שבוע מוצלח, אך מבחינה סנטימנטאלית יהיה שבוע של משברים. לפי תחזית אסטרולוגית האנשים שסביבכם יסתכלו עליכם בספקנות, או יחשדו שיש לכם אינטרסים נסתרים.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי הורוסקופ שבועי
יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Libraמזל מאזניים
יש לכם המון נחישות הנתמכת על ידי מאדים וזה לפי אסטרולוגיה שבועית זה יעזור לכם להתגבר על כל המכשולים. עם זאת, אתם חייבים לעבוד קשה כדי להשיג את מטרותיכם ולנהל קשרים טובים עם הבוסים. זו תקופה טובה מאוד לפעולות פיננסיות. מומלץ להיחשב בסיכונים, אך הכוכבים הם לטובת שיפור המצב הכלכלי.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי תחזית אסטרולוגית היא רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.
בריאות: מרקורי מבטיח שלא יהיו לכם בעיות בריאות. לפי הורוסקופ שבועי אתם בכושר ובמצב רוח מאד טוב. עם זאת, כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.

Scorpioמזל עקרב
אתם תגלו שיש לכם כמה תכונות שלא ידעתם מקיומן. אסטרולוגיה שבועית ממליצה, על מנת להשיג את היעדים המקצועיים לא להסס ולהילחם על עקרונות ועל הרעיונות שלכם. באופק יתרחשו כמה שינויים, אבל זה לא מדאיג אתכם, להפך זה מעורר בכם שאפתנות.
אהבה: ההבנה בין בני הזוג הנישואים תהיה מושלמת, עם רגעים של חיבה משני הצדדים. לפי הורוסקופ שבועי אתם יותר סובלניים, ואוהבים ועושים מאמץ ניכר כדי להימנע מכל סוג של דיון לא נעים.
מערכות היחסים של הרווקים בתקופה הזו עומדים תחת הסימן של חוסר יציבות. אם אתם בתחילתה של מערכת יחסים אשר אתם חושבים שיש לה פוטנציאל להיות רצינית, השתדלו לא לעשות מעשה שישים תחת סימן השאלה את כוונותיכם האמיתיות. זכור שאין מצבים נואשים, אלא רק אנשים מיואשים בגלל כמה מצבים (פתגם וייטנאמית).
בריאות: ההשפעות של כוכבי הלכת, לפי תחזית אסטרולוגית יעוררו בהם תיאבון מופרז ויהיו קשיים להשתלט על זה.

Sagittariusמזל קשת
היומיים הראשונים של השבוע, לפי הורוסקופ שבועי יביאו שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר שיהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבדים את הסבלנות מהר מול משימות מסובכות. הבעיות שעשויות להתגלות הן בגלל התחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או בגלל תשלום תמורת עבודה שעשיתם.
אהבה: השבוע על פי תחזית אסטרולוגית, תמשכו את כל תשומת הלב והנוכחות שלכם תעמיד בצל את כולם. אפילו אם אתם חושבים שכולם בעדכם, חשוב לא לגרום לקנא. לא זו בלבד, לא יזיק להראות כלפי בני זוגכם אהבה והבנה ולא לפגוע בהם. אתם לא תפסידו כלום אם אתם תהיו מתונים!
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Capricornusמזל גדי
על פי תחזית אסטרולוגית יש סבירות גבוהה  שבעבודה ידברו על נושאים חשובים שעשויים להשפיע עליכם ישירות. זה יזכיר לכם כמה דברים שאתם לא מרוצים במקום העבודה הנוכחי. אולי זאת לא העבודה האידיאלית או העמיתים לא הכי נוחים אבל עליכם למצוא מכנה משותף בניכם לבנם וללמוד לעבוד בצוות!
אהבה: זה יכול להיות הזמן שהמתנתם כל כך הרבה. עבור אלה שיש להם בני זוג, לפי הורוסקופ שבועי, זאת תקופה חשובה שבה באפשרותכם לחדש בריתות ורגשות, את מערכת היחסים ובכך תקבלו תגובות שלא יאכזבו אתכם. אלה שהם לבד, לא סביר שיישארו כך בגלל שיש אנשים שמוכנים להתפשר על מנת לכבוש אותם.
בריאות: התובענות, הדיונים והישיבות בעבודה, יעמידו במבחן את סבלנותכם ויעלו את מפלס החרדה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לשמור על קור רוח ולא להתיש את עצמכם לחלוטין. שימרו על האנרגיה שלכם גם לימים הבאים, כי אתם בהחלט צריכים זאת!

Aquariusמזל דלי
על פי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים כל מני שיפורים, אפילו אם השבוע יחל עם רמת אנרגיה נמוכה ועם מכשולים, אבל לאט, לאט הכל מסתדר. אתם תתמודדו עם התנגדות מצד כל מני אנשים אך תנקטו במאמצים ותצאו מזה בכבוד. בכל מקרה, יהיה קשה לרצות את כולם , במיוחד את אלה אשר מייצגים את סמכות.
אהבה: הרצונות לגבי האהבה הם ברמה גבוהה. זו תקופה, על פי אסטרולוגיה שבועית טובה כאשר הכוכבים מברכים את מערכות היחסים ואתם תקבלו בדיוק מה שאתם רוצים. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, יכול להיות קצת אי הבנה בניכם לבין הזוג. זה עדיף לקחת את הדברים לאט ובסבלנות.
בריאות: ככל הנראה, המטרה שלכם זה להרגיש טוב השבוע. על פי תחזית אסטרולוגית יש לשים לב לבריאותכם אפילו אם ההרגשה היא מצוינת. חשוב שבכל מה שאתם עושים יהיה גבול ומידה, אחרת, ייתכן שתצטערו שמתחתם את החבל יותר ממה שהם יכולים, לפחות לעת עתה.

Piscesמזל דגים

הכוכבים משפיעים לטובה וזה הזמן להצליח בגדול בכל התוכניות מגירה שהיו לכם. היוזמות שלכם, אם הם מתונות ובחרתם אותן טוב, זה יכול להוביל לרווח טוב, בעתיד הלא רחוק מדי.
בתחום המקצועי מומלץ לתת יחס טוב יותר לעובדים שאתם מנהלים אותם. קצת יותר סבלנות ונחמדות, גם במקרים שהעובדים לא מתפקדים הכי טוב יעזרו לכם להיות יותר פופולאריים והדבר יבטיח גם הצלחת העסק.
אהבה: בתוך הנישואין שמים את בני הזוג על "גחלים" וזוהי טקטיקה טובה, כדי לשבור את המונוטוניות ואת השגרה, בתנאי לא ללכת רחוק מדי. הלא נשואים נחושים לנצל את מלוא היתרונות של הרווקות ואינם מוכנים לתת יותר מדי קרדיט לשותפים של המין השני, גם אם הם מפגינים אהבה מטורפת…
בריאות: יש לכם מורל טוב, אשר יעזור להרחיק את הלחץ והעצבנות. אבל לא לנצל את השפע יותר מדי: הכבד שלכם לא יסכים!