מזל אריה במיטה

Leo in the Bedroomמזל אריה במיטה הוא טיפוס די חלקלק, מצד אחד הוא אוהב להיות במרכז הבמה ולכן חשוב מאוד שהוא יהיה בעל הבית גם במיטה. מצד שני על פי גלגל המזלות הוא לא אוהב שהולכים שבי אחריו, ולכן הוא גם רוצה שפרטנר שאיתו במיטה יציע הצעות מגוונות ומעניינות. מזל אריה במיטה אוהב להיות הדומיננטי יותר, אך תשתדלו לספק להם את הדומיננטיות במידה מוגבלת ובשלבים.

 

Gender Masculineמזל אריה גבר במיטה
לבן מזל אריה יש אגו גברי טיפוסי, על פי אסטרולוגיה יהיה קשה מאוד לפתוח אותו – ולכן השלב של עליית השלב ביחסים תגיע לאחר זמן מה ולא באופן מידיי. מזל אריה גבר במיטה הוא כמו מלך החיות, הוא רוצה שהאישה תקשיב לו ותעשה בדיוק מה שהוא מצפה שיקרה. כמובן שהוא לא ירצה נשים שילכו אחריה כל הצעה שלו, אך מזל אריה גבר במיטה רואה בזה עוד דרך להפגין את הגבריות שלו ואת היותו האדם במרכז תמיד.

 

Gender Feminineמזל אריה נקבה במיטה
בת מזל אריה תמיד עומדת במרכז הבמה, היא לעולם לא תצא מהבית כשהיא לא מאורגנת מכף רגל ועד ראש. הורוסקופ מתאר כי מזל אריה נקבה במיטה תרצה תמיד לעשות זאת בדרך המושלמת, ולעיתים הרצון שלה לשלמות יכול לגרום לכך שהיא תרצה לעכב את הרגע על מנת לחכות לרגע המושלם. מבחינתה הפנטזיות המיניות זה הדרך הטובה ביותר להפגין את האהבה שלה ושל בן הזוג שלה לידיי ביטוי – המיניות מסמלת עבורה הרבה דברים ולכן מזל אריה נקבה במיטה תמיד תשאף לעשות זאת על פי הספר – מכל הבחינות מבלי להתבלבל, ולעיתים בהתחלה זה יכול להיראות מעט מחושב ולא אמיתי אך כך זה עם בת מזל אריה.


עמוד זה נצפה ע"י 11,813 גולשים

title_480_17Zodiac Signs In the Bedroomחיי היומיום יכולים להיות לעיתים מעניינים במיוחד, אך אין זה סוד כי הזוגיות האמיתית היא התאמת מזלות במיטה ונמדדת בחדר השינה, כאשר בני הזוג לבד, ויכולים לממש את האהבה שלהם אחד כלפי השני בצורה הטובה ביותר. לפי הורוסקופ לכל אחד מהמזלות יש אופן פעולה שונה במיטה, בדרך כלל ניתן אפילו לראות שינוי בין גברים…
readmore

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות