הורוסקופ שבועי 20.12.13 – 26.12.13

Ariesמזל טלה
השמש, לפי תחזית אסטרולוגית מהווה יתרון עבור קריירה שלכם. היא מעניקה לכם השראה במקום העבודה, על מנת להשיג תוצאות חיוביות. גם כוכבי לכת יותר רחוקים מאחדים את כוחותיהם לטובתכם, כדי להשיג מה שאתם רוצים.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה.
בריאות: יהיה צד נבון לעסוק יותר בבריאותכם בגלל שלפי אסטרולוגיה שבועית יהיו כמה בעיות בריאות. מערכת החיסונית נחלשה, דבר אשר פותח דרך לווירוסים.

Taurusמזל שור
הפיתוח המקצועי מושפע על ידי כוכב הלכת יופיטר ושינויים בלתי צפויים יהיו אפשריים. אבל, אם בהתחלה אתם תופתעו, לאחר מכן תראו כי השינויים האלה יתרונות רבים לטווח ארוך. אז אפשר לחייך!
אהבה: יש סיכוי לאווירה משפחתית טובה. אווירה לוהטת מחכה גם לרווקים. אך הם נאיביים ונוטים להאמין לכל מה שמבטיחים להם. ההתלהבות שלהם יורדת בסוף התקופה, אשר יכול להיות הטוב ביותר עבורם.
בריאות: להיפטר מהאנרגיה העודפת על-ידי פעילות גופנית, שתעשו באופן קבוע. אתם רגישים לשינויי הטמפרטורה.

Geminiמזל תאומים
ברמה המקצועית, כוכבי הלכת מעניקים רצון ועקשנות, כך שלא יהיה לכם קשה במשימות שבמקום העבודה. אתם על פי הורוסקופ שבועי לא תחסכו לא בזמן ולא במאמץ. התגמול יאחר להגיע, מה שמניע אתכם להמשיך.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, זוג נשוי מוצא את הדרכים כדי להגיע אל הלב של האחר, במיוחד כאשר תמיד יש לכם מסתורין מסוים שמור היטב. הלא נשואים מוגנים על ידי כוכבי הלכת. יהיו להם פגישה מכרעת ובתקופה הזאת הם יוכלו למצוא אהבה ואת בני הזוג אשר חלמו עליהם שנים רבות.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הבריאות שלכם טובה מפני אם המורל שלכם טוב, הכל יהיה טוב.

Cancerמזל סרטן
בתחום המקצועי יש להאזין לאינטואיציה שלכם, מאד חדה בתקופה זאת. אתם תדעו באופן אינסטינקטיבי למי לספר כל מני סודות ולמי לא. זה אפשרי שיהיה לכם חלום, אשר ישפוך אור על בעיה מאד קריטית.
אהבה: הצורך לרוגע ושלווה גורם למשפחות לשמור על סביבה הרמונית על נאמנותם לבני הזוג. רבים מהרווקים מחפשים שעשועים יותר מאשר מערכת יחסים יציבה. צריך המון ההמצאות כדי להימלט מה"מלכודות" אשר עלולות להסתיים בנישואין לא רצויים.
בריאות: הסיבולת הגופנית והנפשית, הן מעולות. אם אתם מרגישים קצת עייפים, ללכת לישון ממש מוקדם ולישון יותר.

Leoמזל אריה
הזדמנויות לא חסרות במישור המקצועי, אבל, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם מהססים ושאולים את עצמכם אם זה מה שאתם באמת רוצים. בסופו של דבר, אתם תצליחו להתגבר על המחשבות ותמשיכו ללכת בנחישות והתלהבות קדימה.
אהבה: הזוג הנשואי יעשה הכל בשביל להתקרב זה לזאת כמה שיותר. הרווקים יהיו במצב לא ברור.הם, לפי  תחזית אסטרולוגית לא החליטו איפה הגבול בין ידידות ואהבה. אבל גם לעמימות יש קסם!
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, אתם מלאי חיוניות, מרגישים מצוין ורוצים לעשות עוד ועוד דברים. לשים לב לתזונה!

Virgoמזל בתולה
בתחום המקצועי אתם מוגנים על ידי הכוכבים. אתם תקבלו סיפוק רב בקריירה שלכם. חלק מכם יקבלו את ההזדמנות למצוא עבודה מתאימה יותר ליכולת שלהם, דבר שרציתם כל כך.
אהבה: מרקורי משפיע לטובת עבור האנשים שכבר הקימו משפחה. יותר קל להם להביע את הרגשות כלפי בני זוג שלהם. עבור אלה לא נשאו התקופה נוחה מאוד. הם פשוט זוהרים בחברה יזכו בכיבושים רבים אפילו יימצאו פרטנרים שווים במיוחד. אבל לא צריכים למהר: נישואין מהרים מדי יכולים להביא חרטה גדולה.
בריאות: קיים סיכון שלעצבנות יתרה, אבל תקופות קצרות של מנוחה ייקלו על הבעיה.

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי האינטואיציה והסיכוי, יביאו הזדמנויות בלתי צפויות. אבל אתם לא תמיד יודעים לאיזה כיוון ללכת. הדבר הזה עלול לגרום לתפנית לרעתכם.
אהבה: אוראנוס יכול להביא שיפור בחיי הזוגיות. על הלא נשואים, הכוכב פלוטו מביא צורך אקוטי של ביטחון רגשי. אתם נהנים מחיי הרווקות. לחלק מכם זה המן של אירוסים.
בריאות: המצב הכללי הוא טוב. אורח חיים נכון, יכול לשמור על המצב הזה.

Scorpioמזל עקרב
זה אפשרי שברמה המקצועית אתם תנקטו כמה צעדים שישפרו באופן משמעותי את מצבכם. לא להזניח את עצתי של אדם מוסמך, כי זה יכול להיות דבר מאד יעל.
אהבה: מאדים מביא הרמוניה ביו בני הזוג, אבל גם את הנטייה לכיוון בגידה. האווירה הכללית עבור אלה שלא נשואים מצביעה על הכיוון "אהבה ממבט ראשון". יש טעם חדש ברומנים שלכם, אבל צריך להיות זהירים ולא לוותר בקלות!
בריאות: מאדים מביא מצב כללי מדהים. אבל זה גם יכול לגרום פעילות יתרה: טוב לדעת את הגבולות שלכם!

Sagittariusמזל קשת
התקופה הזאת, שהיא תחת החסות של יופיטר, היא חיובית עבור הפוליטיקאים ועבור עסקאות מסחריות. מצד שני, יופיטר גורם לרבים נטייה להישאר באותו מצב, מה שהופך אותם לבלתי מסוגלים לנהל כהלכה כמה שינויים שעשויים להופיע פתאום.
אהבה: בעוד שהקשור הזוגי הוא טוב, אתם חושבים כעת יותר על הכסף. ובכל זאת, קצת תשומת לב עבור בני הזוג לא יעשה החור בתקציב!הרווקים, נשים או גברים שחושבים שהבדידות יכולה להיות דרך חיים הם טועים בגדול. אבל זה לא נכון: השבוע באוויר יש אהבה ממבט ראשון. ואז…
בריאות: לא בסכנה, אבל מרגישים עייפות. כאשר הגוף לא מצליח למצוא את הקצב הוא זקוק למנוחה ורגיעה.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי, אתם מהמרים עדיין על ההבטחות של שכר ששולם על בסיס קבוע. מבחינות אחרות (אתה לא צריך להיות הפרנואיד) ישנם אנשים שרק מחכים שתיכשלו במקצוע. אתם חייבים להיות "חירשים" להערות המגעילות, נשלטות על-ידי קנאה.
אהבה: בזוגיות האהבה קמה לתחייה: ארוחת ערב רומנטית בהפתעה רק תעזור לזה. הלא נשואים חיים אהבה לוהטת, סוערת, תחת הסימן של חושניות. הם מחפשים תענוגות והם ימצאו אותם בקלות. יהיה להם יחסים מלאי הבטחות. אבל מי עומד בהבטחות היום?
בריאות: יכולת טובה בסיבולת הפיזית ונפשית, אודות לתמיכה של שבתאי. רק פלוטו יכול להביא רגעים של עייפות או להפך. סיאסטה יומי קטנה יכולה לחולל פלאים בקשר לזה.

Aquariusמזל דלי
אתם עלולים להתפתות לחזור לשטח מוכר שם תוכלו לגלות אוצר מדהים. זה הרגע המתאים לעצור את עצמכם ואל תהיו מושפעים מיותר מדי "חברים". עדיף שתימנעו פרק זמן זה לעשות הבטחות שאתם יודעים שלא תוכלו לממש אותן.
אם יש לכם סדר יום עמוס עדיף להימנע מחובות חדשים וגם להתמקד בדברים שהם דחופים. במונחים של כסף אתם לא צריכים לדאוג. לקראת סוף השבוע ישנה אפשרות שמישהו יצור קשר עם אתכם, מדובר על אדם שמזמן לא ראה אתכם. אתם יכולים לנצל את ההזדמנות ולהזמין אותו אליכם.

Piscesמזל דגים
אתם מגלים בתדהמה שיש לכם פחות ופחות שחברים אף על פי שאף פעם לא אכזבתם את הציפיות של חברכם. אבל על פי הורוסקופ שבועי, הדברים יקבלו תפנית לטובה. אתם תהיו הרבה יותר אופטימיים בתקופה זו וזה ימשוך אנרגיות חיוביות. ובהחלט שכל מה שאתם מתכוונים לעשות, תוכלו להשיג.
כמה חברים יציעו ייעוץ או אפילו קצת עזרה בעת הצורך. עבור אלו שעדיין לא מצאו את החצי השני שלהם במישור הסנטימנטאלי יכול להיות שיהיו כמה שינויים. תהיה לכם הזדמנות מפתיעה בתקופה הזו למצאו את האדם הנכון.