הורוסקופ שבועי 20.06.14 – 26.06.14

Ariesמזל טלה
עליכם להיות זהירים מבחינת ניהול הקשר עם הבוסים. על פי הורוסקופ שבועי מאדים מביא קצת מתח בעבודה, בנוסף יקצין את הרצון למרוד. יש לכם בעיות כלכליות, לכן תצטרכו עזרתו של חבר או קרוב משפחה. עד סוף השבוע תצליחו למצוא כמה פתרונות בתחום זה.
אהבה: מערכת יחסים עם בן זוגכם תשתפר אודות נוכחות של ונוס. השפעתו יעזור לכם לחיות רגעים רומנטיים עם הפתעות נעימות.  עבור הרווקים אסטרולוגיה שבועית מבשרת  על סימנים ברורים שתקופת הבדידות צפויה להסתיים בקרוב. אתם נחושים בדעתכם לפתוח פרק חדש בחיים, כך שתנסו ליהנות מהבשורות הטובות.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית אתם מחליטים לשים קץ לכל דבר שהוא מוגזם, תקופה שבה איזון זה המילה. שימו לב יותר לתזונה ולאורך החיים הכאוטי שהיה לכם עד כה.

Taurusמזל שור
תחת השפעתו של כוכב הלכת צדק, אתם מרגישים הרבה יותר טוב בעבודה מאשר בעבר. יש לכם את ההזדמנות להוכיח עד כמה שאתם מעורבים בעניינים ובכך למשוך תשומת לב באופן חיובי. לפי תחזית אסטרולוגית תקבלו סכום כסף מקרוב משפחה בתקופה אשר, באמת, הייתם צריכים אותו. נסו לחשב היטב כל צעד כדי שלא להגיע למצב להלוות כסף.
אהבה: הכוכבים לא לטובת הרמוניה בין בני הזוג. אתם תחת הרושם שרצונותיכם הם בסתירה עם אלה של בני הזוג. הורוסקופ שבועי ממליץ על שיחה כנה אתם, אולי תמצאו פתרון. הרווקים יפגשו אדם שעשוי לעניין אותם, אבל הם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון. חכו,  עד שתראו אם זה רעיון טוב.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Geminiמזל תאומים
יש לכם המון נחישות הנתמכת על ידי מאדים וזה לפי אסטרולוגיה שבועית זה יעזור לכם להתגבר על כל המכשולים. עם זאת, אתם חייבים לעבוד קשה כדי להשיג את מטרותיכם ולנהל קשרים טובים עם הבוסים. זו תקופה טובה מאוד לפעולות פיננסיות. מומלץ להיחשב בסיכונים, אך הכוכבים הם לטובת שיפור המצב הכלכלי.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי תחזית אסטרולוגית היא רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.
בריאות: מרקורי מבטיח שלא יהיו לכם בעיות בריאות. לפי הורוסקופ שבועי אתם בכושר ובמצב רוח מאד טוב. עם זאת, כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.

Cancerמזל סרטן
הורוסקופ שבועי מכריז על תקופה טובה מבחינה מקצועית, עם פרויקטים רבים ומוצלחים. אתם תקבלו קידום או פרס כספי על המאמצים שלכם. מבחינה כספית אתם שואפים להיות יותר שקולים בכל הנוגע לקניות ומול הפיתויים הגדולים. מאמציכם יתוגמלו ובסוף השבוע תקבלו סכום כסף שאתם לא ציפיתם לו.
אהבה: אם היו לכם בעיות עם בני הזוג לחיים, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למהר לפתור אותן השבוע, אחרת הכל יהיה מסובך יותר בהמשך יהיו אתגרים חדשים וכך לא ניתן יהיה להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב הדרושים למערכת היחסים. הרווקים זקוקים לביטחון רגשי, מפני שאתם כבר לא מוצאים סיפוק בלהיות לבד. לפי תחזית אסטרולוגית תהיה תקופה חיובית כדי לייצב את חיי האהבה.
בריאות: אתם לא תתמודדו עם בעיות בריאות, אבל חייבים להיות יותר זהירים עם אורח החיים שלכם. הימנעו מלאבד לילות ויש להקדיש יותר תשומת לב למה שאתם אוכלים.

Leoמזל אריה
הדרישות הן יותר ויותר גבוהות וקצב בעבודה גדל באופן עקבי. אל תפחדו, לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מסוגלים לעמוד בכל האתגרים ואפילו תקבלו שבחים. מבחינה כספית זה הזמן הנכון לנצל את הזדמנויות להרוויח וזאת ללא מאמץ גדול מדי.
אהבה: אם אתם במערכת יחסים אל תשאירו הכול ביד הגורל ותנסו לעזור ולהיות יותר מעורבים. תעשו ויתורים ותתחשבו גם ברצונותיהם של בני הזוג ובשאיפותיהם. הבעיות באהבה של הרווקים עשויות להחמיר אם הם אינם פועלים במהירות האפשרית. לפי הורוסקופ שבועי יש לשים לב יותר להיכרויות עם אנשים החדשים, כדי לא להיפגע.
בריאות: הסיבולת הפיזית ספגה נזק עקב חוסר פעילות. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו לשים לב יותר לבעיה זו ולפנות זמן לעשות ספורט באופן קבוע.

Virgoמזל בתולה
ברמה מקצועי, האקלים החודשי ייבצר תנאי אופוריה שקשה להסביר. זה יגרום לך לאבד זמן עם החברים או במסיבות, על חשבון העבודה שלהם. אולי אתה יכול לחשוב על זה…
באהבה: פלוטו מביא כמה מחלוקת במשפחות של מזל זה. הלא נשואים חייבים  להיות פתוחים יותר, כדי להראות שהם זמינים יותר מאשר באופן כללי, אם הם רוצים רומן לכל החיים. אם אתם מציגים את עצמכם כאנשים מתוסבכים, זה מקטין את הסיכויים לרומן מוצלח.
בריאות: יופיטר ופלוטו, שני כוכבי הלכת עם עוצמה ואנרגטית, ישדרו לכם את יתרונותיהם. הכל הולך טוב, גם במונחים של בריאות. אתה  צריך להיות מעט אופטימי.

Libraמזל מאזניים
כדי להיות מסוגל לסיים את העבודה ואת הפרויקטים במישור המקצועי, יהיה עליך להשקיע מאמצים רבים ולעשות שימוש בשיטות שלפעמים מוזרות ומשעממות. אבל ה"פרס" יהיה שווה את המאמץ והפרויקטים יהיו ברמה. על פי הורוסקופ שבועי הכוכבים יתמכו בכם, אבל עליכם לעשות את המאמץ הנדרש.
אהבה: שפע של כוכבי לכת מועילים לחיי הזוגיות. עבור הרווקים קיים צמד פלנטארית התומך בחיי האהבה שלהם. מלאי בסקס אפיל, אפיל וקסם הם יעשו רק "קורבנות" סביבם.
בריאות: מאדים מביא לרוב בני מזל זה מערכת חסינות העולה, אבל כמה מהם יהיו קצת מתוחים.

Scorpioמזל עקרב
אתם מקבלים את התמיכה של מאדים בתחום הקריירה לפי הורוסקופ שבועי. יש לכם ההזדמנות לעבוד על פרויקט מרחיק לכת עם מלא יוזמה ומצוינות. אתם מלאי הרוח התחרותית.
אהבה: בחיי הזוגות הנישאים זאת תקופה מאושרת. הרווקים, גם הם נהנים מאקלים התורם לאהבה. הם פחות תובענית, אך יותר זמינים, הם ייהנו מפגישה עם אדם שממלא רצונות ליבם.
בריאות: אין לכם בעיות בריאות עכשיו. יש לכם מערכת חסינות ופיזית טובה. רק בעיות רגשיות אולי ידאיגו אתכם.

Sagittariusמזל קשת
השמש, לפי תחזית אסטרולוגית מהווה יתרון עבור קריירה שלכם. היא מעניקה לכם השראה במקום העבודה, על מנת להשיג תוצאות חיוביות. גם כוכבי לכת יותר רחוקים מאחדים את כוחותיהם לטובתכם, כדי להשיג מה שאתם רוצים.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה.
בריאות: יהיה צד נבון לעסוק יותר בבריאותכם בגלל שלפי אסטרולוגיה שבועית יהיו כמה בעיות בריאות. מערכת החיסונית נחלשה, דבר אשר פותח דרך לווירוסים.

Capricornusמזל גדי
ברמה המקצועית, לפי הורוסקופ שבועי שום דבר לא בטוח, אבל המצב מתחיל להשתפר בתחום זה. כוכבי הלכת הנדיבים באים לעזרתכם כדי למנוע את שמצב והירח משפיע לטובה במקום העבודה.
אהבה: האהבה בתוך המשפחות, לפי תחזית אסטרולוגית, מתורגמת לתשומת לב ודאגה עבור לאלה שיקרים להם. האהבה עבור הרווקים עשויה להיות בתקופה הזאת עם אדם זר, אולי ממדינה אחרת, אמנם הם לא יעזובו את העיר, וזה יכול להיות מקרי, אבל בטוחה.
בריאות: מצב הבריאותי הוא טוב לפי אסטרולוגיה שבועית. יופיטר וונוס, המדגישים את החושניות, יכולים להגביר את הטעון, מה שמוביל לבעיות עיכול.

Aquariusמזל דלי
זה חשוב השבוע לפי תחזית אסטרולוגית לזכור את ההוראות של הממונים ובמיוחד לא לקחת סיכונים ולהתנסות בפרקטיקה שהם גדולים עליכם. בנוסף, עלולים להיות כמה חילוקי דעות בניכם לבין כמה עמיתים לעבודה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי אנשי המשפחה חייבים להעריך מחדש את רמת המעורבות בחיי המשפחה לעומת העבודה. בתקופה הזאת אתם מרגישים לא מוערכים מספיק או נאהבים על ידי בני הזוג. לרווקים יש נטייה להיות מופנמים מדי ולא מתקשרים כמו שצריך עם הסביבה.
בריאות: אם אתם מרגישים לא טוב היגיע הזמן ללכת להיבדק אצל הרופא ולא לדחות שוב ושוב. אל תתנו למצב להחמיר ולעבור טיפול כואב ויותר ויקר. אז זה לא יזיק על פי אסטרולוגיה שבועית להיות זהירים עם הבריאות שלכם.

Piscesמזל דגים
העתיד המקצועי לפי תחזית אסטרולוגית נראה מצוין: התוצאות לא יאחרו להראות ולא תצטרכו לעשות מאמצים גדולים מדי בשביל זה. מצד שני, יעזור לכם להשיג כל מה שאתם רוצים הכישורים והיצירתיות שלכם. חלק מכם יכולים לשנות קריירה או מקום עבודה.
אהבה: קשרי הנישואין יהיו יותר ברורים ואתם לפי אסטרולוגיה שבועית תבינו טוב יותר את הצרכים והציפיות של בני זוגכם. לאלה שלא נשואים יהיה חוש הומור מקסים וללא כל מאמץ ימשכו הרבה האהדה. עם זאת לא תהיה שום מערכת יחסים לטווח ארוך.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי הירח משפיע על בריאותכם ואתם תהיו פחות דינאמיים ותאבדו מהסיבולת הפיזית והנפשית.