הורוסקופ שבועי 22.11.13 – 28.11.13

Ariesמזל טלה
החיים המקצועיים הם כבר לא כל כך קלים. אולי יש לכם טענות או שאתם חושבים על עבודה אחרת, על תפקיד אחר או פעילות אחרת. גישתכם רק יקדם אתכם, אבל להיזהר: לא לחשוף את כוונותיכם.
אהבה: פלוטו מביא אי הבנות בקרב המשפחות, לפי הורוסקופ שבועי. שבתאי לא ממש טוב עם הרווקים בתחום האהבה. השפעתו מכשילה את הקסם וכוח הפיתוי שלהם. אולי לא יתגמשו כל רצונותיכם בתחום האהבה. אבל, יש זמן…
בריאות: הודות יופיטר, הבריאות מצוינת, הסיבולת הפיזית טובה ומערכת החיסונית עובדת יוצאת מן הכלל. עם זאת, תקפידו לנוח מספיק.

Taurusמזל שור
על פי הורוסקופ שבועי אתם תוכלו  להתחיל את השבוע במצב טוב מאוד עם הרבה אנרגיה אבל צריך לתת תשומת לב למתיחות שבמשפחה. הימים הראשונים של השבוע יהיו קדחתניים יותר, כי אתם נוטים לתת יותר מדי תשומת לב לפרטים במקום העבודה. מבחינת המצב הפיננסי כדי להימנע מהוצאות כספיות על דברים חסרי תועלת, גם אם אתה רוצה להרשים את הקרובים. תנסו להגביל את עצמכם רק לדברים שהם חיוניים. אתם מאוד אוהבים לבזבז זמן יקר, רק כדי פן אמין לדברים שאתם עוסקים בהם.

Geminiמזל תאומים
מבחינת מקצועי, הדברים מסתדרים לפי טעמך. הכל תלוי בזה שאתה צריך להיות סבלני כדי לקחת ולבדוק  כל פרט, בלא להותיר דבר שיהיה במקרה. יהיה לך מספיק זמן כדי לעשות ולסדר את הדברים כדי שיהיו כמו שצריך.
באהבה: הדיונים של הזוג ילידי מזל יהיו בנושא הכסף. אלה שלא נשואים יש להם אישורים רבים עבור חיי האהבה שלהם: הורים בעד האדם שאתה אוהב והאהבה הזאת מזמינה הפתעות נעימות. הם רק צריכים להיות מוכנים לקבל אותן. ניתן לקבל כל החלטה שאתם  רוצים בנושא האהבה, כי הכוכבים לפי הורוסקופ שבועי, לצידכם.
בריאות: הסיבולת הפיזית די טובה, אם אתה מטפלים בכבד שלכם ובכיס המרעה. יש להגן עליהם.

Cancerמזל סרטן
מקצועית, אתה כנראה היחיד אשר יכול לגרום לאחרים לקבל פרויקט שהוא יקר ללבכם. הממונים שלך. הממונים לא יישאר אדישים לרעיונות שלך. לפיכך, הדרך להצלחה פתוחה. באהבה, מי שכבר נשוי רוצה להדק עוד יותר את הקשר עם בני הזוג: סוף שבוע ביחד יהיה דבר נפלא. אלה שלא נשואים יש להם השבוע כל הסיכויים לפגוש את אהבתו. זה יכול לקרות אפילו בסביבת המקצועית. הבריאות תמיד טובה  , אבל ההשפעה של נפטון יכול לגרום למצב פיזי ונפשי ירוד.

Leoמזל אריה
בפרק הזמן הזה מבחינת מקצועית, לימודים או ראיון עבודה זה בדיוק הזמן הכי טוב. האינטלקטואלים והחוקרים מלאי רעיונות ברורים ומקוריים ואפילו מבריקים. יש לנצל את ההשפעות הטובות של הכוכבים ולחשוב באופן רציני. עכשיו זה הזמן לשינויים חיוביים מבחינת מקצועי.
באהבה: היחסים עם בני הזוג שלהם, הם די מתוחים. יש צורך להרבה דיפלומטיה כדי לא להגיע לפיצוץ. הרווקים "שוחים" באוקיינוס של תשוקה. החלומות שלהם יכולים להתגשם, אבל אם הם לא יישארו מציאותיים ויהיו תמימים מדי, הצד השני יכול לנצל זאת.
בריאות: אתם מלאים באנרגיות. השתמשו בה לפעילויות ספורטיביות, אך לא למשהו קיצוני.

Virgoמזל בתולה
באופן כללי במישור המקצועי יש דברים טובים: תהיה תקופה חיובית ויעילה נטו. יהיו קשרי מקצוע פנים ובחו"ל ועולות הזדמנויות שלא ניתן להתעלם מהן. רבות מהשאיפות שלכם התממשו עכשיו. כוכב הלכת מאדים תומך ומגן מפני טרטורים מיותרים.
אהבה: חיי המשפחה הם שקטים: הם מהנים, עם זאת, אתם אנשי משפחה. אלה הלא נשואים אינם זקוקים למאמץ נוסף כדי לפתות. לשים לב השבוע, שבה הם/הן לא תהיו לבד, לא בבית או לא במיטה.
בריאות: יש להם טונות של אנרגיה. שימו לב לנטייה ללכת עד הקצה של הכוחות ושל האפשרויות.

Libraמזל מאזניים
יהיו שינויים בלתי צפויים ברמה המקצועית שיכולים להתרחש, אך אל תפחדו: השינויים יכולים להביא תפנית חיובית בעבודה שלכם. הכל בתנאי שלא לדאוג, לקבל ולהסתגל לתנאים החדשים. תהיו סבלניים.
אהבה: השמיים של בני הזוג הנשואים הם כחולים. למי שלא נשואים, הם יכולים לחזור לאהבה ישנה. יחד עם ההחזרה זאת או לחייהם, הם ירגישו מבולבלים, משום שההרגל הוא להתחיל כל הזמו עם משהו אחר והם עדיין אינם מוכנים ליחסים לטווח ארוך.
בריאות: יש להיזהר בעובדה למכונות וציוד שאתם מפעילים. פציעות של הידיים אפשריים. כל זה הוא ההמשך של העצבנות שנגרמת על-ידי השפעות השליליות של אוראנוס.

Scorpioמזל עקרב
עקב ההשפעה המיטיבה של כוכב הלכת אוראנוס, אתם דיפלומטים יותר, חברותיים יותר ב מישור המקצועי. לכן, יש לכם קשרים טובים עם עמיתים לעבודה ועם הבוסים הממונים עליכם. הקשרים עם אנשים חשובים שימושיים מאד בקריירה שלכם והיא תתחיל לטפס.
אהבה: במשפחות הכל אפוף באווירה של הבנה טובה וגל של תשוקה. רוב הרווקים מרגישים עכשיו דחף חזק וצורך ביציבות מיידית. אז במקרה כזה, רבים יגיעו לרבנות. וזה לא קשה מדי לעשות את הצעד הזה…
בריאות: לשמור על הכוחות, אל תבזבזו את האנרגיה וכך לא תיבהלו באופן מיותר.

Sagittariusמזל קשת
ברמה המקצועית אתם אגרסיביים יותר ומוכנים יותר, מאשר בדרך כלל, לנצח. רוח היוזמה היא מאוד חדה וההתפתחות מקצועית היא בטוחה מאד.
אהבה: אתם תכבשו את בני הזוג שלכם בפעם השנייה והזוגיות בתוך המשפחות תהיה חזקה מתמיד. הלא נשואים חייבים להתבטא בזהירות: נפטון יכול להפוך את החוויה הייחודית ללוהטת, עם רגשות עזים, אשר יכול להוביל להרפתקה שבקושי תצאו ממנה ללא כאב.
בריאות: היא בדרך כלל טובה, אבל עדיין יש קצת עצבנות! מומלץ שלפני השינה לשתות תה חם ולנסות להירגע.

Capricornusמזל גדי
לפי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים מתמקדים בחייכם המקצועיים. אתם מאוד נחושים ורוצים להשיג קידום בעבודה. הצלחה תבוא, אבל היא מלווה בתחומי אחריות נוספים ועבודה מאומצת. מה שמחייב אתכם להתארגן טוב יותר. עבור חלק מבני מזל זה , השפעת של שבתאי יכולה להביא עיכוב של הישגים.
אהבה: אנשי משפחות חייבים להיות פתוחים יותר, להניח בצד את המופנמות ולשוחח עם בני הזוג שלהם. ונוס שולח חצים של ארוס לכיוון הרווקים: יהיה מפגש לא צפוי ואהבה ממבט ראשון.
בריאות: שילוב מנצח של השפעות של כוכבי הלכת יעניקו לכם חיוניות, שמחת חיים והתלהבות. להיפטר מעצבנות…

Aquariusמזל דלי
ליופיטר יש השפעה חיובית על החיים פיננסיים שלכם. אתם מוכנים לקחת עליכם כל ההתחייבויות של בני הזוג, אלא שאתם לא כל כך יודעים מה לעשות ורק גורמים לבלבול. היוזמות שלכם מתקבלות עם רצון טוב על ידי עמיתיכם והבוסים, אבל לא על ידי בני המשפחה. עליכם להשקיע הרבה אנרגיה כדי לשכנע את כולם. אתם תחליטו להגיע לכל אלה אשר מאבדים זמן ואנרגיה כדי לעשות דברים קטנים. אתם תתמודדו עם קשיים שונים כל הזמן! אל תהיו מודאגים כל כך: האופטימיות והמרץ נמצאים בבית.

Piscesמזל דגים
השבוע, זה הזמן המושלם למצוא את התשובה לשאלה מה מונע מכם להתקדם, להמשיך בחיים. אתם יודעים היטב ובאופן ברור, באיזה דרך אתם רוצים ללכת, על פרויקטים שאתם רוצים להשלים והאופן שבו אפשר להגשים הכל. מומלץ על פי אסטרולוגיה שבועית, שאם אתם תשבו ותחשבו טוב, טוב, יכול להיות שתראו שהמכשול היחיד זה אתם בעצמכם. כל זה בגלל המחשבות שלכם, על העבר הלא בטוח ואתם חוששים כי זה עשוי ליקרות שוב.השבוע, היעזרו בזיכרון, רק כדי לזכור מי אתם ומה אתם מסוגלים.