הורוסקופ שבועי 27.12.13 – 02.01.14

Ariesמזל טלה
ברמה המקצועית, לפי הורוסקופ שבועי שום דבר לא בטוח, אבל המצב מתחיל להשתפר בתחום זה. כוכבי הלכת הנדיבים באים לעזרתכם כדי למנוע את שמצב והירח משפיע לטובה במקום העבודה.
אהבה: האהבה בתוך המשפחות, לפי תחזית אסטרולוגית, מתורגמת לתשומת לב ודאגה עבור לאלה שיקרים להם. האהבה עבור הרווקים עשויה להיות בתקופה הזאת עם אדם זר, אולי ממדינה אחרת, אמנם הם לא יעזובו את העיר, וזה יכול להיות מקרי, אבל בטוחה.
בריאות: מצב הבריאותי הוא טוב לפי אסטרולוגיה שבועית. יופיטר וונוס, המדגישים את החושניות, יכולים להגביר את הטעון, מה שמוביל לבעיות עיכול.

Taurusמזל שור
הביצועים הפרופסיונאליים שלכם יגיעו לרמה הגבוהה ביותר. עברתם את התקופה השחורה של החודש הזה ועכשיו באה תקופה של התאוששות, אשר אינה שוללת עבודה מאומצת. הטיולים לא מתאימים לתקופה הזאת. אתם תצטרכו למצאו צוות ושותפים חדשים עבור הפרויקטים שלכם .
אתם תקבלו עצה טובה ממשהו קרוב , כי אתם מרגישים שלמצוא כל מיני תירוצים כלפי קרובי משפחה זה דבר לא טוב. יש לכם מצב רוח טוב, דבר שהוא חיוני עבור המצב הפיזי והבראות מעולה ופורחת.

Geminiמזל תאומים
ברמה המקצועית, כוכבי הלכת מעניקים רצון ועקשנות, כך שלא יהיה לכם קשה במשימות שבמקום העבודה. אתם על פי הורוסקופ שבועי לא תחסכו לא בזמן ולא במאמץ. התגמול יאחר להגיע, מה שמניע אתכם להמשיך.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, זוג נשוי מוצא את הדרכים כדי להגיע אל הלב של האחר, במיוחד כאשר תמיד יש לכם מסתורין מסוים שמור היטב. הלא נשואים מוגנים על ידי כוכבי הלכת. יהיו להם פגישה מכרעת ובתקופה הזאת הם יוכלו למצוא אהבה ואת בני הזוג אשר חלמו עליהם שנים רבות.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הבריאות שלכם טובה מפני אם המורל שלכם טוב, הכל יהיה טוב.

Cancerמזל סרטן
לאחר תקופה של מבולבלת במישור המקצוע, לפי אסטרולוגיה שבועית, בא פרק זמן שבו יש לפתור את כל הבעיות המונעות התקדמות. ואז הכל ישתנה לטובה, זה בטח. אל תהססו לבקש תמיכה, אל תהססו לחפש אנשי קשר.
אהבה: אלה שנישאו נמצאים בדילמה רצינית: נאמנות כלפי בני הזוג או התשוקה לבגוד, דילמה קשה! אלה שלא נשואים עדיין, לפי  הורוסקופ שבועי, רוצים עד מאד להיות מתחת לחופה, אבל גם להם יש דילמה: האהבה תסתדר עם הנישואין? . הבחירה היא קשה, והכוכבים אינם מסוגלים לפתור זאת במקומם.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית הכוכבים מעניקים לכם חיוניות, אנרגיה ומרץ.

Leoמזל אריה
כוכבי לכת רבים המשפיעים על כחייכם המקצועיים ויעזרו להגשים את שאיפותיכם. אתם רוצים לדעת שיש הכרה ביכולותיכם, מה שבעצם יתרחש בסוף. בנוסף, האווירה המקצועית היא נעימה והקשרים עם הבוסים והעמיתים לעבודה הם טובים מתמיד.
אהבה: במשפחות מעדיפים את הדיאלוג, מה שמביא חיים חדשים ומועילים בנישואין. אלה שלא נשואים הופכים למומחים באהבות בזק רבות… וחוזרות על עצמן… הם אומרים שעדיין לא נולד האדם שיצליח "לקשור" אותם עם טבעת נישואין. אך בסופו של דבר זה יקרה.
בריאות: נפטון דיזהרמוני יעניק לכם תיאבון לא ברור, ואין דבר גרוע יותר לבריאות מאשר תזונה לא מסודרת! משמעת מינימאלי בתחום התזונה דורשה בכל אופן.

Virgoמזל בתולה
הורוסקופ שבועי ממליץ עבורכם לא לוותר על פגישות עסקיות או משפחתיות! אתם תסתכלו על האירועים ועל מצבים עם יותר ביטחון ותתחילו לא לתת תשומת לב להערות של כמה קולגות. נראה כי במהלך התקופה הזאת שום דבר לא ישפיע עליכם וזה רק יעזור לכם לנצח.
כבר מיום שני תינתן לכם הזדמנות לדבר עם אנשים חשובים, אפשר לומר אפילו שתדברו על רעיונותיכם וכך אפשר לקבל אפילו של מימון. אתם צריכים השבוע, עוד שותפים בפעולה מימון רצינית.

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי אתם מרכזים את המאמצים דרך מוטיבציה.  לפי תחזית אסטרולוגית יהיו תוצאות טובות ואתם תזכו בהצלחה. תמה התקופה הקשה ועכשיו הגיע הזמן לממש את הפרויקטים ורעיונות שלכם. מומלץ לחפש אנשים שיכולים לעזור לקריירה שלכם.
אהבה: לזוגות הנישואים יש עושר, אושר ושלווה. עבור הלא נשואים הורוסקופ שבועי מייעץ להם לא לפורש לבדידות. עם התמיכה של מרקורי יהיו להם חיי חברה פעילים מאוד, , ויהיו גם פגישות מבטיחות.
בריאות: על פי אסטרולוגיה השבועית הבריאות הטובה, תגרום לכם להרגיש נפלא. אתם מאוזנת היטב גם מבחינת מנטאלית. יהיו אולי רק מעט הפרעות שינה.

Scorpioמזל עקרב
אתם תשיגו תוצאות מצוינות בתחום המקצועי. העובדות והמציאות הם המומחיות שלכם . רק נמרצת דעות, הסירוב שלך. לעשות ויתורים זה יכול לגרום לצרות עם עמיתים לעבודה. קצת קלילות יעזור מאד.
אהבה: שום דבר לא רציני, אבל אי הבנות קטנות שעלולות להתעורר בין בני הזוג. השבוע, למי שלא נשואי יש הזדמנות להכיר משהו חשוב עבור עתידם. אבל לא צריכים למהר: הזמן יחליט על העתיד.
בריאות: החיים התוססים יכול להביא לעצבנות, אז קחו את זה בחשבון. ארוחות סדירות, שינה ורגיעה יהיו מאד מועילים.

Sagittariusמזל קשת
אודות ההשפעה הטובה של יופיטר, החיים המקצועיים עשויים להיות מעניינים במשך זמן רב, בתנאי לא לחרוג ממגבלות הסבירים. רצוי להיות מציאותיים ומתונים בכל הנסיבות.
אהבה: תנועות כוכבי הלכת בשמיים מתורגמות לאקלים של הבנה, עם בני הזוג שבתוך המשפחה. הבדידות עבור הרווקים זה נראה כדבר אכזרי והרפתקאות בלי עתיד הן אינן משביעות רצון. אתם לא צריכים לעשות מהלכים לא נכונים כי בסוף השבוע הזה יש סיכוי לפגישה מבטיחה. סבלנות…
בריאות: היתרון שלכם ברגע זה הוא מצב פיזי מעולה.

Capricornusמזל גדי
היבטים המעולים של כוכבי הלכת, משרתים את שאיפותיכם ויעניקו לכם מצב רוח טוב. תעשו הכל: הצלחה קרובה, אבל בלי הגזמות ואקסטרווגנטיות. אם אתם תשתמשו טוב ביתרונותיכם, תהיה לכם פינאלה מהסרטים.
אהבה: בחיק המשפחות הכל הולך טוב: כאילו אתם בירח הדבש שלכם. הרווקים מרגישים צורך לחלוק עם מישהו את מחשבותיהם ואת השאיפות. כל זה יתגשם, כי עכשיו יהיה להם מפגש מאוד יפה עם אדם המתאים.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, מאדים ופלוטו, מביאים אנרגיה וסיבולת. ייתכן שיהיו בעיות כבד או עור, הנגרמות על ידי מתח.

Aquariusמזל דלי
ברמה המקצועית, לפי הורוסקופ שבועי, אתם מתקדמים צעד אחר צעד, עם משמעת קפדנית, עבודה קשה והתמדה. . זה היתרון הגדול שלכם וכך תקבלו את התגמולים שאתם רוצים.
אהבה: מרקורי מפעיל השפעה חיובית בחיי הנישואין ותזכו לשלווה ושקט. הלא נשואים יכולים ליהנות תחת ההשפעה של השמש, מרגעים של אושר ומרומן ללא עננים. השמש מבטיחה דברים נהדרים ויופיטר יזכיר להם על נישואין.
בריאות: בריאות טובה, אבל מי שיודע שהגזים עם האוכל רצוי לבצע בדיקת כולסטרול.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי אתם צריכים לעמוד על המשמר, אך עם כל זה הביצועים שלכם טובים.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי, אוראנוס מזמין חיכוך בתוך המשפחות: האווירה לא רגועה וחייבים דיאלוג להתיישב את הדברים.
הלא נשואים מושפעים מהירח: הם אינם יציבים וצפויה מרמה. המצב משתנה בין ציניות וחלומות מופרכים. אחדים מחפשים אהבה אידיאלית.
בריאות: טונוס טוב ואנרגיה שאתם לא צריכים לבזבז!