הורוסקופ שבועי 25.11.16 – 01.12.16

Aries

מזל טלה
אתם חולמים על אופק מקצועי רחב ומבחינה זאת העתיד הוא ממש טוב. אך, אבוי, שגרת היומיום זה עינוי עבורכם! אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להעביר משימות המפריעות לכם לעמיתים לעבודה, אבל אין ברירה אלא לבצע גם המטלות שגרתיות, כי אחרת אי אפשר…
אהבה: כוכב הלכת פלוטו לפי תחזית אסטרולוגית מתחזק את להבת האהבה בתוך המשפחה וכוכב נוסף וונוס מנסה להגדיל את גובה הלהבות עוד יותר! עכשיו הכל וורוד.עבור הרווקים, מפגשים סנטימנטאליים, ידידותיים או טיולים צריכים לקחת אותם בזהירות, כי הם מוליכים אתכם שולל. הרי, הם כל כך רוצים לשמור על עצמאותם, עדיין, ובכל מחיר.
בריאות: בריאותכם באופן כללי היא די טובה, אך מערכת החסינות פחות חזקה מהרגיל, כך שלא כדאי לשחק עם הבריאות שלכם.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי לפי תחזית אסטרולוגית הולכת להיות תקופה של שפע. אתם רוצים לנצל את כל ההזדמנויות שעולות בדרך ותצליחו לפתח את הקריירה שלכם. צף באוויר קידום. אם אתם רוצים לבקש העלאה, עכשיו זה הזמן!
אהבה: כוכב הלכת ונוס יארגן עבור הזוגות שכבר נישאו, אווירה חמה וחושניות. עבור הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי ההשפעה של הכוכבים גורמת לכך שהאינסטינקטים גוברים על הרציונאל. חלק יבחרו בנישואין, אחרים ינצלו את הפרי האסור, יעדיפו אהבה הרפתקנית וכן ישמרו על החופש היקר כל כך להם.
בריאות: מבחינת נפשית על פי אסטרולוגיה שבועית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות וזה מעניק לכם יכולת מצוינת לעמוד בלחצים. כל זה כמובן משפיע לטובה גם על המצב הפיזי.

Geminiמזל תאומים
כוכבי הלכת יפנקו אתכם בתום המקצועי בתקופתה הזאת. לפי הורוסקופ שבועי הם מבטיחים נסיבות חיובית, אוטונומיה ואת האמצעים הדרושים לבצע באופן תקין את המשימות. העבודה היומית תביא לכם סיפוק מרבי.
אהבה: אם בני הזוג של מזל זה היו מתבקשים לדרג מה הכי חשוב לכם כרגע הם היו מדברים על הרמוניה במקום הראשון ועל החושניות במקום השני. לפי תחזית אסטרולוגית החיים הסנטימנטאליים של הרווקים יסתבכו מאד כאשר האהבה והכסף יתערבו. אי אפשר לקבל הכל!
בריאות: אתם מלאי אנרגיה וגם מבחינה גופנית ונפשית אתם מרגישים בשיא. לפי אסטרולוגיה שבועית רק הירח יכול להפוך אתכם לרגישים מדי.

Cancerמזל סרטן
מבחינה מקצועית, אתם נוטים להיות לא זהירים ולהמשיך לסמוך על מה שהשגתם קודם לכן. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתעשו חושבים, אחרת תשלמו ביוקר. מגיע הזמן להתעורר, אחרת תשלמו ביוקר! גם לא לשרוף את הגשרים.
אהבה: הזוגיות שיש בתוך המשפחות, לפי תחזית אסטרולוגית תהיה שלווה הרבה יותר מאשר בעבר. הרווקים עלולים למצוא את עצמם במצב עדין בפרשת אוהבים, משום שהם מערבבים כסף עם אהבה. נדרשת תשומת לב רבה, שכן אנו יודעים כי כסף ואהבה ביחד זה חומר נפץ…
בריאות: אתם מאד נמרצים וכל זה בגלל מאדים, אבל, לפי הורוסקופ שבועי זה יכול לגרום לתוקפנות. עם זאת תוכלו למצוא הקלה בפעילות מתמשכת ובספורט.

Leoמזל אריה
למרות שכוכב הלכת פלוטו יכול לתת לכם הרגשה של חוסר שקט במישור המקצועי, לא צריך לפחד. הורוסקופ שבועי ממליץ רק להתאמץ קצת, כדי להסתגל למצבים החדשים העולות בפעילות המקצועית, אשר, אגב, הם מועילים מאד. אתם צריכים לפחד רק מהרגלים הישנים.
אהבה: ההנאה האמיתית לפי אסטרולוגיה שבועית תהיה רק בבית בחברת בני המשפחה שלכם. הרווקים, בגלל היבטים מסוימים של כוכב הלכת ונוס, יעופו מפרח לפרח. יהיו הצלחות יפות בחיי האהבה, אלא שהן יכולות להיות ארעיות וכל זה נמשך בכל התקופה הזאת.
בריאות: בתקופה זו הבריאות שלכם היא בסדר גמור – אין מה לדאוג! ובכל זאת בתחילת החודש לפי תחזית אסטרולוגית בגלל כוכב השפעת של כוכב מאדים יתכן אי נוחות במערכת הנשימה.

Virgoמזל בתולה
עקב ההשפעה המיטיבה של כוכב הלכת אוראנוס, לפי תחזית אסטרולוגית אתם דיפלומטים יותר, חברותיים יותר ב מישור המקצועי. לכן, יש לכם קשרים טובים עם עמיתים לעבודה ועם הבוסים הממונים עליכם. הקשרים עם אנשים חשובים שימושיים מאד בקריירה שלכם והיא תתחיל לטפס.
אהבה: במשפחות הכל אפוף באווירה של תקשורת והבנה . רוב הרווקים לפי הורוסקופ שבועי מרגישים עכשיו דחף חזק וצורך ביציבות מיידית. אז במקרה כזה, רבים יגיעו לרבנות. וזה לא קשה מדי לעשות את הצעד הזה…
בריאות: מבחינה בריאותית הכל נראה תקין אך אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור על כוחותיכם ולא לבזבז את האנרגיות באופן מיותר על דברים חסרי חשיבות.

Libraמזל מאזניים
לפי אסטרולוגיה שבועית, במישור המקצועי אתם מוגנים על-ידי כוכב הלכת מאדים, כוכב המאבקים, אשר יאפשר ביצועים מבריקים ומוצלחים, במיוחד אם יש במקצועות הליברליים או עצמאיים.
אהבה: השמש מביאה תשוקה לתוך קשר הנישואין שלכם. לגבי הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית ההשפעה של ונוס יכולה להיות מתורגם למספר דברים: הכרויות, אהבה ממבט ראשון, בבלבולים, אי הבנות, אהבה מאושרת, התפתחות לא צפויה של רגשות והרצון להיות נאהבים. הכל אפשרי, במובן הטוב של המילה.
בריאות: למרות שבריאותכם היא טובה, הורוסקופ שבועי ממליץ לכם רק לשים לב לתזונה כי הקיבה יכולה להיות רגישה וכואבת.

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מוגנים על-ידי כוכב הלכת מאדים, כוכב המאבקים, אשר יאפשר ביצועים מבריקים ומוצלחים, במיוחד אם יש במקצועות הליברליים או עצמאיים.
אהבה: השמש מביאה תשוקה לתוך קשר הנישואין שלכם. לגבי הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית ההשפעה של ונוס יכולה להיות מתורגם למספר דברים: הכרויות, אהבה ממבט ראשון, בבלבולים, אי הבנות, אהבה מאושרת, התפתחות לא צפויה של רגשות והרצון להיות נאהבים. הכל אפשרי, במובן הטוב של המילה.
בריאות: למרות שבריאותכם היא טובה, הורוסקופ שבועי ממליץ לכם רק לשים לב לתזונה כי הקיבה יכולה להיות רגישה וכואבת.

Sagittariusמזל קשת
אינטואיטיביים ומלאי תבונות, אתם תשתמשו בכישרונות האלה במישור המקצועי כדי להיות יותר יעילים בעבודה. השאיפות מתעוררות וזאת הסיבה למוטיבציה להצליח. בנוסף, לפי אסטרולוגיה שבועית אתם תקבלו גם תמיכה.
אהבה: בחיי הנישואין המצב משתפר ואתם אחראיים יותר. הלא נשואים שואפים יותר מדי גבוה ומסתכנים לבזבז מפגש מעניין מאוד בגלל הרושם שהאנשים הם לא כך "מבריקים" כפי שהם רוצים אותם. הורוסקופ שבועי ממליץ לכם להפגין יותר צניעות, ריאליזם ופחות דרשות.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית כוכבי לכת רבים יבטיחו בריאות פיזית ונפשית טובה. לנצל את השפעת הירח לטובת הבריאות שלכם.

Capricornusמזל גדי
מבחינת מקצועי, יהיו כמה שינויים צפויים ואחרים, לחלוטין בלתי צפויים. לא לחיות בשגרה, אלא להתאים את הזדמנויות לפי הצרכים שלכם. משהו נגמר, אבל למרות כל זה לפי תחזית אסטרולוגית השינויים האלה הם נוחים לגמרי, אין לכם על מה להתלונן!
אהבה: הרמוניה – הרמוניה, אבל אתם לא צריכה להעמיד במבחן את הסבלנות של בני הזוג שלכם. לרווקים: כוונות טובות ורגישות בכל קשר סנטימנטאלי, אך, לפי אסטרולוגיה שבועית אתם נוטים להיות חולמניים, מה יכול להביא להכזבות. יכול להיות שאתם נמשכים אל האדם הלא נכון וזה יגרום לאי הנוחות.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, המערכת החיסונית היא חזקה, אבל הורוסקופ שבועי ממליץ לשים לב למתיחת של שריר אם אתם מתאמנים באופן קיצוני.

Aquariusמזל דלי
זוהי תקופה שבה לפי הורוסקופ שבועי הדברים שבמישור המקצועי מתפתחים מהר מהצפוי ואתם יכולים לראות את המשאלות שלכם מתגשמים. צלילות הדעות והיכולת הגדולה לעבוד זה יעזור. אם יש לכם עבודה עם קהל המגנטיות שלכם יעשה את שלו.
אהבה: בתוך המשפחה לפי תחזית אסטרולוגית יהיו יחסים חיוביים בין בני הזוג. לתקופה טובה של פרשת חיים מתנזר. עבור הרווקים עכשיו יש תקופה שחייבים לפתח מערכות היחסים, לחזק את אלה שהן חיוביות ולסלק כל דבר שהוא מיותר.
בריאות: אצלכם התיאבון הוא הפכפך. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לדאוג לארוחות סדירות, שלוש פעמים ביום ובלילה לוותר על התאווה לממתקים .

Piscesמזל דגים
מבחינת מקצועי לפי תחזית אסטרולוגית הכל חיובי עם הזדמנויות רבות ומעניינות. אם אתם תדעו איך לנצל אותן, הקריירה שלכם תתקדם יפה. יש לכם עניין לשחק בקלף של היוזמה והאומץ. לא נשאר אלא רק לבסס את ה"כיבושים" המקצועיים.
אהבה: הכנסה של פלוטו לפי אסטרולוגיה שבועית מביאה תשוקה בין בני הזוג הנישואים. הרווקים ייתכן שיקפצו לתוך בריכה ללא מים…, אם הם הופכים את בני הזוג לאלים. לחלומות צנועים ומציותים יותר, יש יותר סיכויי להצלחה.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי סטורן ופלוטו גורמים לכך שבריאותכם תהיה טובה, עם איזון פיזי ונפשי מצוין. עם זאת שימו לב לדלקות במערכת הנשימה.


עמוד זה נצפה ע"י 1,857 גולשים