הורוסקופ שבועי 19.12.14 – 25.12.14

Aries

מזל טלה
יהיה שבוע מאד עמוס במיוחד מבחינה חברתית. לפי תחזית אסטרולוגית  זה הזמן לפגוש אנשים חדשים, לצאת ולבלות, ואם יש לכם עסקים תזכו ברווחים נעים. קיים סיכוי לעבודה חדשה או לקידום בעבודה. השבוע גם מאד חיובי מבחינה כלכלית, אבל תמשיכו לנהל את הכסף בחוכמה.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי הורוסקופ שבועי זאת תקופה רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Taurusמזל שור
על פי תחזית אסטרולוגית היבט חיובי של מרקורי מבטיח הזדמנויות טובות במישור המקצועי. יש לכם השראה שהיא חשובה לקבלת ההחלטות אשר יעזרו לכם להתקדם, לשמחתכם,  בקריירה .
אהבה: אלה שנישואים רוצים שהזוגיות תהיה יותר עילה, באמצעות חדשנות וחידוש, ועל זה לפי הורוסקופ שבועי כמובן ייתן את כל עוזרתו. הלא נשואים לא מתאהבים יותר מדי בקלות. הם חולמים יותר מהרגיל, חלומות על נסיך או על נסיכה מקסימים. מי יודע, עבור חלק מהם החלום יכול להפוך למציאות.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Geminiמזל תאומים
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תקופה מלאה במספיק באתגרים עבורכם, אבל השבוע הזה יכול להביא תקווה, אופטימיות וביטחון עצמי. במהלך השבוע אתם תהיו מופתעים מהאופן שבו הדברים מסתדרים.
אהבה: הירח גורם לאווירה די מתוחה במערכות היחסים של אנשי משפחה. רצוי להימנע מוויכוחים בנושאים רגישים. גם הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית נתקלים בתגובות אגרסיביות למדי, אשר יכולות לסבך את המצב.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. הורוסקופ שבועי בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Cancerמזל סרטן
היומיים הראשונים של השבוע, לפי הורוסקופ שבועי יביאו שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר שיהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבדים את הסבלנות מהר מול משימות מסובכות. הבעיות שעשויות להתגלות הן בגלל התחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או בגלל תשלום תמורת עבודה שעשיתם.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Leoמזל אריה
השבוע היחסים שלכם עם הסובבים הם ידידותיים, מאחר ואתם מאושרים. זאת הסיבה שאתם עובדים בהתלהבות, אבל יהיה קושי לקיים אינטראקציה עם אחרים במקום העבודה. או שאתם לא תבינו את הסובבים או שהם לא יבינו אתכם.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה שלא תהיו אנוכיים ולהקשיב גם לאחרים.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי אנשי המשפחה חייבים להעריך מחדש את רמת המעורבות בחיי המשפחה לעומת העבודה. בתקופה הזאת אתם מרגישים לא מוערכים מספיק או נאהבים על ידי בני הזוג. לרווקים יש נטייה להיות מופנמים מדי ולא מתקשרים כמו שצריך עם הסביבה.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי תחזית אסטרולוגית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Virgoמזל בתולה
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שבמקום העבודה ידברו על נושאים רציניים אשר יכולים להשפיע באופן ישיר עליכם. כל הדיבורים האלה יזכירו לכם בדיוק את הדברים שגורמים לכם לא להיות מרוצים במקום העבודה הנוכחי. אולי אתם חשבתם כבר שזאת לא העבודה האידיאלית והעמיתים הם לא הכי נחמדים אבל זה לא הזמן לחפש עבודה אחרת.
אהבה: לפחות בתחילת השבוע, אתם לא משדרים באותו גל עם בני זוגכם וזה יתסכל אתכם, במיוחד כי האתגרים המקצועיים משתלבים בדרך זו או אחרת עם חיי האהבה והמשפחה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם לא בדיוק יודעים למה ולמי לתת יותר תשומת לב.  אתם צריכים להבין כי אתם לא יכולים לעשות הכל ולפעמים צריכים לחשוב על האושר האישי, לפני שמריצים אחרים.
בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.

Libraמזל מאזניים
יחסי העבודה עם העמיתים הולכים ומשתפרים מאד. לפי הורוסקופ שבועי המאמצים המשותפים ועבודת צוות יובילו אתכם להצלחה. בעבודה אתם תרגישו יותר בטחון עצמי וזה שיאפשר לכם להתקדם די מהר בתחום הקריירה.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי תחזית אסטרולוגית  את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: הבראות תהיה טובה מאוד, לפי אסטרולוגיה שבועית, אם לא תקלקלו זאת עם יותר מדי אוכל. יש לנסות לשמור על קור רוח ולא להתיש את עצמכם לחלוטין. שימרו על האנרגיה שלכם גם לימים הבאים, כי אתם בהחלט צריכים זאת!

Scorpioמזל עקרב
על פי אסטרולוגיה שבועית אתם מתחילים להביט גם אל העתיד הרחוק. אתם עושים מאמצים לא קטנים כדי למצאו שותפויות משמעותיות או להתקדם. התקופה הזו גם יכולה להוביל אתכם לא פעם לרגעים מביכים אבל אל תשכחו שיש לה פוטנציאל גדול להצלחה.
אהבה: בתוך חיי של זוגות נשואים, חילוקי דעות נמחקים במהירות והשמש מופיעה. עבור אלה שלא נשואים, על פי תחזית אסטרולוגית אם אתם פזיזים ומחפשים הרפתקאות רבות, אתם מסתכנים בכך שיהיו בעיות מסוימות או תהיו פשוט תשושים.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי הורוסקופ שבועי יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה. אולי הגיע הזמן לצאת לאוויר הפתוח ולקחת זמן כדי להירגע. אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Sagittariusמזל קשת
בתחום הקריירה אתם חייבים להיות יותר ממושמעים. גם מומלץ לקחת צעד אחורה כדי להכין את הקרקע עבור תוכניות עתידיות. עליכם, לפי הורוסקופ שבועי לסלק כל מכשול אשר יכול להפריע בדרך להשגת המטרות ולהתמקד בלהגדיר את המטרות. לא יהיה פשוט אך המאמצים בסופו של דבר ישתלמו.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. הורוסקופ שבועי ממליץ על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Capricornusמזל גדי
על פי תחזית אסטרולוגית בתחום העבודה השבוע תוכלו למצוא הזדמנויות חדשות אשר יאפשרו לכם מבחינה פיננסית, לאזן את המצב כלכלי. זאת סיבה טובה לחשוב פעמיים לאן הולך הכסף שלכם.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב.

Aquariusמזל דלי
עמיתים בעבודה לא רואים בעיניים טובות את העובדה שבזמן האחרון אתם מנסים ליישם את רעיונותיכם ללא הסכמתם. תנסו לעשות פשרות ולשפר בעיות אשר הם חושבים שהן קיימות. לאחר הוצאות רבות לא מוצדקות בשבוע האחרון, זה הזמן על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית להיות יותר מחושבים עם הכסף שלכם.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: יש לכם נטייה, בזמן האחרון, על פי תחזית אסטרולוגית לנתח ולהסביר דברים שאי אפשר להסביר על פי כל כללי ההיגיון. המצב שבו אתם שואלים שאלות שאין להן תשובה הוא לא לטובתכם, כי זה יוצר תסכולים שיעקבו אתכם כל הזמן. הדרך הטובה ביותר היא להבין את הסיבה מאחורי מצבים אלה אשר יכולים לזעזע את האיזון הנפשי.

Piscesמזל דגים
בשבוע הבא, אם מישהו ינסה להתווכח אתכם הוא יצטרך להתמודד עם הכעס  ועם חוסר הדיפלומטיה שלכם. אתם לפי תחזית אסטרולוגית לא תהססו לרגע לפני שתזרקו לאוויר מילים, אשר יגרמו לכולם לחשוב שאתם מחרידים למדי גם בעבודה וגם בבית.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: אתם נוטים לעשות בכל מה שקשור לבריאותכם. על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית הגיע הזמן לעשות דיאטה או לעסוק בספורט, כדי לשמור על מצב הפיזי תקין.