הורוסקופ שבועי 23.09.16 – 29.09.16

Aries

מזל טלה
במונחים של כסף אתם המועדפים. אתם מצפים לראות רכלנים רבים ותנסו לנטרל אותם בזמן, במיוחד כי אתם נוטים לתגובות אלימות ובלתי צפויות. אף אחד לא ייקח ברצינות את הדאגות שלכם הנחשבות להיות מופרזות. הערכה על המאמצים יופיעו מאוחר יותר. אתם קורסים בגלל ריבוי המטלות בעבודה, שהן יותר ויותר מסובכות.
אתם מרגישים אחראיים על גורל של מישהו, שהוא עדיין חלש מאוד.
האנרגיה שלכם חוזרת, אך נוטים לבזבז אותה לחיות עם עצבים.

Taurusמזל שור
ליופיטר יש השפעה חיובית על החיים פיננסיים שלכם. אתם מוכנים לקחת עליכם כל ההתחייבויות של בני הזוג, אלא שאתם לא כל כך יודעים מה לעשות ורק גורמים לבלבול. היוזמות שלכם מתקבלות עם רצון טוב על ידי עמיתיכם והבוסים, אבל לא על ידי בני המשפחה. עליכם להשקיע הרבה אנרגיה כדי לשכנע את כולם.
אתם תחליטו להגיע לכל אלה אשר מאבדים זמן ואנרגיה כדי לעשות דברים קטנים. אתם תתמודדו עם קשיים שונים כל הזמן!
אל תהיו מודאגים כל כך: האופטימיות והמרץ נמצאים בבית.

Geminiמזל תאומים
אתם חולמים על אופק מקצועי רחב ומבחינה זאת העתיד הוא ממש טוב. אך, אבוי, שגרת היומיום זה עינוי עבורכם! תנסו להעביר משימות המפריעות לכם לעמיתים לעבודה, אבל אין ברירה אלא לבצע גם המטלות שגרתיות, כי אחרת אי אפשר…
אהבה: כוכב הלכת פלוטו מתחזק להבת האהבה בתוך המשפחה, וונוס מנסה להגדיל את גובה הלהבות עוד יותר! עכשיו הכל וורוד.עבור הרווקים, מפגשים סנטימנטאליים, ידידותיים או טיולים צריכים לקחת אותם בזהירות, כי הם מוליכים אתכם שולל. הרי, הם כל כך רוצים לשמור על עצמאותם, עדיין, ובכל מחיר.
בריאות: יש לכם איזון טוב, אך הסיבולת, ומערכת החסינות הן פחות יעילות מהרגיל, כך שלא כדאי לשחק עם הבריאות שלכם.

Cancerמזל סרטן
בחיים המקצועיים, השמש, נמצאת בזווית נכונה על השמים וזה ייתן לכם התלהבות ומוטיבציה. ביצועיכם בתחום המקצועי יגיעו לרמה מאד גבוהה. בנוסף, הערכה של אחרים רק תגדל.
אהבה: בני הזוג במשפחות יתאחדו כדי לשים קץ על התערבות של אנשים בחייהם. זה נחמד, לא? הפרשיות האוהבים של הרווקים מושפעות מוונוס ויופיטר. אבל התנהגותם מאכזב: למעשה, הם לא יודעים מה הם בעצם רוצים! כל זה יפחית את הסיכויים שלכם מבחינת האהבה.
בריאות: יש לכם מצב רוח טוב, שהוא חיוני עבור המצב הפיזי המעולה, והבריאות טובה מאד. בכל זאת לשים לב, לקיצוניות מינית ותזונתית.

Leoמזל אריה

יש לכם תחזית אסטרולוגית שבועית מאוד טוב במישור המקצועי: אתם מלאים בביטחון עצמי ולא מסכימים לתפקיד משני, מה שגורם להבליט את היכולות שיש לכם. יופיטר יגרום לכך שהתוצאות לא יאחרו להגיע. אתם תוכלו להשיג יתרונות חשובים כי אתם על המסלול הנכון.
אהבה: אותו יופיטר ישליט הרמוניה בתוך הבית והזוגיות. הרווקים יהיו מעורבים בסדרה של מסיבות, שבמהלכן הם יכרו אנשים רבים. הם יכולים לפלרטט כמה שהם רוצים, עם פחות או יותר הצלחה. אבל הקסם שלכם הוא כובש…
בריאות: לסמוך על מערכת החסינות שלכם. אך לשים לב לנקעים, או מתיחות בשרירים.

Virgoמזל בתולה
השבוע יש סיכויים טובים עבור הקריירה שלכם. יהיו הרבה הזדמנויות ותוכלו לקבל הצעות מעניינות. אבל תהיו ערניים : נדרש הרבה הריכוז ומסירות.
אהבה: ונוס נמצא בזווית טובה ומביא הרמוניה בחיי הנישואין. הלא נשואים יחיו הפרשה לוהטת, יוצאת דופן עם המון תשוקה אשר מביא אותם למצב של ריחוף. זה זמן טוב לתכנן את עתידם.
בריאות: כוכב הלכת ונוס מטיב עם הבריאות שלכם וזה יכול לעזור להיגמל מהרגלים לא בריאים כמו עישון. גם על נדודי שינה ניתן כעת להתגבר יותר בקלות.

Libraמזל מאזניים
כוכב הלכת מרקורי יכול להוביל להצלחה מקצועית, יגרום לכם לקחת החלטות מהירות. השבוע אתם תהיו ברמה מקסימאלית מבחינת היכולות, במיוחד אם אתם עובדים בתחומים יצירתיים. תחפשו קשרים עם אלה, אשר ששותפים להתרגשות שלכם, כי זה מבטיח הצלחה.
אהבה: השגרה של הזוגות הנישואים נעלמת והאווירה הופכת לפתוחה ורגועה יותר. הפעם, הרווקים לא מחפשים עוד הרפתקאות, אלא אדם שאיתו יכול להקים בית. כל מי שאתם פוגשים בתקופה הזו נראה שהם האנשים הנכונים.
בריאות: ההשפעה של שבתאי נעלמת, ואתם מקבלים בחזרה את תאוות החיים, את המורל הטוב ואת הטונוס החזק.

Scorpioמזל עקרב
השנה מתחילה השנה "הכלכלית שלכם" מעבר הכוכבים מכניס אתכם לתקופה של שפע כלכלי או אפשרות לבניית עתיד כלכלי טוב יותר, אם זאת היו מתונים בהחלטותיכם ואל תבזבזו לחינם זה שיש לא אומר שצריך לבזבז ולכן יש להימנע ממהלכים קיצוניים.
התחום הרומנטי מטיב עמכם מאוד ונראה שמעולם לא הייתם מחוזרים יותר, תיהנו מכך ותחזירו אהבה לסובבים אתכם. בתחום המקצועי אתם גם כן נהנים מתקופה טובה ומצפה לכם הרפתקאה או משימה מהנה בקרוב.

Sagittariusמזל קשת
השבוע פותח בפניכם אפשרויות חדשות בכל הנוגע לתחום הקריירה. זהו הזמן לבחון האם אתם היכן שאתם רוצים להיות והאם אתם מרוצים מהישגכם המקצועי ולנסות להתפתח בכיוון בו אתם בוחרים מבלי להסס אפילו אם הדבר קשור בחו"ל. בתחום הכספי היו שקולים ואל תתפזרו, כל שקל שווה, זהו הזמן לחסוך לעתיד אולי אפילו לחופשה רומנטית ומפנקת לאלו הנמצאים במערכות יחסים. נסו השבוע להיות ממוקדים ולא לרקוד על כמה חתונות יחד- זכרו אם התחייבתם סימן שחייבים לקיים.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי, למרות שעמיתים רבים רוצים לשים אתכם בצל אתם תצליחו, אבל תיזהרו. לעומת זאת, עדיף פיוס: אוראנוס עוזר לכם לזהות הזדמנויות, אשר בהן ניתן לנטרל עוינות, אחרת אתם עלולים להיות מופתעים בצורה לא נעימה בסוף התקופה הזאת.
אהבה: בני זוג שכבר נישאו צריכים הרבה הדיפלומטיה כדי לטפל בנושא כסף. הרווקים ממשיכים לאסוף הרפתקאות מרגשות, אבל שלא מביאות שביעות רצון. הם יכולים להיפגש ולהתאהב במישהו רציני בתנאי שלא לדחות את האדם הזה.
בריאות: בדרך כלל אתם חזקים כמו סלע, אבל עכשיו תרגישו עייפים מעת לעת. זה לא משהו רציני, קצת יותר מנוחה ושלווה יפתרו את הבעיה.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי אתם נתמכים היטב על-ידי אוראנוס. יש לכם כל הסיכויים להשיג את התוכניות השאפתניות ביותר. בנוסף, תוכלו ליהנות מהיחסים הטובים עם הסביבה המקצועית. אתם מעבירים התלהבות ורצון להצליח לכל מי שעובד אתכם. אתם תצליחו בגדול.
אהבה: חיי הנישואין ממשיכים להיות מושפעים לטובה מכוכבי הלכת: נהנים מחושניות רוך ואהדה. אלה שלא נשואים כבר לא מסתפקים בקסם הדיסקרטי שיש להם. האסטרטגיה זו צפויה לעבוד. הם ייתנו יותר חשיבות למראה החיצוני מה שמעניק להם הסקס אפיל.
בריאות: זהו תחום רגיש עכשיו, כי השברירים שבניהם יסבלו קלות מאלרגיות או הפרעות הורמונאליות, אבל שום דבר רציני.

Piscesמזל דגים
יש לנצל את התקופה הזו לטובת המקצוע שלכם ולהשתמש בכל ההזדמנויות העולות על הפרק. כמובן לנצל את התמיכה היוצאת דופן של כוכבי הלכת. אתם יכולים להתחיל פרויקטים יקרים ללבכם או לסיים את אלה שכבר התחלתם.
אהבה: המתנה של כוכבי הלכת עבור זוגות נשואים: יציבות ונאמנות. הרווקים לא יסבלו מבדידות, ומנהלים חיים של רווקים שמחים. אך יכולה להיות פגישה יוצאת דופן והם יהפכו לאנשים הנאמנים ביותר בעולם.
בריאות: מאדים הוא גורם של חיוניות פיזית.


עמוד זה נצפה ע"י 2,096 גולשים