הורוסקופ שבועי 29.06.13 – 05.07.13

מזל טלה
השבוע מסמל לכם קלילות, פתיחות ואופטימיות. עם השפעות טובות אלו כדאי מאוד להשקיע בעבודה, בלימודים ובנושאים הקשורים לחו"ל וכמובן התחום הרומנטי.
שימו לב והיו זהירים בכל הנוגע לחתימה על מסמכים וכל הקשור להסכמים.
בעבודה שימו לב להגיע לכל מקום בגישה חיובית.
בזוגיות שימו לב למאבקים שטותיים- אל תכנסו למריבות קטנוניות והתפשרו במיוחד בענייניי כספים. השבוע הוא שבוע מצוין להיכרויות כך שיש להרבות לצאת אך הצטיידו בסבלנות.

מזל שור
השבוע מצפה לכם טלטלה כל נושא הזוגיות, יחסים עם חברים נתונים להשפעה לכן עליכם לשים לב במיוחד לכל הקשור לקצרים בתשורת בין אישית על מנת שלא לגרום לעימותים מיותרים אם ברצונכם לעזור לחבר עשו זאת מבלי לחנכו. בעבודה לעומת זאת זהו שבוע מלא שאפתנות ונחישות והזמן לקצור הצלחות.
שימו לב למצב בכספי אשר יוגבל מעט השבוע זה ייטיב עמכם בעתיד ואל תחשפו סיבות מדוע אלה פשוט זרמו עם המצב.

מזל תאומים
השבוע אתם מרגישים במצב רוח שקט ומכונס אם זאת השקט הוא יחסי כי ישנו אי שקט פנימי העוסק בעיקר בתחום הקריירה. אין זה הזמן לעשות צעדים קיצוניים בעבודתכם. בתחום הכספי היו זהירים מהתחייבויות גדולות. זהו זמן נהדר להיפטר מפחדים חדשים וישנים ואף תקבלו עזרה אם תזדקקו לה. במישור הזוגי זהו שבוע שכולו אגו אז תורידו מעט את שאגתכם האדירה ותפסעו אחורה מעט- להתפשר זה נהדר.

מזל סרטן
זהו השבוע להתחיל לפעול למען עתיד מקצועי טוב יותר, לכו על הזדמנויות אשר ייפתחו עבורכם דלתות בעתיד אל תיכנעו לקושי הממונים, עמדו על שלכם ותשגו את אשר אתם חפצים בו מבלי לפחד מהלא מוכר.הזמן הקרוב גם הזמן לבנות בסיס כלכלי יציב וזאת בתנאי שתנהלו זאת בצורה אחראית. זהו בהחלט הזמן להיכרויות, צאו לבלות עם חברים ובכלל לכאלה בזוגיות זהו זמן טוב לנופש.

מזל אריה
השבוע זהו זמן טוב בכל הנוגע לענייניים הקשורים בחו"ל, השכלה וענייני חוק ומשפט ייהנו מהשפעה נפלאה. בכל הנוגע לקריירה יש משהו שעוצר את התקדמותכם בקצב בו הייתם חפצים אך שימו לב שלא לנקוף בגישה אגרסיבית מדיי העלולה לגרום לעימותים אם זאת עניין הקשור לשכרכם ישתלם לטובה. בתחום הזוגיות והרומנטיקה זהו שבוע מצוין להיכרויות לרווקים מבינכם ואם אתם כבר מסודרים התפנקו השבוע במיוחד.

מזל בתולה
השבוע הזוגיות או מערכות יחסים משותפות יעמדו על הפרק מבחינה חיובית ויעדו על סדר היום לכן נסו להיות מתונים, לרכך ולהתפשר עד כמה שתוכלו על מנת לתת לצד השני לצאת במעט תחושת כבוד. נסו לשפר את התקשורת על מנת למנוע אי הבנות.
מבחינת קריירה זאת ההזדמנות שלכם לבקש העלאה. זהו שבוע מצוין לחשוב על מה הייתם רוצים לעתיד ולסמן זאת כמטרה.

מזל מאזניים
השבוע זהו הזמן להיכרויות ולשיפור התחום הרומנטי, צאו לבלות, לרקוד וליהנות. אם אינכם נשואים החל מהשבוע זהו הזמן למצוא חתן/כלה, הקשר אותו תפתחו השנה כנראה יוביל לחופה. גם בתחום המקצועי והקריירה השבוע מטיב עמכם אך אם זאת אל תהיו תובעניים מדיי בכדי להימנע מעימותים מיותרים של אגו. זהו הזמן ליהנות ולתת לילד שבכם לצאת החוצה, ייסחפו ותנו לדמיון להיאבד בתוך המציאות.

מזל עקרב
השבוע אתם מרגישים שעליכם להתחדש בכל הקשור לבית, שיפוץ או מעבר דירה עומדים על הפרק אך אל נא תמהרו וקחו את הזמן "אם יש ספק, אין ספק!" נאמר פעם, בחנו את האפשרויות העומדות בפניכם טוב גם בתחום הרומנטי נראה כי או קשרים משפחתיים וחברתיים עלולים להיות ברגשת מתח וכעס וזה עלול לגרום לעימותים מיותרים לכן עליכם להיות זהירים ומתונים על מנת לא לגרום לקצרים בתקשורת ואי הבנות.

מזל קשת
השבוע כסף הוא הנושא המרכזי שמעסיק אתכם, שימו לב על חתימת מסמכים הקשורה לכסף ובכלל התנהלות הקשורה לסכומים גדולים ישנה אפילו אפשרות לקבלת סכום גדול ולא שיגרתי. בעניין הקריירה זהו שבוע שבו ההתנהלות מצדכם צריכה להיות שגרתית שמה למעשים שלכם עלולים להיות השפעות על צדכם המקצועי בעתיד. הזוגיות פורחת ומלבלבת והתחום הרומנטי בהחלט לא משעמם.

מזל גדי
השבוע פותח בפניכם אפשרויות חדשות בכל הנוגע לתחום הקריירה. זהו הזמן לבחון האם אתם היכן שאתם רוצים להיות והאם אתם מרוצים מהישגכם המקצועי ולנסות להתפתח בכיוון בו אתם בוחרים מבלי להסס אפילו אם הדבר קשור בחו"ל. בתחום הכספי היו שקולים ואל תתפזרו, כל שקל שווה, זהו הזמן לחסוך לעתיד אולי אפילו לחופשה רומנטית ומפנקת לאלו הנמצאים במערכות יחסים. נסו השבוע להיות ממוקדים ולא לרקוד על כמה חתונות יחד- זכרו אם התחייבתם סימן שחייבים לקיים.

מזל דלי
הנושא המשפחתי מעסיק אתכם מאוד בזמן האחרון וכל נושא הבית נראה לכם מאוד בוער השבוע מבחינת עשייה, הורידו מהלך וחשוב שלא תפעלו בפזיזות. ישנה אפשרות של קרע בין המשפחה לקריירה אשר עד כה הייתה מאפשרת יותר והשבוע הינה מלחיצה- תמרנו בין המצב ואל תתפשרו אל אף אחד מהם, הצטיידו בהרבה איפוק והבלגה. לרווקים שבניכם זהו שבוע מצוין להיכרויות והיסחפות של אהבה גם לאלו אשר נמצאים בזוגיות, טפחו את בן זוגכם ואולי תצפה לכם הפתעה בהמשך.

מזל דגים
השנה מתחילה השנה "הכלכלית שלכם" מעבר הכוכבים מכניס אתכם לתקופה של שפע כלכלי או אפשרות לבניית עתיד כלכלי טוב יותר, אם זאת היו מתונים בהחלטותיכם ואל תבזבזו לחינם זה שיש לא אומר שצריך לבזבז ולכן יש להימנע ממהלכים קיצוניים. התחום הרומנטי מטיב עמכם מאוד ונראה שמעולם לא הייתם מחוזרים יותר, תיהנו מכך ותחזירו אהבה לסובבים אתכם. בתחום המקצועי אתם גם כן נהנים מתקופה טובה ומצפה לכם הרפתקאה או משימה מהנה בקרוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות