הורוסקופ שבועי 28.02.14– 06.03.14

Ariesמזל טלה
בשבוע הקרוב, ליופיטר יש השפעה חיובית על החיים פיננסיים של מזל טלה. אתם מוכנים לקחת עליכם כל ההתחייבויות של בני הזוג, אלא שאתם לא כל כך יודעים מה לעשות ורק גורמים לבלבול. היוזמות שלכם מתקבלות עם רצון טוב על ידי עמיתיכם והבוסים, אבל לא על ידי בני המשפחה.
עליכם להשקיע הרבה אנרגיה כדי לשכנע את כולם. אתם תחליטו להגיע לכל אלה אשר מאבדים זמן ואנרגיה כדי לעשות דברים קטנים. אתם תתמודדו עם קשיים שונים כל הזמן! אל תהיו מודאגים כל כך: האופטימיות והמרץ נמצאים בבית.
אהבה: הקשר הרומנטי שלכם חייב תמיכה רגשית. מומלץ להקדיש יתר זמן לבן הזוג שלכם.
בריאות: יש לכם הורוסקופ בריאותי מעולה ולא צריך לדאוג על שום דבר.

Taurusמזל שור
אתם יכולים להבליט את היכולות ואת מיומנויות שלכם כדי להתקרב לאנשים מוסמכים או משפיעים. אתם תצטרכו לעשות קצת מחקר כל יום וזה וישעמם אתכם . במהלך השבוע תקבלו בבית ביקור של אדם שמוערך מאד, אך הוא מביא לכם תכנית עבודה חדשה, בניגוד לתחומי העניין שלכם. כרגע אין איך לשנות זאת, אז אתם חייבים להכיל איכשהו את השינוי.
גם אם הסובבים אומרים שאתם קצת קמצנים, תפקדכם זה לא לפספס את הכספים הדרושים עבור השקעות עתידיות. מבחינת בריאותית, נצלו את ההשפעה חיובית של הכוכבים שמבטיחה במצב טוב.

בריאות: לקראת סוף שבוע צפוי שתרגישו חולשה שחייבת טיפול מידי.

Geminiמזל תאומים
אתם תמיד שאפתנים, תמיד מוכנים לטפס על הסולם היררכי של הקריירה והשבוע יש השפעה חיובית של כוכבי הלכת על העניין המקצועי. מאדים עשוי לגרום להשהיות מסוימות, אבל שום דבר לא יכול למנוע את ההתקדמות. בזכות השפעתו של סטורן, יש לכם סבלנות, נחישות והמכשולים הקטנים האלה לא יוכלו למנוע מלהשיג את המטרות שלכם.
אהבה: רוך ויציבות; זה מה ששבתאי משדר לזוגות הנשואים. הרווקים מעורבים ברומנים אטרקטיביים, אבל שטחיים. יותר מדי שינויים הם גם ככה לא אוהבים, ומחפשים לשווא מערכת יחסים יציבה. אבל סבלנות, זה מגיע…
בריאות: טונוס, דינאמיות וסיבולת מ"ברזל". אבל הקיבה יכולה לגרום לבעיות קטנות.

Cancerמזל סרטן
השבוע יש סיכויים טובים עבור הקריירה שלכם. יהיו הרבה הזדמנויות ותוכלו לקבל הצעות מעניינות. אבל תהיו ערניים : נדרש הרבה הריכוז ומסירות.
אהבה: ונוס נמצא בזווית טובה ומביא הרמוניה בחיי הנישואין. הלא נשואים יחיו הפרשה לוהטת, יוצאת דופן עם המון תשוקה אשר מביא אותם למצב של ריחוף. זה זמן טוב לתכנן את עתידם.
בריאות: כוכב הלכת ונוס מטיב עם הבריאות שלכם וזה יכול לעזור להיגמל מהרגלים לא בריאים כמו עישון. גם על נדודי שינה ניתן כעת להתגבר יותר בקלות.

Leoמזל אריה
בחיים המקצועיים, השמש, נמצאת בזווית נכונה על השמים וזה ייתן לכם התלהבות ומוטיבציה. ביצועיכם בתחום המקצועי יגיעו לרמה מאד גבוהה. בנוסף, הערכה של אחרים רק תגדל.
אהבה: בני הזוג במשפחות יתאחדו כדי לשים קץ על התערבות של אנשים בחייהם. זה נחמד, לא? הפרשיות האוהבים של הרווקים מושפעות מוונוס ויופיטר. אבל התנהגותם מאכזב: למעשה, הם לא יודעים מה הם בעצם רוצים! כל זה יפחית את הסיכויים שלכם מבחינת האהבה.
בריאות: יש לכם מצב רוח טוב, שהוא חיוני עבור המצב הפיזי המעולה, והבריאות טובה מאד. בכל זאת לשים לב, לקיצוניות מינית ותזונתית.

Virgoמזל בתולה
אתם לא אוהבים את השינויים, אלא רק אם אתם מחליטים על כך! זה לא המקרה… אתם מקבלים יותר מדי ההצעות כדי שתוכלו להישאר בשלטה על המצב. בסך הכל, השינויים האלה יביאו יותר יתרונות מאשר חסרונות. אז תאמצו אותם תתחילו לעבוד!
אהבה: בחיי הנישאים אין שום מאמץ גדול מדי, כדי להבטיח את היציבות של הנישואין. זה נחמד! אלה שלא נשואו נמשכים חזק לאלה שלא מסתכלים לכיוון להם; אבל ברגע ש"משיגים" אותם האנשים האלה, כבר לא מעוניינים! עם זאת, בן אדם חזק יכול לכבוש את לבם, ואז תראו אהבה…
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, השמש ויופיטר יעניקו לכם סיבולת וחיוניות. כמה זמן שני הכוכבים האלה אחראים על הבריאות שלכם אתם תהיו בסדר.

Libraמזל מאזניים
בעבודה תתחילו להבין שמספיק עם העיכובים והמכשולים שהיו בזמן האחרון. לאחר תקופה "קשה", וכעת אתם יכולים לנשום יותר חופשי. לפי הורוסקופ שבועי, צריך להיזהר שלא ליפול לצד השני והקיצוני ולפעול יותר מדי! זוהי הסכנה.
אהבה: בחיי הנישאים, לאחר תקופה של דאגות, היחסים בין בני הזוג משפרים באופן משמעותי. אלה שלא נשואו נהנים מהחופש לעוף מפרח לפרח. אבל לא להרבה זמן. פנינה נדירה תופיע ואז ייפרדו מהחופש!
בריאות: נהנים ממצב כללי טוב, אבל לאוראנוס השפעה לא טובה ומביא מעט עצבנות. אתם חייבים להירגע ולנוח.

Scorpioמזל עקרב
נתמכים היטב על ידי פלוטו במישור המקצועי, אתם בטוחים יותר ויותר בעצמכם, ומסוגלים לעבוד בתנופה. תהיה לכם נחישות והחלטיות. התוצאה? הקריירה שלכם תתקדם במהירות.
אהבה: השמש, לפי הורוסקופ שבועי, מביאה את החיי הנישואין בעדיפות הראשונה, כך ששום דבר לא יפריע למערכת היחסים. הרווקים חברותיים מאד, וזה דבר טוב. יוצאים הרבה ויקבלו הזדמנות ליצור קשר מבטיח מאוד. זה אפשרי שידידות גרידא, תהפוך לאינטימי יותר.
בריאות: אתם בכושר פיזי טוב וטונוס מדהים. אלה שסבלו מהפרעות נשימה מרגישים הקלה.

Sagittariusמזל קשת
ברמה המקצועית, לפי הורוסקופ שבועי, אתם מתקדמים צעד אחר צעד, עם משמעת קפדנית, עבודה קשה והתמדה. . זה היתרון הגדול שלכם וכך תקבלו את התגמולים שאתם רוצים.
אהבה: מרקורי מפעיל השפעה חיובית בחיי הנישואין ותזכו לשלווה ושקט. הלא נשואים יכולים ליהנות תחת ההשפעה של השמש, מרגעים של אושר ומרומן ללא עננים. השמש מבטיחה דברים נהדרים ויופיטר יזכיר להם על נישואין.
בריאות: בריאות טובה, אבל מי שיודע שהגזים עם האוכל רצוי לבצע בדיקת כולסטרול.

Capricornusמזל גדי
אם השגתם הצלחה מקצועית, רצוי לא להישען על עלי דפנה. נהפכו, יש להגן באופן נמרצות את מעמדכם אחרת תגלו שי עמיתים קנאים, רבים שאורבים לכם.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי, ונוס משפיע לטובה על חיי הנישאים, אבל פלוטו לא! אז, , לכו על קצות האצבעות… הלא נשואים צריכים להיזהר: אנשים שאתם תכירו בתקופה הזאת אינם המתאימים להיות הנפש התאומה או מה שאתם מחפשים. צריך לחכות עד אתם פוגשים את האדם הנכון.
בריאות: הכל בסדר עם הבריאות וכאבים שסבלתם מהם לאחרונה לאט, לאט נרגעים.

Aquariusמזל דלי
במבט אל תחזית אסטרולוגית שבועי שלכם לשבוע זה יש חשיבות רבה לגבי הקריירה שלכם. אתם נמשכים ורעיונות פורצת דרך. הסיכויים מעולים כך שכל מה שתעשו, יאפשר התקדמות בקריירה שלכם.
אהבה: עם שלושה כוכבי לכת נוחים מאוד, ונוס, מאדים, צדק, האווירה בין בני הזוג היא הרמונית ומהנה מאוד. לרווקים יש תחושה של האדישות ומעדיפים ליהנות רק מהרגע הנוכחי. לחיות את הרגע, כמו שאומרים. יהיו להם המון הרפתקאות. נישואין? זה יבוא…
בריאות: לנצל את היתרונות של מצב הרוח המעולה; בנוסף, יש לנהל את ההון האנרגטי שלכם בחוכמה.

 

Piscesמזל דגים
אם אתם מנהלים את העסק טוב, אתם מחזקים את המעמד שלכם מבחינת מקצועית ואולי אפילו תטפסו בהירארכיה במהירות. יופיטר יתמוך בכל זה ביעילות רבה. הכוכב הזה יגרום לכם לשמור על הרמוניה ולמנוע מתחים עם עמיתים לעבודה. כל זה ישפר את תדמיתכם בסביבה המקצועית. לשחק עם קלפים של דיפלומאטיה וליצור קשרים יעילים.
אהבה: האווירה בתוך המשפחות היא חביבה והדו קיום שלוו. תחת כוכב הלכת נוגה, לרווקים יהיו בהרבה רומנים, בפרט חברות מסוימת תהפוך למשהו הרבה יותר עדין ועוצמתי: אהבה.
בריאות: להיזהר השבוע, לא להתעייף מעל המידה ולמצוא זמן למנוחה ורגיעה.