הורוסקופ שבועי 27.03.15 – 02.04.15

Aries

מזל טלה
מבחינת הורוסקופ שבועי בנושא הקריירה הכוכבים יעודדו אתכם להשיג דברים על ידי התמדה ואומץ. בעקשנות שלכם בסופו של דבר תלויים דברים רבים בקריירה. רצוי לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים להשגת מטרות שונות ולמצאו הזדמנויות מתאימות.
אהבה: הזוגות הנשואים יעשו הכל כדי להתקרב זה לזאת כמה שיותר. בסך הכל החיים אצל הנישואים הם טובים. הרווקים יהיו במצב לא ברור לגמרה. הם, לפי  תחזית אסטרולוגית לא החליטו איפה הגבול בין ידידות לבין אהבה. אבל גם לעמימות יש קסם ומצד שני תמשיכו לחפש את האהבה.
בריאות: על פי אסטרולוגיה השבועית הבריאות הטובה תגרום לכם להרגיש נפלא. גם מבחינה מנטאלית אתם מאוזנים היטב. הכוכבים מעניקים לכם אנרגיה וחיוניות, ובכך אתם יכולים להיפטר ממצוקות קטנות. תנסו להצטרף לקבוצה של יוגה.

Taurusמזל שור
הכוכבים יהיו די ניטראליים מבחינת עבודתכם. שלושת הימים הראשונים של השבוע הדברים הם באופן כללי מסתדרים, אבל אחרי זה, לפי תחזית אסטרולוגית אתם חייבים להיות זהירים, להפחית ציפיות ולהתאמץ יותר. ייתכן שמשהו מהעמיתים לעבודה רוצה להוציא אתכם שעיר לעזאזל בשל טעות שהוא עשה.
אהבה: אפשר להגיד שעל פי הורוסקופ שבועי לא יקרה שום דבר מיוחד אצל אנשי המשפחה. מי שמסתדר, מסתדר ומי שלא, לא. הלא נשואים מתמלאים באהבה: רוצים להתחתן מהר, רק מחכים להזדמנות! זה יהיה טוב לחשוב על זה עוד יותר טוב. אתם מפלרטטים בלי סוף.
בריאות: במילה אחת עייפות, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית זה לא מדובר על עייפות פיזית, אלא מדובר יותר על עייפות נפשית. הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יכולים לגרום על אי יציבות רגשית שתחלוף.

Geminiמזל תאומים
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על קבוצה של כוכבי לכת אשר שיכולים להביא לשינויים והבטחות, אבל גם האטה בהתקדמות בתחום הקריירה. אתם תצטרכו להסתגל למצבים החדשים באופן פתאומי ורוב הזמן, תרגישו נשלחים אל הבלתי נודע. זה הו מצב אשר אתם שונאים מאד.
אהבה: אם אתם נישואים ולא רוצים שהזוגיות תקבל תפנית לא רצויה, על פי תחזית אסטרולוגית יש להפסיק עם התעלומות והחידות, כי בני הזוג יתחילו לחשוד. חלק מהאלה שלא נשואים נמשכים יותר לקשרים עם יתרונות חומריים ושוכחים לשאול את עצמם אם הם אוהבים באופן אמיתי או לא.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי הורוסקופ שבועי חוזים מצב בריאותי תקין אל תקלקלו זאת עם יותר מדי אוכל. הגיע הזמן לעשות דיאטה או לעסוק בספורט, כדי לשמור על מצב הפיזי תקין. אלה שבגילאים מתקדמים יכולים להרגיש קצת אי נוחות.


Cancerמזל סרטן
לפי תחזית אסטרולוגית משחקי כוח במקום העבודה זה דבר לא מומלץ, במיוחד אם אתם חייבים לשתף פעולה כדי להצליח. אם אתם מתכוונים לבקש הלוואה יש סיכוי שתקבלו אותה.
אהבה: זה יכול להיות הזמן שהמתנתם כל כך הרבה. עבור אלה שיש להם בני זוג, לפי הורוסקופ שבועי זאת תקופה
חשובה שבה באפשרותכם לחדש בריתות ורגשות, את מערכת היחסים ובכך תקבלו תגובות שלא יאכזבו אתכם. אלה שהם לבד, לא סביר שיישארו כך בגלל שיש אנשים שמוכנים להתפשר על מנת לכבוש אותם.
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Leoמזל אריה
אתם לכודים בעבודה ממש וזה יגרום לכם להיכנס לפולמוס עם הממונים. לענות להם בטון גבוה או להשתמש בהערות לא במקום זה לא עושה לכם כבוד אף על פי שהצדק הוא בצדכם. בנוסף, לפי הורוסקופ שבועי היחיד שיכול לעזור בתחום הפיננסי יכול להיות אחד מהבוסים שלכם. תהיו דיפלומטיים!
אהבה: במקרה שבאמצע השבוע יהיו מתחים בניכם לבין אנשים סביבכם, הכוכבים על פי תחזית אסטרולוגית  ישנו את האווירה כך שבסוף השבוע מכינים לכם כמה ימים נפלאים. ביקורים אצל חברים, בילוים או שיחת טלפון פשוטה כל אלה יכולים להפחית את המתחים. תנסו שבתוך מערכת הזוגית לא להתייחס למילים שנזרקו סתם.
בריאות: הכוכבים מעניקים לכם "מנה של רוגז" בתחילת השבוע. בנוסף אסטרולוגיה שבועית מדברת על תקופה אשר הכוכבים ישפיעו על תיאבון. אתם "טוחנים" כל מה ששמים על השולחן. תשימו לב לעלית במשקל! זה יפגע לא רק בבריאותכם אלא גם במראה החיצוני.

Virgoמזל בתולה
על פי תחזית אסטרולוגית שבועית הכוכבים יהיו לטובתכם השבוע מבחינת המקצוע. ייתכן שהממונים יטילו עליכם יותר אחראיות או תהיה הזדמנות לשנות את מקום העבודה. עם זאת, עליכם לחשוב היטב לפני כל החלטה, כדי שעתידכם לא יפגע. גם יותר יוזמה לא תזיק והיא רק יכולה להביא רווחים נאים במישור הפיננסי.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה. הם נהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Libraמזל מאזניים
אם אתם רוצים להרחיב את תחומי הפעילות רצוי לשים את האגו שלכם  בצד וגם את הצורך לשלוט על הכל. בנוסף, לפי הורוסקופ שבועי הוא שאתם עלולים להתפתות לרכוש מוצר בתשלומים או לקחת הלוואה. אל תהיו פזיזים ותשקלו היטב כל צד בתחום הפיננסי כדי לא להגיע למצבים לא נעימים.
אהבה: למען שמירת הפסאדה, בני זוגכם נוטים להתנהג גם בצורה פסיבית אך גם בצורה אגרסיבית, דבר אשר עלול לעצבן אתכם מאד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שלא לנסות לזרוק האשמות על ימין ועל שמאל. האווירה בזוגיות תלויה מאד איך אתם תצליחו לנהל את המצב הזה.
בריאות: בסך הכל, זה נראה שהבריאות לא נמצאת ברשימת העדיפויות שלכם השבוע. עם זאת, לפי תחזית אסטרולוגית ביום שני או שלישי אתם תהיו המתוחים ועצבניים בגלל מישהו שיעמיד במבחן את סבלנותכם. לאור העובדה הזאת כל אירוע קטן יכול לתרום למצב רוח ירוד.

Scorpioמזל עקרב
בתחום המקצועי תצטרכו לעשות שימוש במיומנות והבנה, כי השלב הזה בקריירה יהיה צעד אחד קדימה לקראת ההצלחה. באותה הזדמנות , על פי הורוסקופ שבועי  אתם תוכלו לתקן כמה טעויות אשר עשיתם לאחרונה.
אהבה: ונוס על ידי מסלולו יכול לגרום לאנשי משפחה לנהל רומן שלא יביא סיפוק. הזוגות הנישואים על פי אסטרולוגיה שבועית מנמצאים תחת הסימן של יעילות, וכל מה שהם יעשו יחד ייעשה טוב ועם נוחות. השאיפות הרומאנטיות של אלה שלבד עומדים להתגשם. זה אפשרי שקשר קיים יקבל מעמד רשמי.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטאליסטיים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה. אתם לא מצליחים להשתלב מבחינה חברתית מבלי לדכא את האני הפנימי שלכם.

Sagittariusמזל קשת
במקום העבודה לפי אסטרולוגיה שבועית ייתכנו בעיות מסוימות בגלל בעיקר כספים אשר לא יגיעו בזמן. עם זאת, השבוע, אתם תצליחו לשפר את תדמיתכם בעבודה. גם במישור האישי רצוי שתכינו את עצמכם על כך שיהיו הוצאות גדולות מהרגיל.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות. רצוי להתרחק מבחינה פסיכולוגית מאנשים דיכאוניים או פסימיים כי זה יכול להשפיע עליכם.

Capricornusמזל גדי
ארגון מחדש של כל מני דברים זאת הכותרת של השבוע וגם מסמל התחלות חדשות. אסטרולוגיה שבועית מבשרת על מרץ וזה מאפשר לכם לפתור כל מני בעיות אשר עד עכשיו לא הצלחתם למצוא להן פתרון. בעבודה, כדאי להתרכז בשיפור הביטחון העצמי כדי שתוכלו לעמוד על עצמכם. זה הזמן לעשות רושם טוב גם על סובבים אתכם.
אהבה: הכוכבים מתגמלים את אנשי המשפחות המסורים. בחייהם של הרווקים על פי הורוסקופ שבועי אינם שינויים משמעותיים. הם יוכלו לחוות רגעים נעימים ולא צריכים להיות מאוכזבים או להרגיש חרטה. יבואו הזמן גם לקשר חדש: נעים, מוצק ויציב. אתם גם צריכים לנסות להיות יותר פתוחים אבל גם יותר מאופקים.
בריאות: האזהרות של תחזית אסטרולוגית של שבוע שעבר עדיין בתוקף. במקרה של מחלות ישנות שחוזרות לתמונה זה הזמן בתחילת השבוע לטפל בזה ולהחזיר את האיזון של הגוף. עכשיו זה הזמן הנכון כדי להיפטר מכל הבעיות הרפואיות האלה.

Aquariusמזל דלי
גם בימים האלה התקציב שלכם חייב להיות מארגון, במיוחד אם אתם תצטרכו להכניס עמוק את היד לכיס ברצון לשמור על רמת חיים מסוימת. על פי הורוסקופ שבועי הימים שלישי עד חמישי יהיו הימים הכי טובים מבחינה מקצועי. לא יזיק לרכז את המאמצים ולהתמודד עם המטלות השותפות דווקא בימים אלה.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: בגלל שהאווירה לא הייתה נהדרת השבוע, רמת האנרגיה שלכם היא לא גבוהה במיוחד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת ללב כל דבר ולמצוא דרך כדי להחזיר את מצב הרוח הטוב. בסופו של דבר, סוף שבוע מוצלח תלוי רק בכם.

Piscesמזל דגים
על פי תחזית אסטרולוגית מדובר על שבוע די עמוס. כעת אתם תפגשו אנשים חדשים, תשתתפו בפעילויות חברתיות ותוכלו לזכות ברווחים במידה ויש לכם עסק. זאת גם תקופה שבה יהיו הזדמנויות לעבודה החדשה או לקידום בעבודה. גם מבחינה כלכלית יהיה שבוע טוב, אבל שימו לב כיצד אתם מנהלים את הכסף.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי הורוסקופ שבועי שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר.
בריאות: אם יהיה איזה יום שייהרס על ידי בעיה בריאותית כלשהי, בין אם זה אי נוחות זמנית או מחלה ישנה יותר, זו רק כתוצאה של העובדה שאתם מתעקשים לחשוב שאתם מאד בריאים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על סגנון חיים שונה , כך שחוסר האיזון יכול להיעלם.



עמוד זה נצפה ע"י 2,811 גולשים