מזל סרטן במיטה

Cancer in the Bedroomהורוסקופ מתאר את בני מזל סרטן כאנשים שאוהבים את הבית ויכולים לבלות בו שעות, ולכן מהסיבה הזאת הם גם אוהבים להיות במיטה עם בני זוגם. מזל סרטן במיטה הוא משתנה עם הזמן, בהתחלה תפגשו טיפוס מאוד ביישן ושקט – אך לאחר זמן תוכלו לראות את בני מזל תאומים במיטה יוזמים ומרגישים הכי בנוח.

 

Gender Masculineמזל סרטן גבר במיטה
עבור גבר בן מזל סרטן היחסים במיטה הם הבסיס להצלחה זוגית, לעיתים מזל סרטן גבר במיטה יכול להיות טיפה נמהר אך אם תבקשי ממנו להוריד הילוך הוא יעשה זאת בשמחה. גלגל המזלות מתאר טיפוס בייתי שתמיד ירצה להראות את החיבה שלו אל בת הזוג שלו דרך חדר המיטות, לעיתים זה עשוי להיות יותר מידיי אך הוא סבור כי זאת הדרך הטובה ביותר להראות אהבה באמצעותה. מזל סרטן גבר במיטה הוא ג'נטלמן אמיתי, הוא תמיד יספק לך כל מה שאת צריכה – גם אם זה נראה לו קצת מוגזם או לא מתאים באותו הרגע.

 

Gender Feminineמזל סרטן נקבה במיטה
אסטרולוגיה מתאר כי בת מזל סרטן היא לא דומה בכלל בן מזל סרטן בכל הקשור לחדר המיטות. מזל סרטן נקבה במיטה לא תהיה פזיזה להגיע לשלב הזה, מבחינתה מערכת היחסים צריכה להיבנות על יחסי אמון לפני שפונים לאופציה של חדר המיטות – שהוא עבורה השיא של מערכת היחסים. בנות מזל סרטן תמיד ירצו לשאוף לקשר רציני, ולכן מזל סרטן נקבה במיטה תהיה עדינה ומאופקת על מנת לשמור על רף נורמאלי מבלי לחצות אותו. כמובן שעם הזמן היא תשתחרר וברגע שהיא תראה מולה את גבר חייה, היא לא תהסס להיות הרבה יותר דומיננטית.


עמוד זה נצפה ע"י 15,154 גולשים

title_480_17Zodiac Signs In the Bedroomחיי היומיום יכולים להיות לעיתים מעניינים במיוחד, אך אין זה סוד כי הזוגיות האמיתית היא התאמת מזלות במיטה ונמדדת בחדר השינה, כאשר בני הזוג לבד, ויכולים לממש את האהבה שלהם אחד כלפי השני בצורה הטובה ביותר. לפי הורוסקופ לכל אחד מהמזלות יש אופן פעולה שונה במיטה, בדרך כלל ניתן אפילו לראות שינוי בין גברים…
readmore

 

 

One Comment

  1. קריסטינה
    28/02/2016 @ 22:05

    יש.
    טוב לי

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות