הורוסקופ שבועי 27.05.16 – 02.06.16

Aries

מזל טלה
רצוי שכבר מאמצע השבוע תעברו לתקציב מצומצם. יכול להיות שאתם רוצים מוצרים מסוימים מפני שאתם רואים בהם משהו הכרחי, אבל בטוח תוכלו לוותר עליכם. לפי תחזית אסטרולוגית הממונים מטילים עליכם מטלות די מסקרנות אשר בתחילה עשויות להיראות קלות. מומלץ לא להשלים אותן במאה המטרים האחרונים.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי שום דבר ממה שבני הזוג או הילדים יבקשו מכם אינו קשה או מסובך מדי עבורכם, אבל אם אתם תענו על הבקשות הבאות מצדם תתעוררו במקרה הזה שזה יכול להמשיך עוד ועוד. אולי השמחה שעל פניהם מעניקה לכם סיפוק פנימי בלתי יאמן, אך בדרך זו, אתם מגלים להם את הנקודה החלשה שלכם והם ינצלו אתכם בכל הזדמנות.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה שהשבוע אתם תהיו זהירים יותר כי ייתכנו תאונות כמו החלקות. אלה אשר סובלים לעתים קרובות מכאבי פרקים יתעוררו בחלק האחרון של השבוע עם אי נוחות חזקה או קלה יותר במפרקים. גם הקור משפיע לא לטובה כך שתנשו לא להיות בסביבה קרה הרבה זמן.

Taurusמזל שור
תנסו להרחיב את האופקים שלכם מנקודת מבט המקצועית וזה יעזור לכם בזמן הקרוב. אתם מלאי דמיון ורעיונות שכדאי לפתח אותן. אתם נמצאים על פי אסטרולוגיה שבועית בתקופה שבה הדברים יתייצבו קצת מבחינה כספית, אבל לא להגזים. בקושי עברתם זמן קריטי, אז זה לא שתתחילו שוב להגזים.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  הורוסקופ שבועי קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Geminiמזל תאומים
אסטרולוגיה שבועית ממליצה שהשבוע אתם צריכים לקחת פסק זמן מסוים כי עבדתם מאד קשה. השבוע זה גם הזמן המתאים לקביעת סדר עדיפויות חדש. תעבדו הרבה אבל היעלות היא די נמוכה. גם לסבלנות יש תפקיד חשוב ובעיקר יש להימנע מלקבל החלטות חשובות בחיפזון.
אהבה: אם אתם נשואים, זה זמן טוב ליהנות הנישואים שלכם. אתם רוצים להרגיש הרבה יותר קרובים לבני זוג ולמשפחתכם. בגלל שאתם כל כך עסוקים בעבודה, מאד קשה להקדיש זמן רב לאלה שקרובים אליכם. אם אתם רווקים, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היא חיובית לגבי מציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי תתחילו את השבוע די חלש מבחינה אנרגטית, אך המצב הולך ומשתפר ופשוט תתעוררו מלאי אנרגיה וחיוניות, והכי חשוב, אופטימיים ומלאי בטחון ביכולות שלכם. בסופו של דבר, השינוי במצב הנפשי הוא זה שמשפיע באופן חיובי חיובית על חייכם וכמובן על בריאותכם.

Cancerמזל סרטן
יחסי העבודה עם העמיתים הולכים ומשתפרים מאד. לפי הורוסקופ שבועי המאמצים המשותפים ועבודת צוות יובילו אתכם להצלחה. בעבודה אתם תרגישו יותר בטחון עצמי וזה שיאפשר לכם להתקדם די מהר בתחום הקריירה.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי תחזית אסטרולוגית  את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: הבראות תהיה טובה מאוד, לפי אסטרולוגיה שבועית, אם לא תקלקלו זאת עם יותר מדי אוכל. יש לנסות לשמור על קור רוח ולא להתיש את עצמכם לחלוטין. שימרו על האנרגיה שלכם גם לימים הבאים, כי אתם בהחלט צריכים זאת!

Leoמזל אריה
לפי תחזית אסטרולוגית משחקי כוח במקום העבודה זה דבר לא מומלץ, במיוחד אם אתם חייבים לשתף פעולה כדי להצליח. אם אתם מתכוונים לבקש הלוואה יש סיכוי שתקבלו אותה.
אהבה: זה יכול להיות הזמן שהמתנתם כל כך הרבה. עבור אלה שיש להם בני זוג, לפי הורוסקופ שבועי זאת תקופה
חשובה שבה באפשרותכם לחדש בריתות ורגשות, את מערכת היחסים ובכך תקבלו תגובות שלא יאכזבו אתכם. אלה שהם לבד, לא סביר שיישארו כך בגלל שיש אנשים שמוכנים להתפשר על מנת לכבוש אותם.
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Virgoמזל בתולה
לפי הורוסקופ שבועי תצטרכו לוותר על ידידות לא אמיתית, במקום העבודה או לסיים יחסים בגלל עניינים של אמון. באופן כללי בחיים הסנטימנטאליים ובקריירה הכל כשורה, למרות רגעים של טרוף. בסופו של דבר, אתם תצליחו להתגבר על כל המכשולים ולהשיג בחזרה את הביטחון העצמי שאיבדתם.
אהבה: הכוכבים הם ניטרליים לגבי הזוגיות. ונוס, על פי  תחזית אסטרולוגית מספקת לאנשי המשפחה אווירה מעוררת הערצה.  הרווקים הם יותר חברותיים, יוצאים די הרבה ויש להם קסם מסוים בתקופה זאת. ייתכן שתפגשו אדם נפלא, אבל תהיו זהירים ואל תחיו באשליה.
בריאות: התובענות, הדיונים והישיבות בעבודה, יעמידו במבחן את סבלנותכם ויעלו את מפלס החרדה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לשמור על קור רוח ולא להתיש את עצמכם לחלוטין. שימרו על האנרגיה שלכם גם לימים הבאים, כי אתם בהחלט צריכים זאת!

Libraמזל מאזניים
בעבודה המאמצים שלכם יהיו יותר ויותר מוערכים. בכל מקרה, לפי תחזית אסטרולוגית הרצון להצליח במקצוע זה מה שייתן לכם את הדחף לא לוותר, גם כאשר הנסיבות נראות חיוביות.
אהבה: הגיע הזמן לקיים דיון עם בן זוגכם לגבי הזוגיות. לפי הורוסקופ שבועי הדיון הזה יכול להיות סוער, אבל אם אתם תפגינו הבנה, הכל ייגמר בטוב ויופיטר תומך בכם. הרווקים צריכים להתכונן לחיות סיפור אהבה יפה. אתם רוצים להיות עצמאיים, אך לא תוכלו לברוח מהחיצים של קופידון. אולי, מהר יותר ממה שחשבתם, תחילו לעשות תוכניות לעתיד, הכרוכות לוויתור על הרווקות.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  אסטרולוגיה שבועית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Scorpioמזל עקרב
תנסו להרחיב את האופקים שלכם מנקודת מבט המקצועית וזה יעזור לכם בזמן הקרוב. אתם מלאי דמיון ורעיונות שכדאי לפתח אותן. אתם נמצאים על פי אסטרולוגיה שבועית בתקופה שבה הדברים יתייצבו קצת מבחינה כספית, אבל לא להגזים. בקושי עברתם זמן קריטי, אז זה לא שתתחילו שוב להגזים.
אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  תחזית אסטרולוגית שבועית הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי.
בריאות: יש לך על טונוס פיזי מעולה והדבר היחיד שמחייב אתכם להיות זהירים במיוחד, לפי הורוסקופ שבועי זה המתח בעבודה. נסו להיות רגועים יותר, אחרת סביר להניח שתיתקלו בבעיות ריכוז.

Sagittariusמזל קשת
התקופה הזאת היא מצוינות מבחינת מקצועית. לפי הורוסקופ שבועי אתם מתכננים פעולות נוספות שנועדים להביא לקידום במקצוע, אך גם ליותר רווחים. כל הצעדים שלכם הם מושפעים לטובה על ידי הכוכבים, אבל כרגיל לילידי מזל זה, המאמץ חשוב ולא הסיכוי.  
אהבה: במשפחות הכל אפוף באווירה של הבנה וגל של תשוקה והחיים המשפחתיים מתקיים בהרמוניה מושלמת, אשר תיתן לכם סיפוק פנימי עמוק. רוב הרווקים לפי הורוסקופ שבועי מרגישים עכשיו דחף חזק וצורך ביציבות מיידית ואז במצב שכזה, רבים יגיעו לרבנות וזה לא קשה מדי לעשות את הצעד הזה.
בריאות: הבריאות שלכם על פי תחזית אסטרולוגית  משביעה רצון, אבל יש סיכונים: עצבנות יתר, עודף אוכל. לשים לב שיש נטייה להגזים עם כמות המזון דבר שיכול לגרום לעייפות. תהיו הגיוניים! מי שמאמץ משטר של חיים בריאים, לא יתלונן על כלום.

Capricornusמזל גדי
זה אפשרי שתקבלו סכום כסף ביומיים הראשונים של השבוע, אבל תשתמשו בו לתשלום חובות, או, בפשטות, יש צורך לחסוך אותו. במובן מסוים, לפי הורוסקופ שבועי, אתם מרגישים כאילו שאתם מתקדמים לכיוון הנכון, יש יותר בטחון לגבי העתיד, אבל, מצד שני, אורח החיים הנוכחית מגביל אתכם ומקלקל את ההתרגשות.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא כל כך סומכת על עתידכם המקצועי וגם אם אתם יודעים בוודאות מה אתם רוצים לעשות עדיין זה לא מספיק טוב בשבילם. על פי תחזית אסטרולוגית אתם חושבים שהגיע הזמן לדבר אתם על מה שאתם באמת מרגישים ועל חששות שלכם. הדבר הזה יתרום להפחתת המתח שנוצר על ידי בעיה זו.
בריאות: עם כל הדאגות שיש לכם אתם שוככים לטפל בכם כמו שצריך. אסטרולוגיה שבועית מזכירה לכם כמה חשוב לנוח מספיק, כדי למלא את סוללות האנרגיה, אחרת, בריאותכם תיפגע. תשמרו על עצמכם יותר!

Aquariusמזל דלי
הירח החדש ישפיע באופן מיידי על השגת מטרותיכם . זה זמן טוב, על פי הורוסקופ שבועי לפתח תוכניות עסקיות חדשות. אתם תרגישו תחייה מחודשת מבחינת מטרות בקריירה שלכם. יש לעשות משהו חדש ויצירתי, אך יהיה טוב יותר לשים את כל הרעיונות שלכם על נייר ולתכנן באופן מסודר את הדברים. יש יעדים פיננסיים והרצון להשיג אותם חזק.
אהבה: אם אתם רווקים, השבוע, לפי תחזית אסטרולוגית ייתכן שתתחילו מערכת יחסים חדשה. אם אתם נשואים, מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים יכולה להיות די משעממת בתקופה הזאת. המטלות הביתיות יכולות להפחית את ההתלהבות באהבה. זה יהיה טוב אם תצאו לטיול כדי לצאת מהשגרה.
בריאות: רמת הלחץ תגיע השבוע לרמה גבוה ואם אתם לא תיזהרו מספיק, ייתכן, על פי אסטרולוגיה שבועית שבסוף השבוע אתם תרגישו לא טוב. תנסו להגיע לאיזון פנימי ולא לקחת ללב כל מני אירועים לא נעימים שעשויים להתרחש בימים האלה, אחרת, לא יהיה בדיוק קל ליהנות מסוף השבוע.

Piscesמזל דגים
השבוע דרך נחישותכם תוכלו לחזק את המוניטין. על פי תחזית אסטרולוגית רק לאלה אשר עוסקים בתחום התקשורת יהיו הסיכויים נמוכים יותר להתקדם.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.


עמוד זה נצפה ע"י 2,216 גולשים