הורוסקופ שבועי 18.12.15 – 24.12.15

Aries

מזל טלה
אתם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות ממה שרואים כל הסובבים אתכם ובגלל זה אתם רוצים למצוא עבודה חדשה יותר אטרקטיבי אם לא תתקדמו במקום העבודה העכשווי. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם יכולים להצליח אם תעשו זאת צעד אחר צעד. לאחרונה הוצאתים יותר כסף ממה שהיה מתוכנן ועכשיו המצב מאלץ אתכם לחסוך לא מעט. אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם. בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. הורוסקופ שבועי בהחלט ממליץ לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Taurusמזל שור
מבחינת מקצועי, גם אם אתם רוצים להירגע, לנוח, לא ניתן יהיה לעשות זאת: יש המון עבודה ואתה תצטרך לעבוד בלי הפסקה. לא יישאר יותר מלקחת הפסקות קטנות במהלך היום, כדי לשחזר את הכוחות שלך.
באהבה: קיימת אווירה "חמה" בזוגיות, אשר צפויה להסלים למחלוקת ודיונים סוערים. אתם עצבניים ומתוחים. הלא נשואים, יכולים להשיג את הסיפוקים הגדולים ביותר: התשוקה היא בשיא. אפשרי שחלק מכם ימסדו קשר ארוך שהיה להם.
ילידי מזל זה חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי אתם כבר עליתם יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. בצע דיאטה או ניקוי רעלים.

Geminiמזל תאומים
על פי הורוסקופ שבועי, ישנה הרגשה של התחלות חדשות כמעט בכל התחומים: משפחה, מקצוע בית וכו', אבל אתם, לא צריכים להסתמך על העזרה של מישהו מהסביבה שלכם. יש סדרה של דברים שאתם צריכים לתקן, אבל אתם כבר עייפים, בכדי לתקן את כל מה שאחרים מקלקלים. אתם חייבים להשתמש בקסם שלכם, כדי להרשים את הסובבים אתכם. בוודאי, זה לא יהיה לכם קשה למשוך הרבה אנשים לצד שלכם.
אפשרי אפילו לקבל תשומת לב מאדם מהמין השני. לקראת סוף השבוע תקבלו את חדשות שכל כך שציפיתם להם

Cancerמזל סרטן
מבחינת מקצועי יש אתם חייבים המון ריכוז והתמדה, בגלל שסיבות מרתיעות לא יהיו חסרות. יהיו דברים חשובים שלא צריך לזנוח אותם, אבל עם תשומת לב רבה אתם תצליחו לעבור אותם. גם גמישות רבה יותר אינה מזיקה, כי גם ככה העבודה קשה ורבה.
אהבה: בתוך המשפחה היו ימי שטופים שמש עם אווירה נעימה. כוכב הלכת נוגה משפיע באופן חיובי על כל אלה שנישאו וגם על רווקים. הם יהיו נשחקים וייעשו שימוש בכוחם שלהם לצורך פיתוי.
בריאות: מצד אחד אתם מלאים באנרגיה, מצד שני אתם לא יודעים איך להשתמש בה. זה הזמן לעצור קצת, לנשום עמוק, כדי לאפשר לגוף ולנפש להיות "להתאוורר".

Leoמזל אריה
מקצועית, אתה כנראה היחיד אשר יכול לגרום לאחרים לקבל פרויקט שהוא יקר ללבכם. הממונים שלך. הממונים לא יישאר אדישים לרעיונות שלך. לפיכך, הדרך להצלחה פתוחה. באהבה, מי שכבר נשוי רוצה להדק עוד יותר את הקשר עם בני הזוג: סוף שבוע ביחד יהיה דבר נפלא. אלה שלא נשואים יש להם השבוע כל הסיכויים לפגוש את אהבתו. זה יכול לקרות אפילו בסביבת המקצועית.
הבריאות תמיד טובה  , אבל ההשפעה של נפטון יכול לגרום למצב פיזי ונפשי ירוד.

Virgoמזל בתולה
מבחינת מקצועי, מרקורי ישים אתכם במצב של שינוי פרופיל מקצועי או את האופן שאתם העובדים. השינוי הוא יהיה אחד חיובי.
אהבה: קיים סיכון של סכסוך בתוך המשפחה. הלא נשואים חיים רגעים של חיים שלמים. זה אפשרי שסיפור אהבה ישן יתעורר שוב, והם מקבלים זאת ברצון טוב. בכל מקרה, אתם לא חושבים לא על נישואין.
בריאות: החיוניות שלהם, קרוב לוודאי שתהיה חלשה מהרגיל. בנוסף, אתם תהיו חשופים לזיהומים ווירוסים. תהיו זהירים, לאכול כראוי ולנהל חיים רגילים.

Libraמזל מאזניים
בחיים המקצועיים, על פי הורוסקופ שבועי, הדברים מתחילים להשתפר ולהסתדר. תהיה לכם ההזדמנות להשיג מטרות חשובות. עכשיו, תהיה לכם נטייה לנוח על זרי הדפנה הרווחתם. תתאוששו ותתעוררו, חזקו את ההצלחות שהשגתם עד כה, ונסו גם דברים אחרים.
אהבה: הרמוניה בנישואין בין בני הזוג, הרחקת פיתוים, ולדיאלוג אפקטיבי, הן המשימות עבור מזל זה. נפטון ואוראנוס דואגים לחיים של הרווקים. ההשפעה שלהם היא מועילה: היא מקלה על המפגשים שלכם. יהיו פגישות עוצרות נשימה!
בריאות: הרבה אנרגיה בגלל מאדים. עייפים או חולים, אתם מתאוששים במהירות.

Scorpioמזל עקרב
בתחום המקצועי תהיה לכם ההזדמנות לסגור עסקה חשובה או לסיים פרויקט שעלה לכם הרבה זמן ומאמץ. תוכלו לקטוף את הפירות של עבודה רצינית.
אהבה: הכוכבים הם לא נוחים מדי להרמוניה בין בני הזוג שבתוך המשפחות. אבל הלא נשואים, בזכות השפעות טובות של כוכב הלכת נוגה ייהנו מכיבושים רבים. תהיה להם הצלחה מטורפת מול המין השני, אבל מבלי לחשוב על משהו עתידי.
בריאות: המצב הכללי הוא טוב וחיוני. מצד שני זה לא טוב להגזים במצבים שונים. יוגה יכולה לסייע להרחיק אנרגיות שליליות.

Sagittariusמזל קשת
התצורה של הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית תדחוף אתכם לעשות יותר במישור המקצועי ולנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להתקדם בקריירה. אל תהססו לנקוט בכל הצעדים למשוך את האהדה ותמיכה מצד הסובבים אתכם.
אהבה: אנשי המשפחה יקבלו חסות, לפי תחזית אסטרולוגית מכוכבי הלכת וייהנו מהרמוניה. ללא נשואים יש חיים סנטימנטאליים עשירים ומעבר לזה. יש להם קסם מיוחד השבוע. תנו לעצמכם להתפתות ולטעום את שמחת החיים ואת האהבה.
בריאות: ההשפעה של הכוכבים, לפי הורוסקופ שבועי היא חיובית. יש לכם אנרגיה, חיוניות, אך תמשיכו ליהנות במידה מהכל.

Capricornusמזל גדי
לפי הורוסקופ שבועי יש לכם רעיונות חדשים במקום העבודה, אז אל תהססו להגיש אותם לתשומת לבם של הממונים. כדי להיות בטוחים שמקשיבים לכם, יש לאמץ את הטון  המתאים מול הבוסים, כך תשיגו את מבוקשתם.
אהבה: הכוכבים מגנים, לפי תחזית אסטרולוגית על אנשי משפחה, אשר לא יידעו כל מחלוקת. אלה שלא נשאו חייבים לעשות כמה שינויים לא רק לשנות את המראה החיצוני. בקיצור, לעשות סוג של ניקיון בחייכם. אתם מרגישים לגמרי חופשיים וזמינים להזדמנויות שיצוצו מבחינה סנטימנטאלית.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים דואגים לבריאותכם ומעניקים המון אנרגיה. מדוע לא להשתמש בזה כדי לעשות הליכה או ללכת למכון כושר?

Aquariusמזל דלי
במקום העבודה אתם מרכזים את המאמצים דרך מוטיבציה.  לפי תחזית אסטרולוגית יהיו תוצאות טובות ואתם תזכו בהצלחה. תמה התקופה הקשה ועכשיו הגיע הזמן לממש את הפרויקטים ורעיונות שלכם. מומלץ לחפש אנשים שיכולים לעזור לקריירה שלכם.
אהבה: לזוגות הנישואים יש עושר, אושר ושלווה. עבור הלא נשואים הורוסקופ שבועי מייעץ להם לא לפורש לבדידות. עם התמיכה של מרקורי יהיו להם חיי חברה פעילים מאוד, , ויהיו גם פגישות מבטיחות.
בריאות: על פי אסטרולוגיה השבועית הבריאות הטובה, תגרום לכם להרגיש נפלא. אתם מאוזנת היטב גם מבחינת מנטאלית. יהיו אולי רק מעט הפרעות שינה.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי עולות הזדמנויות בלתי צפויות. עבודה חדשה או תפקיד חדש, מאפשרים לכם להשיג תוצאות יוצאות דופן, אשר משפיעים באופן חיובי על ההתקדמות הירארכי שלכם.
אהבה: בקרב אנשי משפחות על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיה אי הבנות ומתחים. עבור הרווקים, הכוכבים מעניקים להם אושר אין סופי! יש סיכוי טוב להזדמנויות מעניינות בתחום המאוהב.
בריאות: עכשיו ללא בעיות מיוחדות. הכוכבים מעניקים חיוניות טובה, אבל להיזהר באכילה: מערכת העיכול רגישה יותר עכשיו.


עמוד זה נצפה ע"י 2,429 גולשים