הורוסקופ שבועי 24.01.14– 30.01.14

Ariesמזל טלה
לפי הורוסקופ שבועי, בחיים המקצועיים לא יהיו שינויים משמעותיים. שבתאי הוא כוכב לכת יציב, המעודד יותר התבססות מאשר שינוי. שבתאי נמצא בזווית הרמונית, כך שאין צורך לפחד מבעיות בתחום המקצוע. רק מי שחסר סבלנות צפוי לקשיים מסוימים.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית צופה שהחיים בתוך המשפחות אין רגע דל. עבור הרווקים תהיה תקופה נפלאה. הדגש הוא על חיי והאהבה ועל אהבה ממבט ראשון. חלק יפגשו את איש חלומותיהם.
בריאות: מהמבט הפיזי הכל בסדר. רק פלוטו יביא קצת עצבנות, דיכאון כלשהו, אך לא מחלה.

Taurusמזל שור
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תקופה מלאה במספיק באתגרים עבורכם. יתכן שהשבוע הזה יכול להביא תקווה, אופטימיות וביטחון עצמי. במהלך השבוע אתם עלולים להיות מופתעים מהאופן שבו הדברים מסתדרים, בכוחות עצמם, לאחר שהשקעתם כל כך הרבה מאמצים כדי למצוא פתרונות. פשוט,
עבודה: רעיונות, השראה ותמיכה באים מהמקום הכי לא צפוי. עם זאת, יש צורך להיות מוכנים לשינויים, לפחות מבחינת הגישה, החזון, קריירה ועסקים.
אהבה: יש לכם הורוסקופ טוב שמעודד אותכם לא לוותר על קשר סנטמנטאלי שהיה נראה אבוד בגלל שצד השני לא היה מעוניין בך. כנראה שהכוכבים שינו את המצב וזה הרגע לנסות מחדש.
בריאות: כאן כדי להיזהר במיוחד מתאונות פתאומיות שיכולות לקרות לכם.

Geminiמזל תאומים
זאת שבוע טובה ויש לכם הורוסקופ מאוד אופטימי. זאת רק התחלה של תקופה טובה שתמשיך גם בחודש הקרוב. כדאי לנצל זאת בכל התחומים.
עבודה: כדאי לבדוק מחדש את ההאפשרות לקידום המקצועי שלכם, גם אם מדובר על לימודי התמחות או בתפקיד בחיר יותר.
אהבה: זהו הזמן להיכרויות ולשיפור התחום הרומנטי, צאו לבלות, לרקוד וליהנות. אם אינכם נשואים החל מהשבוע זהו הזמן למצוא חתן/כלה, הקשר אותו תפתחו השנה כנראה יוביל לחופה. גם בתחום המקצועי והקריירה השבוע מטיב עמכם אך אם זאת אל תהיו תובעניים מדיי בכדי להימנע מעימותים מיותרים של אגו. זהו הזמן ליהנות ולתת לילד שבכם לצאת החוצה, ייסחפו ותנו לדמיון להיאבד בתוך המציאות.
בריאות: חושב להמשיך את הטיפול שהתחלתם אפילו אם לא ראיתם תוצאות ממשיות.

Cancerמזל סרטן
השבוע יש סיכויים טובים עבור הקריירה שלכם. יהיו הרבה הזדמנויות ותוכלו לקבל הצעות מעניינות. אבל תהיו ערניים : נדרש הרבה הריכוז ומסירות.
אהבה: ונוס נמצא בזווית טובה ומביא הרמוניה בחיי הנישואין. הלא נשואים יחיו הפרשה לוהטת, יוצאת דופן עם המון תשוקה אשר מביא אותם למצב של ריחוף. זה זמן טוב לתכנן את עתידם.
בריאות: כוכב הלכת ונוס מטיב עם הבריאות שלכם וזה יכול לעזור להיגמל מהרגלים לא בריאים כמו עישון. גם על נדודי שינה ניתן כעת להתגבר יותר בקלות.

Leoמזל אריה
במישור המקצועי אתם מוגנים על-ידי כוכב הלכת מאדים, כוכב המאבקים, אשר יאפשר ביצועים מבריקים ומוצלחים, במיוחד אם יש במקצועות הליברליים או עצמאיים.
אהבה: השמש מביאה ארוטיקה לתוך קשר הנישואין שלכם. לגבי הרווקים, ההשפעה של ונוס יכולה להיות מתורגם למספר דברים: הכרויות, אהבה ממבט ראשון, בבלבולים, אי הבנות, אהבה מאושרת, התפתחות לא צפויה של רגשות והרצון להיות נאהבים. הכל אפשרי, במובן הטוב של המילה.
בריאות: טובה, רק צריך תשומת לב לתזונה. הקיבה רגישה וכואבת.

Virgoמזל בתולה
יהיו שינויים בלתי צפויים ברמה המקצועית שיכולים להתרחש, אך אל תפחדו: השינויים יכולים להביא תפנית חיובית בעבודה שלכם. הכל בתנאי שלא לדאוג, לקבל ולהסתגל לתנאים החדשים. תהיו סבלניים.
אהבה: השמיים של בני הזוג הנשואים הם כחולים. למי שלא נשואים, הם יכולים לחזור לאהבה ישנה. יחד עם ההחזרה זאת או לחייהם, הם ירגישו מבולבלים, משום שההרגל הוא להתחיל כל הזמו עם משהו אחר והם עדיין אינם מוכנים ליחסים לטווח ארוך.
בריאות: יש להיזהר בעובדה למכונות וציוד שאתם מפעילים. פציעות של הידיים אפשריים. כל זה הוא ההמשך של העצבנות שנגרמת על-ידי השפעות השליליות של אוראנוס.

Libraמזל מאזניים
בתחום המקצועי תהיה לכם ההזדמנות לסגור עסקה חשובה או לסיים פרויקט שעלה לכם הרבה זמן ומאמץ. תוכלו לקטוף את הפירות של עבודה רצינית.
אהבה: הכוכבים הם לא נוחים מדי להרמוניה בין בני הזוג שבתוך המשפחות. אבל הלא נשואים, בזכות השפעות טובות של כוכב הלכת נוגה ייהנו מכיבושים רבים. תהיה להם הצלחה מטורפת מול המין השני, אבל מבלי לחשוב על משהו עתידי.
בריאות: המצב הכללי הוא טוב וחיוני. מצד שני זה לא טוב להגזים במצבים שונים. יוגה יכולה לסייע להרחיק אנרגיות שליליות.

Scorpioמזל עקרב
הנסיבות במישור המקצועי הן טובות: לכמה מכם חיבורים עם חו"ל, לאחרים קידום או הלקוחות פוטנציאליים. אתם אחראים ולהוטים לעבוד ובסופו של דבר ההתלהבות והמסירות יתוגמלו.
אהבה: במשגרת המשפחות יהיו מומנטים של התנגשויות קצרות וסצנות קנאה. הלא נשואים מרגישים את הלחץ של הבדידות ורוצים בית משלהם. אבל צריכים להיות סבלניים, מכיוון ששבתאי מתנגד לזה עכשיו. בעוד מספר שבועות יפגשו את האדם שחלמו עליו.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, אבל אל תגזימו: תעשו ספורט, אבל במידה. להתרחק מקפה, תה, אלכוהול וטבק.

Sagittariusמזל קשת
בתחום המקצועי, יהיה צורך יותר מאשר כרגיל לעבוד בצוות. הנסיבות הן חיוביות ואתם יכולים לעבוד בקצב שלכם, מבלי שתרגישו שיש תמיד מישהו מאחור.
אהבה: האהבה, לאלה שכבר נישאו, היא כבר לא מאבק בתקופה זו, אלא שותפות נחמדה. אין יותר לחץ על לכם השבוע, אתה צריך להיות ממושמע יותר, זהיר יותר. המפתח להצלחה הוא לפעול בשלווה, לתת עדיפות לשאלות הנוגעות יקירכם. הרווקים שבנכם לרוב חיים יום, יום בלי לקבוע משהו. משמעות הדבר היא שיש לכם חיי חברה פעילים עם הרבה הזדמנויות לפגוש אנשים נחמדים.
בריאות: אוראנוס מביא לכם טונוס טוב. הבעיה היחידה היא ששבתאי יכול להביא למתיחה של שרירים או גידים. שימו לב!

Capricornusמזל גדי
לכל מה שאתם עושים עכשיו, יש סיכויי הצלחה גבוהים כי יש לכם הורוסקופ שבועי טוב מאוד. ההחלטה להגיד את האמת, ורק את האמת, תגרום לכך שתעליבו את האדם הכי קרוב אליכם. זאת לא הפעם הראשונה, אבל זאת הפעם הראשונה שהוא מגיב באותו אופן. אתם מרגישים שהאנשים הסובבים אתכם משעממים: הם לא יודעים אלא לדבר סתם, לרכל ולבזבז את הזמן. בדרך כלל, אתם שותפים לדברים האלה, אבל עכשיו באמת יש לכם הרבה עבודה.
אהבה: ייתכן שבסוף השבוע תקבלו מתנה שאתם לא מצפים לה מי חבר/ה שלא הייתם בקשר הרבה זמן, ויש לכם ריאקציה די מוזרה: במקום להודות, אתם נעלמים בלי להגיד מילה.
בריאות: השבוע יש לכם אנרגיה טובה, בתנאי להיות זהירים, אחרת, יכולות להתרחש בעיות עיכול או במחזור הדם.

Aquariusמזל דלי
הורוסקופ שבועי מבשר על סביבה שמימית שיכולה להביא שינויים, הבטחות, אבל גם עיכובים בעבודה. הסתגלות למצבים החדשים חייבים להתבצע לפתע, ורוב הזמן, אתם תרגישו זרוקים אל הבלתי נודע, דבר אשר שונאים מאד.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית בין הזוגות הנישואים הכל נראה מושלם ויש תשומת לב רבה אחד עבור השני. עבור הרווקים הכוכבים מייצרים תנאים נוחים, כך שתהיה להם הזדמנות למצוא אדם נאה, רציני ומאוד חושני.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Piscesמזל דגים
ברמה המקצועית תהיה תקופה פורייה, עבור אמנים ואומנים, סוחרים ועבור כל אלה המשתמשים באינטואיציה וברגישות כדי לייצר וכדי להתקדם בפעילות המקצועית שלהם. אוראנוס משפיע באופן חיובי על כל הפעילות המקצועי שלכם .
אהבה: עבור הזוגות שבמשפחות, האהבה היא במקום השני. במקום הראשון היא הבעיה של הכסף. הרווקים עומדים מול דילמה: הם רוצים להיות עצמאיים וליהנות מחופש, אך ונוס מבקש לחפש יציבות רגשית. … ומי שרץ לאחר שני ארנבים בסוף לא תופס אף אחד.
בריאות: מעולה, חיוניות ו המון אנרגיה! לא להזניח אכילה מתונה, פעילות גופנית, יוגה, הרפיה.