מזל מאזניים במיטה

Libra in the Bedroomמזל מאזניים הוא אחד מהמזלות היותר מושכים בגלגל המזלות, הורוסקופ מציין כי לעיתים ניתן לקבוע שמדובר בטיפוסים חופשיים יותר בגלל המראה החיצוני שלהם – אך מזל מאזניים במיטה הינו בררן וזהיר במיוחד, הם נוטים לפתח ציפיות במהירות ולכן הם מעדיפים שלא להתקדם עם כל פרטנר מעבר לגישושים ראשונים. מזל מאזניים במיטה מעדיף להתקדם בזמן שלו ובקצב שלו.

Gender Masculineמזל מאזניים גבר במיטה
מזל מאזניים גבר במיטה יכול לעשות רושם מוטעה במראה ראשוני, מצד אחד נדמה כי הם עוברים מאחת לשנייה בצורה קיצונית – אך בשורה התחתונה מדובר בגברים מאוד חשדניים שלא רוצים להתקדם עם כל אחת לחדר המיטות. מזל מאזניים גבר במיטה הוא מבוקש אולטימטיבי, כל הבנות רודפות אחרי בני מזל מאזניים הגברים – והם מצידם מעדיפים לחכות לאחת מבלי לעשות לעצמם יותר מידיי צרות וכאבי ראש. לפי גלגל המזלות אתם תגלו בחדר המיטות גבר עדין ומתחשב, שייקח את הזמן ויעדיף להתקדם לאט אבל בטוח.

 

Gender Feminineמזל מאזניים נקבה במיטה
בת מזל מאזניים תחשוב ישר שרוצים אותה בגלל המראה החיצוני שלה, לפי אסטרולוגיה היא תתחיל מערכת יחסים עם כל בן זוג בצורה מאוד חשדנית – ועבורה מערכת יחסים נמדדת לאורך זמן ועל פי יחסי אמון בינה ובין בן הזוג שלה. מזל מאזניים נקבה במיטה תמיד תרצה לשמור על מראה אסטטי, היא תשמור על טיפוח הגוף – ותמיד תרצה להיראות מיליון דולר. לכן לפני שאתם רוצים לדעת על מזל מאזניים נקבה במיטה, חשוב שתיגשו אליה בצורה טבעית תשתדלו להיות מי שאתם כי היא לא אוהבת שמנסים לעבוד עליה – היא תהיה חשדנית איתכם בהתחלה ועם הזמן היא תשתחרר יותר.


עמוד זה נצפה ע"י 12,127 גולשים

title_480_17Zodiac Signs In the Bedroomחיי היומיום יכולים להיות לעיתים מעניינים במיוחד, אך אין זה סוד כי הזוגיות האמיתית היא התאמת מזלות במיטה ונמדדת בחדר השינה, כאשר בני הזוג לבד, ויכולים לממש את האהבה שלהם אחד כלפי השני בצורה הטובה ביותר. לפי הורוסקופ לכל אחד מהמזלות יש אופן פעולה שונה במיטה, בדרך כלל ניתן אפילו לראות שינוי בין גברים…
readmore

 

 

One Comment

  1. דודי
    28/09/2015 @ 03:51

    אני מזל מאזניים אני ממש תותח במיטה.
    הרבה יותר מי מה שכתוב כאן.
    אני סופר מאזניים

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות