הורוסקופ שבועי 18.04.14– 24.04.14

Ariesמזל טלה
מבחינת מקצועית לא יקרה משהו יוצא דופן. תמלאו את חובתכם עם במודעות ובשקט. לפי הורוסקופ שבועי, גם אם שום דבר לא קורה, עכשיו יופיטר מכין לכם תקופה טובה. ייתכן שמדובר על נקודת התחלה חזקה עבור קריירה מבריקה. והזמן הזה יגיע!
אהבה: אנשי המשפחות מתחילים להבין עד כמה הם קשורים לבני זוגם וכמה הם אוהבים אותם והם יודעים להעריך כל רגע ביחד. בחיי האהבה של הרווקים על פי תחזית אסטרולוגית לא יקרה שום דבר ראוי לציון, אך יהיה רומן, אפילו אם זה יהיה לזמן קצר הוא יהיה סוער למדי.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב.

Taurusמזל שור
אם אתם נמנעתם לשלם חובות או תשלומים, טוב יהיה, על פי הורוסקופ שבועי שעד יום חמישי תסדרו את הדברים . בנוסף, במקום העבודה השקעתם די הרבה כך שאתם מוערכים בדרך אחת או אחרת. נסו לא להיות תלויים באחרים זמן ארוך מדי.
אהבה: הירח גורם לאווירה די מתוחה במערכות היחסים של אנשי משפחה. רצוי להימנע מוויכוחים בנושאים רגישים. גם הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית נתקלים בתגובות אגרסיביות למדי, אשר יכולות לסבך את המצב.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לא לסמוך יותר מדי על יכולותיכם להסתגל לשינויים סביבתיים ולוירוסים שמסתובבים השבוע, כי מערכתכם החיסונית לא כל כך חזקה. רצוי, באופן זמני לשנות את התזונה כך שהגוף שלכם לא ירגיש חוסר בויטמינים ומינרלים וירגיש בעייפות. פעילות גופנית קבועה מסייעת להחזיר את האנרגיה שלכם.

Geminiמזל תאומים
על פי תחזית אסטרולוגית כבר בחלק הראשון של השבוע מבחינה מקצועית תרגישו מתוסכלים ואפילו לבצע כמה תכניות הקשורים לעתיד נראים לכם בלתי אפשריים. אל תאכזבו את עצמכם, כי אתם צריכים להיות יותר ריאליים לגבי שאיפותיכם.
אהבה: אנשי המשפחות לא צריכים ללכת שולל עם ההרגשה שאתם תמיד צודקים או שהסובבים אתכם יש להם אישיות כל כך מסובכת שקשה להבין אותם. לרווקים אסטרולוגיה שבועית ממליצה להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם מעבר למה שנראית לעין. הם עשויים להיות מופתעים במובנים מסוימים.
בריאות: בתחילת השבוע הורוסקופ שבועי ממליץ שתעשו ערכה מחודשת של מצבכם הבריאותית הכללית. הסיבה אשר גורמת לכל מני בעיות בעיקר מבחינה נפשית בימים אלה, היא חוסר ערכה עצמית מספיק גבוהה. אתם לא מצליחים להשתלב מבחינה חברתית מבלי לדכא את האני הפנימי שלכם.

Cancerמזל סרטן
היומיים האחרונים של השבוע מבחינה מקצועית נראים על פי הורוסקופ שבועי תובעניים יותר משאר הימים. יהיו לכם משימות חשובות בשבוע הזה, מלוות באחריות. אז אל תתהו אם קשרים עם חברים לעבודה משתנים במידה מסוימת. יתרה על כן, עליכם לשכנע את הממונים שוב פעם על הערך המקצועי שיש לכם.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטאליסטיים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה.

Leoמזל אריה
זה חשוב השבוע לפי תחזית אסטרולוגית לזכור את ההוראות של הממונים ובמיוחד לא לקחת סיכונים ולהתנסות בפרקטיקה שהם גדולים עליכם. בנוסף, עלולים להיות כמה חילוקי דעות בניכם לבין כמה עמיתים לעבודה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי אנשי המשפחה חייבים להעריך מחדש את רמת המעורבות בחיי המשפחה לעומת העבודה. בתקופה הזאת אתם מרגישים לא מוערכים מספיק או נאהבים על ידי בני הזוג. לרווקים יש נטייה להיות מופנמים מדי ולא מתקשרים כמו שצריך עם הסביבה.
בריאות: אם אתם מרגישים לא טוב היגיע הזמן ללכת להיבדק אצל הרופא ולא לדחות שוב ושוב. אל תתנו למצב להחמיר ולעבור טיפול כואב ויותר ויקר. אז זה לא יזיק על פי אסטרולוגיה שבועית להיות זהירים עם הבריאות שלכם.

Virgoמזל בתולה
אודות ההשפעה הטובה של יופיטר, החיים המקצועיים עשויים להיות מעניינים במשך זמן רב, בתנאי לא לחרוג ממגבלות הסבירים. רצוי להיות מציאותיים ומתונים בכל הנסיבות.
אהבה: תנועות כוכבי הלכת בשמיים מתורגמות לאקלים של הבנה, עם בני הזוג שבתוך המשפחה. הבדידות עבור הרווקים זה נראה כדבר אכזרי והרפתקאות בלי עתיד הן אינן משביעות רצון. אתם לא צריכים לעשות מהלכים לא נכונים כי בסוף השבוע הזה יש סיכוי לפגישה מבטיחה. סבלנות…
בריאות: היתרון שלכם ברגע זה הוא מצב פיזי מעולה.

Libraמזל מאזניים
ההשפעה של השמש בתחום הקריירה מועילה להתפתותכם המקצועי. התחזית מבוסס על התמיכה של שני כוכבי לכת נוספים: צדק ומרקורי, אשר מאחדים כוחות כדי לעזור לכם להשיג מה שאתם רוצים במישור המקצועי. רק פלוטו משפעה באפן מביך: אתם יכולים להיות עם מצב רוח רדוד.
אהבה: שגרה נעימה וכליל, עבור אלה שנישאים בשל השפעה של פלוטו. בנוגע לרווקים, אשר, לאחר תקופה קצרה של אי וודאות, יהיה סיכוי נהדר לפגוש אדם יוצא דופן עבור העתיד שלהם.
בריאות: המצב הנפשי משתפר בצורה רצינית ואתם תהיו יותר ויותר דינאמיים. האיזון הפסיכי הטוב יאפשר מאמצים רוחניים או פיזיים מתמשכים.

Scorpioמזל עקרב
אם היו לכם קצת קשיים להסתגל לשינויים, מבחינת מקצועית, השבוע הדברים יסתדרו בקלות וכל זה יעשה רק טוב. אתם מתאימים מצוין למקום העבודה ומוכיחים שאתם טובים במה שאתם עושים, דבר שיגרום לכך שאתם יוצאים מחוזקים עוד יותר מכל הסיפור.
אהבה: בבית עם משפחות של מזל זה, היציבות שולטת. אלה הלא נשואים, יש אווירה טובה באהבה. קשר חדש נבנה לאט ולא בקלילות, בניגוד לאישית שלכם. עם סבלנות, אתם תגלו מהן הכוונות של האדם המדובר.
בריאות: נפטון ופלוטו יהפכו אתכם למימוזה רגישה: הגרון מגורה, האוזניים כואבות, אבל תיאבון המיני הוא יותר טוב מאי פעם.

Sagittariusמזל קשת
התקופה הזאת מצוינות מבחינת מקצועית. אתם מתכננים פעולות נוספות שנועדו להביא לכם קידום במקצוע, אך גם יותר כסף. את הצעדים שלכם הם מושפעים לטובה על ידי הכוכבים. אבל כרגיל לילידי מזל זה, המאמץ חשוב ולא הסיכוי.
אהבה: הנישואין הוא תוסס כמו נהר, עכשיו זה בסדר, עכשיו זה לא. עבור אלה שהם לא נשואים, כוכב הלכת מרקורי ישפיע חיובי בפרשיות אוהבים. עם זאת, יהיו קשיים מסוימים, אם אתם תערבבו את חיי האהבה עם עניינים כספיים. יותר דיפלומטיה לא תזיק.
בריאות: נפטון מחליש את המערכת העצבים שלכם, דבר אשר יכול לגרום לנדודי שינה. יש להימנע מארוחות כבדות וגדולות מדי.

 

Capricornusמזל גדי
מספיק עם מכשולים או קיפאון בחיים המקצועיים! יש לכם יד חופשית לממש את התוכניות באופן מלא. יש לכם את המוטיבציה, המאפשר לכם לעבוד עם תנופה. זה אפשרי להשיג עבודה שהכיתם לה הזמן רב.
אהבה: תחת הדחף של אוראנוס, אלה שנישאו כבר, יכולים לחיות אושר אמיתי. לא אותו הדבר קורה עם הרווקים, אשר תחת השפעה של נפטון, יכולים להגיע לבעיות כמו פרידות, מריבות, מחלוקות. במהלך תקופה זו, רוב הרווקים נעשים מודעים יותר למה שהם רוצים מן החיים, אבל הבהרות הנדרשות.
בריאות: קצת עייפים בתחילת השבוע, אך לאחר מכן הכוכבים משפעים לטובה על בריאותכם והכוחות יחזרו.

Aquariusמזל דלי
בטוחים ביכולות שלכם, באופן מוצדק, יש לכם חלומות גדולים הוגנים.השמש ממריצה ואתם יכולים להשיג יעדים מקצועיים חשובים. רוח התחרות היא מורגשת היטב והמתחרים? כדי להם להיזהר טוב!
באהבה: השבוע יכולים להגדיר את החיים בתוך המשפחה בשתי מלים: הרמוניה והנאה. למי הם לא נשואים, היבט מסוים של מרקורי יכול לשים קץ באופן סופית לקשר רציני. לא להתנהג בביטול אל משהו, לפני שאתם מכירים היטב את האנשים הנוגעים בדבר.
בריאות: קצת עצבניים ומצוברחים. מומלץ להיות זהירים מאחורי ההגה וגם בהפעלת מכשירי חשמל.

Piscesמזל דגים
האופק המקצועי שלכם הוא הכי בהיר שאפשר. בזכות כוכבי הלכת יופיטר ונפטון, אתם תקבלו סיכויים טובים במישור המקצועי. אוראנוס, כוכב הלכת של המקוריות, יעזור לכם להציג רעיונות מעניינים ושבתאי יעזור בארגון יעיל ומהיר יותר. אבל אם יש לכם דרישות מוגזמות יש לצפות לאכזבה .
אהבה: החיים המשפחתיים מתקיים בהרמוניה מושלמת, אשר תיתן לכם איזון פנימי עמוק. השמש, מחממת את מזג של הרווקים. אבל אתם די מבולבלים, כך שתעדיפו הרפתקאות מסוכנות, תוך התעלמות מאהבה שקטה. חיי האהבה הם כמו קרוסלה, תענוגות אינטנסיביות ומגוונות.
בריאות: נפטון יגן על בריאותכם כמה שהוא יכול, אבל לשים לב גם לפלוטו, אשר יכול לגרום להיות עצבניים. מומלץ לעשות ספורט ופעילות גופנית.