הורוסקופ שבועי 25.04.14– 01.05.14

Ariesמזל טלה
השבוע מתחיל עם סיבוכים ומריבות עם עמיתים לעבודה, מיום רבעי המתח ייפוג. לפי תחזית אסטרולוגית הקשר עם הבוסים משתפר ואפילו תצליחו להשיג קידום בעבודה או משכורת יותר גבוהה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Taurusמזל שור
תחזית אסטרולוגית מדברת על כך שמבחינה מקצועית, התזמון הוא חיובי ליוזמות. אם תבקשו תמיכה תקבלו וזה מבטיח את הצלחתכם בקריירה. יש להתעקש ולהשתמש בכוח השכנוע ואתם בהחלט תצליחו.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי אסטרולוגיה שבועית התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי המצב הבריאותי הוא מעולה וכל מאמץ שתעשו לא יגרום לכם להרגיש שום תחושה של עייפות.

Geminiמזל תאומים
יש לנצל את התקופה הזו לטובת המקצוע שלכם ולהשתמש בכל ההזדמנויות העולות על הפרק. כמובן לנצל את התמיכה היוצאת דופן של כוכבי הלכת. אתם יכולים להתחיל פרויקטים יקרים ללבכם או לסיים את אלה שכבר התחלתם.
אהבה: המתנה של כוכבי הלכת עבור זוגות נשואים: יציבות ונאמנות. הרווקים לא יסבלו מבדידות, ומנהלים חיים של רווקים שמחים. אך יכולה להיות פגישה יוצאת דופן והם יהפכו לאנשים הנאמנים ביותר בעולם.
בריאות: מאדים הוא גורם של חיוניות פיזית.

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי, למרות שעמיתים רבים רוצים לשים אתכם בצל אתם תצליחו, אבל תיזהרו. לעומת זאת, עדיף פיוס: אוראנוס עוזר לכם לזהות הזדמנויות, אשר בהן ניתן לנטרל עוינות, אחרת אתם עלולים להיות מופתעים בצורה לא נעימה בסוף התקופה הזאת.
אהבה: בני זוג שכבר נישאו צריכים הרבה הדיפלומטיה כדי לטפל בנושא כסף. הרווקים ממשיכים לאסוף הרפתקאות מרגשות, אבל שלא מביאות שביעות רצון. הם יכולים להיפגש ולהתאהב במישהו רציני בתנאי שלא לדחות את האדם הזה.
בריאות: בדרך כלל אתם חזקים כמו סלע, אבל עכשיו תרגישו עייפים מעת לעת. זה לא משהו רציני, קצת יותר מנוחה ושלווה יפתרו את הבעיה.

Leoמזל אריה
השבוע כדאי להתחיל לפעול למען עתיד מקצועי טוב יותר, לכו על הזדמנויות אשר ייפתחו עבורכם דלתות בעתיד אל תיכנעו לקושי הממונים, עמדו על שלכם ותשגו את אשר אתם חפצים בו מבלי לפחד מהלא מוכר.הזמן הקרוב גם הזמן לבנות בסיס כלכלי יציב וזאת בתנאי שתנהלו זאת בצורה אחראית.
אהבה: זהו בהחלט הזמן להיכרויות, צאו לבלות עם חברים ובכלל לכאלה בזוגיות זהו זמן טוב לנופש.
בריאות: אתם חזקים כפי שלא הייתם אף פעם. תמשיכו בפעילות הפיזית שהתחלתם לאחורונה.

 

Virgoמזל בתולה
זה אפשרי, על פי הורוסקופ שבועי שתגלו שלקוח או שותף לא כל כך העריכו את שיתוף הפעולה שלכם. אתם יכולים לצפות אותו דבר מהבוסים, כך שהתדמית בעבודה עלולה לסבול בגלל משחקי כוח. בכל מקרה, תעשו את הצעד הנבון!
אהבה: אם אתם רוצים לדבר עם בני הזוג בעניינים רגישים או בנושאים שאתם מרגישים קשורים אליכם אתם תתקלו בחוסר אמפתיה מצידם. על פי תחזית אסטרולוגית תחזרו לרגשות יותר טובים בחלקו השני של השבוע כאשר אתם תבינו שהסלחנות והכוח להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם.
בריאות: מיום חמישי עד שבת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי. בין אם אתם מקדישים זמן לתחומי עניין שונים, או לנסות שיטות של מודעות עצמית או אפילו לבחור לעזוב את העיר כדי לשחרר את הלחץ לכמה שעות. כל זה בטוח יעשה טוב מבפנים ותתמלאו בחשיבה החיובית. אתם רק צריכים לקחת את היוזמה!

Libraמזל מאזניים
לפי אסטרולוגיה שבועית עלולות להתעורר בעיות מסוימות במקום העבודה בגלל תקציבים שלא יגיעו בזמן. רצוי גם להכין את עצמכם לקרת הוצאות די גדולות. עם זאת, לקרת סוף השבוע, התדמית שלכם משתפר בעבודה.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: מומלץ לפי הורוסקופ שבועי אם תרגישו סימנים או תסמינים של מחלה לפנות לרופא ולהתחיל בבדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות. שימו לב גם למצבי הרוח!

Scorpioמזל עקרב
על פי תחזית אסטרולוגית תקבלו יחס קשוח ממורים, בוסים או אפילו מעמיתים לעבודה. דבר זה מגביל אתכם לעשות את הדברים כפי שאתם רוצים. לקרת סוף השבוע תקבלו הצעה של שיתוף פעולה במסגרת פרויקט שבכל מקרה לא יכולתם לבצע אותו לבד.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי יהיו כמה התרחשויות שיזכירו לכם שישנם אנשים אשר מאמונים ביכולותיכם והם מוכנים לסייע בכל הזדמנות. כמובן מדובר על בני הזוג, בני משפחה וחברים קרובים. גם אם היה לכם רושם שהם לא יעשו הכל כדי לעזור לכם, אתם עלולים ולהיות מופתעים מהיפוכו של הדבר. תראו להם מה אתם מסוגלים ותגרמו להם להתגאות בהם.
בריאות: האזהרות של אסטרולוגיה שבועית של שבוע שעבר עדיין בתוקף. במקרה של מחלות ישנות שחוזרות לתמונה זה הזמן בתחילת השבוע לטפל בזה ולהחזיר את האיזון של הגוף. עכשיו זה הזמן הנכון כדי להיפטר מכל הבעיות הרפואיות האלה.

Sagittariusמזל קשת
התקציב שלכם בימים האלה לא פטור מארגון מחדש, במיוחד אם אתם נאלצים להכניס את היד עמוק לכיס כדי לשמור על אורח חיים מסוים או לבצע פרויקט אישי. על פי הורוסקופ שבועי טווח הימים שלישי עד חמישי יהיה הכי מועיל מבחינה מקצועי, כלומר לא יזיק להתמודד עם המטלות הדורשות ריכוז ויעילות דווקא בימים אלה.
אהבה: האווירה בתוך המשפחה היא ידידותית כך שאתם לפי תחזית אסטרולוגית יכולים להטעין את המצברים וכך להתמודד מול החיים עם כוחות טריים. בדיוק מסיבה זו, טוב יהיה להיות בבית בסוף השבועה. עם זאת, יהיו כמה ניצוצות בחיי של בני הזוג, שיכולים להוביל לפיצוץ, אם לא תמצאו פתרון בזמן.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית נתחילה עם החלק הפחות נחמד של השבוע שהוא בעניין המשקל. אתם יכולים לחיות עם התחושה ששום דבר לא קורה אם אתה נהנים מכמה ממתקים יותר מאשר כרגיל. כאשר אתם מרשים לעצמכם כמה פינוקים קולינאריים, אז תתחילו בהליכה של כמה דקות או פעילות גופנית.

Capricornusמזל גדי
הזדמנויות מעניינות במישור המקצועי. יש לכם את כל העניין לקבל ערבויות מרביות, ואולי אפילו הסכמים בכתב, אחרת אתם יכולים להסתכן בהפתעה לא נעימה בחודשים הקרובים.
אהבה: מאדים מביא לזוגות שכבר נישאו רוח רעננה בחיים המשותפים. הכל כל כך יפה… הרווקים הם מבוקשים, מה שגורם להם שיש אהבה באוויר. הם התאהבו ממבט ראשון מאדם שיקבל חשיבות רבה בחייהם.
בריאות: אתם מלאי מרץ, אך צריכים בזהירות לנהל את החיוניות ולא לבזבז אותה.

Aquariusמזל דלי
אתם חולמים על אופק מקצועי רחב ומבחינה זאת העתיד הוא ממש טוב. אך, אבוי, שגרת היומיום זה עינוי עבורכם! תנסו להעביר משימות המפריעות לכם לעמיתים לעבודה, אבל אין ברירה אלא לבצע גם המטלות שגרתיות, כי אחרת אי אפשר…
אהבה: כוכב הלכת פלוטו מתחזק להבת האהבה בתוך המשפחה, וונוס מנסה להגדיל את גובה הלהבות עוד יותר! עכשיו הכל וורוד.עבור הרווקים, מפגשים סנטימנטאליים, ידידותיים או טיולים צריכים לקחת אותם בזהירות, כי הם מוליכים אתכם שולל. הרי, הם כל כך רוצים לשמור על עצמאותם, עדיין, ובכל מחיר.
בריאות: יש לכם איזון טוב, אך הסיבולת, ומערכת החסינות הן פחות יעילות מהרגיל, כך שלא כדאי לשחק עם הבריאות שלכם.

Piscesמזל דגים
אתם יכולים השבוע לשפר את המצב מבחינת מקצועי, הודות ליופיטר, אשר הוא נמצא בזווית הרמונית. עם זאת, לא לעשות שום דבר, אשר עלול לסכן את מקום העבודה, גם אם האווירה או התנאים אינם לגמרי טובים.
אהבה: אוראנוס גורם לחוסר יציבות של בן/בת הזוג, אך ילידי מזל הזה, עם כל זה, יפגינו הבנת עם הפרטנר שלהם. לאלה שהם לא נשואים, התקופה היא חיובית לאירוסין או לקשר רומאנטי חדש. התחייבויות סנטימנטאלי בתקופה הזאת עשויה להיות בר קיימא.
בריאות: כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להרגיע ולנוח, אחרת אתם תבזבזו את האנרגיה באופן מיותר.