הורוסקופ שבועי 29.08.14 – 04.09.14

Ariesמזל טלה
בינתיים, על פי הורוסקופ שבועי קצב העבודה נעשה מהיר יותר, ואתם ללא היסוס עושים כל מה שנדרש, כי זאת תקופה שהיא מתאימה להחלטות, תקופה עשירה ומועילה עם קצת אגרסיביות. כל זה יסייע להגן על האינטרסים שלהם. פניות רשמיות ופעולות תחרותיות יתקבלו בברכה.
אהבה: בקרב המשפחות הכל כמו בחלום והרומנטיות שולטת. אל תקלקלו זאת! על פי תחזית אסטרולוגית לרווקים ונוס מעניק להם את כוחו של הפיתוי. מלאי חושניות, הרווקים מושכים את כל תשומת הלב של אחרים. האהבה היא בדרך.
בריאות: הודות יופיטר, הבריאות מצוינת, הסיבולת הפיזית טובה ומערכת החיסונית עובדת יוצאת מן הכלל. עם זאת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתקפידו לנוח מספיק.

Taurusמזל שור
אסטרולוגיה שבועית מבשרת שאתם מקבלים את התמיכה של מאדים בתחום הקריירה לפי הורוסקופ שבועי. יש לכם ההזדמנות לעבוד על פרויקט מרחיק לכת עם מלא יוזמה ומצוינות. אתם מלאי הרוח התחרותית.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית השגרה והרגלים לוחצים חזק על כתפיהם של אלה שנישאו כבר. הרווקים משני המינים, מחפשים כל מה שאקזוטי ונמשכם לכל דבר שקשור לחו"ל. רבים יוכלו למצוא את הזוג במהלך טיול.
בריאות: מצב הבריאותי הוא יותר טוב מאי- פעם. הורוסקופ שבועי מזהיר אתכם שלא תעשו שימוש לרעה באנרגיה שלכם ולהתרחק ממצבים מלחיצים.

Geminiמזל תאומים
לפי הורוסקופ שבועי יהיה שבוע די תוסס. בעבודה, אתם פעילים ואנרגטיים מאוד ואז כל מה שתעשו עם אחריות ותזכו בהצלחה. זו תקופה טובה עבור מי שעובד בבנקים או בריאה חשבון.
אהבה: מנקודת המבט הסנטימנטאלי, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע תרגישו מלאי אנרגיה, להוטים לשתף את הרגשות והרצונות שלהם. ייתכן שאתם תפגעו בבני זוגכם בגלל דברים שלא מובנים נכון. אולם, במקום לנסות לתקן את השני, אתם צריכים ללמוד לקבל את הפגמים. מערכות יחסים שמתחילות עכשיו ייתכן שיהיה בעלות עניין וימשיכו זמן קצר מאד.
בריאות: אם יהיה איזה יום שייהרס על ידי בעיה בריאותית כלשהי, בין אם זה אי נוחות זמנית או מחלה ישנה יותר, זו רק כתוצאה של העובדה שאתם מתעקשים לחשוב שאתם מאד בריאים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על סגנון חיים שונה , כך שחוסר האיזון יכול להיעלם.

Cancerמזל סרטן
על פי תחזית אסטרולוגית תקבלו יחס קשוח ממורים, בוסים או אפילו מעמיתים לעבודה. דבר זה מגביל אתכם לעשות את הדברים כפי שאתם רוצים. לקרת סוף השבוע תקבלו הצעה של שיתוף פעולה במסגרת פרויקט שבכל מקרה לא יכולתם לבצע אותו לבד.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי יהיו כמה התרחשויות שיזכירו לכם שישנם אנשים אשר מאמונים ביכולותיכם והם מוכנים לסייע בכל הזדמנות. כמובן מדובר על בני הזוג, בני משפחה וחברים קרובים. גם אם היה לכם רושם שהם לא יעשו הכל כדי לעזור לכם, אתם עלולים ולהיות מופתעים מהיפוכו של הדבר. תראו להם מה אתם מסוגלים ותגרמו להם להתגאות בהם.
בריאות: האזהרות של אסטרולוגיה שבועית של שבוע שעבר עדיין בתוקף. במקרה של מחלות ישנות שחוזרות לתמונה זה הזמן בתחילת השבוע לטפל בזה ולהחזיר את האיזון של הגוף. עכשיו זה הזמן הנכון כדי להיפטר מכל הבעיות הרפואיות האלה.

Leoמזל אריה
סביר להניח שזה לא בלתי אפשרי שבחיי הקריירה יהיו אירועים משמעותיים ושינויים חשובים שישפיעו השפעה לאורך הזמן, החל מהשבוע. הורוסקופ שבועי ממליץ לנצל באופן מלא את הסיכוי מבלי להסס.
אהבה: הזוגות הנישואים על פי אסטרולוגיה שבועית מנמצאים תחת הסימן של יעילות, וכל מה שהם יעשו יחד ייעשה טוב ועם נוחות. השאיפות הרומאנטיות של אלה שלבד עומדים להתגשם. זה אפשרי שקשר קיים יקבל מעמד רשמי.
בריאות: יש ההשפעות החיוביות של הכוכבים על בריאותכם ועל פי תחזית אסטרולוגית אתם במצב הכי טוב.

Virgoמזל בתולה
הכוכבים יעזור לכם בכל מה שקשור לתחום המקצועי. יש להוסיף, על פי תחזית אסטרולוגית את ההשפעה הנאותה של השמש, אשר תעזור לראות שמאמציכם מתוגמלים ומוכרים לפי שוויהם הוגן. זה יקרה בקרוב.
אהבה: אפשר להגיד שעל פי הורוסקופ שבועי לא יקרה שום דבר מיוחד אצל אנשי המשפחה. הלא נשואים מתמלאים באהבה: רוצים להתחתן מהר, רק מחכים להזדמנות! זה יהיה טוב לחשוב על זה עוד יותר טוב.
בריאות: יש לכם אנרגיה ברמות שלא הכרתם, אך הגוף עשוי להרגיש יותר מדי חזק ואתם, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולים לחשוב ששום דבר לא יכול לנצח אתכם. כאדי להיות זהירים, בסך הכל אתם רק אנשים.

Libraמזל מאזניים
במקום העבודה לפעמים חסרה לכם קצת נועזות, קצת כוח רצון להוכיח מה אתם מסוגלים לעשות, וכל מה שמאפשר לכם להיות לפני העמיתים לעבודה. ובכן, השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים מעשירים אתכם עם כל התכונות האלה וזה יהיה רק לטובתכם.
אהבה: בתוך חיי של זוגות נשואים, חילוקי דעות נמחקים במהירות והשמש מופיעה. עבור אלה שלא נשואים, על פי תחזית אסטרולוגית אם אתם פזיזים ומחפשים הרפתקאות רבות, אתם מסתכנים בכך שיהיו בעיות מסוימות או תהיו פשוט תשושים.
בריאות: תאוות החיים חזרה, אבל יותר מדי התלהבות לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה לגרום לפציעות או חום. בסופו של דבר שום דבר רציני, אבל תיזהרו!

Scorpioמזל עקרב
התצורה של הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית תדחוף אתכם לעשות יותר במישור המקצועי ולנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להתקדם בקריירה. אל תהססו לנקוט בכל הצעדים למשוך את האהדה ותמיכה מצד הסובבים אתכם.
אהבה: אנשי המשפחה יקבלו חסות, לפי תחזית אסטרולוגית מכוכבי הלכת וייהנו מהרמוניה. ללא נשואים יש חיים סנטימנטאליים עשירים ומעבר לזה. יש להם קסם מיוחד השבוע. תנו לעצמכם להתפתות ולטעום את שמחת החיים ואת האהבה.
בריאות: ההשפעה של הכוכבים, לפי הורוסקופ שבועי היא חיובית. יש לכם אנרגיה, חיוניות, אך תמשיכו ליהנות במידה מהכל.

Sagittariusמזל קשת
הדלתות נפתחות לבד לפניכם. לפי הורוסקופ שבועי הזדמנויות מקצועיות חדשות הן באופק. תשקלו כל הצעה ושמרו על קור רוח. הטוב ביותר הוא לא לקחת שום החלטה תחת דחף של הרגע, אלא לנתח לעומק את כל העניין.
אהבה: עבור אלה שנישאו כבר השמש ומרקורי הם לצדכם. שני הכוכבים האלה ישפיע על חיי הנישואין, כך שהתקופה זו תהיה טובה במיוחד. אתם, לפי תחזית אסטרולוגית באמת ממוקדים בעיון של הזוגיות וברצונכם שיהיו יחסים הכי טובים עם האדם שאתם אוהבים. לציפיות של הרווקים, במישור האהבה יש כל הסיכויים שיתממשו. לרבים תהיה ההזדמנות לפגוש את הנשמה התאומה. לא יכול להיות זמן טוב יותר להקים בית חם מאשר התקופה הזאת.
בריאות: תוכלו למצוא, בסופו של דבר, את האומץ, כדי להיפטר מכמה הרגלים שליליים עבור בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית המאמצים שלכם לא יהיו חסרי תועלת. יש לכם המון אנרגיה ורצון ברזל כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים.

Capricornusמזל גדי
לפי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים מתמקדים בחייכם המקצועיים. אתם מאוד נחושים ורוצים להשיג קידום בעבודה. הצלחה תבוא, אבל היא מלווה בתחומי אחריות נוספים ועבודה מאומצת. מה שמחייב אתכם להתארגן טוב יותר. עבור חלק מבני מזל זה , השפעת של שבתאי יכולה להביא עיכוב של הישגים.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית חוזה על כמה סכסוכים קטנים בין בני הזוג, אבל לא משהו רציני. מרקורי מעניק לרווקים הרבה ביטחון עצמי. הם מגייסים את כל הפוטנציאל של הפיתוי וכך מסוגלים למשוך תשומת לב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

 

Aquariusמזל דלי
כוכב הלכת פלוטו משפיע לטובה על המישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי.  אתם עושים שימוש במיומנות ובסבלנות כדי לפתור בעיות נוכחיות. אתם אמיצים, עקשניים ומקצועיים וזה יוביל להצלחה רבה.
אהבה: לא פחות משלוש כוכבי לכת, מביאים לאנשי המשפחה תשוקה לזוגות הצעירים או הפחות צעירים. רבים מהרווקים לפי תחזית אסטרולוגית לא רוצים בשום מחיר לקשור את עצמם עם שרשראות הנישואין. הפתגם אומר "האהבה היא גינה של פרחים, והנישואים עם עשבים שוטים". זה יכול להיות? או שלא?
בריאות: יש לכם סיבולת פיזית טובה, למרות מערכת עיכול רגישה, אבל לא משהו רציני. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על דיאטה קצרה שלא תזיק.

Piscesמזל דגים
קריירה נותנת לכם סיפוק רב. לא רק שמקשיבים לכם, אבל גם מבינים אתכם. על פי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים, מדגשים את כוחותיכם, את הלוגיקה, והיכולת לשכנוע. "הכתם השחור" היחיד הוא שאתם נוטים לזלזל בסמכותם של הממונים.
אהבה: יש השפעה נאותה לפי תחזית אסטרולוגית של יופיטר, כך שהכל ילך כשורה בחיי המשפחה. הרווקים יכולים ליהנות מהשפעת של ונוס ולרחף באושר על סוג ורוד של ענן… הם יחיו באוקיינוס של תחושות ורגשות.
בריאות: עכשיו יש תקופה ללא בעיות מיוחדות. אסטרולוגיה שבועית מדברת על הכוכבים המעניקים חיוניות טובה, אבל להיזהר כי מערכת העיכול רגישה יותר עכשיו.