הורוסקופ שבועי 29.11.13 – 05.12.13

Ariesמזל טלה
במישור המקצועי עולות הזדמנויות בלתי צפויות. עבודה חדשה או תפקיד חדש, מאפשרים לכם להשיג תוצאות יוצאות דופן, אשר משפיעים באופן חיובי על ההתקדמות הירארכי שלכם.
אהבה: בקרב אנשי משפחות על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיה אי הבנות ומתחים. עבור הרווקים, הכוכבים מעניקים להם אושר אין סופי! יש סיכוי טוב להזדמנויות מעניינות בתחום המאוהב.
בריאות: עכשיו ללא בעיות מיוחדות. הכוכבים מעניקים חיוניות טובה, אבל להיזהר באכילה: מערכת העיכול רגישה יותר עכשיו.

Taurusמזל שור
לפי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועי העתיד נפתח לצד הטוב עם הרבה הזדמנויות ועם ביטחון עצמי מחודש. מאדים ויופיטר יעניקו לכם הזדמנות של טיפוס מהיר הירארכיה המקצועית … אם אתם מתכננים לפתוח עסק משלכם, עכשיו זה הזמן המתאים.
אהבה: בחיק המשפחות יש תחושה של טוב, של שלמות, של סביבה חמה. הלא נשואים מרגישים את הכובד של התחושה להיות לבד, אבל מפגש מכריע יגרום לחשוב לכיוון הנישואים.
בריאות: חיוניות ואופטימיות! אך, כאבי שיניים יכולים להפריע, כך שרצוי ללכת לרופא שיניים לעיתים קרובות יותר.

Geminiמזל תאומים
על מנת לקבל תוצאות טובות בעבודה זה הכרחי לטפח סבלנות ויכולת להתאמץ. עליכם לעשות שימוש בהתמדה ושום דבר לא יהיה קל. היתרון הוא, בבניית בסיס מוצק של הקריירה, שסופו של דבר, יחזק את מעמדכם המקצועי.
אהבה: במשפחות נהנים מאווירה נלהבת, ודינאמית. אלה שלא נשואים, דם אם הם מתאהבים ב- 300.000 אנשים, אינכם צריכם להמתין…, אלא לפעול. אם מדובר על רגשות חזקים וכנים, האושר לא רחוק: מבטיח זאת אוראנוס.
בריאות: הבריאות יכולה להיות מספקת, אם לא תגזימו, אחרת אתם החושפים לבעיות כבד או כולסטרול.

Cancerמזל סרטן
בתחום המקצוע, לוונוס יש השפעה טובה על הוכח ההתמדה שלכם. אתם מצליחים לשכנע, מה שהופך את רעיונותיכם והצעותיכם להיות מקובלות וליישם אותן בפרקטיקה. יש לנצל את הנסיבות החיוביות האלה כדי לקדם פרויקטים יצירתיים, או כדי לבצע כמה מהלכים עדינים יותר.
אהבה: ונוס מביא חמימות, חושניות והרמוניה בין הזוגות הנישואים. עבור הרווקים וונוס מביא סיכוי לפגישות חשובות בטווח הזמן הזה. אם הם לא יעשו את כל הצעדים כדי לשמור על אותו אדם, האהבה, תיעלם מהר מאד, אחרת, ייתכן שמדובר על אושר מתמשך.
בריאות: הזמן הוא נהדר לצאת לים או לבריכה. תזונה: ללא שומן או ממתקים.

Leoמזל אריה
יש לכם סיכויים טובים להצליח בקריירה המקצועי ויהיו הרבה מומנטום, שבהם תקבלו הצעות מעניינות. אתם רוצים לעשות רושם טוב על אלה שעובדים אתכם, כך שכל השבוע תהיו עסוקים בלעזור להם להבין מה הם צריכים. אך, גם יישארו גם דברים שלא תיישמו עד הסוף. לא תצטערו ששכחתם מה שהבטחתם, אבל תרגישו נבוכים. רבים מעריצים אצלכם את המעשיות ואת היכולת לארגן אחרים בצורה כזאת, שאתם תצטרכו לעבוד ממש מעט. למרבה הצער, הדברים האלה, לכאורה קשה לסתור. סוף השבוע יהיה ללא התחייבויות. כוכב הלכת ונוס, מתייחס טוב לבריאותכם,ויכול לעודד עזיבה של הרגלים לא בריאים כמו עישון או אחרים.

Virgoמזל בתולה
השפעתם של יופיטר ואוראנוס מועילים ואתם רוצים להצליח מבחינת המקצועית. אתם לא רוצים להשיג רק הכרה ההצטיינות, אלא אתם רוצים יותר אוטונומיה ויותר אחריות. תייצרו קשרים מקצועיים טובים ותהיה לכם עבודה נעימה ומהנה.
אהבה: ההשפעה של ונוס תהיה מתנה יקרת ערך ולטובת חיי המשפחה. כל זה מביא שמחה בתוך חיי המשפחה. ונוס מביא עבור הרווקים יותר תאוות החיים מכל הבחינות. בנוסף הם יכולים להכיר חברים חדשים שיהפכו לבני זוג.
בריאות: תחת השפעתו של פלוטו תשמרו על האנרגיה שלכם, וזה מועיל לגוף.

Libraמזל מאזניים
מבחינת מקצועי, יהיו כמה שינויים צפויים ואחרים, לחלוטין בלתי צפויים. לא לחיות בשגרה, אלא להתאים את הזדמנויות לפי הצרכים שלכם. משהו נגמר, אבל למרות כל זה השינויים האלה הם נוחים לגמרי, אין לכם על מה להתלונן!
אהבה: הרמוניה – הרמוניה, אבל אתם לא צריכה להעמיד במבחן את הסבלנות של בני הזוג שלכם. לרווקים: כוונות טובות ורגישות בכל קשר סנטימנטאלי. אך אתם נוטים להיות חולמניים, מה יכול להביא להכזבות. יכול להיות שאתם נמשכים אל האדם הלא נכון וזה יגרום לאי הנוחות.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, המערכת החיסונית היא חזקה, אבל לשים לב למתיחת של שריר אם אתם מתאמנים באופן קיצוני.

Scorpioמזל עקרב
כוכב הלכת מרקורי נותן תנופה חדשה לעיסוק המקצועי שלכם. כל זה, זה מתרגם לתוצאות מוחשיות. הרעיונות החדשים ייתנו את התנופה כדי לנוע קדימה, בתנאי שאתם תתארגנו ביעילות כדי להישאר במסגרת הגבולות של היכולות שלכם.
אהבה: יש אווירה ההרמונית אצל הזוגות הנישואים וגם חושניות. מי שלא נשואו אהבה היסטורית וחדשה תגיע ותכנס לחייהם בסערה, ותהפוך למערבולת של תשוקה מתערבל. זה לא ייקח זמן רב עד יתחילו לדבר על נישואין.
בריאות: פלוטו מגביר את העצבנות. להימנע מהגזמות, ולאמץ עורך חיים בריא. לצאת לטבע. יהיה מצויין!

Sagittariusמזל קשת
מבחינת מקצועי יש אתם חייבים המון ריכוז והתמדה, בגלל שסיבות מרתיעות לא יהיו חסרות. יהיו דברים חשובים שלא צריך לזנוח אותם, אבל עם תשומת לב רבה אתם תצליחו לעבור אותם. גם גמישות רבה יותר אינה מזיקה, כי גם ככה העבודה קשה ורבה.
אהבה: בתוך המשפחה היו ימי שטופים שמש עם אווירה נעימה. כוכב הלכת נוגה משפיע באופן חיובי על כל אלה שנישאו וגם על רווקים. הם יהיו נשחקים וייעשו שימוש בכוחם שלהם לצורך פיתוי.
בריאות: מצד אחד אתם מלאים באנרגיה, מצד שני אתם לא יודעים איך להשתמש בה. זה הזמן לעצור קצת, לנשום עמוק, כדי לאפשר לגוף ולנפש להיות "להתאוורר".

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי, עליך לקיים את ההתחייבויות שלקחתה על עצמך.על פי הורוסקופ שבועי, לא להתחייב על דברים שאתה יודע שאתה לא יכול לקיים. בעסקים ובעבודה אתה צריך להיות רציני מאוד, כדי לשמור על כל הסיכויים שלך לקידום.
באהבה: אם אתה מנסה להתחמק מאחריות, סביר להניח שיהיו בעיות קשות בזוגיות. אנשים לא נשואים יכולים למצאו אהבה גדולה. למרות שהם אוהבים חופש, הם לא יכולים להתחמק מהחץ של קופידון: והנה איך, חושבים על העתיד ועל הנישואין.
הבריאות היא טובה: מאדים מעניק את האנרגיה ואת טעם לחיים. אתה מעורר קנאה!

Aquariusמזל דלי
על פי הורוסקופ שבועי אתם תוכלו  להתחיל את השבוע במצב טוב מאוד עם הרבה אנרגיה אבל צריך לתת תשומת לב למתיחות שבמשפחה. הימים הראשונים של השבוע יהיו קדחתניים יותר, כי אתם נוטים לתת יותר מדי תשומת לב לפרטים במקום העבודה. מבחינת המצב הפיננסי כדי להימנע מהוצאות כספיות על דברים חסרי תועלת, גם אם אתה רוצה להרשים את הקרובים. תנסו להגביל את עצמכם רק לדברים שהם חיוניים. אתם מאוד אוהבים לבזבז זמן יקר, רק כדי פן אמין לדברים שאתם עוסקים בהם.

Piscesמזל דגים
קריירה שלכם תכנס לאבולוציה חזקה, אשר תדגיש את יכולותיכם הרבות. תהיו סבלניים ושדקנים וההצלחה לא תתעכב. התוקפנות, היוהרה, בשלב זה, רק יזיקו לכם.
אהבה: לא פחות משלוש כוכבי לכת מביאים לאנשי משפחה תשוקה לזוגות הצעירים או הפחות צעירים. רבים מהרווקים לפי הורוסקופ שבועי לא רוצים בשום מחיר לקשור את עצמם עם שרשראות הנישואין.  הפתגם אומר "האהבה היא גינה של פרחים, והנישואים עם עשבים שוטים". זה יכול להיות? או שלא?
בריאות: תתרחקו עומס יתר בעבודה, אשר יביא עצבנות זהירות ומתינות בניהול האנרגיה.