הורוסקופ שבועי 30.10.15 – 05.11.15

Aries

מזל טלה
אתם מוערכים בעבודה על מה שאתם עושים וזה אומר שביעות רצון מקסימאלית עבורכם. לפי תחזית אסטרולוגית תצליחו להראות למה אתם מסוגלים, בהתחשב ששום דבר ממה שאתם עושים אינו לשווא. לגבי הכסף אתם לא נאבקים עם בעיות כלכליות, אבל רצוי להיות זהירים יותר כאשר מדובר בהוצאות.
אהבה: תקופה זו היא תקופה לא פשוטה ברמה האישית, במיוחד עבור אלה אשר עברו לאחרונה פרידה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנסות להוציא את הדברים הטובים מן המצב הזה ולחשוב שיהיה לכם סוף, סוף זמן פנוי לעצמכם.
בריאות: המצב הבריאותי הוא מספיק טוב אם תסתכל על המצב כללי, אבל לפי הורוסקופ שבועי יכול להיות שמשהו יטריד אתכם, וזה יקלקל את מצב הרוח. גם אם גוף שלכם חזק ומתפקד טוב ומערכת החסינות היא תקינה, מומלץ מאוד לפנות לרופא על מנת להבהיר את המצב.

Taurusמזל שור
מבחינה מקצועית זאת תקופה טובה. אם אתה מובטלים, תוכלו למצוא משהו שמתאים לרצונות והיכולות שלכם. אם אתם רוצים לשפר את תנאי העבודה, הדרישות יתקבלו.
אהבה: המשפחות הן תחת ההגנה של כוכב הלכת נוגה והחיים מתמלאים באהבה מחודשת. הרווקים לרוב נוטים להיות מסונוורים מרגשות ותשוקות. את המגמות האלה צריך להרחיק אותן, אחרת יהיו צרות, הכזבות, במיוחד שהאדם שבחרתם הוא לא הבחירה הטובה ביותר.
בריאות: אתם נהנים ממצב פיזי טובה אז לא לסכן זאת עם טבק, אלכוהול ואפשר אפילו להוריד קצת מה"צמיגים"

Geminiמזל תאומים
כוכב הלכת נפטון מביא הרמוניה וסיכויים טובים במישור המקצועי, כך שתקבלו תקופה של אופוריה מבחינה זו. רבים יקבלו העלאה ולמי שיש לו עסק ההכנסות יהיו משמעותיות. אהבה: הכל הולך טוב בחיי המשפחה והאווירה הנעימה תשולט.
הרווקים לרוב יהיו עסוקים בכל מני קשרים, אבל אין מחשבות על נישואין. עליכם להסתיר היטב את ההתנגדות כלפי הקמת משפחה, כדי לא להפחיד את בני הזוג. בריאות: יופיטר במיקום מעולה ויביא רק דברים טובים. רק מאדים יכול לגרום לכם לפעול, יתר על המידה. כל זה גורם לעצבנות וסטרס שלא יעשו טוב לבריאות שלכם.

Cancerמזל סרטן
לפי הורוסקופ שבועי, בחיים המקצועיים לא יהיו שינויים משמעותיים. שבתאי הוא כוכב לכת יציב, המעודד יותר התבססות מאשר שינוי. שבתאי נמצא בזווית הרמונית, כך שאין צורך לפחד מבעיות בתחום המקצוע. רק מי שחסר סבלנות צפוי לקשיים מסוימים.
אהבה: החיים בתוך המשפחות אין רגע דל. עבור הרווקים תהיה תקופה נפלאה. הדגש הוא על חיי והאהבה ועל אהבה ממבט ראשון. חלק יפגשו את איש חלומותיהם.
בריאות: מהמבט הפיזי הכל בסדר. רק פלוטו יביא קצת עצבנות, דיכאון כלשהו, אך לא מחלה.

Leoמזל אריה
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תקופה מלאה במספיק באתגרים עבור בני מזל אריה. השבוע הזה יכול להביא תקווה, אופטימיות וביטחון עצמי. במהלך השבוע אתם עלולים להיות מופתעים מהאופן שבו הדברים מסתדרים, בכוחות עצמם, לאחר שהשקעתם כל כך הרבה מאמצים כדי למצוא פתרונות. פשוט, רעיונות, השראה ותמיכה באים מהמקום הכי לא צפוי. עם זאת, יש צורך להיות מוכנים לשינויים, לפחות מבחינת הגישה, החזון, קריירה ועסקים.

Virgoמזל בתולה
ההשפעות של כוכבים הן טובות במישור המקצועי. אל תהססו: זה הזמן לפעולה, זה לא הזמן למדיטציה. הסיכוי הוא בצד שלכם. בכל מה שתעשו עכשיו יש סיכויים גבוהים להצלחה.
אהבה: בתוך המשפחה, אתם עושים ויתורים ומתנות והכל למען יציבות הנישואין. בראבו! הרווקים מחליטים לחכות לנסיך/ נסיכה מהאגדות. הם יכולים להסתכן בכך שיכולים לאבד את האדם שפוגשים במהלך תקופה זו, שבו יש את הכל כדי שיהיו מאושרים!
בריאות: יופיטר מיביא חיוניות טובה. התנאי הוא להיות זהירים, כי אחרת, עלולות להתעורר בעיות עיכול או בזרימת הדם. יש לפקח על רמת הכולסטרול שלכם.

Libraמזל מאזניים
הכוכבים יעודדו אתכם לרצות להצליח ומצד שני, אתם לא מחפשים תהילה קצרת ימים. אתם, לפי הורוסקופ שבועי, תשקיעו בעבודה כוח יוצא דופן, ולא תבזבזו שום מאמץ כדי להגיע למטרה. אתם מתמקדים במטרתכם בעקשנות ואתם תצליחו!
אהבה: חיי הנישואין של יכולים להיות מגוונים: חלקם קרובים פרידה, לאחרים יש קשיים בחיים המיניים או בעיות אחרות.
אולם, אירועים בלתי צפויים, יכולים לבוא ולתקן את המצב. אלה שלא נשואו לא צריכים להתבלבל בין רצונותיהם לבין המציאות, כי סביר להניח שקשר בתקופה הזאת יביא יותר אכזבות מאשר אושר.
בריאות: מאדים משפיע לטובה על בריאותכם: לא יחסר דינאמיות והתלהבות. אבל להיזהר כי אוראנוס, יכול לגרום לעצבנית ולרגישות.

Scorpioמזל עקרב
השבוע כסף הוא הנושא המרכזי שמעסיק אתכם, שימו לב על חתימת מסמכים הקשורה לכסף ובכלל התנהלות הקשורה לסכומים גדולים ישנה אפילו אפשרות לקבלת סכום גדול ולא שיגרתי. בעניין הקריירה זהו שבוע שבו ההתנהלות מצדכם צריכה להיות שגרתית שמה למעשים שלכם עלולים להיות השפעות על צדכם המקצועי בעתיד. הזוגיות פורחת ומלבלבת והתחום הרומנטי בהחלט לא משעמם.

Sagittariusמזל קשת
הזדמנויות מעניינות מופיעות במישור המקצועי. לא רק החיים הסנטימנטאליים לא מתנהלים לפי רצונכם וכל זה מפני שאתם רוצים לעשות דברים רבים מדי בבת אחת. הרצינות שלכם והאובססיה לעבודה גם יובילו למיגרנות מתמשכות. יום חמישי יהיה יום המזל שלכם , אבל לא תשימו לב. ביום שישי, תפגשו אדם אשר יעזור לכם להתגבר על תקופה הזו של הסתגלות. זה ייתן לכם את ההזדמנות לתת שוב אמון באנשים. מלנכוליה תהיה בסוף השבוע. אתם מלאים במרץ.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי אתם חולמים כבר הרבה זמן על קידום והבוסים שלכם יודע ים היטב שמגיע לכם. אבל תצטרכו לחכות עוד עם הקידום, בשל ההשפעות השליליות של פלוטו. אחד שיודע לחכות, יתפתחו לו כל הדלתות בזמן. האם יש לכם סבלנות?
אהבה: הנאה והרמוניה בחיי הנישואין השל הזוגות. אלה שרווקים חיים עכשיו אהבה מלאה בתשוקה נעימה וחזקה. הם יודעים ליהנות מהחיים, אבל גם צריכים לחשוב על יציבות, כי הם צריכים את הביטחון הרגשי של האהבה האמיתית.
בריאות: ההשפעות של הכוכבים יכולות להפוך אתכם לעצבניים. יש להפסיק עם הדברים המעוררים: טבק, אלכוהול, קפה, והרטבים הפיקאנטיים. ישנם הנאות נוספות בעולם…

Aquariusמזל דלי
בחיים המקצועיים, אתם תיתנו ביצועים מעולים לקחת יופי של יוזמות. לא לוותר ולא לתת לפסימיות, של הסובבים לייאש אתכם. לכו קדימה!
אהבה: כוכב הלכת ונוס מקל על היחסים בין בני הזוג במשפחות ומאיר את חייהם. הרווקים הם סלקטיביים יתר על המידה: אפילו האדם המושלם ביותר בעיניהם לא מספיק טוב. הנה, איך הם מפחיתים את סיכוייהם למצאו את החצי השני שלהם! אתם צריכים להיות פתוחים יותר ופחות תובעניים.
בריאות: יופיטר נמצא בזווית הרמוני ומביא לכם בריאות טובה. כדי לשמור על זה אל תשכחו לאכול!

Piscesמזל דגים
מבחינת מקצועית, אתם נוטים להיות לא זהירים, ולהמשיך לסמוך על מה שהשגתם קודם לכן. תעשו חושבים, אחרת תשלמו ביוקר. מגיע הזמן להתעורר, אחרת תשלמו ביוקר! גם לא לשרוף את הגשרים. אהבה: הזוגיות שיש בתוך המשפחות, תהיה שלווה הרבה יותר מאשר בעבר. הרווקים עלולים למצוא את עצמם במצב עדין בפרשת אוהבים, משום שהם מערבבים כסף עם אהבה. נדרשת תשומת לב רבה, שכן אנו יודעים כי כסף ואהבה ביחד זה חומר נפץ… בריאות: אתם נמרצים בגלל מאדים, אבל זה יכול לגרום לתוקפנות. תוכלו למצוא הקלה בפעילות מתמשכת בספורט.


עמוד זה נצפה ע"י 2,594 גולשים