מזל עקרב במיטה

Scorpio in the Bedroomאם נצטרך לבחון את גלגל המזלות נשים לב כי בני מזל עקרב צריכים אהבה, ועל פי האמונה שלהם קיום יחסי מין זאת אחת מהדרכים הטובות ביותר לממש אהבה. מזל עקרב במיטה ממגנט כבר מהרגע הראשון, כמו שבחיים כיף להיות איתו גם במיטה הוא דואג להשרות לבן הזוג שלו תחושה טובה. מזל עקרב במיטה הוא מאוד קנאי, ולכן הוא נותן את כל כולו ביחסי אהבה ויחסי המין.

 

Gender Masculineמזל עקרב גבר במיטה
מזל עקרב גבר במיטה הוא מאוד משתנה, לעיתים הוא יכול להיות קליל ואנרגטי ומצד שני תוכלו לפגוש טיפוס כבד ובררן שלא הולך עם כל אחת למיטה. אסטרולוגיה קובעת כי ברוב הפעמים תפגשו את הטיפוס האנרגטי, הוא מאוד רומנטי ואוהב שבת הזוג שלו מרגישה בנוח. הוא תמיד ירצה לגוון ולנסות דברים שונים במיטה, אם תלכי עם הראש שלנו הוא יאהב אותך עוד יותר. מזל עקרב גבר במיטה הוא גבר על פי כל סממן, אם בת הזוג שלו לא מרוצה מיחסי המין זה פוגע לו באגו ובגבריות דבר שלא בא בחשבון מבחינתו.


Gender Feminineמזל עקרב נקבה במיטה
מזל עקרב במיטה היא טיפוס מאוד חמקמק, כל פעם תגלו עליה עוד דברים שלא ידעתם עליה לפני כן. מזל עקרב נקבה במיטה יודעת בדיוק כיצד למשוך את בני הזוג שלה, והיא מבינה כי מסתורין לעיתים יכול לעשות את העבודה. מזל עקרב נקבה במיטה תמיד חושדת בהתחלה, היא לא אוהבת להתאכזב ולכן היא מעדיפה להפעיל מנגנוני הגנה על מנת לא למצוא את עצמה מושלת לשווא. הורוסקופ מציין כי עם הזמן היא תפתח קצת יותר ותוכלו לגלות עליה עוד צדדים שלא נחשפתם אליהם.


עמוד זה נצפה ע"י 11,206 גולשים

title_480_17Zodiac Signs In the Bedroomחיי היומיום יכולים להיות לעיתים מעניינים במיוחד, אך אין זה סוד כי הזוגיות האמיתית היא התאמת מזלות במיטה ונמדדת בחדר השינה, כאשר בני הזוג לבד, ויכולים לממש את האהבה שלהם אחד כלפי השני בצורה הטובה ביותר. לפי הורוסקופ לכל אחד מהמזלות יש אופן פעולה שונה במיטה, בדרך כלל ניתן אפילו לראות שינוי בין גברים…
readmore

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות