הורוסקופ שבועי 22.05.15 – 28.05.15

Aries

מזל טלה
לפי תחזית אסטרולוגית טעות מסוימת שתעשו במקום העבודה יגרום לכך שלזמן מה, אתם תהיו במרכז תשומת הלב של הבוסים, אך אל דאגה הדברים מסתדרים מעצמם, בסופו של דבר. אל תהיו שעננים, אבל גם לא שווה לקחת ללב את הסיפור מעבר לכל פרופורציה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי בתקפה זאת יהיו כמה התפתחויות אשר שיזכירו לכם האנשים אשר מאמונים ביכולותיכם ומוכנים לסייע בכל מצב הם קודם כל בני זוגכם. היגיע הזמן להראות להם כמה אתם מעריכים זאת. אלה הרווקים עסוקים בפלרטוטים ולא ממש רוצים להיות רציניים יותר מדי בכל מה שקשור לאהבה.
בריאות: הבראות תהיה טובה מאוד, אם לא תקלקלו זאת עם אכילה מוגזמת. עבור אלה שבגילאים מתקדמים יותר אסטרולוגיה שבועית חוזה הרגשה של אי נוחות מסוימת. כדאי לבדוק מה הוא המקור של הבעיה על ידי פנייה לרופא המשפחה או לבצע בדיקות.

Taurusמזל שור
ייתכן שעמית לעבודה שאינכם מסתדרים איתו יעמיד אתכם במצבים לא נעימים בלשון המעטה וקונפליקטים. כדי להתגבר בהצלחה על המכשולים האלה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור קור רוח ולא ליחס חשיבות רבה מדי לכל מזימות כי כמו שאומרים "הכלבים נובחים והשיירה עוברת".
אהבה: ניתן לאומר שעל פי הורוסקופ שבועי לא יקרה שום דבר מיוחד בכל מה שקשור לזוגיות: מי שמסתדר מסתדר ומי שלא לא. הרווקים מאד רוצים זוגיות ומחכים להזדמנות אבל חוששים בפני כל התחייבות. שימו לב, אם תמצאו האהבה, תעשו הכל כדי לשמור עליה.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הבריאות שלכם היא טובה ואפילו גם אם לא יהיו שום הפתעות לא נעימות, אל תיקחו את העבודה הביתה ותתנתקו מכל מה שקשור אליה. מומלץ לתכנן אורח חיים בריא, מאוזן וללא הגזמות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית כל שהי, יהיה שיפור משמעותי במצב.

Geminiמזל תאומים
כנראה שהמקום היחיד שבו אתם מצליחים לא רע השבוע זה מקום העבודה ותזכו בערכה מצד הממונים. בהחלט, העלאה שכר או קידום הם דברים אשר עומדים על הפרק.לעומת זאת על פי תחזית אסטרולוגית אתם נוטים לברוח מבעיות אחרות כמו בעיות בחיק המשפחה.
אהבה: השבוע הכוכבים יהיו לא לטובת הרמוניה בזוגות. ההרגשה הכללית היא שכל דבר אשר אתם רוצים לעשות הוא ההיפך ממה שבני זוגכם רוצים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה מאד על שיחה אמיתית שיכולה להביא לפתרון. ייתכן שהרווקים יפגשו אדם מעניין שיכול למשוך את תשומת לבם אבל הם צריכים להחליט אם קשר כזה מתאים להם.
בריאות: אתם תמיד רצים לכל הכיוונים ואף פעם לא מוציאים זמן לעצמכם. היגיע הזמן לנשום ולהרגיע! הורוסקופ שבועי ממליץ לכם
לעסק גם בדברים אשר עושים לכם טוב, כמו לצאת לטייל לבד, עם משפחה או חברים וזה יאפשר לכם למלא את המצברים מחדש.

Cancerמזל סרטן
המצב בעבודה לא הכי טוב וזאת מפני שאתם חייבים להפר כמה מעקרונותיכם ולעשות דברים אשר בעבר לא הסכמתם לעשותם. עם זאת, על פי הורוסקופ שבועי כדי לשמור על מקום עבודתכם, תצטרכו בסופו של דבר לבצע מה שדורשים מכם ולוותר על האגו שלכם.
אהבה: מומלץ לאלה אשר נמצאים כבר במערכת יחסים לא לסמוך רק על גורל אלא לנסות להיות יותר מעורבים בכל מה שקשור לזוגיות. כדאי להתחשב גם ברצונות של בני הזוג ובשאיפותיהם. אצל הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית יהיו לא מעט הבעיות באהבה שיחמירו אם לא ישימו לב שהאנשים החדשים שהם יכירו יכולים לגרום להם להיפגע.
בריאות: לקרת סוף השבוע, אסטרולוגיה שבועית ממליצה להקדיש גם לעצמכם חלק מהזמן, בין אם מדובר על תחומים אשר מעניינים אתכם או בין לעזוב את העיר לכמה שעות. זה בטוח יעשה לכם רק טוב מבפנים  ואתם תתמלאו באנרגיות חיוביות, אתם רק צריכים להחליט על כך.

Leoמזל אריה

בתחום הקריירה לפי אסטרולוגיה שבועית אתם פועלים באופן נמרץ וזה יאפשר לכם להתקדם מהר מאד. ככל שאתם תהיו יותר אסרטיביים כך תקבלו את העידוד הדרוש לכם כדי לפעול ואת האנרגיה הדרושה כדי להתקדם קדימה.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה. הם נהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Virgoמזל בתולה
ההרגשה שלכם היא שאתם צודקים בכל מה שאתם עושים ולפי הורוסקופ שבועי זה באמת נכון. אתם תוכלו ליישם כל רעיון מקורי שהוא קשור לתחום המקצועי. כל זה קורה אודות תמיכתו של פלוטו אשר יעזור לכם למצאו את הטענות המתאימות, על מנת להבטיח הצלחתכם.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים רק טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. בני הזוג שנישואים כבר מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים אשר משפיעים לטובה על בריאותכם. אתם מלאי אנרגיה ומרגישים חופשיים לעשות כל פעילויות שאתם רוצים, כי לפי תחזית אסטרולוגית העייפות לא תיגע בכם. מצד שני זה יהיה חכם לא להפריז עם זה.

Libraמזל מאזניים
בעבודה האקלים יהיה די מבלבל. לפי תחזית אסטרולוגית  אתם תקבלו הצעות שיתופי פעולה מאוד מעניינות, אך הכוכבים אינם מאוד ברורים לגבי סיכויי ההצלחה כך שכדאי להיות זהירים. אף כוכב לא יהיה מעורב במישור הפיננסי ולא נראים שינויים גדולים במצב הנוכחי.
אהבה: שלוות חיי הנישואין שלכם תופרע על ידי כמה אירועים בלתי צפויים, אך שילוב של כוכבים שונים יספק לפי תחזית אסטרולוגית הבנה וחיבה, אלמנטים אשר יסייעו לפתרון בעיות עם בני זוגכם. הרווקים יתחילו סיפור אהבה יפה שבו הרומנטיקה והחושניות ישתלבו זו בזו בהרמוניה בתנאי יחשפו את רגשותיהם.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Scorpioמזל עקרב
במהלך שבוע זה, לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו לעשות מאמצים רבים כדי לשלוט בכל ההוצאות. אולי שווה לחשוב על תכנון פיננסי לטווח ארוך, כדי לא להגיע למצב שאין כסף בכיסכם. בעבודה הדברים מסתדרים יותר ויותר טוב, כך שאין סיבה לדאוג ותוכלו ליהנות מהצלחה ושביעות רצון.
אהבה: לא פחות משלוש כוכבי לכת, מביאים לאנשי המשפחה תשוקה גם לזוגות הצעירים וגם לאלה שפחות צעירים. רבים מהרווקים לפי הורוסקופ שבועי לא רוצים בשום מחיר לקשור את עצמם עם שרשראות הנישואין. הפתגם אומר "האהבה היא גינה של פרחים, והנישואים עם עשבים שוטים".
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מחליטים לשים קץ לכל דבר שהוא מוגזם, תקופה שבה איזון זה המילה. שימו לב יותר לתזונה ולאורך החיים הכאוטי שהיה לכם עד כה. אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא הכרחי.

Sagittariusמזל קשת
כוכב הלכת מרקורי על פי תחזית אסטרולוגית משפיע באופן חיובי ומבטיח שבמישור המקצועי הדברים יסתדרו בדיוק בצורה שאתם רוצים.  אתם תקבלו את ההסכמה ואת הכבוד מעמיתים לעבודה בעיקר בגלל היכולת שלכם לארגן דברים. יש לכם הזדמנות לקבל החלטות נכונות אשר יעזרו לכם להתקדם בקריירה.
אהבה: זוגות נישואים ימשיכו בשגרת החיים המשותפים כלומר ייהנו מהרמוניה וגם מחלוקת קטנות כמו בכל משפחה רגילה. הרווקים יכולים לא לראות את ההזדמנויות המופיעות במישור האהבה. אתם, לפי הורוסקופ שבועי  צריכים להיות מודעים שאהבה חדשה יכולה להביא אווירה של רעננות בחייכם הסנטימנטאליים.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב. עם זאת, אם תרגישו סימנים או תסמינים של מחלה לפנות לרופא ולהתחיל בבדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות.

Capricornusמזל גדי
לאחר תקופה של דעיכה במישור הקריירה, לפי אסטרולוגיה שבועית, סוף, סוף, מתקרבת תקופה שבה תוכלו לפתור כמה בעיות אשר מנעו מכם להתקדם בתחום הזה. הרבה דברים ישתנה לטובה, במיוחד אם תוכלו לבקש תמיכתם ועזרתם של אנשים בעלי השפעה.
אהבה: במהלך השבוע אתם יצירתיים ומלאי דמיון, אשר מעמידים את הכישרונות האלה לטובת מערכת היחסים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מרגישים צורך להפתיע את בני זוגכם, להגיד להם תודה על התמיכה שהם נותנים לכם בכל פעם מחדש. כל המחוות האלה מתוגמלות על ידי חיבה ותשוקה.
בריאות: לא תמיד יש להסתמך אך ורק על הטיפולים האלטרנטיביים ולוותר לגמרה לרפואה הקונבנציונאלית. במהלך אמצע השבוע לפי הורוסקופ שבועי מצבכם הבריאותי לא יהיה כל כך טוב. אל תתנו לדברים להפתיע אתכם ותפנו לגורמים מוסמכים. תעברו בדיקות רציניות כדי לוודא שהכל בסדר.

Aquariusמזל דלי
בימים אלה אתם חייבים לחשוב באופן רציני ולארגן מחדש כל מה שקשור לתקציב שלכם, אם אתם רוצים לשמור על רמת חיים מסוימת או לקדם פרויקט אישי. הורוסקופ שבועי מבשר שבטווח הימים שלישי עד חמישי מבחינה מקצועית אתם תצטרכו להתמודד מול דברים הדורשים ריכוז גבוה ויעילות אחרת כולם ידברו על כישלון.
אהבה: חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים, קשרי הנישואין יהיו יותר ברורים ואתם תבינו טוב יותר את הצרכים והציפיות של בני זוגכם. הרווקים, על פי אסטרולוגיה שבועית לרוב יהיו עסוקים בחיזורים, אבל לא יהיה שום קשר רציני. אחדים ייפרדו מיחסים ישנים יותר, בלי שום כעס או תוכניות אחרות לעתיד, לפחות לעת עתה.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית, הכוכבים הם ניטרליים, אבל אתם חייבים לעשות כל מה שעושה לגוף טוב ולא להגזים בכלום. הכוכבים עומדים על המשמר, וזה מעניק לכם בריאות טובה. עדיין יש סיכון של עצבנות ופציעות קטנות שיכולות להתרחש מפעילות ספורטאית או בתוך הבית.

Piscesמזל דגים
במקום העבודה, לפי הורוסקופ שבועי אתם חייבים לעמוד מול משמות לא פשוטות וזה לא יהיה קל, מפני שבהתחלה היה מדובר על יעדים אחרים לא מסובכים אשר היה מאפשר לכם לפתור את כל הבעיות. לפי כך,השבוע הלחצים והמתחים יגרמו לכם להרגיש תחת זכוכית מגדלת רוב הזמן.
אהבה: אם אתם כבר נשואים השבוע תרגישו יותר מתמיד שמערכת היחסים יכולה להיות די משעממת. כנראה שהשגרה עם המטלות היום יומיות יכולות לגרום לכם לחשוב פחות על איך לשמר את האהבה על אש גבוהה. תהיו יותר יצירתיים כדי לצאת מהשגרה .
הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית ייתכן שיתחילו מערכת יחסים חדשה ואולי יותר רצינית.
בריאות: ככל הנראה אתם תרגישו טוב השבוע, אך על פי אסטרולוגיה שבועית שימו לב בכל זאת לבריאותכם אם כי ההרגשה היא יוצאת מן הכלל. כדי לשמור על המצב אל תגזימו עם האוכל או השתייה, אחרת, ייתכן שתצטערו.



עמוד זה נצפה ע"י 2,579 גולשים