הורוסקופ שבועי 30.01.15 – 05.02.15

Aries

מזל טלה
בתחום המקצועי תצטרכו לעשות שימוש במיומנות והבנה, כי השלב הזה בקריירה יהיה צעד אחד קדימה לקראת ההצלחה. באותה הזדמנות , על פי הורוסקופ שבועי  אתם תוכלו לתקן כמה טעויות אשר עשיתם לאחרונה.
אהבה: ונוס על ידי מסלולו יכול לגרום לאנשי משפחה לנהל רומן שלא יביא סיפוק. הזוגות הנישואים על פי אסטרולוגיה שבועית מנמצאים תחת הסימן של יעילות, וכל מה שהם יעשו יחד ייעשה טוב ועם נוחות. השאיפות הרומאנטיות של אלה שלבד עומדים להתגשם. זה אפשרי שקשר קיים יקבל מעמד רשמי.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטאליסטיים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה. אתם לא מצליחים להשתלב מבחינה חברתית מבלי לדכא את האני הפנימי שלכם.

Taurusמזל שור
האתגרים במקום העבודה עשו אתכם מאושרים לפני זמן מה, אבל עכשיו אפשר לומר שלא אכפת לכם בכלל. נהפכהו, הכל לפי הורוסקופ שבועי אתם חושבים שהכל סביבכם זה מעייף, ללא משמעות וזה רק בגלל שהדברים לא מסתדרים כפי שהיתם רוצים.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא כל כך סומכת על עתידכם המקצועי וגם אם אתם יודעים בוודאות מה אתם רוצים לעשות עדיין זה לא מספיק טוב בשבילם. על פי תחזית אסטרולוגית אתם חושבים שהגיע הזמן לדבר אתם על מה שאתם באמת מרגישים ועל חששות שלכם. הדבר הזה יתרום להפחתת המתח שנוצר על ידי בעיה זו.
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Geminiמזל תאומים
עמיתים בעבודה לא רואים בעיניים טובות את העובדה שבזמן האחרון אתם מנסים ליישם את רעיונותיכם ללא הסכמתם. תנסו לעשות פשרות ולשפר בעיות אשר הם חושבים שהן קיימות. לאחר הוצאות רבות לא מוצדקות בשבוע האחרון, זה הזמן על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית להיות יותר מחושבים עם הכסף שלכם.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: יש לכם נטייה, בזמן האחרון, על פי תחזית אסטרולוגית לנתח ולהסביר דברים שאי אפשר להסביר על פי כל כללי ההיגיון. המצב שבו אתם שואלים שאלות שאין להן תשובה הוא לא לטובתכם, כי זה יוצר תסכולים שיעקבו אתכם כל הזמן. הדרך הטובה ביותר היא להבין את הסיבה מאחורי מצבים אלה אשר יכולים לזעזע את האיזון הנפשי.

Cancerמזל סרטן
זה נראה שאין לכם סיבה לדאגה, כי לא משנה כמה קשה זה יהיה ליישב קונפליקטים סביבכם, בהחלט ניתן להגיד שבסוף הכל יסתדר נהדר. אתם גם תבקשו ותקבלו עזרה ועצות מאנשים המבינים את המצבים. מה שאתם צריכים לעשות, לפי אסטרולוגיה שבועית זה לשמור על פרגמאטיות ולא לשכוח להסתכל על כל התמונה.
אהבה: האהבה בתוך המשפחות, לפי תחזית אסטרולוגית, מתורגמת לתשומת לב ודאגה עבור לאלה שיקרים להם. האהבה עבור הרווקים עשויה להיות בתקופה הזאת עם אדם זר, אולי ממדינה אחרת, אמנם הם לא יעזובו את העיר, וזה יכול להיות מקרי, אבל בטוחה.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי הורוסקופ שבועי עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות.

Leoמזל אריה
מבחינה המקצוע, לפי אסטרולוגיה שבועית אתם נחושים יותר מתמיד לעבור את כל מכשולים ואת כל הקשיים ולהשיג את מטרחתכם אבל, זה לא הזמן להציג את עצמכם כגיבורים היחידים בעבודה. זכרו שאחדות היא כוח ושתפו את המאמצים עם אחרים, כדי לבצע את המשימות.
אהבה: בחיי הנישאים שום מאמץ אינו גדול מדי בכדי להבטיח את יציבות הנישואין וזה נחמד! לפי תחזית אסטרולוגית  
אלה שלא נשואו נמשכים חזק דווקא לאלה אשר לא מסתכלים אפילו לכיוון שלהם, אבל ברגע ש"משיגים" את האנשים האלה, הם כבר לא מעוניינים. עם זאת, בן אדם חזק יכול לכבוש את לבם, ואז תראו מה זו אהבה…
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי מאדים יעניק לכם אנרגיה, אבל באותו הזמן יגרום לכם להיות אימפולסיביים וזה יגרום לסיכון של תאונות. גם הגוף שלכם לא מצליח להגן על עצמו כל כך טוב: היזהרו מוירוסים וחיידקים. אם זאת, המורל הוא טוב ומי שיהיה חולה יחלים מהר יותר.

Virgoמזל בתולה
אתם מצליחים למשוך תשומת הלב של האנשים עם מילותיכם וזה מניע אתכם מהר וגבוהה בתחום הקריירה ואפילו תוכלו לזכות בשיתוף פעולה מעורר עניין. רצוי לא לעשות לעצמכם הנחות ולעבוד קשה. הפדנטיות שלכם בתחום העבודה תגרום לכולם להעריץ אתכם. בכל אופן על פי הורוסקופ שבועי אתם לא צריכים לדאוג מבחינה כלכלית.
אהבה: הכוכבים לא לטובת הרמוניה בין בני הזוג. אתם תחת הרושם שרצונותיכם הם בסתירה עם אלה של בני הזוג. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שיחה כנה אתם, אולי תמצאו פתרון. הרווקים יפגשו אדם שעשוי לעניין אותם, אבל הם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון. חכו,  עד שתראו אם זה רעיון טוב.
בריאות: אתם, לפי תחזית אסטרולוגית מרגישים מעולה כתוצאה מהשפעות טובות של הכוכבים; ייתכן רק שלחלק מכם מערכת העיכול תהיה חלשה. הבריאות באופן כללי תהיה טובה לאורך כל התקופה הזאת. שימו לב, שיכולות להיות תאונות קטנות בתוך הבית.

Libraמזל מאזניים
לפי הורוסקופ שבועי הנחישות שלכם הנתמכת על ידי מאדים וזה יעזור לכם לעמוד איתן מול כל המכשולים. לא הכל בא בקלות ואתם חייבים לעבוד קשה על מנת להשיג את מטרותיכם ולשמור על יחסים טובים עם הבוסים. זו תקופה טובה מאוד מבחינה פיננסית ובכל מקרה הכוכבים הם לטובתכם.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מצביעה על כך שאתם עוזרים לחברים הרבה יותר ממה שאתם עוזרים לעצמכם. החברים כבר מזמן חושבים שאתם במערכת היחסים די עיוורים, אבל בימים האלה הם כבר לא התביישו להגיד לכם מה באמת הם חושבים על בני זוגכם. עם זאת, לא צריך לקבל את זה קשה, כי הם עושים זאת מתוך כבוד וחברות. אולי כדאי לפתוח את העיניים קצת יותר.
בריאות: לכוכבים יש השפעה חיובית על בריאותכם. על פי תחזית אסטרולוגית, אתם מלאי האנרגיה והמורל הטוב  ילווו אתכם כל התקופה. כוכב הלכת מאדים מעניק אנרגיה, אבל זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.

Scorpioמזל עקרב
מבחינה מקצועית מחכות לכם מטרות תובעניות כבר מתחילת השבוע. לפי תחזית אסטרולוגית לא תהיה ברירה אלא להסתגל לסיטואציות הבלתי צפויות.לא זאת בלבד, אתם צריכים לנהל את כספיכם בצורה יותר נבונה, לחשוב גם על ההוצאות ולא להגיע למצב שלא תוכלו לעמוד בהן.
אהבה: הכוכבים לא לטובת הרמוניה בין בני הזוג. אתם תחת הרושם שרצונותיכם הם בסתירה עם אלה של בני הזוג. הורוסקופ שבועי ממליץ על שיחה כנה אתם, אולי תמצאו פתרון. הרווקים יפגשו אדם שעשוי לעניין אותם, אבל הם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון. חכו,  עד שתראו אם זה רעיון טוב.
בריאות: ירח חדש בבית המחלות הכרוניות יכול להעלות אל פני השטח דלקת דלקות אשר טופלו באופן לא הולם. אם בהיסטוריה הרפואית שלכם קיימות בעיות בבלוטת התריס, אסטרולוגיה שבועית אתם חייבים לעבור בדיקה רפואית על מנת לקבל טיפול מתאים.

Sagittariusמזל קשת
השבוע אתם מרגישים סוג של חולשה ועייפות ועל פי הורוסקופ שבועי ותרצו בעיקר לקחת פסק זמן מהכל. הירח החדש בבית השתים עשרה הוא סמל של תקופה של דין וחשבון. עכשיו, למרות כל התחושות האלה אתם חייבים להתרכז בעבודה במיוחד שהביטחון העצמי הוא חזק. במקום העבודה ישנם עמיתים המקנאים בכם בגלל היכולות שלכם ולמרות זאת זה חשוב מאוד להמשיך להיות ידידותיים גם איתם. בעת הזאת באפשרותכם לסכם דברים שעשיתם בזמן האחרון.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: מיום חמישי עד שבת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי. בין אם אתם מקדישים זמן לתחומי עניין שונים, או לנסות שיטות של מודעות עצמית או אפילו לבחור לעזוב את העיר כדי לשחרר את הלחץ לכמה שעות. כל זה בטוח יעשה טוב מבפנים ותתמלאו בחשיבה החיובית. אתם רק צריכים לקחת את היוזמה.

Capricornusמזל גדי
הקריירה גורמת לכם סיפוק רב. לא רק שכולם קשובים לכם, אבל גם מבינים שאתם צודקים. על פי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים, גורמים לכם לחשוב בצורה הכי רציונאלית ומחזקים את היכולת לשכנוע אחרים. הדבר היחיד שיכול לגרום לנזק הוא הנטייה לזלזל בסמכותם של הממונים.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית חוזה על כמה סכסוכים קטנים בין בני הזוג, אבל לא משהו רציני. מרקורי מעניק לרווקים הרבה ביטחון עצמי. הם מגייסים את כל הפוטנציאל של הפיתוי וכך מסוגלים למשוך תשומת לב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Aquariusמזל דלי
לפי אסטרולוגיה שבועית עלולות להתעורר בעיות מסוימות במקום העבודה בגלל תקציבים שלא יגיעו בזמן. רצוי גם להכין את עצמכם לקרת הוצאות די גדולות. עם זאת, לקרת סוף השבוע, התדמית שלכם משתפר בעבודה.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי הורוסקופ שבועי אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  תחזית אסטרולוגית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Piscesמזל דגים
זה נראה שאין לכם סיבה לדאגה, כי לא משנה כמה קשה זה יהיה ליישב קונפליקטים סביבכם, בהחלט ניתן להגיד שבסוף הכל יסתדר נהדר. אתם גם תבקשו ותקבלו עזרה ועצות מאנשים המבינים את המצבים. מה שאתם צריכים לעשות, לפי אסטרולוגיה שבועית זה לשמור על פרגמאטיות ולא לשכוח להסתכל על כל התמונה.
אהבה: האהבה בתוך המשפחות, לפי תחזית אסטרולוגית, מתורגמת לתשומת לב ודאגה עבור לאלה שיקרים להם. האהבה עבור הרווקים עשויה להיות בתקופה הזאת עם אדם זר, אולי ממדינה אחרת, אמנם הם לא יעזובו את העיר, וזה יכול להיות מקרי, אבל בטוחה.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי הורוסקופ שבועי עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות.