הורוסקופ שבועי 26.06.15 – 02.07.15

Aries

מזל טלה
על פי תחזית אסטרולוגית מבחינה מקצועית תרגישו תסכול מפני שכמה מהתכניות הקשורות לעתידכם נראות לכם בלתי אפשרות. אם תהיו יותר ריאליים לגבי שאיפותיכם תתאכזבו פחות.
אהבה: האווירה די מתוחה במערכות היחסים בגלל ההשפעה של הירח. הימנעו מוויכוחים בנושאים רגישים. גם הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי נתקלים בתגובות לא נעימות בלשון המעטה, אשר יכולות לסבך את מצבם. עליהם להפגין איפוק לא משנה מה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתערכו מחדש את מצבכם הבריאותית. הסיבה לכל מני בעיות היא חוסר ערכה עצמית מספיק גבוהה. אם אתם רוצים להשתלב מבחינה חברתית תפסיקו לדכא את האני הפנימי שלכם. המצב הנפשי תמיד משפיע על המצב הגופני.

Taurusמזל שור
בעבודה הבוסים והקולגות יעריכו אתכם מפני שתצליחו לתת פתרונות מהירים לבעיות שונות. לפי הורוסקופ שבועי מצבכם הפיננסי ישתפר במידה מה ולכן תקציב יאזנן קצת.
אהבה: אם מערכת היחסים שלכם היא סולידית, לפי תחזית אסטרולוגית  אתם הולכים לקרת תקופה יפה מלאה הרמוניה. אם יש לכם בעיות ביניכם לבין זוגכם כבר זמן רב, זה הכרחי שתנהלו איתם שיחה כנה ופתוחה כדי ליישב את המדורים. בכל מקרה, ידוע שתקשורת תמיד יכולה להוביל להבנה יותר טובה של מקור הבעיות.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע. שימו לב יותר לתזונה ולאורך החיים הכאוטי שהיה לכם עד כה.

Geminiמזל תאומים
לא רק משאבי הזמן והאנרגיה אתם צריכים לנהל השבוע באופן חכם אלא גם מערכות היחסים בין עם בני הזוג בין שותפים לעבודה. זכרו לעוזר למשהו זה לא לתת לו את הדג אלא ללמד אותו לדוג. לפי הורוסקופ שבועי יש לטפח יחסים בריאים גם מבחינה רגשית וגם מקצועית!
אהבה: כאמור, בגלל הירח המלא אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להעריך מחדש את מערכות היחסים עם אנשים שבחייכם ובעיקר את היחסים עם בני  זוגכם. אם מה שמלכד אתכם אינו החזון משותף והרגשות, שאלו את עצמכם אם מדובר על משהו טוב או זה משהו שהתחיל מהתחלה ברגל שמאל. זה הזמן להתעורר!
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית  הירח המלא קורא לכם לשים במאזניים כמה שאתם משקיעים ביחסים עם אחרים ואת היתרונות של הזמן והאנרגיה שאתם משקיעים עבור האנשים שלצידכם. עכשיו זה הזמן להפסיק החיבורים אשר מבזבזים לכם את האנרגיה  או פשוט גורמות נזק לבריאותכם.

Cancerמזל סרטן
אתם לא אמורים להיכנס לחובות אם אתם יודעים שלא תוכלו לעמוד בהם וגם לא חייבים להגיב באופן לא שקול מבחינת הכסף. על פי תחזית אסטרולוגית אתם הולכים לקרת בכמה סיבוכים, בחלק האחרון של השבוע. יהיה צורך להתייעץ עם אנשים שמבינים בנושא ובעלי ניסיון ורק בדרך הזו תוכלו להשלים מספר מטרות.
אהבה: ייתכן, לפי הורוסקופ שבועי שתשימו עין על אדם אינו פנוי ושלא חולק את הרגשות שלכם. מומלץ שאתם תתעוררו למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה יהיה טוב יותר לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בטוח יש לידכם אדם מיוחד שמגיע לו את כל האהבה ונאמנות.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם תפתחו את השבוע מלאי אנרגיה. עם זאת, נסו להישאר עם הראש על הכתפיים ולא לתת לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. אולי מצבכם הרוח הטוב לא יהיה מסנכרן עם המצב הרוח של האחרים, אבל זאת לא סיבה להיות מדוכאים. אז, תישארו את החיוך על שפתיים.

Leoמזל אריה
ברמה המקצועית הכוכבים לפי הורוסקופ שבועי יחזקו אתכם כך שתוכלו להגיע ליעדכם. התמדה ואומץ זה משהו שמלווה כל פעולה אשר אתם עושים . אל תפחדו לעבוד הרבה או להשקיע הרבה זמן בעבודה, כי בזה תלויים דברים רבים בקריירה. גם כן, יש לקחת בחשבון כל האמצעים הנדרשים כדי להצליח ולחפש כל הזדמנות אפשרית. אין דאגה, יש לכם את  תמיכתם של הכוכבים.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וממשיכים לתכנן ביחד את עתידם. עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית  
תקופה זו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין להתקדם שלב ביחסים שיש להם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: השבוע אתם לא מתלוננים על בעיות בריאות. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם מלאי אנרגיה ומבינים שאם תאמצו דיאטה מאוזנת, מצב הרוח והמצב הפיזי ישתפרו יותר ויותר.

Virgoמזל בתולה
זאת תקופה של חגיגה אמיתית במישור המקצועי. אתם תתקדמו ותרגישו גאווה על כך שהצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או התערבות מצד הסובבים אתכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתשתמשו גם באינטונציה שלכם כדי להגיע ליעדים שקבעתם לעצמכם.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית דעתכם מוסחת ממערכת היחסים ואתם לא שקטים. תזכרו שמי שרוצה לתפוס שתי ציפורים ייתכן שלא יצליח לתפוס אף אחת מהן. הרווקים פעילים בחיי החברה פעילים וכך יכירו כל מיני אנשים חדשים. משהו ימשוך את תשומת לבכם במיוחד על אף שהקשר הזה נראה בלתי אפשרי, אל תרימו ידיים.
בריאות: שימו לב למצבי הרוח ותעניקו גם לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי וזה בטוח יעשה לכם טוב. מומלץ לפי הורוסקופ שבועי שאם יהיו תסמינים של מחלה לפנות לרופא כי משהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות.

Libraמזל מאזניים
אתם מרגישים שאין לאן להתקדם במקום העבודה הנוכחי וזאת הסיבה שאתם תתחילו לחפש עבודה חדשה יותר אטרקטיבית. אתם רוצים להוכיח לסובבים אתכם שיכולותיכם הן מעל מה שהם רואים. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תוכלו להצליח לעשות זאת אם תתקדמו צעד אחר צעד.
אהבה: לגבי אלה אשר כבר נמצאים במערכת יחסים כוכב ונוס ישפיע באופן חיובית על הזוגיות. בני הזוג יזכו לתשומת לבכם, מה יביא לתוצאות מדהימות. מאדים יעצים, לפי הורוסקופ שבועי אצל הרווקים את הרצון לפלרטט, מה שיגורם להם להתאהב במהירות. רבים יחשבו שזה משהו שלא מתאים להם, אבל ישלימו עם המצב כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: על פי כל התחזיות של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם היא מצוינת וללא בעיות יוצאות דופן. גם הכוכבים השולטים על בריאותכם משפיעים לטובה ואתם מלאי ויטאליות, תמיד פעילים ותמיד במצב רוח טוב.

Scorpioמזל עקרב
על פי תחזית אסטרולוגית השבוע תצטרכו לעבוד קשה, אך אודות השפעת שהחיובית של הכוכבים תצליחו להתגבר על כל המכשולים שבדרך. אתם לא תהססו לעשות מאמצים כדי להשיג את המטרות, גם אם אתם יודעים שהבוסים שלכם מעריכים אתכם.
אהבה: כדי לשפר את מערכת היחסים, השבוע זה הזמן המתאים ביותר לעשות את הצעד הזה. גם הכוכבים, לפי הורוסקופ שבועי
 הם לטובתכם, אז יש לנצל את התמיכה הזאת. תשתדלו להבין שפשרות הן חלק מהחבילה של חיים משותפים והתוצאות לא יאחרו לבוא אפילו מהר מהצפוי.
בריאות: העמוס שבעבודה מתחיל לתת את אותותיו, כך שאתם תרגישו יותר עייפים והגוף לא יהיה מסוגל להתמודד יותר עם הקצב האינטנסיבי הזה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנוח ככול האפשר ואפילו לקחת פסק זמן של מספר ימים. החופש הזה יאפשר לכם לשוב ולתפקד כרגיל.

Sagittariusמזל קשת
באופן כללי במישור המקצועי, על פי הורוסקופ שבועי לא יהיו שינויים משמעותיים ולמרות זאת התקופה הזאת היא פעילה, עם מלאה רעיונות ופרויקטים ואולי אפילו תטוסו לחו"ל. העתיד המקצועי נראה טוב ולא תצטרכו לעשות מאמצים גדולים מדי בשביל להשיג מטרות.
אהבה: בנישואין היחסים רק הולכים ומשתפרים מיום ליום. הכל ברור יותר ואתם לפי אסטרולוגיה שבועית מפגינים הבנה כלפי הצרכים והציפיות של בני זוגכם. הירח יגרום לאלה שרווקים להיות תובעניים, כך שנראה שהסיכוי שמשהו יפתה אותם הוא די נמוך. אם לא תורידו את רמת הדרישות אתם תהיו לבד עוד הרבה זמן.
בריאות: בריאותכם, לפי תחזית אסטרולוגית היא די טובה וגם רמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא יהיו שום בעיות במישור הבריאות, הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים מאושרים ובריאים. מומלץ לאמץ אורח חיים בריא ומאוזן וללא הגזמות מיותרות.

Capricornusמזל גדי

אם אתם רוצים לשנות את התחום שבו אתם עובדים, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לחושש מהתחלה חדשה או ממכשולים שתיתקלו בהם. יש לסמוך על הכוחות שלכם יותר. שינוי עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים ברגע הזה. הכסף הוא הנושא המרכזי השבוע, כי כרגיל אין מספיק.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי הורוסקופ שבועי התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: תוכלו למצוא, בסופו של דבר, את האומץ, כדי להיפטר מכמה הרגלים שליליים עבור בריאותכם. לפי תחזית אסטרולוגית
המאמצים שלכם לא יהיו חסרי תועלת. יש לכם המון אנרגיה ורצון ברזל כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים.

Aquariusמזל דלי
אתם תמקדו את האנרגיה שלכם בעבודה ובחיפוש של צמיחה כלכלית. זה הזמן על פי תחזית אסטרולוגית  למצאו אופקים חדשים לקריירה שלכם. יש להרחיב את תחומי האחריות בעבודה וזה יתרום לצמיחה המקצועית ובכך תוכלו למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות הנוכחיות.
אהבה: יש לכם כל הסיבות לשמוח ואתם לא מאפשרים לשום בעיה לקלקל את מצב הרוח הטוב. גם אם עדיין יש דברים שצריכים לסדר אותם במשפחה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים בצד את הדאגות, לפחות לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות. לאלה שאין כרגע מערכת יחסים השבוע יהיה מלא מפגשים עם חברים, כך שאין מה לדאוג, אתם לא תהיו לבד.
בריאות: אתם במצב בכלל לא רע במונחים של בריאות. ההיפך הוא הנכון! על פי הורוסקופ שבועי זו פעם הראשונה לאחר זמן רב, שאין לכם שום בעיה. עם זאת, אתם  חייבים לטפל בעצמכם כראוי, אחרת המצב עלול להשתנות, אז תיזהרו.

Piscesמזל דגים
על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעשו טעות אשר תמשכו את תשומת הלב של הבוסים. לזמן מה, אתם תישארו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך הדברים מסתדרים מעצמם, בסופו של דבר. אל תעשו מזה יותר מדי עניין , אבל גם אל תהיו שעננים.
אהבה: בחייכם יופיע מישהו חדש. התזמון, על פי הורוסקופ שבועי הוא מאוד מתאים בהתחשב שהקשר שבו אתם הייתם מעורבים לא היה טוב כבר זמן מה. עכשיו זה נראה שהקשר החדשה מפצה בדיוק על הדברים שבקשר הקודם לא עבדו. שימו לב לא לקבל החלטות פזיזות.
בריאות: אתם במצב בכלל לא רע במונחים של בריאות. ההיפך הוא הנכון! על פי אסטרולוגיה שבועית זו פעם הראשונה לאחר זמן רב, שאין לכם שום בעיה. עם זאת, אתם  חייבים לטפל בעצמכם כראוי, אחרת המצב עלול להשתנות, אז תיזהרו.



עמוד זה נצפה ע"י 2,540 גולשים