הורוסקופ שבועי 21.03.14– 27.03.14

Ariesמזל טלה
אסטרולוגיה שבועית מבטיחה מבחינה המקצוע עבור ילידי מזל זה הזדמנויות חדשות. הכוכבים מבשרים שבמקום העבודה האווירה טובה. הם גם מבטיחים הזדמנות נדירה בתקופה הזאת, אשר צריך לנצל באופן מיידי.
אהבה: ונוס על ידי מסלולו יכול לגרום על פי תחזית אסטרולוגית לאנשי משפחה לנהל רומן שלא יביא סיפוק. עבור אלו שהם לבד עם תהיה פגישה בלתי צפויה עם האדם האידיאלי, אבל צריך להיזהר כי קיימת סכנה להפוך אותו למשהו לא ריאלי.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי הכוכבים משפיעים באופן חיובי על בריאותכם ולכן יש איזון נפשי ופיזי טוב.

Taurusמזל שור
במקום העבודה אתם מעוניינים לקבל את ההכרה שמגיע להם במלואה. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם רוצים יותר אוטונומיה ואחריות. השפעת הכוכבים היא חיובית ואתם מקבלים את כל זה לאחר מאמצים.
אהבה: הכוכבים מתגמלים את אנשי המשפחות המסורים. בחייהם של הרווקים על פי הורוסקופ שבועי אינם שינויים משמעותיים. הם יוכלו לחוות רגעים נעימים ולא צריכים להיות מאוכזבים או להרגיש חרטה. יבואו הזמן גם לקשר חדש: נעים, מוצק ויציב.
בריאות: השפעת הכוכבים על בריאותכם היא טובה, על פי הורוסקופ שבועי. אתם תתמלאו בחיוניות חדשה, רק שצריך להתרחק ממחשבות חולניות ולא יציבות.

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי אתם חייבים לקחת צעד אחד אחורה, מול עשייתכם המתפתחת, כי יכול להיות שיהיו כמה בעיות.
לפי הורוסקופ שבועי אתם צריכים להיות גמישים יותר כדי למנוע את הקיפאון או הימנעות של יוזמות וקבלת החלטות משלכם.
באהבה: קשר הנישואין הולך טוב. הצורך באהבה וחמלה יגרום ליותר רומאנטיות, יעלו רגשות שלא היו בעוצמה כזו במשך זמן רב. האינטרסים הנוכחים שלכם יכולים לקרב אתכם למשפחה. האנשים הלא נשואים, ימשיכו ליהנות מהחיים ויהיו עבורם הזדמנויות רבות להיפגש עם אנשים נעימים. ומכאן הרבה רומנים…
בריאות: אוראנוס משפיע לטובה על הבריאות שלכם. לא חוסר דינאמיות וחיוניות, אבל זהירות, שכל זה לא יגרום לעצבנות כי שיפריע לשינה.

Cancerמזל סרטן
מבחינת מקצועי, יש הצעות מעניינות לגבי העבודה שלכם. השאיפה שלך. אם אתם מסכימים על הביקורת שמעבירים עליכם, אתם תיאלצו לשאת בהשלכותיה. אל תיקחו הכל בקלות. השתמשו בחוש הומור כדי להיות מסוגל לעבור בקלות רבה יותר על פני ההתנגשויות קטנות. לפעמים ניתן לפתור כל מני בעיות אם אתם מוכנים לעשות פשרות קטנות.
באהבה: אלה שנישואים חושבים כל הזמן על בגידה. שימו לב, תהיה נקמה! הרווקים הלא רגועים חייבים להתכונן ל"פצצה": מחכה להם אהבה ממבט ראשון ואין סימנים של פרידה מהאדם הזה.
בריאות: תחת ההשפעה של מאדים אתם בסדר. יש לנצל זאת, לאוכל יותר ויותר בריא.

Leoמזל אריה
על פי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועית, ההשפעה הטובה של הכוכבים תאפשר לך למצוא פתרונות מהירים ויעילים ולהתגבר על הקשיים ולמנוע סיבוכים. יש להיזהר בלשתף אחרים עם סודות אישיים : כך תוכל להימנע מתהפוכות אפשריות של מצבים שונים בדקה האחרונה.
באהבה: במשפחה האהבה לא יציבה: מריבות אלימות ולאחר מכן פיוסים נלהבים. למי שלא נשואים הם המאוהבים כל הזמן:  סטוצים והרפתקאות לא חסרים. אבל לאמרות כל זה התחושה היא תחושה של בדידות. הכל בסדר, אבל לא להגזים יותר מדי במשחק הזה, כי עמוק בליבם, הם שואפים יחסים בר קיימא.
בריאות: מאדים מעניק אנרגיה, כוח, אך גם דלקות ואלרגיות.

Virgoמזל בתולה
במקום העבודה זה אפשרי להשיג מה שאתם רוצים: תפקיד של כבוד, העלאה בשכר או אפילו לשנות את מקום העבודה למקום טוב יותר. הכוכבים תומכים בכם בכל הכוח, כך שאין על מה להתלונן.
אהבה: בני הזוג שבתוך המשפחות נהנים מחיים שקטים ומהנים. אנשים שלא נשואים יכולים להיות מופתעים על ידי מגמה לרעתם בפרשיות אהבה. כלומר, רק אם יסרבו ללמוד שבחיים צריך גם לתת ולא רק לקבל.
בריאות: בריאות של "ברזל", מוראל טוב וכוח פיזי יוצאת מין הכלל.

Libraמזל מאזניים
בתחום המקצוע לא צריך לפחד מכלום: כל יוזמותיכם, אפילו הכי נועזות, יש להן סיכויי להצלחה. לפי הורוסקופ שבועי, זה הזמן הנכון להקים עסק משלכם!
אהבה: מרקורי מקדם את ההבנה של בני הזוג בתוך המשפחות. לשבתאי יש השפעה ישירה עכשיו על חיי האהבה של הרווקים. הוא בהחלט לא הכוכב האידיאלי עבור מפגשים משמעותיים.
בריאות: יש לכם את כל העניין להיות הגיוני בתחום זה. בכל מקרה, בהקדם האפשרי, תוותרו על טבק, אלכוהול, כדורי שינה, תרופות הרגעה.

Scorpioמזל עקרב
מבחינת מקצועי יש ההזדמנות לביצועים טובים. עלפי הורוסקופ שבועי, חייבים להיות ערניים מאוד, לא לקחת סיכונים מיותרים.
אהבה: האחריות כבדה מדי, וזה לא יגרום לבני הזוג הנישואים שמחה גדולה! הרווקים, חיים מיום ליום והנינים, אך בסוף השבוע תהיה פגישה מכרעת עבור העתידה.
בריאות: השמש מעניקה בריאות טובה, אך מאדים יכול לתת עודף אנרגיה ועצבנות. יוגה או טכניקות הרפיה,יכולות לעזור או פשוט הליכות מהירות.

Sagittariusמזל קשת
במישור המקצועי, יהיו כמה בעיות: לא מדובר על שינויים חשובים, אך בשל התפתחות הדברים מחייבת לחשוב ברצינות לקריירה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי, זה רגע קריטי עבור זוגות בתוך המשפחות: בשל השפעת אוראנוס, או שנפרדים סופית, או מערכת יחסים מתחזקת יותר. הרווקים, תחת ההשפעה של מאדים, מתמלאים בכוח הפיתוי. השמש דוחפת אותם למצוא את הנפש התאומה והכל תורם לחיי אהבה יותר מהנים.
בריאות: מצב פיזי טוב, אך יכולים להיות בעיות במחזור הדם, סחרחורת.

Capricornusמזל גדי
סביר להניח שזה לא בלתי אפשרי שבחיי הקריירה יהיו אירועים משמעותיים ושינויים חשובים שישפיעו השפעה לאורך הזמן, החל מהשבוע. הורוסקופ שבועי ממליץ לנצל באופן מלא את הסיכוי מבלי להסס.
אהבה: הזוגות הנישואים על פי אסטרולוגיה שבועית מנמצאים תחת הסימן של יעילות, וכל מה שהם יעשו יחד ייעשה טוב ועם נוחות. השאיפות הרומאנטיות של אלה שלבד עומדים להתגשם. זה אפשרי שקשר קיים יקבל מעמד רשמי.
בריאות: יש ההשפעות החיוביות של הכוכבים על בריאותכם ועל פי תחזית אסטרולוגית אתם במצב הכי טוב.

Aquariusמזל דלי
האבולוציה החיובית בתחום המקצועי היא אודות הכוכבים. לפי תחזית אסטרולוגית השפעות שלהם יעוררו בכם שאפתנות ואינטואיציה, ובמקביל הרצון להצליח. בנוסף, תקבלו מנה טובה של מזל, אשר תאבטח את ההתקדמות במישור המקצועי.
אהבה: אנשי המשפחות יחשבו באופן זהה ושום דבר לא יטריד אותם. עבור הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי, לא יהיה שום דבר יוצא דופן בטווח הזמן הזה זה. קצת פלרטוטים חולפים ופה ושם אירוסין. זה טוב לנהוג בזהירות עד אתם תהיו בטוחים מאוד ברגשותיכם.
בריאות: הכוכבים משפיעים לטובה על כבריאותכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתרחק מארוחות גדולות ושתייה מופרזת.

Piscesמזל דגים
הורוסקופ שבועי מבשר על כך שאתם יכולים לחזק את המעמד המקצועי ללא מאמץ רב. היחסים עם העמיתים והבוסים יהיו חיוביים לאווירה של סובלנות, של דיאלוג,  בקיצור אווירה נעימה.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית אנשי המשפחה חיים בתקופה מבורכת. שיפוט הרווקים לגבי האהבה לא משהו. הם נוטים להתאהב  מהר מדי וזה יוצר מכשולים, אבל זה מביא גם שמחה. אתם צריכים לנסות להיות יותר פתוחים אבל גם יותר מאופקים.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.