הורוסקופ שבועי 28.11.14 – 04.12.14

Aries

מזל טלה
ברמה המקצועית הכוכבים לפי הורוסקופ שבועי יחזקו אתכם כך שתוכלו להגיע ליעדכם. התמדה ואומץ זה משהו שמלווה כל פעולה אשר אתם עושים . אל תפחדו לעבוד הרבה או להשקיע הרבה זמן בעבודה, כי בזה תלויים דברים רבים בקריירה. גם כן, יש לקחת בחשבון כל האמצעים הנדרשים כדי להצליח ולחפש כל הזדמנות אפשרית. אין דאגה, יש לכם את  תמיכתם של הכוכבים.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וממשיכים לתכנן ביחד את עתידם. עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית  
תקופה זו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין להתקדם שלב ביחסים שיש להם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: השבוע אתם לא מתלוננים על בעיות בריאות. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם מלאי אנרגיה ומבינים שאם תאמצו דיאטה מאוזנת, מצב הרוח והמצב הפיזי ישתפרו יותר ויותר.

Taurusמזל שור
ברמה המקצועית זכרו שכוכב הלכת פלוטו נמצא במיקום לא נוח. הזדמנויות יהיה נדירות ויהיה עליכם להתאמץ כפול כדי לקבל את התוצאות הנכונות. אם לא תעשו את הטעות לוותר, אתם תצליחו להתגבר על כל המכשולים.
אהבה: הדיאלוג בין בני הזוג בתוך המשפחה הוא הפתרון הטוב ביותר לכל סכסוך. עכשיו יש את ההזדמנות לדיאלוג שקט ויעיל. הרווקים רוצים שותף (או שותפה) שמסוגלים לחלוק את השמחות, העצב ואת רצינותם ולקבלם כפי שהם. עכשיו יוכלו למצוא את האדם הנכון…
בריאות: אתם יכולים להשתתף אפילו באולימפיאדה, אבל לא להגזים זה עם האוכל או עם המין. יש לשמור על חיים רציונאליים.

Geminiמזל תאומים
אתם יכולים השבוע לשפר את המצב מבחינת מקצועי, הודות ליופיטר, אשר הוא נמצא בזווית הרמונית. עם זאת, לא לעשות שום דבר, אשר עלול לסכן את מקום העבודה, גם אם האווירה או התנאים אינם לגמרי טובים.
אהבה: אוראנוס גורם לחוסר יציבות של בן/בת הזוג, אך ילידי מזל הזה, עם כל זה, יפגינו הבנת עם הפרטנר שלהם. לאלה שהם לא נשואים, התקופה היא חיובית לאירוסין או לקשר רומאנטי חדש. התחייבויות סנטימנטאלי בתקופה הזאת עשויה להיות בר קיימא.
בריאות: כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להרגיע ולנוח, אחרת אתם תבזבזו את האנרגיה באופן מיותר.

Cancerמזל סרטן
בתקופה הזאת, אתם תמיד שאפתניים ולהוטים להתקדם במקצוע ולזה כוכבי הלכת מייצרים תנאים טובים . אך, מאדים יכול לגרום לעיכובים, אבל שום דבר לא רציני, רק בזבז זמן. כוכב הלכת שבתאי, יעניק לכם סבלנות ונחישות, כך שהמכשולים האלה לא ימנעו מכם להשיג את המטרות.
אהבה: שבתאי מביא רוך ויציבות בתוך המשפחות השבוע. הרווקים ייהנו מקשרים אטרקטיביים, אבל שטחיים. שינויים האלה, שהם לעיתים קרובות מדי, אינם מספקים אותם, כי הם תמיד חושבים על מצב יציב, מצב שהוא קרוב יותר לשאיפות שלהם. סבלנות!
בריאות: טונוס ודינאמיות מעולים. אתם לא עייפים בכלל , אך לשים לב לבעיות קטנות בקיבה קטן.

Leoמזל אריה
במישור המקצועי מחכה לכם יעדים תובעניים כבר מתחילת השבוע.  לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו להסתגל למצבים בלתי צפוניים. יתר על כן, אתם צריכים לנהל את תקציבכם בצורה יותר טובה, לחשוב על ההוצאות ואז לא תגיעו לפי המועד האחרון של תשלום או החזר חוב.
אהבה: ההרגשה היא בתקופה הזאת מערכת היחסים נמצאת בקיפאון. בזמן שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת, מרגישים שכאילו בני זוגכם אינם מתקשרים מספיק טוב. על פי אסטרולוגיה שבועית מאד הייתם רוצים שהם יהיו יותר פתוחים. זה נראה כאילו שאתם במערכת יחסים, שבה אלה שלידכם לא מספקים את הצרכים של חיבה. לגבי הרווקים ייתכן שאדם ממעגל החברים מתאהב בכם מעל הראש, ואתם לא שמים לב לזה. אולי בגלל שזה מדובר על ידידות ישנה ולא שחשבם אף פעם לאדם הזה מנקודת מבט של רומנטיקה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Virgoמזל בתולה
אסטרולוגיה שבועית מבשרת שאתם מקבלים את התמיכה של מאדים בתחום הקריירה לפי הורוסקופ שבועי. יש לכם ההזדמנות לעבוד על פרויקט מרחיק לכת עם מלא יוזמה ומצוינות. אתם מלאי הרוח התחרותית.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית השגרה והרגלים לוחצים חזק על כתפיהם של אלה שנישאו כבר. הרווקים משני המינים, מחפשים כל מה שאקזוטי ונמשכם לכל דבר שקשור לחו"ל. רבים יוכלו למצוא את הזוג במהלך טיול.
בריאות: מצב הבריאותי הוא יותר טוב מאי- פעם. הורוסקופ שבועי מזהיר אתכם שלא תעשו שימוש לרעה באנרגיה שלכם ולהתרחק ממצבים מלחיצים.

Libraמזל מאזניים
אתם תעשו טעות אם תשומת הלב של הבוסים תהיה עליכם. לתקופה מסוימת, אתם תישארו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך בסופו של דבר הדברים מסתדרים מעצמם. אל תעשו מזה עניין גדול מדי, אבל גם אל תהיו שאננים, כי על פי תחזית אסטרולוגית המצב יכול להשתנות בן רגע.
אהבה: לפני זמן מה נכנסתם למערכת יחסים שבה חשבתם שמצאתם את הנפש התאומה. למרבה הצער, שם לא בדיוק מצאתם את האושר בזרועותיו של משהו שבאמת אוהב אתכם. על פי הורוסקופ שבועי מאז שאתם ביחד אתם מרגישים לא טוב מבחינה רגשית וחושבים שהגיע הזמן להגיד "מספיק".
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Scorpioמזל עקרב
מבחינת הקריירה לפי תחזית אסטרולוגית כבר בתחילת השבוע יחכו לכם יעדים תובעניים. אתם תצטרכו להסתגל למצבים חדשים ובלתי צפויים. יתרה על כן, אתם צריכים לנהל את כספיכם בצורה יותר נבונה, לחשב כל הוצאות כך שלא תצטרכו להתמודד עם חובות.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  הורוסקופ שבועי קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית

Sagittariusמזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי ההרגשה היא של דכדוך מסוים, אתם לא מרוצים, מרגישים תקועים במקום ושלא מתקדמים לשום מקום. השגרה מעיקה ולא עושה לכם טוב כך שאתם מתחילים לחשוב ברצינות על אלטרנטיבות אחרות. שימו לב, מאד מומלץ להתחיל לחפש מקום עבודה חדש, מקום שבו אתם תרגישו מכבדים אתכם.
אהבה: ההרגשה היא בתקופה הזאת מערכת היחסים נמצאת בקיפאון. בזמן שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת, בני זוגכם אינם מספיק פתוחים. על פי תחזית אסטרולוגית זה נראה כאילו שאתם במערכת יחסים, שבה אלה שלידכם לא מספקים את החיבה שאתם זקוקים לה. לגבי הרווקים ייתכן שאדם ממעגל החברים מתאהב בכם מעל הראש, ואתם לא שמים לב לזה. אולי בגלל שמדובר על ידידות ישנה.
בריאות: בתקופה הזאת אתם נוטים להפריז בקשר לאוכל, דבר אשר יוביל לבעיות עיכול. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנסות לאכול ככל האפשר בריא ולא להתפתות לדברים לא בריאים.

Capricornusמזל גדי
כדי להוכיח למשהו למישהו אתם עובדים מאוד קשה ובסופו של דבר תצליחו לעשות זאת. ידעוה לכולם שאפשר לסמוך עליכם והבוסים לא רק שיישמו לב לזה, אבל גם לפי הורוסקופ שבועי ידאגו שתקבלו את התמורה עבור התמדה והמסירות שלכם עד כה.
אהבה: אם אתם נשואים, זה זמן טוב ליהנות הנישואים שלכם. אתם רוצים להרגיש הרבה יותר קרובים לבני זוג ולמשפחתכם. בגלל שאתם כל כך עסוקים בעבודה, מאד קשה להקדיש זמן רב לאלה שקרובים אליכם. אם אתם רווקים, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היא חיובית לגבי מציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: מרקורי מבטיח שלא יהיו לכם בעיות בריאות. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם בכושר ובמצב רוח מאד טוב. עם זאת, כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.

Aquariusמזל דלי
זה זמן הטוב ביותר להגביר את המאמצים בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, התוצאות יהיו טובות אם אתם תהיו מעורבים כמה שיותר. אתם תקבלו את ההסכמה ואת הכבוד של העמיתים לעבודה בעיקר על יכולת הארגון ועל כישרונותיכם.
אהבה: במשפחה זוגות יעמדו בפני השגרה וגילוי מחדש של השמחה של תחילת הקשר. הרווקים יכולים לא לראות את ההזדמנויות המופיעות במישור האהבה. אתם, לפי הורוסקופ שבועי  צריכים להיות מודעים שאהבה חדשה יכולה להביא אווירה של רעננות בחייכם הסנטימנטאליים.
בריאות: יש לנצל את בריאות המעולה שבתקופה הזאת, אך, לפי אסטרולוגיה שבועית יש לתחזק אותה עם רוגע ותזונה בריאה.

Piscesמזל דגים
ההשפעה של השמש בתחום הקריירה מועילה להתפתותכם המקצועי. התחזית מבוסס על התמיכה של שני כוכבי לכת נוספים: צדק ומרקורי, אשר מאחדים כוחות כדי לעזור לכם להשיג מה שאתם רוצים במישור המקצועי. רק פלוטו משפעה באפן מביך: אתם יכולים להיות עם מצב רוח רדוד.
אהבה: שגרה נעימה וכליל, עבור אלה שנישאים בשל השפעה של פלוטו. בנוגע לרווקים, אשר, לאחר תקופה קצרה של אי וודאות, יהיה סיכוי נהדר לפגוש אדם יוצא דופן עבור העתיד שלהם.
בריאות: המצב הנפשי משתפר בצורה רצינית ואתם תהיו יותר ויותר דינאמיים. האיזון הפסיכי הטוב יאפשר מאמצים רוחניים או פיזיים מתמשכים.