הורוסקופ שבועי 20.02.15 – 26.02.15

Aries

מזל טלה
המצב שאתם נמצאים בו, באל כורכם, יאלץ אתכם פשוט לוותר על עקרונותיכם ולפעול בצורה שבעבר לא הסכמתם. הפעם, הורוסקופ שבועי מאד ממליץ לכם כדי לא לפגוע במקור פרנסתכם לקבל את הפשרה ולשים את האגו שלכם בצד לעת עתה.
אהבה: מבחינה סנטימנטאלי, על פי תחזית אסטרולוגית מדובר על שבוע טוב. יש להימנע מרכושנות וקנאה במערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים. פשרה היא מילת המפתח השבוע. לפעמים גם כאשר אתם רוצים להרגיע את הרוחות, אתם רק תוסיפו דלק על האש. אל תנסו להיות צודקים אלא חכמים!
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Taurusמזל שור
מבחינת תחזית אסטרולוגית זה הזמן המתאים ביותר להגביר את מאמציכם בתחום הקריירה. אם תהיו מעורבים באמת בכל מה שמתרחש מסביב, התוצאות יהיו טובות מאד. כפעל יוצא מזה אתם תקבלו כבוד ואת ההסכמה של העמיתים לעבודה, בעיקר על יכולתכם לארגן דברים.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Geminiמזל תאומים
מבחינת הקריירה לפי תחזית אסטרולוגית כבר בתחילת השבוע יחכו לכם יעדים תובעניים. אתם תצטרכו להסתגל למצבים חדשים ובלתי צפויים. יתרה על כן, אתם צריכים לנהל את כספיכם בצורה יותר נבונה, לחשב כל הוצאות כך שלא תצטרכו להתמודד עם חובות.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  הורוסקופ שבועי קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Cancerמזל סרטן
השבוע בני מזל זה יהיו חשופים יותר מהרגיל, בעיקר, כי הם מעורבים בפעילות שתתעכב או שהם תלויים באחרים. השבוע לפי הורוסקופ שבועי יש לכם רעיונות חדשים ולכן חשוב ביותר לשמור על תכנית עבודה מאורגן. אתם תראו את התוצאות מאוחר יותר!
אהבה: אם אתם רוצים לדבר עם בני הזוג בעניינים רגישים או בנושאים שאתם מרגישים קשורים אליכם אתם תתקלו בחוסר אמפתיה מצידם. על פי תחזית אסטרולוגית תחזרו לרגשות יותר טובים בחלקו השני של השבוע כאשר אתם תבינו שהסלחנות והכוח להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם.
בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Leoמזל אריה
ייתכן שאתם יכולים להתחיל השבוע פרויקטים חדשים אשר יובילו להצלחה. אתם פעילים, חזקים, יצירתיים, ופעילים ומרדניים, כך שגם בתחום המקצועי וגם התחום הפיננסי אתם פונים לכיוון הנכון. ברמה האישית, לפי הורוסקופ שבועי
אתם מרגישים צורך בשינוי וכל ההזדמנויות הצצות נראות מפתות למדי.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Virgoמזל בתולה
על פי הורוסקופ שבועי יש לכם הרגשה של שיפור מסוים כי לאחרונה רמת האנרגיה שלכם הייתה די נמוכה ובנוסף הייתם צריכים להתמודד עם לא מעט מכשולים. אל דאגה, לאט, לאט הכל מסתדר בסוף. למרות שאתם תתמודדו עם אנשים שלא ממש רוצים לטובתכם אתם תצליחו לצאת מזה בכבוד.
אהבה: אם היו לכם בעיות עם בני הזוג לחיים, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למהר לפתור אותן השבוע, אחרת הכל יהיה מסובך יותר בהמשך יהיו אתגרים חדשים וכך לא ניתן יהיה להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב הדרושים למערכת היחסים. הרווקים זקוקים לביטחון רגשי, מפני שאתם כבר לא מוצאים סיפוק בלהיות לבד.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Libraמזל מאזניים
אתם יכולים לחזק את המעמד שלכם במקום העבודה ללא מאמץ יוצא דופן. לפי הורוסקופ שבועי היחסים עם שותפים למקצוע ועם בוסים שלכם יהיו נוחים והכל התנהל באווירה של דיאלוג ושל סובלנות. אם תקבלו את ההכרה שאתם חושבים שמגיע לכם אז הכל באמת יהיה נפלא.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי תחזית אסטרולוגית היא רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.

Scorpioמזל עקרב
יש גורמים במישור המקצועי המאפשרים לכם קידום הקריירה או בחיים בכלל. לפי תחזית אסטרולוגית  יותר מתמיד אתם נחושים לא לאפשר לדברים הקטנים לשבש את עבודתכם וכך כל דבר אשר תעשו יהיה יעיל מאי פעם. בסופו של דבר אתם רואים את הפירות של עבודה ממושכת.
אהבה: לפני זמן מה נכנסתם למערכת יחסים שבה חשבתם שמצאתם את הנפש התאומה. למרבה הצער, שם לא בדיוק מצאתם את האושר בזרועותיו של משהו שבאמת אוהב אתכם. על פי הורוסקופ שבועי מאז שאתם ביחד אתם מרגישים לא טוב מבחינה רגשית וחושבים שהגיע הזמן להגיד "מספיק".
בריאות: תוכלו למצוא, בסופו של דבר, את האומץ, כדי להיפטר מכמה הרגלים שליליים עבור בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית המאמצים שלכם לא יהיו חסרי תועלת. יש לכם המון אנרגיה ורצון ברזל כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים.

Sagittariusמזל קשת
לאחר תקופה של דעיכה במישור הקריירה, לפי אסטרולוגיה שבועית, סוף, סוף, מתקרבת תקופה שבה תוכלו לפתור כמה בעיות אשר מנעו מכם להתקדם בתחום הזה. הרבה דברים ישתנה לטובה, במיוחד אם תוכלו לבקש תמיכתם ועזרתם של אנשים בעלי השפעה.
אהבה: במהלך השבוע אתם יצירתיים ומלאי דמיון, אשר מעמידים את הכישרונות האלה לטובת מערכת היחסים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מרגישים צורך להפתיע את בני זוגכם, להגיד להם תודה על התמיכה שהם נותנים לכם בכל פעם מחדש. כל המחוות האלה מתוגמלות על ידי חיבה ותשוקה.
בריאות: לא תמיד יש להסתמך אך ורק על הטיפולים האלטרנטיביים ולוותר לגמרה לרפואה הקונבנציונאלית. במהלך אמצע השבוע לפי הורוסקופ שבועי מצבכם הבריאותי לא יהיה כל כך טוב. אל תתנו לדברים להפתיע אתכם ותפנו לגורמים מוסמכים. תעברו בדיקות רציניות כדי לוודא שהכל בסדר.

Capricornusמזל גדי
יהיה שבוע מאד עמוס במיוחד מבחינה חברתית. לפי תחזית אסטרולוגית  זה הזמן לפגוש אנשים חדשים, לצאת ולבלות, ואם יש לכם עסקים תזכו ברווחים נעים. קיים סיכוי לעבודה חדשה או לקידום בעבודה. השבוע גם מאד חיובי מבחינה כלכלית, אבל תמשיכו לנהל את הכסף בחוכמה.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי הורוסקופ שבועי זאת תקופה רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Aquariusמזל דלי
על פי תחזית אסטרולוגית בתחום העבודה השבוע תוכלו למצוא הזדמנויות חדשות אשר יאפשרו לכם מבחינה פיננסית, לאזן את המצב כלכלי. זאת סיבה טובה לחשוב פעמיים לאן הולך הכסף שלכם.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב.

Piscesמזל דגים
זה זמן הטוב ביותר להגביר את המאמצים בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, התוצאות יהיו טובות אם אתם תהיו מעורבים כמה שיותר. אתם תקבלו את ההסכמה ואת הכבוד של העמיתים לעבודה בעיקר על יכולת הארגון ועל כישרונותיכם.
אהבה: במשפחה זוגות יעמדו בפני השגרה וגילוי מחדש של השמחה של תחילת הקשר. הרווקים יכולים לא לראות את ההזדמנויות המופיעות במישור האהבה. אתם, לפי הורוסקופ שבועי  צריכים להיות מודעים שאהבה חדשה יכולה להביא אווירה של רעננות בחייכם הסנטימנטאליים.
בריאות: יש לנצל את בריאות המעולה שבתקופה הזאת, אך, לפי אסטרולוגיה שבועית יש לתחזק אותה עם רוגע ותזונה בריאה.