הורוסקופ שבועי 30.08.13 – 05.09.13

Ariesמזל טלה
התקופה הזאת מצוינות מבחינת מקצועית. אתם מתכננים פעולות נוספות שנועדו להביא לכם קידום במקצוע, אך גם יותר כסף. את הצעדים שלכם הם מושפעים לטובה על ידי הכוכבים. אבל כרגיל לילידי מזל זה, המאמץ חשוב ולא הסיכוי.
אהבה: הנישואין הוא תוסס כמו נהר, עכשיו זה בסדר, עכשיו זה לא. עבור אלה שהם לא נשואים, כוכב הלכת מרקורי ישפיע חיובי בפרשיות אוהבים. עם זאת, יהיו קשיים מסוימים, אם אתם תערבבו את חיי האהבה עם עניינים כספיים. יותר דיפלומטיה לא תזיק.
בריאות: נפטון מחליש את המערכת העצבים שלכם, דבר אשר יכול לגרום לנדודי שינה. יש להימנע מארוחות כבדות וגדולות מדי.

Taurusמזל שור
מאדים נמצא בזווית חיובית בשמיים ומשפיע לטובת החיים המקצועיים. אתם בצדק שאפתניים, אבל יש לוותר על הפרויקטים שהם מעבר ליכולותיכם או שיש להם סיכוי שיכשלו מההתחלה.
אהבה: היחסים בין בני הזוג הנשואים הם מלאי רוך וחום. הרווקים נמצאים בתקופה סוערת: עדיף לא לקחת על עצמם ההתחייבויות רציניות, כדי לא לסבול מאכזבות. הם רוצים שינוי, אבל עדיין לא מוכנים לזה. עדיף יהיה לחכות קצת…
בריאות: טובה, אבל המניעה היא אמה של הבריאות.

Geminiמזל תאומים
מבחינת תחזית אסטרולוגית שבועית, השבוע הדברים מעורבבים. מצד אחד, יש לכם מלא רעיונות יצירתיים, מתקדמים וחדשניים, לעומת זאת, משהו עוצר אתכם. יכול להיות המצב הפיזי, הלא בדיוק משהו או פשוט מחשבות פסימיות ובטחון עצמי ירוד. לכן, האתגר השבוע הוא למצוא את נקודת האיזון בין מה שאתם רוצים, לבין מה שאתם יכולים לעשות בשלב זה. ליתר דיוק, יש ללמוד להתמודד עם המשאבים שיש לרשותכם כעת ולהפסיק להמתין לגאולה מבחוץ.

Cancerמזל סרטן
השבוע אתם תהיו חשופים יותר מהרגיל בעיקר כי הם מעורבים בפעילות שניתן לעכב או שיכולה להתבצע על-ידי אחרים. השבוע יש רעיונות חדשים, הנוגעים לעניינים כספיים. לכן חשוב ביותר לשמור על תכנית עבודה מאורגן. אתם תראה את התוצאות מאוחר יותר! לפי הורוסקופ שבועי, אתם כבר מיום שני יהיה במצב טוב. הוא ירגיש צורך לדבר עם כמה שיותר אנשים וגם להיות מעורבים בפעילויות שונות. הוא לא צריך לדאוג לזמן, כי השבוע אתם תהיו מסוגלים להתמודד עם כל מה שמעניין אתכם. בני המשפחה והחברים יהיו לידכם, לא משנה מה תבחרו לעשות מבחינה מקצועית.

Leoמזל אריה
יהיה לכם הזדמנות כדי להתבלט בעבודה השבוע. אם עד עכשיו נשארתם בצל, כעת באפשרותכם להפתיע לטובה, מבחינה מקצועית. השאפתניים הסובבים אתכם חייבים לזכור שאתם שם. שלא יהיה ספק שאתם מצטיינים במקצוע.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בתוך המשפחות מרגישים אווירה של שקט ושלווה . הרווקים עשויים לריב עם בני הזוג: הם לא באותה דעה וזה מביא למחלוקת בניהם. יש למנוע ממצב כזה ולהביע את רצונם האופן ברור.
בריאות: למאדים ונפטון השפעות על בריאותכם, אשר יכולות לגרום לאי יציבות, אבל שום דבר רציני. אם העייפות, עוצרת את ההתלהבות קצת בילוים יכול לתקן הכל.

Virgoמזל בתולה
בחיים המקצועיים, השמש, נמצאת בזווית נכונה על השמים וזה ייתן לכם התלהבות ומוטיבציה. ביצועיכם בתחום המקצועי יגיעו לרמה מאד גבוהה. בנוסף, הערכה של אחרים רק תגדל.
אהבה: בני הזוג במשפחות יתאחדו כדי לשים קץ על התערבות של אנשים בחייהם. זה נחמד, לא? הפרשיות האוהבים של הרווקים מושפעות מוונוס ויופיטר. אבל התנהגותם מאכזב: למעשה, הם לא יודעים מה הם בעצם רוצים! כל זה יפחית את הסיכויים שלכם מבחינת האהבה.
בריאות: יש לכם מצב רוח טוב, שהוא חיוני עבור המצב הפיזי המעולה, והבריאות טובה מאד. בכל זאת לשים לב, לקיצוניות מינית ותזונתית.

Libraמזל מאזניים
אינטואיטיבי ומלא בתובנה, אתם תשתמשו בכישרונות האלה במישור המקצועי כדי להיות יותר יעילים בעבודה. השאיפות מתעוררות וזאת הסיבה למוטיבציה להצליח. בנוסף, תקבלו גם תמיכה.
אהבה: בנישואין המצב משתפר, ואתם אחראיים יותר. הלא נשואים שואפים יותר מדי גבוה ומסתכנים לבזבז מפגש מעניין מאוד בגלל הרושם שהאנשים הם לא כך "מבריקים" כפי שהם רוצים אותם. צריך יותר צניעות, ריאליזם ופחות דרשות.
בריאות: כוכבי לכת רבים יבטיחו בריאות פיזית ונפשית טובה . לנצל את השפעת הירח לטובת הבריאות שלכם.

Scorpioמזל עקרב
מבחינת מקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, אתה צריך לשים לב! כמה עננים צפויים מעל אזור הזה. היכולות שלך יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב יותר לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלך.
באהבה: במשפחה יש הרמוניה בין בני הזוג עם הרגעים רבים של רומאנטיות . אלה שלא נשואים, סביר להניח שיהיה להם מפגש הדהים בחלק המוקדם של התקופה. הם יהיו כל כך מאושרים עד שישכחו מרעב ושינה!
בריאות: יופיטר יעניק לכם מצב פיזי ונפשי מעולה. עם זאת, יש להגביל את הקיצוניות בפעילויות ספורטיביות או מיניות.

Sagittariusמזל קשת
נפטון יגן על הפרויקטים שלכם. החיים המקצועיים בטווח הזמן הזה יהיו מוצלחים. אבל הירח עשוי לדרוש יותר מזה. תהיו צנועים יותר סמכו על יכולותיכם.
אהבה: עודות ההשפעה של כוכבי הלכת צדק וונוס, הזוגות הנישואים חיים בהרמוניה. אלה לא נשואים נוטים לרוץ אחרי כל מה שזז, לכל הכיוונים. הם רוצים הרפתקאות רבות, במידת האפשר, בעת ובעונה אחת וללא מחשבה.
בריאות: מוגנת על ידי כוכב הלכת צדק, כך שיש איזון מעולה, הרבה יותר דינאמיות ותאווה לחיים. זה טוב!

Capricornusמזל גדי
בתחום המקצועי, יהיה צורך יותר מאשר כרגיל לעבוד בצוות. הנסיבות הן חיוביות ואתם יכולים לעבוד בקצב שלכם, מבלי שתרגישו שיש תמיד מישהו מאחור.
אהבה: האהבה, לאלה שכבר נישאו, היא כבר לא מאבק בתקופה זו, אלא שותפות נחמדה. אין יותר לחץ על לכם השבוע, אתה צריך להיות ממושמע יותר, זהיר יותר. המפתח להצלחה הוא לפעול בשלווה, לתת עדיפות לשאלות הנוגעות יקירכם. הרווקים שבנכם לרוב חיים יום, יום בלי לקבוע משהו. משמעות הדבר היא שיש לכם חיי חברה פעילים עם הרבה הזדמנויות לפגוש אנשים נחמדים.
בריאות: אוראנוס מביא לכם טונוס טוב. הבעיה היחידה היא ששבתאי יכול להביא למתיחה של שרירים או גידים. שימו לב!

Aquariusמזל דלי
אתם תמיד שאפתניים ולהוטים להתקדם במקצוע ולזה כוכבי הלכת מייצרים תנאים טובים . אך, מאדים יכול לגרום לעיכובים, אבל שום דבר לא רציני, רק בזבז זמן. כוכב הלכת שבתאי, יעניק לכם סבלנות ונחישות, כך שהמכשולים האלה לא ימנעו מכם להשיג את המטרות.
אהבה: שבתאי מביא רוך ויציבות בתוך המשפחות השבוע. הרווקים ייהנו מקשרים אטרקטיביים, אבל שטחיים. שינויים האלה, שהם לעיתים קרובות מדי, אינם מספקים אותם, כי הם תמיד חושבים על מצב יציב, מצב שהוא קרוב יותר לשאיפות שלהם. סבלנות!
בריאות: טונוס ודינאמיות מעולים. אתם לא עייפים בכלל , אך לשים לב לבעיות קטנות בקיבה קטן.

Piscesמזל דגים
לפי הורוסקופ שבועי, יש עדיין הרבה תסיסה במונחים של מערכות יחסים, תקשורת ורעיונות חדשים. עם זאת, השבוע זה הכרחי לפעילות חכם לבחור ולהקדיש לכל , זמן ואנרגיה. לפני שאתם עושים בחירות אימפולסיביות, חשוב לקחת בחשבון את ההשפעות של הפעולות שלכם לטווח ארוך. במילים אחרות, זה נחמד לשחק, לומר מה בא לכם, להרשות לעצמכם להיות מעורבים בדברים סתמיים.
השבוע, במיוחד עכשיו, זה חיוני כדי להיות יעילים לקחת אחריות על הדברים שאתם עושים.
בריאות: יתכן שקרוב משפחה שאתם מאוד אוהבים יצטרך לעשות בדיקות רפואיות. לא להזניח את העניין הזה.