מזל בתולה במיטה

Virgo in the Bedroomאסטרולוגיה מציינת כי אחד הדברים שבהם בני מזל בתולה מומחים זה מציאת אהבה בלתי אפשרית, הם תמיד מגדילים את הרף ושואפים למצוא את בן הזוג המושלם עבורם. מזל בתולה במיטה גם שם שואפים לשלמות, ולעיתים זה עשוי להיות קצת יותר מידיי עבורם. מזל בתולה במיטה צריכה את הזמן שלה על מנת להרגיש בנוח ולהיות שלמה עם מי שהיא תיכנס למיטה.

 

Gender Masculineמזל בתולה גבר במיטה
בני מזל בתולה מאוד רומנטיים וחושניים בכל הקשור לחיי המין והמיטה שלהם, לפי הורוסקופ הם צריכים למצוא מישהו דומיננטי שיעזור להם לכוון את השאיפות שלהם. מזל בתולה גבר במיטה הוא ביישן בהתחלה, צריך לגרום לי להיפתח לפני שמנסים לגרום לו לעשות דברים שהוא יכול להצטער עליהם. חוץ מהיותו ביישן, מזל בתולה גבר במיטה יודע מה הוא רוצה ולמרות היותו הססן הוא לא יתפשר על מה שטוב לו – הוא יודע איזה בת זוג מתאימה לו ואיזה בת זוג תעשה לו טוב.

 

Gender Feminineמזל בתולה נקבה במיטה
בת מזל בתולה שומרת מאוד על צניעותה, ועל פי גלגל המזלות לא תראו אותה מתרועעת עם גברים אחרים – אלה אם כן מדובר במישהו שהיא יוצאת איתו כבר זמן רב. בת מזל בתולה נקבה במיטה היא משתנה, בהתחלה היא תהיה מאוד סגורה ומפוחדת – ולאחר זמן מה שהיא תרגיש קצת יותר בנוח תוכלו לראות בת מזל בתולה רגועה וצייתנית. היא אוהבת גיוונים במיטה, מזל בתולה נקבה במיטה יכולה להיראות לעיתים חסרת בטחון אך היא יודעת בדיוק מה מצפים ממנה ומה טוב עבורה – טובתה קודמת לטובת בן הזוג שלה והיא תרצה להרגיש בנוח בראש ובראשונה לפני הכל.


עמוד זה נצפה ע"י 9,829 גולשים

title_480_17Zodiac Signs In the Bedroomחיי היומיום יכולים להיות לעיתים מעניינים במיוחד, אך אין זה סוד כי הזוגיות האמיתית היא התאמת מזלות במיטה ונמדדת בחדר השינה, כאשר בני הזוג לבד, ויכולים לממש את האהבה שלהם אחד כלפי השני בצורה הטובה ביותר. לפי הורוסקופ לכל אחד מהמזלות יש אופן פעולה שונה במיטה, בדרך כלל ניתן אפילו לראות שינוי בין גברים…
readmore

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות