הורוסקופ שבועי 30.09.16 – 06.10.16

Aries

מזל טלה
על פי הורוסקופ שבועי אם אתם מתכוונים להשלים עבודה או לתת פיתרון למצב מתוח שהופיע במשור המקצועי..אתם תצליחו להוריד קצת מהלחץ ולקבל פרספקטיבה חדשה על מספר פרויקטים.
אהבה: לחרונה החלטתם לנסות דברים חדשים בתחום הזוגיות ולפי אסטרולוגיה שבועית תמיד ניסיתם לשלוט בכל מה שקשור לאהבה ואם תמשיכו לעשות זאת פחות תבינו שתמיד תוכלו לגלות משהו חדש ומרגש באישיותו של האדם שלידכם.
בריאות: הביאות שלכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ואתם מרגישים מלאי אנרגיה. גם אם לא תהיו הפתעות לא נעימות במישור הבריאותי, לא מומלץ לעבוד בלילות או להישאר שעות נוספות רבות בעבודה.

Taurusמזל שור
כדי לקדם את הקריירה הורוסקופ שבועי חוזה שזה הזמן הטוב ביותר לנצל את הידע ואת הקשרים ולדבר על התוכניות. אולי, שינוי יביא את הקידום שחלמתם עליו.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על דברים טובים במערכת היחסים שבתוך המשפחה: האווירה היא רגועה ומלאת הרמוניה. הרווקים הם די רגישים וזקוקים לעידוד מצד מהמין השני. גישה כזו יכולה להביא או לא למערכת יחסים, רק נותר להתנגד או להיכנע.
בריאות: יופיטר ופלוטו לפי תחזית אסטרולוגית אחראים לבריאותכם, מה שאומר שלא חסר כלום, אך רצוי להימנע ממתחים, שומן ומלח.

Geminiמזל תאומים
בתחילת השבוע, לפי הורוסקופ שבועי יתרחשו כמה שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר שיהיה לכם קשה להתמקד בעבודה. אל תשכחו שבית ומשפחה הם תמיד הבסיס אשר מאפשר לכם להתקדם בחיים.
אהבה: עבור אלה אשר נמצאים במערכת יחסים, ונוס יעניקהמון רומנטיקה. לרווקים אסטרולוגיה שבועית ממליצה שכדאי יותר להיות לבדבתקופה זו כי מערכת יחסים חדשה תביא יותר אכזבות מאשר אהבה.
בריאות: בגלל האווירה הלא נהדרת השבוע,על פי תחזית אסטרולוגית גם רמת האנרגיה שלכם היא לא גבוהה במיוחד. מומלץ לא לקחת ללב כל דבר ולמצוא דרך כדי להחזיר את מצב הרוח הטוב.

Cancerמזל סרטן
ההשפעות החיוביות של הכוכבים על פי תחזית אסטרולוגית יעניקו לכם הזדמנויות בעבודתכם. תהיו יותר בטוחים בעצמכם וכך תוכלו למצוא עבודה טובה יותר.
אהבה: הערות ציניות כלפי בני הזוג, מעולם לא יהיו האמצעים הטובים ביותר לפתור בעיות: אם תמשיכו כך לפי הורוסקופ שבועי יהיו לכם הפתעות לא טובות. הרווקים צריכים להפעיל את שיקול דעתם גם באהבה לא רק בתחומים אחרים.
בריאות: על פי אסטרולוגיה שבועית, אודות מארס הבריאות תהיה טובה. בנוסף כמה בעיות שסבלתם בגללן לאחרונה ייעלמו וזה הצד הטוב של העניין.

Leoמזל אריה

לפי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועית כמה סיבוכים, הימנעו מהתקפי זעם אפילו אם אתם תהיו קורבן של עיכובים, אשר ישימו אתכם במצב של מתח נפשי. אל תיכנסו לפאניקה: ההתקדמות בעבודה לא מאוים.
אהבה: אתם כבר צריכים לדעת שחיי הנישואין לא תמיד שקטים ותמיד יהיו עליות ומורדות. על פי תחזית אסטרולוגית האהבה אצל הרווקים זה יהיה עניין יותר מסובך הפעם: המפגשים באים אחד אחרי השני וקשה לבחור.
בריאות: הבריאות על פי אסטרולוגיה שבועית תהיה מושפעת מיופיטר וונוס והיא טובה, אבל יותר מדי אוכל ויותר מדי אלכוהול זה לא יעשה לכם טוב.

Virgoמזל בתולה
במישור המקצועי, אסטרולוגיה שבועית חוזה כמה בעיות: לא מדובר על שינויים חשובים, אך בשל התפתחות הדברים אתם חייבים לחשוב יותר ברצינות על הקריירה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי, זה רגע קריטי עבור מערכות יחסים קיימות: בשל השפעת אוראנוס או שנפרדים סופית או שמערכת היחסים מתחזקת עוד יותר. הרווקים, עקב ההשפעה של מאדים, הם משדרים פיתוי. גם השמש דוחפת אותם למצוא את הנפש התאומה והכל תורם לחיי אהבה יותר יותר מתמיד.
בריאות: המצב הפיזי הוא טוב, אך אתם לפי תחזית אסטרולוגית יכולים לסבול בעיות במחזור הדם וסחרחורת. לא יזיק אם תעשו כמה בדיקות.

Libraמזל מאזניים
מבחינה מקצועית יהיה לכם הזדמנות להוכיח שאתם טובים במה שאתם עושים. על פי הורוסקופ שבועי, אתם חייבים להיות ערניים מאוד ולא לקחת סיכונים מיותרים.
אהבה: אתם מרגישים שהאחריות כבדה מדי ושאתם כלואים במערכת היחסים ולפי תחזית אסטרולוגית זה לא יגרום לבני הזוג שמחה גדולה. הרווקים, חיים מיום ליום, אך בסוף השבוע תהיה פגישה מכרעת עבור העתיד.
בריאות: השמש על פי אסטרולוגיה שבועית מעניקה לכם בריאות טובה, אך מאדים יכול לגרום לכם עצבנות. יוגה או טכניקות הרפיה,יכולות לעזור להפחית את המתחים.

Scorpioמזל עקרב
על פי הורוסקופ שבועי, במישור המקצועי קיים בלבול ואתם יכולים לשכוח דברים מאד חשובים. כדי להימנע מצבים מבוכים אתם חייבים לשים לב על אחרים, כדי למנוע כל אי הבנות.
אהבה: החושניות משתלטת על הזוגות ואתם מתאהבים מחדש. הרווקים על פי תחזית אסטרולוגית עשויים למצוא את האהבה האידיאלית אודות לנוגה, אבל זה דורש זמן וסבלנות במהלך הפגישות.
בריאות: מבחינה בריאותית זאת התקופה מאד טובה גם פיזית וגם נפשית ולא נותר אלא לאומר שהבריאות שלכם היא מברזל. אסטרולוגיה שבועית עם כל זה מזהירה מקיצוניות מכל סוג שהו.

Sagittariusמזל קשת
על פי הורוסקופ שבועי, הדברים יקבלו תפנית לטובה ואתם תהיו הרבה יותר אופטימיים בתקופה זו וזה ימשוך אנרגיות חיוביות.
אהבה: בפנים אתם מרגישים מאד קשורים לבני הזוג, אבל יש לכם ספקות מכל מני סוגים. אסטרולוגיה שבועית מייעצת לכם פשוט לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם, הרחק מהחבר'ה. לגבי הרווקים ייתכן שאדם ממעגל החברים מתאהב בכם מעל הראש ואתם לא מרגישים נוח עם זה.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, ייתכן שלקרת סוף השבוע תרגישו אי נוחות מסוימת.

Capricornusמזל גדי
בתחום המקצוע אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לא לפחד מכלום: כל יוזמותיכם, אפילו הכי נועזות, יש להן סיכויי להצלחה. לפי הורוסקופ שבועי, זה הזמן הנכון להקים עסק משלכם.
אהבה: מרקורי יקדם את ההבנה שבין בני הזוג ובתוך המשפחה. בנוסף לשבתאי יש השפעה ישירה עכשיו על חיי האהבה של הרווקי והוא לא הכוכב האידיאלי עבור מפגשים משמעותיים.
בריאות: השבוע לא יהיה שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי תחזית אסטרולוגית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי יש לכם גם פרויקטים חדשים וגם קשרים שימושיים. שבתאי יקל וכן יהיו לכם הישגים חשובים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנצל את היתרון של הקשרים חזקים כי זה יוביל להצלחה.
אהבה: זאת תקופה לפי תחזית אסטרולוגית של רגיעה בין בני הזוג ובנוסף ואתם מוכנים לפתור בעיות בדרך הידברות קנה. עבור הרווקים במקרים מסוימים, מי שאתם שמתאים לכם, לא פנוי כך שתצטרכו לעשות פשרות .
בריאות: הורוסקופ שבועי מזהיר אתכם בפני ההשפעה הנפשעת של נפטון ולעמוד על המשמר כדי למנוע את הסיכון לתאונות.

Piscesמזל דגים
לפי הורוסקופ שבועי, בחיים המקצועיים לא יהיו שינויים משמעותיים. שבתאי הוא כוכב לכת יציב, המעודד יותר התבססות מאשר שינוי. שבתאי נמצא בזווית הרמונית, כך שאין צורך לפחד מבעיות בתחום המקצוע. רק מי שחסר סבלנות צפוי לקשיים מסוימים.
אהבה: בחיים בתוך מערכת היחסים לפי תחזית אסטרולוגית לא יהיה רגע דל, אך עבור הרווקים תהיה תקופה נפלאה. הדגש הוא על חיי והאהבה ועל אהבה ממבט ראשון. חלק יפגשו את איש חלומותיהם.
בריאות: מהמבט הביאותי הכל בסדר, אך על פי אסטרולוגיה שבועית פלוטו יביא קצת עצבנות, דיכאון כלשהו, אבל לא מחלה.


עמוד זה נצפה ע"י 1,969 גולשים