מזל מאזניים התאמת מזלות

עבור בני מזל מאזניים אהבה היא חלק בלתי נפרד מחייהם, ולמרות האופי הווכחני שלהם עבור התאמת מזלות עם סיכוי טוב להצליח הם יעשו וויתורים למען שלווה ואהבה ללא ריבים.




מזל מאזניים עם מזל טלה
בני מזל מאזניים הם המשלימים של בני מזל טלה. על פי אסטרולוגיה הם מאזנים האחד את השני, הטלה התוקפני מקבל את המאזניים השליו והרגוע ויוצרים חיבור מושלם.

מזל מאזניים עם מזל שור
בני מזל מאזניים יכולים להיות במערכת יחסים ארוכה עם בני מזל שור. שור הוא טיפוס עקשן שאוהב שמקשיבים לו, הורוסקופ אהבה מציין כי המאזניים ברוב המקרים ילך אחריו על מנת למנוע וויכוחים.

מזל מאזניים עם מזל תאומים
אסטרולוגיה מתארת את החיבור בין בני מזל מאזניים ובני מזל תאומים ככזה שיש לו סיכוי להצלחה. אך לעיתים המאזניים יראה בתאומים כפרטנר לא מספיק רציני עבורו.

מזל מאזניים עם מזל סרטן
בני מזל מאזניים אם אתם מחפשים רומן קצר, בני מזל סרטן יכולים להתאים לשאיפות הללו. מחשבון אהבה נותן ציון נמוך במיוחד למערכת יחסים ארוכת טווח בניהם, הם פשוט לא יתאימו.

מזל מאזניים עם מזל אריה
בני מזל מאזניים ובני מזל אריה יכולים לחשוב על משהו רציני, כמובן שעם הזמן על פי הורוסקופ אהבה צפויים לצוץ מכשולים – אך אם תרצו שום דבר לא יעצור אתכם.

מזל מאזניים עם מזל בתולה
בני מזל מאזניים אל תנסו להיכנס למערכת יחסים עם בני מזל בתולה. הורוסקופ מתאר מערכת יחסים שפשוט לא תצליח להתרומם ותהיה אבודה כבר בתחילת הדרך עקב חוסר התאמה מוחלט.

מזל מאזניים עם מזל מאזניים
הדמיון בין בני מזל מאזניים יכול להביא למערכת יחסים של כבוד והשלמה. לעיתים הדמיון יכול להיות בעוכריהם, אך התאמה בין מזלות יכולה להוביל למשהו ארוך ומהנה לשתי הצדדים.

מזל מאזניים עם מזל עקרב
בני מזל מאזניים ברוב המקרים לא יוכלו להסתדר עם בני מזל עקרב שהאגו שלו בשמיים. התאמת מזלות אלו ברוב המקרים לא תוביל מעבר למערכת יחסים קלילה וקצרה למדיי.

מזל מאזניים עם מזל קשת
בני מזל מאזניים ברוב המקרים ייקחו צעד אחד אחורה מבני מזל קשת, על פי אסטרולוגיה בני מזל קשת לא רציניים מספיק עבור המאזניים שיעדיפו למצוא אופציות אחרות.

מזל מאזניים עם מזל גדי
בני מזל מאזניים רואים בבני מזל גדי פרטנרים מושלמים למערכת יחסים, התאמה בין מזלות אלה יכולה להיראות בהתחלה כמשהו קצת קשה, אך מהר מאוד הרצון החיובי של שניהם עושה את שלו.

מזל מאזניים עם מזל דלי
בני מזל מאזניים ובני מזל דלי מסתדרים ברוב המקרים באופן מעורר השראה. מחשבון אהבה מביא ציון גבוה למערכת יחסים שכזו עקב הרצון ההדדי מצד שתי המזלות.

מזל מאזניים עם מזל דגים
בני מזל מאזניים ובני מזל דגים מושכים לכיוונים מנוגדים, התאמה זוגית של מזלות אלו לא תוביל למשהו רציני וכעבור זמן קצר הם יגיעו למבוי סתום ולחוסר הבנה האחד של השני.

title_zodiac-compatibility

התאמת מזלות היא אחת מהאפשרויות הטובות ביותר למציאת אהבה, כיום ישנם אנשי מקצוע רבים בתחום של אסטרולוגיה שיוכלו לספק לכם התאמה בין מזלות באופן מקצועי ויעיל. אנשים רבים נוטים להקל ראש בכל הנושא של התאמה זוגית על פי המזל, אך מדובר פה בדרך שלוקחת את כל התכונות הבולטות בכל מזל ועל פי זה מבצעים התאמת מזלות.


One Comment

  1. דן
    22/11/2019 @ 03:52

    רציתי להעיר שבהמלצות שלכם ישנה סתירה כאשר בהתאמות המזלות למאזניים אתם כותבים שעקרב אינו מתאים לו, ואילו בהמלצות המזלות לעקרב אתם כותבים שמאזניים כן מתאים. ההרגשה היא שהדברים לא נבחנו בצורה מקצועית דיה. תודה

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות