מזל דגים התאמת מזלות

בני מזל דגים הם מהטיפוסים הרומנטיים ביותר בגלגל המזלות, התאמה זוגית עבור בני מזל זה יכולה להיות קלה מכיוון שהוא נותן מעצמו ומוכן לוותר למען בני הזוג שלו.




מזל דגים עם מזל טלה
בני מזל דגים הם לא אנשים קלים, ולכן בני מזל טלה לא יכולים להסתדר איתם. הדגים על פי אסטרולוגיה משעממים את הטלה ואילו הטלה נמרץ מידיי עבור הדגים.

מזל דגים עם מזל שור
בני מזל דגים עשויים להיות חולמניים דבר שאינו מתקבל בברכה עבור בני מזל שור. התאמה בין מזלות בניהם לא תוביל לקשר ארוך, ומהר מאוד שניהם יבינו שאין בסיס לזוגיות.

מזל דגים עם מזל תאומים
בני מזל דגים שונים מאוד מבני מזל תאומים, ולכן יהיה קשה מאוד למצוא אותם בזוגיות. הורוסקופ אהבה מציין כי בתחילת הדרך יש ניצוצות אך מהר מאוד זה נעלם.

מזל דגים עם מזל סרטן
בני מזל דגים רואים בבני מזל סרטן כפרטנר המושלם לזוגיות, התאמת מזלות אלה ששניהם מזלות מים יכולה להביא זוגיות מעניינת כאשר שניהם באותו ראש ועם אותם שאיפות.

מזל דגים עם מזל אריה
בני מזל דגים אינם מוצאים כימיה עם בני מזל אריה. מחשבון אהבה מציין כי הפער בניהם הוא תהומי ולא יהיה ניתן לגשר עליו לא משנה כמה הצדדים ירצו בכך.

מזל דגים עם מזל בתולה
אם אתם עדיין לא צעירים מידיי, בני מזל דגים ובני מזל בתולה זה זיווג מושלם. הורוסקופ אהבה מביא לידיי ביטוי אפשרות מעניינת עבור שניכם – בגילאים מתקדמים אתם באותו ראש.

מזל דגים עם מזל מאזניים
בני מזל דגים שונים בתכלית מבני מזל מאזניים, על פי אסטרולוגיה הפער בניהם גדול במיוחד כך שלא יהיה ניתן לגשר ולקיים מערכת יחסים שתעניין את שני הצדדים.

מזל דגים עם מזל עקרב
בני מזל דגים דומים מאוד לבני מזל עקרב, התאמה בין מזלות אלה היא בין הטובות ביותר בגלגל המזלות ויכולה להביא קשר מעורר קנאה ומודל לחיקוי לזוגות רבים.

מזל דגים עם מזל קשת
בני מזל דגים עדינים במיוחד דבר שאינו מתקבל אצל בני מזל קשת האנרגטי והעצבני. מחשבון אהבה מביא ציון במיוחד לזוגיות בין שני מזלות אלה ולכן עדיף לוותר מראש.

מזל דגים עם מזל גדי
בני מזל דגים אוהבים להיות במערכת יחסים עם בני מזל גדי וכך להפך. התאמה זוגית בניהם תהיה טובה מכיוון שהדגים נשלט והגדי אוהב מאוד לשלוט ולהרגיש חזק במערכת יחסים.

מזל דגים עם מזל דלי
בני מזל דגים ובני מזל דלי רוצים מאוד להיות במערכת יחסים האחד עם השני אך יש פה מוקש שלא ניתן לעבור. הורוסקופ מציין כי למרות הכימיה הם לא יכולים לפתח רגשות ואהבה אמתית.

מזל דגים עם מזל דגים
בני מזל דגים יתקשו להיות במערכת יחסים בינם לבין עצמם, התאמת מזלות אלה לא תשרוד מכיוון שאין מי שיניע את הקשר – הדגים חייב שיהיה מישהו דומיננטי ממנו במערכת היחסים.

title_zodiac-compatibility

התאמת מזלות היא אחת מהאפשרויות הטובות ביותר למציאת אהבה, כיום ישנם אנשי מקצוע רבים בתחום של אסטרולוגיה שיוכלו לספק לכם התאמה בין מזלות באופן מקצועי ויעיל. אנשים רבים נוטים להקל ראש בכל הנושא של התאמה זוגית על פי המזל, אך מדובר פה בדרך שלוקחת את כל התכונות הבולטות בכל מזל ועל פי זה מבצעים התאמת מזלות.


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות