הורוסקופ שבועי 18.10.13 – 24.10.13

Ariesמזל טלה
כוכב הלכת אוראנוס מעורר, לפי הורוסקופ שבועי, ומחזק את ההתעניינות שלכם כלפי כל מה שקשור לעבודה וקריירה. יעילים, מעשיים ומאורגנים, אלה שפע של יתרונות כדי להצליח. אבל היזהרו מנפטון, שעלול לגרום לקושי בריכוז, לרגעי של ספק ואכזבה.
אהבה: המשפחות נהנות מאווירה טובה והבנה מושלמת. הרווקים נמצאים בתקופה די עדינה, מלאת מתח ואכזבות. זה לא הזמן עכשיו למערכת יחסים.
בריאות: לכוכבים יש השפעה חיובית על בריאותכם: המערכת החיסונית טובה ויש לכם הרבה אנרגיה. רק את המיקום של אוראנוס עשוי לגרום לעצבנות.

Taurusמזל שור
אף כוכב לא ישפיע על החיים המקצועיים שלכם. משמעות הדבר היא שאינם אירועים מיוחדים בתחום העבודה. על פי הורוסקופ שבועי, יש לנצל את תקופת הרגיעה כדי לחזק את מעמדכם ולהתקדם לעבר מטרות אחרות.
אהבה: תחת השפעות הכוכבים חיי המשפחות מאזנים. הרווקים חייבים להיות זהירים: הם מודעים לכוח המשיכה שלהם, אבל לא להשתמש בזה לרעה. לחשוב על העובדה שיותר קל לכבוש, אבל הרבה יותר קשה לבנות מערכת יחסים.
בריאות: כוכב הלכת נוגה שולטת בבריאות שלכם, פירוש הדבר שיש איזון ובריאות טובה, המאפשרים חיים טובים.

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי, למרות שעמיתים רבים רוצים לשים אתכם בצל אתם תצליחו, אבל תיזהרו. לעומת זאת, עדיף פיוס: אוראנוס עוזר לכם לזהות הזדמנויות, אשר בהן ניתן לנטרל עוינות, אחרת אתם עלולים להיות מופתעים בצורה לא נעימה בסוף התקופה הזאת.
אהבה: בני זוג שכבר נישאו צריכים הרבה הדיפלומטיה כדי לטפל בנושא כסף. הרווקים ממשיכים לאסוף הרפתקאות מרגשות, אבל שלא מביאות שביעות רצון. הם יכולים להיפגש ולהתאהב במישהו רציני בתנאי שלא לדחות את האדם הזה.
בריאות: בדרך כלל אתם חזקים כמו סלע, אבל עכשיו תרגישו עייפים מעת לעת. זה לא משהו רציני, קצת יותר מנוחה ושלווה יפתרו את הבעיה.

Cancerמזל סרטן
החיים המקצועיים שלכם יכולים להיות נתונים לשינוי מלא, מה שאתם לא אוהבים, אך השינויים האלה עשויים להיות נחוצים ומועילים. רצוי להיות ממושמעים, דייקנים ולהוכיח סבלנות כלפי עיכובים בלתי נמנעים. ובמיוחד, שלא יהיו ספקות בקשר לכישוריכם או בסיכויים להצליח.
אהבה: לחיים של בני הזוג במשפחות יש פרספקטיבה ראויה להערצה. בחיים של הרווקים , אהבה גדולה יכולה להופיע והם כבר חושבים על נישואים. מצד שני, כמה סיבוכים יכולים להתרחש. אם הם מצליחים להתגבר על המכשולים הללו, למערכת היחסים יש כל הסיכויים להצליח.
בריאות: אנרגיה לא חסרה לכם. אוראנוס, למרות שמשפיע באופן חיובי, הוא יכול לגרום להם להגזים. שינה היא התרופה.

Leoמזל אריה
על פי הורוסקופ שבועי, במישור המקצועי יש לכם מצבים משונים שלא זכורים שקרו לכם מזמן: אתם יכולים לשכוח דברים חשובים. חייבים לשים לב מיוחד להורואות שקיבלתם מהממונים עליכם, כדי למנוע אי הבנות. מאוד מומלץ לשבת בבימי שישי-שבת ולסדר לכם את שבוע עבדוה הקרוב באופן מסודר.
אהבה: החושניות משתלטת על הזוגות הנישואים. זה הזמן לזכור שיש לכם בן/בת זוג שאוהב/ת אוכם. הרווקים עשויים למצוא אהבה אידיאלית אודות לכוכב נוגה, אבל זה דורש זמן וסבלנות בכמה פגישות. לא לצפות שהדברים הטובים יקרו מידי.
בריאות: התקופה מועילה מאד: מבחינה הפיזית ונפשית. הבריאות שלכם היא מברזל!

Virgoמזל בתולה
בעבודה, צופה לכם הורוסקופ שבועי לא הכי אופטימי. מומלץ לדחות את כל הפגישות הקשורות להחלטות חשובות או חתימות על הסכמים לטווח ארוך. לא לדאוג, בשבועות הקרובים הכל יחזור למצב הרגיל. אתם צריכים להתחיל ללמוד להיות יותר סמכותיים יותר.
אהבה: חבר/ה קרוב/ה יזדקק לעזרתכם והכל יהיה סביב לעניין של אהבה. מומלץ לעזור לו כי הסביבה שלכם יכולה לעזור לקבל דברים מסוימים או בלעבור בקלות רבה יותר על מצבים מסוימים. אתם רק צריך לבטוח יותר בכם וביכולתכם. לא לפחד להגיד מה מפריע לכם, גם אם יש אנשים שלא יאהבו מה שהם שומעים.
בריאות: בזמן האחרון אתם מרגישים עייפים בלי להבין מה הסיבה לכך. אסטרולוגיה שבועית מצביעה על קשר ישיר של כוכב מרקורי וכבר לקראת סוף השבוע תחזורו להיות מלאים במרץ.

Libraמזל מאזניים
יש לכם השבוע תחזית אסטרולוגית שבועית חיובית להצלחה בתחום העבודה. הכוכבים מגנים ומקדמים כל הגישות ויוזמותיכן תצליח להביא להצלחה בעסק שלכם. יש לכם כל סיבה להיות אופטימיים. לא להחמיץ שום הזדמנות!
מומלץ לא להקשיב לכל מיני המלצות של חברים ולפעול ולקבל החלטות אך ורק לפני האינטואיציה שלכם.
אהבה: בתוך המשפחה קיים "משהו" שיערער את ההרמוניה בנישואין. מרקורי משפיע על הרווקים בצורה חיובית. התסכולים מן העבר הסנטימנטאלי יסתיימו. אתם תהיו מוקפים בהרבה אנשים והסיכויים של פגישות יהיו רבים.
בריאות: לא לבכות לשווא, תחום הבריאות בשבוע הזה הוא רגוע. רק מאדים יכול להשפיע ולהפריע, ביצירת עצבנות או נדודי שינה.

Scorpioמזל עקרב
על פי הורוסקופ שבועי, השמש מאפשרת להפיק תועלת והקלות בחיים המקצועיים. אבל כוכב שבתאי לא כל כך נדיב: יש מספיק עבודה, אבל פחות מתגמלת.
אהבה: חיי הנישואין הם נהדרים, תחת חסות של הכוכבים. אלה שלא נשואו מנצלים כל ההזדמנות שבדרך ולא רוצים להסתבך בנישואין בכל מחיר, כי הם נשבעו להיות חופשים. אבל, אבוי, הם יכירו משהוא השבוע ולא ירגישו את השינוי בגישה שלהם.
בריאות: הגוף שלכם מגן על עצמו קשה יותר: היזהרו מוירוסים וחיידקים. אבל המורל הוא טוב ומי שהיה חולה מתושש מהר יותר.

Sagittariusמזל קשת
אתם תמיד שאפתנים, תמיד מוכנים לטפס על הסולם היררכי של הקריירה והשבוע יש השפעה חיובית של כוכבי הלכת על העניין המקצועי. מאדים עשוי לגרום להשהיות מסוימות, אבל שום דבר לא יכול למנוע את ההתקדמות. בזכות השפעתו של סטורן, יש לכם סבלנות, נחישות והמכשולים הקטנים האלה לא יוכלו למנוע מלהשיג את המטרות שלכם.
אהבה: רוך ויציבות; זה מה ששבתאי משדר לזוגות הנשואים. הרווקים מעורבים ברומנים אטרקטיביים, אבל שטחיים. יותר מדי שינויים הם גם ככה לא אוהבים, ומחפשים לשווא מערכת יחסים יציבה. אבל סבלנות, זה מגיע…
בריאות: טונוס, דינאמיות וסיבולת מ"ברזל". אבל הקיבה יכולה לגרום לבעיות קטנות.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי, יש לכוון את האנרגיה שלכם לסיום חיובי של כמה פרויקטים ולהוכיח את היכולותיכם, היוצאות מן הכלל. אתם תעשו מאמץ כפול, אבל התמורה שתקבלו תהיה כפולה: תגשימו את כל המטרות, גם ככה שאפתניות למדי.
אהבה: במשפחה הקשר הזוגי הוא טוב: בן/בת הזוג יתנו כבוד לעצמאות הדדי, אחד לשני ויהיו מאוחדים לגבי פרויקטים משותפים. הרווקים "אוספים" הרפתקאות. אבל הם חושבים שפרשיות אוהבים אלה הן חסרות טעם. כתוצאה מכך, הם צריכים לנצל את ההזדמנות ולהתעורר השבוע כי פגישה חשובה עומדת להתרחש.
בריאות: זה הזמן להתחיל דיאטה ולפקח על התזונה שלכם…

Aquariusמזל דלי
מבחינת מקצועי הכל יהיה שקט ובלי בעיות. האווירה נינוחה הזאת תאפשר לפסק זמן שבו ניתן להביט על המטרות החדשות והפרויקטים העתידיים. רבים מילידי מזל זה יפנו לכוון חדש ולמקצוע אחר, יותר עצמאי, יצירתי יותר או עם רווחים יותר גדולים.
אהבה: הזוגיות היא תחת סימן של דינאמיות ופעילות, במטרה לגרש את השגרה של זוגות הנשואים. לגבי הרווקים השבוע תהיה להם מערכת יחסים חדשה, אשר תיתן להם סיפוק רב. עדיין, זה טוב לשמור על דיסקרטיות מסוימת על המערכת הזאת.
בריאות: אין על מה להתלונן, אם לא תגזימו.

Piscesמזל דגים
עבור המישור המקצועי הולכת להיות תקופה של שפע. אתם רוצים לנצל את כל ההזדמנויות שעולות בדרך ותצליחו לפתח את הקריירה שלכם. צף באוויר קידום. אם אתם רוצים לבקש העלאה, עכשיו זה הזמן!
אהבה: כוכב הלכת ונוס, מארגן אווירה חמה וחושניות עבור זוגות שכבר נישאו. עבור הרווקים ההשפעה של הכוכבים גורמת לכך שהאינסטינקטים גוברים על הרציונאל. חלק יבחרו בנישואין, אחרים ינצלו את הפרי האסור, יעדיפו אהבה הרפתקנית וכן ישמירו על החופש היקר כל כך להם.
בריאות: יש איזון מעולה מבחינת נפשית, יכולת מצוינת לעמוד בלחצים והבריאות היא טובה.