הורוסקופ שבועי 29.01.16 – 04.02.16

Aries

מזל טלה
אף על פי שאתם שבעי רצון ממקום העבודה עכשווי, לפי הורוסקופ שבועי ההרגשה היא שזה הזמן לעשות שינוי כל שהו וזאת כדי לשפר את המצב הכספי. בתקופה אחרונה לא הצלחתם להימנע מהוצאות רבות וכתוצאה אתם תצטרכו לתכנן מחדש את התקציב לשבועות הקרובים כדי לא להיכנס לחובות.
אהבה: כרגע היחסים עם בני זוגכם די מתוחים וזה אומר שלעיתים קרובות אתם תריבו והסיבה העיקרית היא שאף אחד מכם לא מוכן להתפשר על כלום. אם אתם לא ממש רוצים להמשיך במערכת היחסים הזאת, טוב תעשו לסיים אותה כי על פי תחזית אסטרולוגית תהיה לכם בקרוב הזדמנות להכיר אדם אשר ייתכן שתרצו לבלות כל החיים.
בריאות: לא רק השבוע אלה לאורך כל התקופה הקרובה האויב הגדול ביותר המאיים על בריאותכם הוא המתח. על פי אסטרולוגיה שבועית בחלק האחרון של השבוע אתם תעמדו מול מצבים לא צפויים, אשר יכולים להוביל לקונפליקטים.תנסו לא להתעצבן, תהיו יותר סובלניים כלפי אחרים כדי להוריד מהמתחים.

Taurusמזל שור
במקום העבודה הפעילות שלכם היא תהיה חיונית עבור עמיתים שידעו להעריך זאת וגם לא ישכחו מפעם לפעם לומר כמה אתם חשובים עבורם. לפי הורוסקופ שבועי הרווחים הם טובים, כך שאתם תצליחו לחסוך, אז אתם יכולים להיות מרוצים מבחינה זו. אמנם, הכל נרה טוב אבל אתם חייבים להמשיך להתנהג נכון בכל הנוגע לקניות.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Geminiמזל תאומים
השבוע הלחץ הפסיכולוגי ישפיע באופן שלילי על מצבכם הנפשי. אתם תצטרכו לעמוד מול הרבה מאוד דרישות ותחומי האחריות. לפי אסטרולוגיה שבועית הלחץ יהפוך לאויב האמיתי של בריאותכם וזה במיוחד במחצית השנייה של השבוע.
בעבודה תרגישו אותו לחץ ומומלץ לחשוב מאוד טוב על כל תד והחלטה כי הדבר יכול להשפיע על הפרנסה שלכם.
הדבר הטוב הוא שהשבוע תבינו שהמשפחה שלכם אוהבת אותכם והיא תמיד תומכת ועוזרת לכם.
מבחינה גופנית המצב הוא טוב, אבל הסטרס ישפיע על מערכות החיסון, מערכת העצבים והכבד. נסו למצוא דרכים להירגע, ולהימנע מקונפליקטים עם הסובבים אתכם.

Cancerמזל סרטן
רק הצד הפיננסי נראה שידאג אתכם השבוע. למרות שתכננתם את התקציב עד הפרוטה האחרונה, שם דבר לא יסתדר עם ההוצאות שתעשו. אולי אתם תהיו חייבים להשקיע סכום מסוים או לקנות משהו בעל ערך, אך בכל מקרה אין מה לדאוג.
אהבה: יגיעו אליכם שמועות הקשורות לבני זוגכם. על פי תחזית אסטרולוגית מישהו מהמעגל החברים הקרובים, ייספר לכם על אי נאמנות של בני הזוג, אבל אין סיבות לדאוג. אחרים הם פשוט מקנאים שהכל עובד בצורה מושלמת במערכת היחסים שלכם והיו עושים הכל כדי לשנות את זה. הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי לא מוכנים להתפשר, על פחות ממה שהם חושבים שמגיע להם. במילים אחרות, אתם לא רוצים להיכנס לתוך מערכת יחסים רק כדי לא להיות לבד, גם אם יש לכם הרבה מעריצים המבקשים להיות איתכם.
בריאות: לא תמיד יש להסתמך אך ורק על הטיפולים האלטרנטיביים ולוותר לגמרה לרפואה הקונבנציונאלית. במהלך אמצע השבוע לפי אסטרולוגיה שבועית מצבכם הבריאותי לא יהיה כל כך טוב. אל תתנו לדברים להפתיע אתכם ותפנו לגורמים מוסמכים. תעברו בדיקות רציניות כדי לוודא שהכל בסדר.

Leoמזל אריה
האנשים שנמצאים לצידכם חושבים שהמנטאליות שלכם היא לגמרה לא בסדר וינסו לשנות זאת. על פי הורוסקופ שבועי לא תסכימו לשום שינוי וזה יגרום מחלוקת לא קטנות. מומלץ שבעתיד תימנעו ממגע עם אנשים כאלה. תמשיכו לעשות את הדברים כפי שאתם מאמינים לנכון.
אהבה: השבוע, לפי תחזית אסטרולוגית יש סיכוי שהרווקים שבניכם יתחילו מערכת יחסים חדשה. אם אתם במערכת היחסים האווירה תהיה די משעממת בתקופה הזאת. השגרה עם המטלות הביתיות יכולות לגרום למעין אדישות. תנסו לצאת ולבלות הרחק מהשגרה.
בריאות: אם אתם מרגישים לא טוב היגיע הזמן ללכת להיבדק אצל הרופא ולא לדחות שוב ושוב. אל תתנו למצב להחמיר ולעבור טיפול כואב ויותר ויקר. אז זה לא יזיק על פי אסטרולוגיה שבועית להיות זהירים עם הבריאות שלכם.

Virgoמזל בתולה
במקום עבודתכם לפעמים אתם מרגישים חסרי ביטחון, אך עם קצת כוח רצון תוכלו להוכיח מה אתם מסוגלים לעשות. ובכן, השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים יהיה רק לטובתכם. אל תשכחו שתקופה זו יכולה לפעמים להביא רגעים מביכים, אך יש בה גם פוטנציאל גדול להצלחה.
אהבה: אתם תרצו לדבר עם בני זוגכם בעניינים כואבים או על דברים אשר אתם קשורים אליכם. דבר אחד מפריע לכם והו האדישות שהם מפגינים. על פי תחזית אסטרולוגית בחלקו השני של השבוע אתם תחזרו לרגשות יותר טובים, כאשר תבינו שהסלחנות ויכולת להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה להעניק לעצמכם חלק קטן מזמנכם הפנוי. תקדישו זמן לעניין שאתם אוהבים או תעזבו את העיר לכמה שעות וזה בטוח יעשה לכם טוב מבפנים ותתמלאו במחשבות חיוביות. אתם רק צריכים להחליט על כך. תנו לעצמכם זמן איכות ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן.

Libraמזל מאזניים
תחום הקריירה גורם לכם סיפוק רב. כולם מוכנים להקשיב לכם מפני שאתם עושים את הדברים באופן מעורר קינה. כוכבי לכת רבים על פי הורוסקופ שבועי, משפיעים על החשיבה שלכם כך שאתם חושבים בצורה רציונאלית והיכולת לשכנוע אחרים היא בשיא. עם זאת ישנו דבר אחד שיכול לגרום לנזק: הנטייה לזלזל בסמכותם של הבוסים.
אהבה: יכול להיות שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. ככול הנראה מדובר במערכת יחסים שלא מומשה עד תום. הסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות, אבל יהיה צורך להעמיד את הדברים על דיוקם פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו גם כמה בעיות עם בני המשפחה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם כדי לשמור על בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר ממתחים. שום פעילות לא משתווה לזה. אתם נחרצים לעשות שינויים מבחינת סגנון החיים, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה אתם מתוחים. תנו לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Scorpioמזל עקרב
השפעתו של מאדים, לפי הורוסקופ שבועי תוביל לצעד אחד קדימה בתחום הקריירה או לכל מה שקשור לעסק שלכם. היחסים עם העמיתים לעבודה גם יעברו מהפך וזאת לטובה. אל תשכחו שתמיד שרציניות מביאה לדברים טובים ויכולה להעניק לכם מעמד של מנצח. אהבה: הזוגיות תעמוד במבחן השבוע מבחינת חיי האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם תבינו סוף, סוף עד כמה אתם משקיעים במערכת היחסים ותרגישו שבני זוגכם לא מתאמצים באותה מידה.
רצוי שתנסו לדבר בכנות איתם על מנת לאזן את המצב ולהבהיר כל דבר אשר מפריע לכם. הרווקים, אם הם באמת מחפשים אהבה יצטרכו לצמצם את הבילויים עם  החברים. בריאות: למרות שבסך הכל אתם מרגישים טוב, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה מסוימת. לאור המצב הזה אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשנות כמה דברים בתזונה ובאורח חיים בכלל. אם תנוחו מספיק ולא תיקחו ללב כל דבר חסר חשיבות הדברים יראו אחרת.

Sagittariusמזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי מדובר על שבוע די מוצלח מבחינת הקריירה. ייתכן שתקבלו קידום או בונוס על העבודה שעשיתם בזמן האחרון. מבחינה כלכלית אתם מתחילים להיות שקולים יותר בכל אשר נוגע לבזבוזים מיותרים. אם החלטתם לבקש הלוואה תחשבו פעמיים אם אתם יכולים לעמוד בהחזרים. אהבה: השבוע זה הזמן המתאים לפתור בעיות שהיו עם בני הזוג. יתרה על כך, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לדחות את העניין אחרת הכל יהיה מסובך יותר. 
יהיו גם כמה אתגרים חדשים במערכת אבל אם אתם רוצים מערכת מוצלחת יש להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב הדרושים לבני זוגכם. הרווקים כבר לא מרוצים להיות לבד וזאת תהיה תקופה חיובית כדי לעורר את חיי האהבה. בריאות: בעיות בריאות מיוחדות על פי תחזית אסטרולוגית לא יהיו השבוע, אבל אתם חייבים להמשיך להיות זהירים עם אורח החיים שלכם. לאבד לילות, לרוץ כל הזמן אחרי כל מני דברים שאתם רוצים להשיג ולאכול מתי שרק זוכרים זה לא עושה טוב לבריאות.

Capricornusמזל גדי
אתגרים בעבודה, זה דבר אשר אתם אוהבים ותעשו הכל כדי להצליח. אתם מרוכזים רק בדבר אחד: להתקדם לעבר המטרות שקבעתם לעצמכם. מבחינת הכסף על פי הורוסקופ שבועי אתם צריכם להתמודד עם סדרה של הוצאות ולכן נאלצים להשתמש בחסכונות אשר הצלחתם לעשות לאחרונה. אתם די מתוחים בגלל זה ולמרבה הצער זה ימשיך גם לאחר השבוע הזה. אהבה: יחסי האהבה עם בני זוגכם לחיים הם יותר ויותר חזקים, הודות כוכב יופיטר, אשר על פי תחזית אסטרולוגית מרחף מעל המזל שלכם. יש לכם כלפי בני הזוג, הרבה סבלנות ונותנים בהם אמון ומספיק חופש וכך הם מרגישים נפלא לידכם. הרווקים שבניכם חושבים שהיגיע הזמן לקשר רציני. בריאות: השבוע אתם נחושים לעשות שינוי באורח החיים ובשביל זה תתחילו לצבור קצת מידע. אתם רוצים הצלחה והתקדמות גם בצעד של החיים. הבריאות לפי אסטרולוגיה שבועית היא טובה, אבל יש מקום לשיפור. זה אפשרי שתתמודדו עם מחלות עונתיות או תרגישו עייפות מסוימת, לכן מומלץ לנוח ככל האפשר.

Aquariusמזל דלי
על פי תחזית אסטרולוגית יש סבירות גבוהה  שבעבודה ידברו על נושאים חשובים שעשויים להשפיע עליכם ישירות. זה יזכיר לכם כמה דברים שאתם לא מרוצים במקום העבודה הנוכחי. אולי זאת לא העבודה האידיאלית או העמיתים לא הכי נוחים אבל עליכם למצוא מכנה משותף בניכם לבנם וללמוד לעבוד בצוות! אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  הורוסקופ שבועי הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי. בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Piscesמזל דגים
מדובר על שבוע מבטיח ועל פי תחזית אסטרולוגית אתם תצליחו להציג את כישוריכם מול כולם. אתם אנרגטיים וחסרי סבלנות.  חלק מבני מזל זה יכולים לקבל קידום בעבודה או כמה הזדמנויות וזה שבוע מבטיחה לעשיית כסף.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי יהיו כמה התרחשויות שיזכירו לכם שישנם אנשים אשר מאמונים ביכולותיכם והם מוכנים לסייע בכל הזדמנות. כמובן מדובר על בני הזוג, בני משפחה וחברים קרובים. גם אם היה לכם רושם שהם לא יעשו הכל כדי לעזור לכם, אתם עלולים ולהיות מופתעים מהיפוכו של הדבר. תראו להם מה אתם מסוגלים ותגרמו להם להתגאות בהם.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.


עמוד זה נצפה ע"י 2,437 גולשים