הורוסקופ שבועי 25.09.15 – 01.10.15

הורוסקופ תשע"ו – שנה טובה וגמר חתימה טובה

אסטרולוגיה תשע"ושנה חדשה מביאה איתה לרוב גם התחלות חדשות, בעזרת אסטרולוגיה תשע"ו תוכלו לדעת בדיוק מה הולך לקרות לכם בשנה הקרובה – ואילו דברים חיוביים או שליליים צפויים לפקוד אתכם במהלך השנה החולפת. הורוסקופ שנתי תשע"ו מיועד עבור כל מזל, כל מה שאתם צריכים…
readmore

 

 

Aries

מזל טלה
בעבודה ייתכנו בעיות מסוימות וזאת בגלל עמית לעבודה אשר איתו אתם לא מסתדרים. הוא יכניס אתכם למצבים מוזרים ולקונפליקטים. על פי הורוסקופ שבועי אתם תנצלו את כישרונותיכם התקשורתיים ואת קור הרוח כדי להתגבר על המכשולים שמייצר את אותו בן אדם.
אהבה: לפחות בתחילת השבוע, אתם לא משדרים באותו גל עם בני זוגכם וזה יתסכל אתכם, במיוחד כי האתגרים המקצועיים משתלבים בדרך זו או אחרת עם חיי האהבה והמשפחה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם לא בדיוק יודעים למה ולמי לתת יותר תשומת לב.  אתם צריכים להבין כי אתם לא יכולים לעשות הכל ולפעמים צריכים לחשוב על האושר האישי, לפני שמריצים אחרים.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי אסטרולוגיה שבועית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Taurusמזל שור
במקום העבודה אתם יכולים לצפות לדרישות יותר ויותר גבוהות וגם לקצב עבודה אשר גדל בעקביות. זאת לא סיבה לפחד כי לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מוכנים לעמוד בכל קריאת תגר ואפילו תקבלו שבחים מכולם. מבחינה פיננסית זו התקופה המתאימה לנצל כל הזדמנות להרוויח וזאת ללא מאמצים גדולים מדי.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. הדרך הפשוטה להבין את רגשותיכם תהיה לצאת לחופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי הורוסקופ שבועי כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  אסטרולוגיה שבועית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Geminiמזל תאומים
חייכם המקצועיים ממשיכים באותה מגמה כלפי מעלה, ללא כל השפעה של הכוכבים. על פי הורוסקופ שבועי עליכם להישאר מרוכזים ורציניים והדברים ילכו יותר ויותר טוב. המצב הפיננסי משתפר בזכות כמה השקעות מן העבר שעכשיו נותנות את התוצאות הצפויות. אם אתם נאלצים לקחת כמה החלטות חשובות בהקשר לזה, יש להיוועץ עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  תחזית אסטרולוגית שבועית הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Cancerמזל סרטן
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על קבוצה של כוכבי לכת אשר שיכולים להביא לשינויים והבטחות, אבל גם האטה בהתקדמות בתחום הקריירה. אתם תצטרכו להסתגל למצבים החדשים באופן פתאומי ורוב הזמן, תרגישו נשלחים אל הבלתי נודע. זה הו מצב אשר אתם שונאים מאד.
אהבה: אם אתם נישואים ולא רוצים שהזוגיות תקבל תפנית לא רצויה, על פי תחזית אסטרולוגית יש להפסיק עם התעלומות והחידות, כי בני הזוג יתחילו לחשוד. חלק מהאלה שלא נשואים נמשכים יותר לקשרים עם יתרונות חומריים ושוכחים לשאול את עצמם אם הם אוהבים באופן אמיתי או לא.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי הורוסקופ שבועי חוזים מצב בריאותי תקין אל תקלקלו זאת עם יותר מדי אוכל. הגיע הזמן לעשות דיאטה או לעסוק בספורט, כדי לשמור על מצב הפיזי תקין. אלה שבגילאים מתקדמים יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Leoמזל אריה
בתקופה זו אתם זקוקים ליותר שלווה, להרהר על מה שעשיתם עד כה ולחשוב על הפרויקטים החדשים. אסטרולוגיה שבועית
ממליצה שתלכו אחרי הלב שלכם ותגלו לבד מה ישמח אתכם. לצד האדם האהוב באפשרותכם להגדיר כללים חדשים של דו קיום וזה יפתור מחלוקות רבות.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי הורוסקופ שבועי אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Virgoמזל בתולה
בעבודה אתם משקיעים לא מעט אנרגיה אבל ההתלהבות שלכם תצטמצם במהלך הזמן. לפי תחזית אסטרולוגית אתם תעזבו פרויקטים שלא כל כך רציתם. לעומת זאת, עם יכולת שכנוע ועקשנות אתם תוכלו לעסוק בדברים שקרובים לליבכם. התוקפנות והיוהרה, בשלב זה רק יזיקו לכם ואם תהיו סבלניים וההצלחה תגיע.
אהבה: בין בני הזוג, פרט לכמה סכסוכים קטנים ולא רציניים הכל מתנהל כרגיל. לפי הורוסקופ שבועי שילוב מנצח של כוכבי הלכת יעניקו לרווקים הרבה ביטחון עצמי ומצליחים לגייס את כל הפוטנציאל של הפיתוי שיש להם ובכל יהיו מסוגלים למשוך את תשומת הלב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים ישפיעו לטובה על בריאותכם יעניקו בסך הכל בריאות טובה השבוע. החשש היחיד יכול להיות שבגלל האי יציבות העונתית של המזג האוויר ייתכן שמערכת הנשימה תפגע או משהו שקשור למערכת העיכול. לא מדובר על בעיות רציניות.

Libraמזל מאזניים
השבוע תצליחו להבין כמה דברים אשר יאפשרו לכם לקבל החלטות מהירות ונבונות. לפי הורוסקופ שבועי בזכות תמיכתם של הכוכבים תגיעו להחלטות המתאימה ביותר לתקופה זו. תנצלו את התקופה הזאת שהיא חיובית למדיי כדי להוציא לפועל את תוכניותיכם.
אהבה: מבחינה סנטימנטאלית אתם בהחלט עוברים תקופה מאד טובה. בני זוגכם, כרגיל, מאד רוצים שתרדו עם הרגליים על הקרקע ושתאמצו סדר עדיפויות אחר חדש. למרבה הצער המשפחה המורחבת לא תקבל בהבנה את הביקורת של בני זוגכם, אבל בפועל הכל יהי לטובתכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה גם לשים בצד את האגו ולפעול ברציונאליות.
בריאות: הכוכבים אשר משפיעים על בריאותכם לפי תחזית אסטרולוגית בעת זו יעניקו לכם הרבה אנרגיה, אבל ייתכן שתצטרכו להתמודד עם מצבי רוח וזאת מפני שאתם יותר מדי רגישים. אל תיקחו ללב כל דבר!

Scorpioמזל עקרב
על פי הורוסקופ שבועי פלוטו ישפיע באופן חיובי על התחום המקצועי. המיומנות והסבלנות יעזרו לכם לפתור בעיות שונות ואתם תצליחו לעשות זאת על ידי עקשנות ומקצועיות. אתם תהיו גאים מאוד מהעובדה שהצלחתם בכוחות שלכם, בלי סיוע מהצד.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית אנשי המשפחה חייבים להעריך מחדש את רמת המעורבות בחיי המשפחה לעומת העבודה. בתקופה הזאת אתם מרגישים לא מוערכים מספיק או נאהבים על ידי בני הזוג. לרווקים יש נטייה להיות מופנמים מדי ולא מתקשרים כמו שצריך עם הסביבה.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Sagittariusמזל קשת
זו התקופה הטובה ביותר להגביר את מאמציכם בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, התוצאות לא יאחרו לבוא אבל בתנאי שאתם תהיו מעורבים כמה שיותר. ועוד דבר נוסף, תרחיבו את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הקרובה מפני שיעזור לכם להתקדם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Capricornusמזל גדי
כוכב הלכת צדק, ישפיע לטובה כך שאתם תרגישו הרבה יותר נוח בעבודה מאשר בעבר. יהיו לכם הזדמנויות להיות מעורבים בכל מני פרויקטים ולמשוך תשומת הלב של הבוסים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם תבקשו סכום כסף מקרוב משפחה אשר, באמת, זקוקים לו. מומלץ שבעתיד תשקלו טוב כל הוצאה כדי שלא להגיע למצב להלוות כסף.
אהבה: אלה שנישואים חייבים לתת תשומת לב יותר לבני הזוג בתקופה הזאת. על פי הורוסקופ שבועי יש להימנע מהתפרצויות. אם אתה רווקים, כדאי להכיר טוב את הזוג העתידי לפני תחילת מערכת יחסים. עכשיו יש ההזדמנות להיות באור הזרקורים אך טעות גסה יכולה להשפיע על המוניטין שלכם. לכן, כל החלטה שתקבלו אתם חייבים לשקול אותה היטב.
בריאות: אתם מרגישים שרק חופשה יכולה לעזור לכם לטעון את המצברים, לאחר תקופה שבה גופכם היה תחת עומס יתר. למרות שנפשית, רגשית ופיזית אתם מרגישים טוב אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור על אורך חיים מאוזן.

Aquariusמזל דלי
במקום העבודה הפעילות שלכם היא תהיה חיונית עבור עמיתים שידעו להעריך זאת וגם לא ישכחו מפעם לפעם לומר כמה אתם חשובים עבורם. לפי הורוסקופ שבועי הרווחים הם טובים, כך שאתם תצליחו לחסוך, אז אתם יכולים להיות מרוצים מבחינה זו. אמנם, הכל נרה טוב אבל אתם חייבים להמשיך להתנהג נכון בכל הנוגע לקניות.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Piscesמזל דגים
בתחום הפיננסי ישנו קושי מסוים אך זאת לא סיבה להיכנס לחובות על ידי עוד הלוואות אשר אתם יודעים שלא תוכלו להחזירן. על פי הורוסקופ שבועי תצטרכו להתמודד בחלק האחרון של השבוע עם כמה מכשולים, יותר נכון. מומלץ להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון ורק כך להתגבר על הכל.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית אתם דואגים יותר מדי למצב הכלכלי מאשר למצב הסנטימנטאלי. לאחרונה תכננתם יחד עם בני זוגכם השקעה כל שהיא, אתם מבינים שדבר זה לא כל כך מציאותי מפני שהאמצעים לא מספקים. ייתכן שדבר זה יגרום לבעיות מסוימות בזוגיות שלכם.
בריאות: אתם עוברים תקופה לא פשוטה, של אי שקט פנימי וחרדות. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם סובלים לא מצליחים לישון טוב ולא מצליחים למצוא את מקומכם. אם אתם רוצים שמצב זה ישפיע על בריאותכם שאתם חייבים להוריד את רמת הלחץ באופן טבעי: לאכול בריא ולעשות פעילות גופנית ואתם תרגישו טוב יותר.


עמוד זה נצפה ע"י 2,611 גולשים