הורוסקופ שבועי 25.10.13 – 31.10.13

Ariesמזל טלה
בחיים המקצועיים, על פי הורוסקופ שבועי, הדברים מתחילים להשתפר ולהסתדר. תהיה לכם ההזדמנות להשיג מטרות חשובות. עכשיו, תהיה לכם נטייה לנוח על זרי הדפנה הרווחתם. תתאוששו ותתעוררו, חזקו את ההצלחות שהשגתם עד כה, ונסו גם דברים אחרים.
אהבה: הרמוניה בנישואין בין בני הזוג, הרחקת פיתוים, ולדיאלוג אפקטיבי, הן המשימות עבור מזל זה. נפטון ואוראנוס דואגים לחיים של הרווקים. ההשפעה שלהם היא מועילה: היא מקלה על המפגשים שלכם. יהיו פגישות עוצרות נשימה!
בריאות: הרבה אנרגיה בגלל מאדים. עייפים או חולים, אתם מתאוששים במהירות.

Taurusמזל שור
בתחום המקצוע אתם תהיו פעילים מאוד. לפי הורוסקופ שבועי, כאשר לא יעריכו את יכולותיכם, תחשבו על כך שכל המצב ישתנה. שמתם את המוט גבוהה, ובצודק לעשות כן. הפרויקטים השאפתניות שלכם ימשכו את תשומת הלב וההוקרה של הבוסים שלכם.
אהבה: אלה שכבר נישאו טוענים חופש מוחלט. באמת?! משמעות הדבר היא שהם עברו את כל הגבולות…היזהרו! הרווקים עסוקים בכיבושים הגורמים לחבריהם לקנא. אבל הרומנים "אקספרס" לא מספקים אותם, הם רוצים להעמיק את היחסים.
בריאות: לא יהיו בעיות. הגעתו של יופיטר בתחום הבריאות זה מבשר טובות.

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי, מאדים עם ההיבטים הטובים שלו, מטפטף חוצפה, רוח התחרותית והרצון להצליח. תעשו את המיטב כדי השאיפות שלכם יצליחו וכדי להשיג את המטרה. ההצלחה תהיה מלאה.
האהבה: הטבות של כוכבים עוטפים את המשפחות. האווירה בין הזוגות תהיה מעולה. עבור אלה שלא נשואים מרקורי "עובד" בהיבט ההרמוני: הוא מביא יחסים נעימים. אבל רוב הרווקים די אידיאליסטים, לפעמים הם מחשיבים את עצמם חצי-האלים, עם רצון להשיג יצורים חלומיים והמציאות…היא אחרת.
בריאות: הבריאות שלכם טובה בדרך כלל, אם תשמרו על זה ככה. במקרה של אכילה מוגזמת, ההשלכות יופיעו ללא דיחוי.

Cancerמזל סרטן
השאיפות המקצועיות הם גבוהות מאוד, אבל כדי להוציא אותם לפועל צריך להרהר זמן רב. יש לחפש ולארגן אנשי הקשר משלכם, דבר שיהיה לו השפעה טובה בעתיד. אתם יכולים לסמוך על החברים, ייעוץ שלהם יהיה שימושי.
אהבה: ההבנה בחיק המשפחה תהיה חיובית, כך שבני הזוג מתמודדים ביחד מול כל הקשיים. האלה שלא נשואים רוצים הכל: אהבה מושלמת. אבל דבר כזה לא נמצא בכל הדרכים וצפויים להיות גם אכזבות בתקופה זאת.
בריאות: שבתאי הגביל אתכם ועכשיו כבר לא כך שהטונוס הטוב והתיאבון חוזרים לחייכם.

Leoמזל אריה
השבוע יש סיכויים טובים עבור הקריירה שלכם. יהיו הרבה הזדמנויות ותוכלו לקבל הצעות מעניינות. אבל תהיו ערניים : נדרש הרבה הריכוז ומסירות.
אהבה: ונוס נמצא בזווית טובה ומביא הרמוניה בחיי הנישואין. הלא נשואים יחיו הפרשה לוהטת, יוצאת דופן עם המון תשוקה אשר מביא אותם למצב של ריחוף. זה זמן טוב לתכנן את עתידם.
בריאות: כוכב הלכת ונוס מטיב עם הבריאות שלכם וזה יכול לעזור להיגמל מהרגלים לא בריאים כמו עישון. גם על נדודי שינה ניתן כעת להתגבר יותר בקלות.

Virgoמזל בתולה
החיים המקצוענים יהיו קלים יותר עד כה. ונוס מביא אווירה נעימה בסביבה המקצועית והבנה עם הבוסים ועם העמיתים. מי שידעה הכזבות או עיכובים בלתי רצויים בעבודה, אין לו כבר על מה להתלונן.
אהבה: ונוס מביא שלווה בקרב הזוגות הנשואים. עבור אלה שלא נשאו, זה אפשרי שידידות ישנה תתפתח ליחסים של אהבה. אבל, אזהרה: לא לערבב אהבה עם כסף כי יש הסיכוי לאבד את שניהם.
בריאות: יופיטר גורם לזה שלא תהיה שום סיבה לדאוג לבריאות שלכם. אבל, להיזהר: יופיטר דוחק לעודף מזון או אלכוהול.

Libraמזל מאזניים
מבחינת המקצוע הכל יהיה קל וללא סיפורים. עם זאת, אוראנוס יגרום לכם לחשוב על תפקיד חשוב יותר. תהיה לכם הזדמנות להגיע אליו, אבל רק אם אתם תישארו מציאותיים ולחשוב ברצינות על מה שאתם רוצים. מצב הרוח הפזיז וקוצר הרוח הם דברים טיפשים.
אהבה: תחת כנפו המגנה של ונוס, הזוגות שבמשפחות יחלקו בניהם הבנה, חיבה ולמה לא, אושר. ונוס מעניק לרווקים הזדמנויות רומאנטיות רבות. הם מלאי קסם, וזוכים מהצלחות רבות מול המין השני. אם עד כה הם לא חשבו על הנישואין, עכשיו הם חושבים על זה בשמחה ובאושר.
בריאות: השמש, מרקורי ויופיטר יעניקו לכם אופטימיות ומרץ.

Scorpioמזל עקרב
יהיו "תזוזות" בחיים המקצועיים, אולם שינויים אלה אינם בהכרח שליליים. לנהל אותם עם רוגע, זה הכל. עליכם להקטין את האימפולסיביות ולקחת צעד אחורה אל מול מצבים מלחיצים.
אהבה: בתוך חיי המשפחה, ונוס ומאדים מבטיחים חיים נעימים ללא הפרעות ובהרמוניה. בחיים של הרווקים ההרפתקאות הן לשביעות רצונם. אבל, זה דורש שיקול דעת נוסף, אם אתם רוצים לשמור על מוניטין.
בריאות: המורל מעולה ואנרגיה של מאה אנשים! אך בטוח יותר להתרחק ממחלות וויראליות.

Sagittariusמזל קשת
אם השגתם הצלחה מקצועית, רצוי לא להישען על עלי דפנה. נהפכו, יש להגן באופן נמרצות את מעמדכם אחרת תגלו שי עמיתים קנאים, רבים שאורבים לכם.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי, ונוס משפיע לטובה על חיי הנישאים, אבל פלוטו לא! אז, , לכו על קצות האצבעות… הלא נשואים צריכים להיזהר: אנשים שאתם תכירו בתקופה הזאת אינם המתאימים להיות הנפש התאומה או מה שאתם מחפשים. צריך לחכות עד אתם פוגשים את האדם הנכון.
בריאות: הכל בסדר עם הבריאות וכאבים שסבלתם מהם לאחרונה לאט, לאט נרגעים.

Capricornusמזל גדי
הדברים במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, יהיו פשוטים. אבל, אתם צריכים להיזהר להיות מעורבים בסכסוכים עם כמה אנשים בסביבה המקצועית. במקרה של כוח עליון, יש להימנע מוויכוחים סותרים. אתם יכולים לשחק את התפקיד של המתווך.
אהבה: ונוס משפיע לטובה על חיי הנישואין של מזל זה. ארוחת ערב רומנטית זה כל מה אתם צריכים. הלא נשואים יחיו את הנס של האהבה: מעריכים את החיוביות של החיים ורואים הכל בוורוד. חיים את האהבה ברמה הגבוהה ביותר, דבר שלא קורה כל יום.
בריאות: עם יופיטר ופלוטו בזווית טובה הדינאמיות לא חסרה לכם. לשים לב שיש נטייה להגזים עם המזון או עם סקס, דבר שגורם לעייפות. תהיו הגיוניים!

Aquariusמזל דלי
לפי הורוסקופ שבועי, נראה שבמישור המקצועי, יהיה שיפור, או יפתחו אופקים חדשים, בתנאי שאתם תסכימו על כמה שינויים במקצוע. הסיכויים המוצעים הם לא זניחים, במיוחד במצב הכלכלי הנוכחי.
אהבה: החיים בתוך המשפחות יהיו מלאי חום ותשוקה. לרווקים תועלת מההשפעה של אלת האהבה, ונוס, המבטיחה שהם יפגשו את האידיאל של האהבה השבוע, אהבה חדשה שיכול לשנות את חייהם; יהיה מזל בתולה או מאזניים.
בריאות: מאדים ממלא אתכם באנרגיה, אבל, למרבה הצער, הפזיזות, גורם לתאונות קטנות, אז להתנהג באופן שקול.

Piscesמזל דגים
אתם מרכזים את כל הכוחות כדי לקדם את הקריירה. זה זמן טוב לנצל את הידע ואת הקשרים ולדבר על התוכניות. אולי, שינוי יביא את הקידום שחלמתם עליו.
אהבה: דברים טובים במערכת היחסים שבתוך המשפחה: אווירה רגועה שולטת. הרווקים הם נשמות רגישות שזקוקות לנחמה מהמין השני. גישה כזו יכולה להביא הרפתקאות רבות, רק נותר להתנגד או להיכנע…
בריאות: יופיטר ופלוטו אחראים לבריאותכם, מה שאומר שלא חסר כלום, אך רצוי להימנע ממתחים, שומן ומלח.