הורוסקופ שבועי 29.04.16 – 05.05.16

Aries

מזל טלה
אסטרולוגיה שבועית חוזה על כך שבקריירה הנמרצות ידחוף אתכם קדימה ותצליחו להתקדם מהר מאד בתחום זה. ככל שאתם תהיו יותר יוזמתיים כך תקבלו את העידוד הדרוש לכם. תשתמשו באנרגיות שלכם כדי להתקדם קדימה.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי הורוסקופ שבועי התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה ומרגישים חופשיים לעשות כל פעילויות שאתם רוצים, כי לפי תחזית אסטרולוגית העייפות לא יגע בכם. מצד שני זה יהיה חכם לא להפריז עם זה.

Taurusמזל שור
הכוכבים יהיו לטובתכם השבוע מבחינת המקצוע. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תקבל יותר אחראיות או תהיה אפשרות לשנות את מקום העבודה, אבל תחשבו היטב לפני שאתם מחליטים, כדי שהדבר הזה לא יפגע בעתידכם. אם אתם תפגינו יותר יוזמה, שיגרום לרווחים במישור הפיננסי.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי יהיה לכם שבוע מלא הישגים ברמה הרגשית, כך שמערכת היחסים שלכם תהיה יותר ויותר יציבה וחזקה. תמשיכו להתנהג כרגיל, והתוצאות יהיו הרבה מעל הציפיות.
בריאות: אפילו אם יש לכם בעיות בריאות קטנות, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם תצליחו לעור אותן בשלום, אבל יש לקחת בחשבון את העובדה שאתם זקוקים לעוד מנוחה ואורח חיים מאוזן.

Geminiמזל תאומים
במקום העבודה שלכם ישנו אדם אשר לא רוצה טובתכם ומפיץ כל מיני שמועות שקריות הנוגעות לכם. בגלל תככים אלה על פי אסטרולוגיה שבועית יהיו לכם בעיות עם הממונים. כל מה שנותר לעשות זה להשתמש באינטונציה שלכם כדי לזהות את האדם לפני שיהיה מאוחר מדי.
אהבה: ההרגשה היא בתקופה הזאת מערכת היחסים נמצאת בקיפאון. בזמן שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת, מרגישים שכאילו בני זוגכם אינם מתקשרים מספיק טוב. על פי אסטרולוגיה שבועית מאד הייתם רוצים שהם יהיו יותר פתוחים. זה נראה כאילו שאתם במערכת יחסים, שבה אלה שלידכם לא מספקים את הצרכים של חיבה. לגבי הרווקים ייתכן שאדם ממעגל החברים מתאהב בכם מעל הראש, ואתם לא שמים לב לזה. אולי בגלל שזה מדובר על ידידות ישנה ולא שחשבם אף פעם לאדם הזה מנקודת מבט של רומנטיקה.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Cancerמזל סרטן
היומיים הראשונים של השבוע מביאים שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר יהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבד את הסבלנות אם אתם מתמודדים עם משימות מסובכות. יהיו לפי הורוסקופ שבועי בעיות שעשויות להתגלות לקרת סוף השבוע, בגלל התחרות הלא הוגנת של עמית לעבודה.
אהבה: למרקורי תהיה השפעה המיטיבה חיי הזוגיות. עם העזרה של השפעה הזאת, לפי תחזית אסטרולוגית תקופה זו תהיה מלאה בשמחות קטנות והנאות. נסו לשמור על אש התשוקה ואהבה תמיד, על ידי מחוות כלפי בני זוגכם. עבור הרווקים אודות המיקום הנוכחי של כוכבי הלכת, בחייכם צריכים להיות רגעים של אהבה, רוך, שותפות. אם עדיין לא פגשתם את האדם שאתו יכולים לחיות רגעים כאלה, זה עשוי לקרות בקרוב.
בריאות: מבחינת המצב הבריאותי, לפי אסטרולוגיה שבועית, אתם דינאמיים אודות ליופיטר אשר מעניק לכם אנרגיה. הוא גם יסייע לכם להתאושש מהר, במקרה שבימים האחרונים לא הרגשתם כל כך טוב.

Leoמזל אריה
לפי הורוסקופ שבועי יהיה שבוע די תוסס. בעבודה, אתם פעילים ואנרגטיים מאוד ואז כל מה שתעשו עם אחריות ותזכו בהצלחה. זו תקופה טובה עבור מי שעובד בבנקים או בריאה חשבון.
אהבה: מנקודת המבט הסנטימנטאלי, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע תרגישו מלאי אנרגיה, להוטים לשתף את הרגשות והרצונות שלהם. ייתכן שאתם תפגעו בבני זוגכם בגלל דברים שלא מובנים נכון. אולם, במקום לנסות לתקן את השני, אתם צריכים ללמוד לקבל את הפגמים. מערכות יחסים שמתחילות עכשיו ייתכן שיהיה בעלות עניין וימשיכו זמן קצר מאד.
בריאות: אם יהיה איזה יום שייהרס על ידי בעיה בריאותית כלשהי, בין אם זה אי נוחות זמנית או מחלה ישנה יותר, זו רק כתוצאה של העובדה שאתם מתעקשים לחשוב שאתם מאד בריאים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על סגנון חיים שונה , כך שחוסר האיזון יכול להיעלם.

Virgoמזל בתולה
מבחינת מקצועית לא יקרה משהו יוצא דופן. תמלאו את חובתכם עם במודעות ובשקט. לפי הורוסקופ שבועי, גם אם שום דבר לא קורה, עכשיו יופיטר מכין לכם תקופה טובה. ייתכן שמדובר על נקודת התחלה חזקה עבור קריירה מבריקה. והזמן הזה יגיע!
אהבה: אנשי המשפחות מתחילים להבין עד כמה הם קשורים לבני זוגם וכמה הם אוהבים אותם והם יודעים להעריך כל רגע ביחד. בחיי האהבה של הרווקים על פי תחזית אסטרולוגית לא יקרה שום דבר ראוי לציון, אך יהיה רומן, אפילו אם זה יהיה לזמן קצר הוא יהיה סוער למדי.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב.

Libraמזל מאזניים
הורוסקופ שבועי מבשר על כך שאתם יכולים לחזק את המעמד המקצועי ללא מאמץ רב. היחסים עם העמיתים והבוסים יהיו חיוביים לאווירה של סובלנות, של דיאלוג,  בקיצור אווירה נעימה.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית אנשי המשפחה חיים בתקופה מבורכת. שיפוט הרווקים לגבי האהבה לא משהו. הם נוטים להתאהב  מהר מדי וזה יוצר מכשולים, אבל זה מביא גם שמחה. אתם צריכים לנסות להיות יותר פתוחים אבל גם יותר מאופקים.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.

Scorpioמזל עקרב
הנחישות והעקשנות יעזרו לכם לסיים פרויקט מסוים בעבודה, עם כל הקשיים והלחצים המוטלים על ידי אותו פרויקט. כל המאמצים, לפי אסטרולוגיה שבועית יתוגמלו בקרוב. הפלייר יעזור לכם לגלות סכנה מסוימת בזמן ולא להיות מעורב בה.
אהבה: חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים. הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי לרוב יהיו עסוקים בחיזורים, אבל לא יהיה שום קשר רציני. אחדים ייפרדו מיחסים ישנים יותר, בלי שום כעס או תוכניות אחרות לעתיד, לפחות לעת עתה.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יעניקו חיוניות. החשש היחיד יכול להיות אי יציבות רגשית עונתית.

Sagittariusמזל קשת
ברמה המקצועי מתרחשים רק דברים טובים, כי זה אפשרי שעקב אומץ הלב וההתמדה, חלק מכם, לפי הורוסקופ שבועי יקבלו תפקיד חשוב.
אהבה: לזוגות הנשואים יהיו חיים יפים מלאי אושר. הלא נשואים כדאי להם, על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית בינתיים כדאי להיות עם הרגליים על הקרקע ולקחת צעד אחורה. זה יעזור להם לשופט טוב יותר את אירועי העבר והעתיד, לא להתחרט על ההחלטות מהירות מדי, או על הגישה לאהבה.
בריאות: באופן כללי, על פי תחזית אסטרולוגית מצב הבריאותי הוא טוב, אבל אולי הגיע הזמן לצאת לאוויר הפתוח ולקחת זמן כדי להירגע.

Capricornusמזל גדי
מבחינה מקצועית, השמש מעודדת אתכם, לפי אסטרולוגיה שבועית, במקום העבודה כדי להשיג תוצאות חיוביות. גם כוכבים יותר רחוקים מלכדים את כוחותיהם, לטובתכם, כדי להשיג מה שאתם רוצים.
אהבה: חיי הנישואים הם טובים ואתם לעושים תוכניות ארוכות טווח. הלא נשואים לפי הורוסקופ שבועי יקבלו אהבה שהם כל כך צריכים וגם יקבלו חוככות של אמונה ושל חיבה.
בריאות: רצוי, לפי תחזית אסטרולוגית, לעסוק יותר בבריאותכם, בגלל שיהיו כמה בעיות בריאות שיכולות להחליש את המערכת החיסונית והגוף פגיע יתר בפני ווירוסים.

Aquariusמזל דלי
יש נסיבות הקיימות במישור המקצועית המאפשרות קידום הקריירה או בעבודה בכלל. אתם תהיו יותר לפי תחזית אסטרולוגית יותר נחושים ולא תתנו לדברים הקטנים להפריע לעבודה וכך כל דבר שתעשו יהיה יעיל יותר.
אהבה: לאנשי המשפחה יהיו חיים ללא אירועים מיוחדים. למי שלא נשואי, לפי תחזית אסטרולוגית תחת חסותו של ונוס, האהבה תהיה הצד החזק בחייהם. יש להם קסם ויצליחו להפוך לאספנים של לבבות.
בריאות: הבריאות שלכם תהיה טובה, לפי הורוסקופ שבועי,  אם תשמרו על שלושה ארוחות ביום ועל האופטימיות.

Piscesמזל דגים
עליכם לעשות את מרב את מאמצים כדי שהדברים להתקדם כמו שצריך במקום העבודה, על מנת להשיג את התוצאות הצפויות. הורוסקופ שבועי ממליץ לכם להיות ערים לכל שינוי ולראות איזה מידע יוכל לעזור. עם הכסף אתם חייבים להיות זהירים מאוד ולא להחמיץ שום הזדמנות להשיג הכנסות נוספות.
אהבה: מי שנמצא במערכת יחסים יציבה על פי תחזית אסטרולוגית שבוע הקרוב לא יביא שום שינוי והכל מתנהל על מי מנוחות. הרווקים שבניכם לא ממרים להתחיל מערכת יחסים רצינית ומעדיפים לבלות עם חברים. אפילו אם יש מישהו בתמונה אתם לא רוצים שהיחסים יהיו אישיים מדי. עליכם להיות זהירים בהקשר זה, על מנת לא לסבול.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לעסוק בפעילויות מהנות על מנת להיפטר מהלחץ היומיומי ולא לשקוע בעייפות. אם אנחנו מדברים על מקצוע זה אימון לאחרונה, גם על מדיטציה, או פעילויות להזין את נשמתך. באופן כללי הבריאות היא די טובה, כך שמומלץ לעשות פעילות גופנית באופן קבוע.


עמוד זה נצפה ע"י 2,600 גולשים