הורוסקופ שבועי 22.01.16 – 28.01.16

Aries

מזל טלה
על פי הורוסקופ שבועי פלוטו ישפיע באופן חיובי על התחום המקצועי. המיומנות והסבלנות יעזרו לכם לפתור בעיות שונות ואתם תצליחו לעשות זאת על ידי עקשנות ומקצועיות. אתם תהיו גאים מאוד מהעובדה שהצלחתם בכוחות שלכם, בלי סיוע מהצד.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית אנשי המשפחה חייבים להעריך מחדש את רמת המעורבות בחיי המשפחה לעומת העבודה. בתקופה הזאת אתם מרגישים לא מוערכים מספיק או נאהבים על ידי בני הזוג. לרווקים יש נטייה להיות מופנמים מדי ולא מתקשרים כמו שצריך עם הסביבה.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Taurusמזל שור
אתם לא בדיוק במצב הכי טוב ולכן כל דבר או כל הערה קטנה גורמים לכם להתעצבן. אתם מרגישים כאילו אתם יושבים על הקוצים. תנסו לא להיות יותר מדי אגרסיביים עם אחרים, כי עדיין, אף אחד לא אשם שאתם עוברים תקופה קשה יותר.
אהבה: אם היו לכם בעיות עם בני הזוג לחיים, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למהר לפתור אותן השבוע, אחרת הכל יהיה מסובך יותר בהמשך יהיו אתגרים חדשים וכך לא ניתן יהיה להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב הדרושים למערכת היחסים. הרווקים זקוקים לביטחון רגשי, מפני שאתם כבר לא מוצאים סיפוק בלהיות לבד. לפי תחזית אסטרולוגית תהיה תקופה חיובית כדי לייצב את חיי האהבה.
בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. הורוסקופ שבועי ממליץ על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Geminiמזל תאומים
בתחום הקריירה אתם תהיו חייבים להיות יותר צייתנים ולעשות חושבים בכדי להכשיר את הקרקע עבור עתידכם. לפי הורוסקופ שבועי לסלק כל גורם אשר מפריע במימוש המטלות שאתם ממלאים ולהתמקד רק במטרות מוגדרות. אתם תצטרכו להתאמץ יותר אבל לא תצטערו על כך.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מצביעה על כך שאתם עוזרים לחברים הרבה יותר ממה שאתם עוזרים לעצמכם. החברים כבר מזמן חושבים שאתם במערכת היחסים די עיוורים, אבל בימים האלה הם כבר לא התביישו להגיד לכם מה באמת הם חושבים על בני זוגכם. עם זאת, לא צריך לקבל את זה קשה, כי הם עושים זאת מתוך כבוד וחברות. אולי כדאי לפתוח את העיניים קצת יותר!
בריאות: השבוע אתם לא מתלוננים על בעיות בריאות. על פי תחזית אסטרולוגית אתם מלאי אנרגיה ומבינים שאם תאמצו דיאטה מאוזנת, מצב הרוח והמצב הפיזי ישתפרו יותר ויותר.

Cancerמזל סרטן
בתחום הקריירה על פי הורוסקופ שבועי חלק מהתוכניות שלכם מתחילים לתפוס צורה. עם זאת, אל תהיו לא שקולים, כדי לא לסכן הכל או שמשהו ישתבש. לפי כך, אתם תהיו חייבים להשלים מטלה היומיומיות בצורה זהירה, כדי לא להתנסות בכישלונות אשר יכולים להרתיע אתכם.
אהבה: אתם מתייחסים ברצונות לגבי חיי האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית מדובר על תקופה טובה והכוכבים מעודדים את מערכות היחסים ואתם תקבלו בדיוק מה שאתם מצפים, אבל במערכת היחסים יכולות להיות אי הבנות בניכם לבין בני הזוג. עדיף להיות סובלניים וסבלנים.
בריאות: במקום לבזבז את האנרגיה שלכם ללא שום תועלת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למצות דרך כדי להתמודד עם כל מני משימות באופן שיטתי, מבלי למהר. היפראקטיביות, חוסר תשומת לב, יכולים לגרום לתאונות. יש לשים לב גם לקטע של המנוחה. תמצאו את הזמן לנוח מספיק.

Leoמזל אריה
תהיה לכם על פי תחזית אסטרולוגית התנגשות עם הבוס או עם עמית לעבודה שאיתם אתם עובדים ישירות. אתם באמת צריכים לתאם מהלכים ולתקשר ביעילות כי זה מתקרב במהירות תאריך יעד של פרויקט מסוים. כנראה שיכנס סכום קטן של כסף, כסף אשר תבזבזו במהירות.
אהבה: היציבות והנאמנות זה מה שמאפיין את הזוגיות של אנשים שכבר נמצאים במערכת יחסים. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי מחפשים ממש בייאוש את האהבה האידיאלית, אבל הכל נראה להם נטול ערך וזה לא הופך את חייהם לקלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר לא ממש קיימת.
בריאות: לכוכבי הלכת יש השפעה חיובית על בריאותכם כמו למשל כוכב הלכת מאדים, אשר לפי אסטרולוגיה שבועית יעניק לכם המון אנרגיה, אבל מרוב התלהבות זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.

Virgoמזל בתולה
מבחינה מקצועית זו תקופה טובה לפי הורוסקופ שבועי, תקופה שבה אתם תקבלו הזדמנות להתקדם. אתם תכירו אנשים חדשים אשר יכולים לעזור לכם לקדם פרויקט מסוים או תוכלו לשמוע מהם על רעיונות חדשים. אם אתם יכולים תרחיבו את הקשרים בתחום הקריירה מחוץ לסביבה הרגילה מפני שרק יעזור לכם להצליח.
אהבה: לאחרונה אתם התחלתם לחשוב שהקשר עם בני זוגכם הוא כבר לא חזק כמו שהאמנתם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לבדוק מה היו הסיבות אשר גרמו לריחוק שבניכם. חשוב לדבר בכנות איתם כדי לברר אפה הדברים עומדים ומה לעשות בהמשך כדי לשפר את המצב.
בריאות: העומס שהיה בעבודה לאחרונה מתחיל לתת את אותותיו, כך אתם לפי הורוסקופ שבועי תהיו יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יהיה מסוגל להתמודד עם הקצב הזה. נסו להיות רגועים יותר, אחרת סביר להניח שתיתקלו בבעיות ריכוז. מומלץ לנוח יותר או לקחת מספר ימי חופש וכך תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Libraמזל מאזניים
לפי תחזית אסטרולוגית השמש מביאה איתה הזדמנויות להתקדמות עבור הקריירה שלכם. היא מעניקה לכם יתרון במקום העבודה, ואתם תצליחו להשיג תוצאות חיוביות. לא רק השמש אלא גם כוכבי לכת אחרים ממזגים את כוחותיהם לטובתכם, כך שתוכלו להשיג כמה מטרות חשובות. אהבה: הזוגות הנישואים על פי אסטרולוגיה שבועית מעדיפים לבלות ביחד וכל מה שיעשו ייעשה להם רק טוב ויגרום להם הרבה נחת. ואפשר להגיד ששום דבר לא יטריד אותם בפקק זמן זה. השאיפות הרומאנטיות של הרווקים עומדות להתגשם. הם נוטים להתאהב בקלות וזה יכול לגרום לתסבוכות, אבל מצד שני זה מביא גם לשמחה. ייתכן שקשר קיים יקבל מעמד רשמי. בריאות: אם אתם תרגישו לא טוב כנראה שהיגיע הזמן ללכת להיבדק אצל רופא ולא לדחות את זה שוב כי המצב עלול להחמיר וכך תצטרכו לעבור טיפול ארוך. על פי המלצת הורוסקופ שבועי טוב תעשו לשים לב יותר לכל מה שקשור לבריאות שלכם.

Scorpioמזל עקרב
אם אתם רוצים להצליח בקריירה אתם חייבים לקחת צעד אחורה ולראות מה אתם לא עושים נכון ולתכנן את העתיד באופן רציני. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתרחק מדברים אשר מפריעים במימוש המטרות הנוכחיות. אתם תצטרכו לעשות מאמצים יותר גדולים ולהתמיד.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית מחכה לכם בתוך מערכת היחסים קצת אכזבה. אל תשכחו שבכל מערכת יש מורדות ועליות ובעיקר פשרות. הדברים יסתדרו בסופו של דבר. ייתכן שהרווקים יכולים לחיות מעורבים רגשית באהבה בלתי אפשרית אבל זה לא מפריע להם. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי או שהוא מאוהב במישהו אחר. בריאות: השבוע כוכבי לכת רבים ישפיעו לטובה על בריאותכם. לפי הורוסקופ שבועי הם יעניקו לכם המון אנרגיה חיובית, אבל אל תבזבזו אותה סתם. אם אתם רוצים לשמור על איזון יש לנוח מספיק ולהימנע ממתחים מיותרים.

Sagittariusמזל קשת
כוכבים הם בעדכם השבוע, כך שיהיה רק בשורות טובות ופרויקטים חדשים שתרצה לעבוד בהם במלאו הרצון. על פי אסטרולוגיה שבועית בנוסף לכל זה יש לכם תמיכה של עמיתים ושל הממונים, כך התוצאות יהיו הכי טובות. אם תהיו חייבים לקבל החלטה חשובה מבחינה כלכלית, אל תמהרו, נסו לחשוב על ההשלכות ואפילו להתייעץ עם מישהו קרוב. אתם בטוח לא רוצים להתחרט על ההחלטה יותר מאוחר, במיוחד אם מדובר על סכום גדול של כסף. אהבה: חיי הנישואין מאופיינים על ידי יציבות, ללא כל שינוי משמעותי ביחסים שלכם. אתם משלימים אחד את השני וזה בהחלט יעזור לכם להתקדם במישורים אחרים. אם אתם רווקים ועדיין מחפשים אהבה, לכוכבים, על פי תחזית אסטרולוגית יהיה השפעה חיובית ואולי תופתעו לטובה. בכל מקרה על תרימו ידיים. בריאות: אתם על פי הורוסקופ שבועי עוברים שבוע מתוח, אבל תוכלו למצוא פתרונות לבעיות ותצליחו להתמודד עם הלחצים בצורה די טובה. תהיו זהירים בכל דבר שקשור לוויכוחים כי המצב יכול להזיק לבריאותכם. במישור הפיזי, הכוכבים תומכים בבריאות טובה, במיוחד לנוכח במחלות כרוניות קשות, אבל מערכת החסינות ירודה במקצת ואתם אולי  תסבלו מכמה בעיות קטנות.

Capricornusמזל גדי
זה יהיה מצוין אם השבוע תיקחו הפסקה. לפי תחזית אסטרולוגית השבוע אתם צריכים לקחת הפסקה כי עד כה עבדתם קשה מאד. זה גם השבוע של קביעת סדר עדיפויות. בעבודה, יהיה לכם הרבה עבודה אבל היעלות נמוכה. עכשיו אתם צריכים סבלנות.
יש להימנע לקבל החלטות בחיפזון בפגישות. אהבה: אנשי המשפחות לא צריכים ללכת שולל עם ההרגשה שאתם תמיד צודקים או שהסובבים אתכם יש להם אישיות כל כך מסובכת שקשה להבין אותם. לרווקים אסטרולוגיה שבועית ממליצה להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם מעבר למה שנראית לעין. הם עשויים להיות מופתעים במובנים מסוימים. בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, על פי הורוסקופ שבועי אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Aquariusמזל דלי
אתם מאושרים מפני שהשבוע היחסים עם הסובבים הם מאד ידידותיים. כנרה שזאת הסיבה שאתם עובדים בלהט, אבל עם זאת יהיה לכם קושי לקיים אינטראקציה עם עמיתים לעבודה. יהיה מעין קצר בתקשורת איתם.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתהיו קשובים ולנסות להבין מה גורם לקצר הזה.
אהבה: יש לכם כל הסיבות לשמוח ואתם לא מאפשרים לשום בעיה לקלקל את מצב הרוח הטוב. גם אם עדיין יש דברים שצריכים לסדר אותם במשפחה יש לשים בצד את הדאגות, לפחות לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות. לאלה שאין כרגע מערכת יחסים השבוע על פי תחזית אסטרולוגית יהיה מלא מפגשים עם חברים, כך שאין מה לדאוג, אתם לא תהיו לבד.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי הורוסקופ שבועי יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Piscesמזל דגים
התקופה זו היא מבחינת מקצועית תקופה מצוינות. לפי הורוסקופ שבועי אתם מתכננים פעולות נוספות שנועדים להביא לקידום במקצוע, אך גם ליותר רווחים. כל הצעדים שלכם הם מושפעים לטובה על ידי הכוכבים, אבל כרגיל לילידי מזל זה, המאמץ חשוב ולא הסיכוי. אהבה: בחיי הנישאים שום מאמץ אינו גדול מדי בכדי להבטיח את יציבות הנישואין וזה נחמד! לפי תחזית אסטרולוגית אלה שלא נשואו נמשכים חזק דווקא לאלה אשר לא מסתכלים אפילו לכיוון שלהם, אבל ברגע ש"משיגים" את האנשים האלה, הם כבר לא מעוניינים.
עם זאת, בן אדם חזק יכול לכבוש את לבם, ואז תראו מה זו אהבה. בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!


עמוד זה נצפה ע"י 2,388 גולשים